از تحول در فروش آنلاین با همکاری استارتاپها تا کمپینهای زندگی در بیمه دی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی از همکاری بیمه دی با استارتاپ ها برای تنوع فروش بیمه نامه خبر داد و گفت: با اجرای کمپین ها و اقدامات گوناگون در بیمه دی، شاهد تحول در فروش آنلاین خواهیم بود.
فرهنگ اقتصاد _علی سالارکیا، مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در مورد آخرین اقدامات شعبه دیجیتال بیمه دی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۴ گفت: تمرکز اصلی شعبه دیجیتال بیمه دی در فصل پاییز بر یکپارچهسازی زنجیره فروش آنلاین و بهبود تجربه کاربری تا مرحله صدور بیمهنامه بوده است.
*افزایش جذب مشتریان بیمه دی با تقویت شعبه دیجیتال
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی، مهمترین اقدامات شعبه دیجیتال بیمه دی را اینگونه عنوان کرد: بهینهسازی فرایند فروش آنلاین بیمههای زندگی و درمان با کاهش مراحل صدور، سادهسازی فرایند بحثهای خسارت و رفع مشکلات آن، بهبود عملکرد لندینگ پیجها و قیف فروش دیجیتال با رویکرد دادهمحور و تست مستمر، بحث اتصال موثر ابزارهای بازاریابی دیجیتال به سیستمهای صدور بیمهنامه جهت کاهش ریزش مشتری، شروع پروژههای زیرساختی جدید در حوزه خدمات دیجیتال و مدیریت فرایندهای غیر حضوری و تقویت مدل تصمیمگیری مبتنی بر شاخص کلیدی عملکرد در فروش (KPI) به جای معیارهای نمایشی مثل بازدید صرف یا ترافیک ازجمله اقدامات شعبه دیجیتال بیمه دی در ۹ ماهه امسال بوده است.
سالارکیا ادامه داد: در ۹ ماهه نخست امسال تلاش کردیم این زیرساختها را بهبود دهیم و برای تجربیات کاربری بهتر آماده کنیم.
*رشد فروش دیجیتال بیمه دی در مقایسه با روش سنتی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در مورد جذب مشتریان جدید توسط شعبه دیجیتال بیمه دی در ۹ ماهه امسال، گفت: نتایج این اقدامات قابل قبول و قابل اندازهگیری است و نکته مهم آن پایداری این نتایج و مشتریان جذبشده است.
سالارکیا افزود: نرخ تبدیل فروش آنلاین در حال حاضر در مقایسه با ابتدای سال به شکل معناداری بهبود پیدا کرده است. از طرفی، سهم فروش دیجیتال از کل فروش برخی محصولات، جهشی معادل ۶ هزار درصد داشته است.
*انتخاب کاربران قطعا بیمهنامه دی است
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی با بیان اینکه هزینه جذب هر مشتری بیمهنامه بسیار کاهش پیدا کرده است، گفت: کاهش هزینه جذب مشتری نشاندهنده بهبود کارایی کانالهای دیجیتال شرکت بیمه دی بوده است.
سالارکیا افزود: رفتار کاربران و جذب مشتریان نشان میدهد که زمان تصمیمگیری آنها برای خرید بیمهنامه کوتاه شده و ریزش در مرحله پایانی کمتر شده است.
* کمپینهای زندگی در شرکت بیمه دی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی، برنامههای بیمه دی برای دیجیتالسازی فروش و اولویتهای این شرکت برای فروش آنلاین را اینگونه تشریح کرد: اقدامات ما تا پایان سال در ۳ محور دنبال خواهد شد. این ۳ محور عبارتند از: فروش و درآمد، زیرساخت و تجربه مشتری و داده و تصمیمسازی.
سالارکیا در مورد بحث فروش و درآمد در شرکت بیمه دی، گفت: تمرکز ما در توسعه فروش دیجیتال روی بحث بیمههای زندگی است. به همین دلیل، یکسری کمپینهای هدفمند را برای فروش دیجیتال بیمههای زندگی طراحی کردهایم و هدف ما در این کمپینها آگاه سازی مشتریان از لزوم خرید این نوع بیمهنامه است.
*تحول در فروش آنلاین بیمه دی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در مورد پروژههای دیجیتالسازی در شرکت بیمه دی، گفت: یکسری پروژههای دیجیتالسازی فرایند و حذف گلوگاهها را در بحث زیرساخت و تجربه مشتری داریم و همزمان با آن، به بهبود تجربه مشتری نیز پرداختهایم.
سالارکیا، هدف بعدی این بخش را تحول فروش آنلاین در این شرکت دانست و گفت: در بحث فروش آنلاین با استارتاپهای صنایع مختلف برای فروش و معرفی محصولات بیمه وارد مذاکره شدهایم.
*کانالهای فروش «دی» متنوع میشود
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در پایان با اشاره به راهکارهای جدید سازمانی در این شرکت، گفت: داشبوردهای مدیریتی خاص را در بحث تصمیمسازی و داده، طراحی کردهایم تا بتوانیم بر اساس آنها، فروش و توسعه کانالهای فروش را در بیمه دی، اولویتبندی و در مورد آنها تصمیمگیری کنیم.
سالارکیا خاطرنشان کرد: طبق این فرایند، بر اساس نتایج و یافتههایمان، کمپینهای جدیدی را تا پایان سال اجرا خواهیم کرد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: