دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ 2025-05-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پرداخت آسان و آنلاین فطریه در «فطرآنلاین» بانک صادرات ایران | خیرین بانک صادرات استان خوزستان به ۶۵۰ خانواده بسته معیشتی اهدا کردند | نحوه بهره‌مندی از «سپاس‌ کارت معلم» بانک صادرات ایران برای فرهنگیان | آزادی ۲۵ زندانی با کمک کارکنان بانک صادرات استان آذربایجان‌شرقی | سیفی خبر داد: منابع بانک صادرات ایران از هزار همت گذشت / تغییر نگرش بانکداری، راهبرد اصلی بانک صادرات ایران در سال جدید |

کد خبر: 11729
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1400 - ۱۹:۰۰

در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران مطرح شد:

باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

مدیر امورشعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان این بانک را از اهداف مهم باشگاه مشتریان عنوان کرد و گفت: ما به دنبال ارائه و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه باشگاه مشتریان و اتصال این سامانه به سامانه های بانکی و پرداخت و ایجاد بانک اطلاعات مشتریان هستیم.

فرهنگ اقتصاد – در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران که به همت مدیریت امور شعب و بازیابی این بانک برگزار شد، راهبرد های باشگاه مشتریان بررسی گردید، دکترحبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک گفت: حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی آنان، توسعه بازار و ایجاد ظرفیت های جدید صادراتی و همچنین تسهیل فرایند صادرات در عرصه تجارت خارجی و پوشش حداکثری صادرات از اهم راهبردهای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.

وی افزود: باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با هدف جذب بیشتر مشتریان، در سال گذشته ۱۷ نشست تخصصی و دوره آموزشی ارزی و اعتباری در استان های مختلف به صورت مجازی وغیر حضوری برگزار کرده است.

به گفته این مدیر بانکی، بانک توسعه صادرات ایران با تخصیص امتیاز، تخفیف و همچنین مدیریت محتوا و اطلاع رسانی و مشاوره های تخصصی و غیر حضوری تلاش دارد ظرفیت های این بانک توسعه ای را به مشتریان معرفی کند.

احمدی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات به منظور اعمال تخفیف در نرخ کارمزدها برای اعضای باشگاه مشتریان با شرکت کارگزاری توسعه صادرات، شرکت صرافی و چند شرکت دیگر که خدمات مختلفی ارائه می دهند، تفاهم نامه منعقد کرده است.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: باشگاه مشتریان، برای مشتریان تخصصی خود، کمپین های ویژه برگزار می کند و تا کنون دو کمپین “صادرات به روسیه” و نیز “شرکت های دانش بنیان” را برگزار کرده است؛ لازم به ذکر است برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی این بانک در شعب سراسر کشور تداوم خواهد داشت.

حبیب احمدی با تاکید بر اهمیت مدیریت محتوا و اطلاع رسانی در باشگاه مشتریان گفت: اخبار رویدادهای اقتصادی و بانکی در حوزه صادرات و واردات کالا و خدمات و مناقصات بین المللی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می توانند آخرین اطلاعات در بخش خطوط اعتباری فعال بانک در بخش بین الملل و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان را از باشگاه مشتریان دریافت کنند.

به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران امتیاز مشتری در این بانک حاصل مجموع امتیاز عملکردی و امتیاز فعالیت در باشگاه است.

احمدی در ادامه این نشست مجازی، پیشنهاد ارائه شده توسط شعب بانک توسعه صادرات ایران را در جهت بهبود عملکرد باشگاه مشتریان را مطرح کرد.

وی گفت: مواردی مانند در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای مشتریان متناسب با سطوح عضویت و افزایش سقف تسهیلات شعبه برای مشتریان VIP در حد سقف تسهیلاتی مرکز می توانند در جذب بیشتر مشتریان موثر واقع شوند.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران افزود: ارائه خدمت تبلیغات رایگان محصولات مشتریان سطوحVIP و طلایی در سامانه باشگاه مشتریان و همچنین افزایش سقف انتقال وجه در سیستم بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی از پیشنهادات مناسب دیگری است که شعب برای تقویت عملکرد باشگاه مشتریان ارائه داده اند.

در این نشست مجازی پیشنهادات دیگری مانند اتصال باشگاه مشتریان به CBRM برای دریافت اطلاعات سطح فعالیت مشتری در باشگاه و برخورداری از تخفیف به صورت اتوماتیک و آنلاین و نیز استفاده از سامانه رهگیری درخواست های اعتباری مشتریان( ردا) مطرح شد.

منبع: روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

برچسب ها: استراتژی, باشگاه مشتریان, بانک اطلاعات, بانک توسعه صادرات ایران, تعامل, صادرکنندگان, مشتریان

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/11729

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شب خاطره‌انگیز وحدت هنر و اقتصاد در تالار وحدت
  • پروژه‌های ارتباطی همراه اول در روستاهای استان قزوین افتتاح شد
  • شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
  • نگرش‌های سنتی، مانع پیشرفت صنعت تعمیر و نگهداری
  • نقش بانک توسعه تعاون در نوسازی ناوگان مسافربری
  • “ریسک منابع انسانی و انسان پنج بُعدی”
  • فرصتی برای اشتغال از سوی مؤسسه اعتباری ملل
  • درخشش همکاران پتروشیمی ایلام در دهمین جشنواره رسانه‌ای استان
  • جهش ۶۵ درصدی درآمد بانک تجارت با رتبه یک کارمزدها
  • آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت
  • قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن
  • افزایش ۲۱ هزار میلیارد ریالی سرمایه بانک کشاورزی
  • پرداخت بیش از ۸.۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک رفاه کارگران
  • وحید نام نیک سرپرست مدیر عاملی پتروشیمی صدف شد
آخرین اخبار
  • اطلاعیه‌ روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس در خصوص اخبار منتشر شده درباره قطع اکسیژن شرکت فرساشیمی
  • هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
  • فعالان بازار سرمایه، پتروشیمی اروند را زیر ذره‌بین بردند
  • اعلام میانگین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمیایی
  • تحول در صنعت پتروشیمی با تولیدی شدن طرح های جدید
  • قهرمانی کارکنان پیشکسوت پتروشیمی جم در مسابقات دوومیدانی منطقه پارس جنوبی
  • کسب ستاره ملی روابط عمومی کشور توسط پتروشیمی ایلام
  • پیشنهاد تشکیل میزدائم همکاری‌های صنعت پتروشیمی ایران و ازبکستان/ هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های دو کشور در زمینه پتروشیمی است
  • خطر بیخ گوش کارخانه های خط اتیلن غرب
  • ورود ابزارهای جدید تأمین مالی به سبد محصولات بانک کشاورزی تا پایان سال
  • لزوم سرعت عمل و تصمیم‌گیری هوشمندانه در روابط‌ عمومی
  • تشریح علل و راهکار‍‌های رفع ناترازی بانک‌ها توسط مدیرعامل بانک سینا
  • بروزرسانی همراه‌ بانک توسعه تعاون
  • نخستین آزمایشگاه بازرسی فنی هلدینگ خلیج‌فارس در پتروشیمی شهید تندگویان افتتاح شد
  • اعطای تسهیلات ویژه به دارندگان پایانه های فروشگاهی بانک شهر

منهای اقتصاد
  • حمایت همراه اول از تیم‌های نوآور در حوزه هوشمندسازی سلامت
  • آغاز دومین کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با حمایت همراه اول
  • معرفی برگزیدگان سومین دوره جایزه رساله‌های برتر مهندسی برق و فناوری اطلاعات
  • آغاز پویش روزهای ۱۰۰ میلیون تومانی همراه اول
  • دعوت همراه اول از فعالان بازار سرمایه برای شرکت در مسابقه تحلیل نماد «همراه»
  • رونمایی از ۸۶ امین سایت ۵G همراه اول در استان مازندران توسط وزیر ارتباطات
  • تحول دیجیتال در صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی همراه اول

فیلم
    اجرای طرح‌‌ها بدون حضور میدانی مدیران شدنی نیست
    فرهنگ اقتصاد _ اجرای طرح‌‌ها نیاز به تعیین مهلت زمانی قابل رصد و حضور میدانی مدیران دارد.
    همکاران ستاد باید بتوانند به صورت آنلاین وضعیت پیشرفت پروژه و نیازهای مالی را…
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در اولین نمایشگاه صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته پترواکس در اهواز
    گام مهم راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام برداشته شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، پس از راه‌اندازی ساب استیشن اوره در ۳ ماه گذشته، متخصصان پتروشیمی هنگام موفق به تکمیل آخرین پازل سرویس‌های جانبی…
    مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم که به میزبانی دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه برگزار شد، بعد از تلاوت…
    اجرای طرح "همدلی مومنانه" به همت کارکنان پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، تعداد ۴۰۰ بسته ی معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه، توسط کارکنان…
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی (فیلم)


عکس
    سرتیپ پاسدار علی رزمجو با اهداء لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس تقدیر کرد
     
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    حضور مرکز نوآوری و فناوری سروینو در همایش ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی
    استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند
    فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از رییس ارشد مجتمع و فرمانده بسیج شهید مطهری شرکت پتروشیمی پارس تقدیر کرد
    فرهنگ اقتصاد _ متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد.


    جناب سید حمید زارع
    مدیر محترم ارشد مجتمع و فرمانده…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب