بیمه پاسارگاد تا مهرماه امسال بیش از “۲۲۵هزاربیمهنامه” صادر کرد
«بیمه زندگی اندوختهدار» پاسارگاد در سال جاری جهشی قابل توجه را کسب کرد. جهشی که با یک کمپین قراگیر تبلیغاتی همراه بود. آمارها نشان میدهد رشته بیمه عمر در شرکت بیمه پاسارگاد که پیشتر نیز روندی رو به رشد داشت، از نیمه دوم تابستان امسال و همزمان با برگزاری کمین تبلیغاتی این شرکت وارد فاز تازهای از رشد شده است.
شبکه فروش بیمه دی؛ پیشران رشد ۵۳ همتی و بازوی توسعه فروش هوشمند
نتایج ارزیابی هشتماهه شبکه فروش بیمه دی نشان میدهد این بخش با نقشآفرینی مؤثر در تحقق بیش از ۵۳ همت فروش، به یکی از پیشرانهای اصلی رشد شرکت تبدیل شده و همزمان با ارتقای کیفیت فروش، مسیر فروش هوشمند و پایداری پرتفوی را هموار کرده است.
راز رشد پایدار بیمه دی در بازتعریف فرهنگ فروش
در صنعت بیمه، شرکتهایی موفق میشوند که زودتر از دیگران بفهمند آینده از کجا عبور میکند. بیمه دی در سال جاری نشان داد که آینده صنعت بیمه نه فقط از مسیر سرمایه، فناوری یا تنوع محصول، بلکه از دل شبکه فروش توانمند، آگاه و همسو با ارزشهای برند عبور میکند.
گرامیداشت آیینهای هفته بیمه در استان بوشهر با حمایت بیمه پاسارگاد
بهمناسبت هفته بیمه، مجموعهای از برنامههای فرهنگی، آموزشی و صنفی به ابتکار شورای روابطعمومی سندیکای بیمهگران استان بوشهر و با حمایت بیمه پاسارگاد برگزار شد.
انفجار فروش در بیمه پاسارگاد؛ رکوردشکنی تاریخی اندوختهدار با قدرتنمایی کمپین جشنواره
عملکرد شرکت بیمه پاسارگاد در رشته «بیمه زندگی اندوخته دار» در سال ۱۴۰۴ وارد فاز تازهای از رشد شده است. فازی که طی چهار سال گذشته مشابه آن دیده نشده است.
دیجیتالی شدن کامل ارزیابی خسارت در بخش درمان و خودرو گام مهم بیمه دی در مسیر خدمت به مردم
هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی، در مراسمی با حضور معاون رئیسجمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تأکید کرد: توفیقات بیمه دی در کسب رکوردهای تاریخی در شرکت بیمه دی و صنعت بیمه، حاصل دعای خیر خانوادههای معظم شهدا و حمایتهای بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
پیام تبریک مدیر عامل شرکت بیمه دی مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز زن
مدیر عامل شرکت بیمه دی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) و روز زن پیام تبریکی صادر کرد.
حرکت بیمه دی بهسوی چابکی و تحول دیجیتال
شرکت بیمه دی در دو ماه مهر و آبان ۱۴۰۴ موفق شد با ثبت رشد قابل توجه در حق بیمههای صادره و افزایش سهم رشتههای غیر درمان، جایگاه خود را در بازار بیمه کشور مستحکمتر کند.
خدمترسانی مبتنی بر اعتماد؛ اولویت امروز صنعت بیمه
مدیر روابطعمومی بیمه دی در پیام روز بیمه، اعتماد عمومی، آرامش اجتماعی، نوآوری، شفافیت و توسعه خدمات دیجیتال را مهمترین محورهای رویکرد این شرکت دانست و تاکید کرد بیمه دی بر بهبود تجربه مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به خانوادههای ایثارگران تمرکز ویژه دارد.
برگزاری کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران شرکت بیمه دی
کنفرانس برخط پرسش و پاسخ سهامداران با مدیران شرکت بیمه دی، طبق اطلاعیه پیشین و با محوریت شفافسازی و بررسی صورتهای مالی ششماهه منتهی به 31 شهریور 1404، در تاریخ دوشنبه 17 آذر برگزار شد.