پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اجرای قانون جدید چک و لزوم آگاهی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از تمامی ابعاد آن؛ از آمادگی ۲۴ ساعته کارشناسان این بانک برای پاسخگویی به سوالات در این خصوص خبر داد.
فرهنگ اقتصاد – اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره ۸۶۵۵-۰۲۱ همواره در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان است، افزود: از روزهای پایانی سال گذشته با تشکیل یک تیم ویژه از کارشناسان، زمینه پاسخگویی تخصصی به شهروندان درباره قانون جدید چک را فراهم کرده ایم.
روح الهی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و با آغاز صدور و واگذاری دسته چک های جدید، تلاش همه همکاران بانک و به ویژه همکاران سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) بر آن بوده تا با تشریح ویژگی های مهم و الزامات قانون جدید برای تمامی اقشار جامعه ؛ نقشی مهم در اعتبار بخشی به چک داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه «چگونگی استعلام چک صیادی و نحوه صدور، دریافت و انتقال چک های جدید» از مهم ترین سوالات شهروندان طی هفته های اخیر بوده است، گفت: کارشناسان این امور کوشیده اند با پاسخگویی دقیق و مستمر، زمینه افزایش آگاهی آحاد جامعه از قوانین جدید چک را فراهم آورند.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در ادامه با تاکید بر استقبال گسترده شهروندان از سامانه ۸۶۵۵ و افزایش رضایتمندی تماس گیرندگان در سال گذشته از نحوه پاسخگویی کارشناسان این سامانه، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را متمرکز نموده ایم تا به عنوان بانکی جوان و پاسخگو به شهروندان در راستای تسهیل ارتباط اثربخش و دوسویه میان مجموعه مدیران بانک با مشتریان، سهامداران و کارکنان قدم برداریم.
روح الهی گفت: مهم ترین هدف ما همواره ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی است.
منبع: روابط عمومی بانک شهر
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: