روابط عمومی، تجلی تصویر سازمانی با تلاش، انسجام ، پایداری و نوآوری
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی فرا رسیدن روز روابط عمومی را به تمامی تلاشگران این عرصه خطیر و پرمسئولیت تبریک گفت و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.
فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سید نجیب حسینی به شرح زیر است:
روز روابط عمومی، تجلی تصویر سازمانی بر اساس تلاش، انسجام، پایداری و نوآوری، به شمار می رود. روابط عمومی ها شرکای امین، متعهد، پویا و عملگرای مجموعه ها هستند که با شناخت دقیق مخاطبان، درک شرایط روز، اشراف سازمانی، آگاهی از آمار و داده های تاثیرگذار، آشنایی با رقبا، اعتقاد به اهداف سازمان و وفادار به اصل پویایی، خلاقیت و ابتکار، تصویری مطلوب از سازمان و تلاش جمعی مجموعه ارائه می کنند.
در جهان به هم پیوسته امروز، یکی از کارکردهای روابط عمومی، فراهم ساختن بسترهای ارتباطی و ایده های شجاعانه ای می باشد که به تقویت کار گروهی، کمپین های اثر بخش، تعامل سازنده با رسانه ها، ایجاد اعتماد عمومی و حفظ مخاطبان قدیمی و جذب مشتریان جدید می انجامد.
امیدوارم بزرگداشت این روز و تجلیل از کارگزاران و تلاشگران عرصه خطیر و وسیع روابط عمومی، تداعی آغازی برای دستیابی به این اهداف مقدس و حرکت در مسیر تعالی و خدمت روز افزون باشد. اینجانب فرارسیدن این روز عزیز و این مناسبت ارزشمند را به تمامی تلاشگران عرصه روابط عمومی کشور به ویژه همکاران مومن و تلاشگرم در روابط عمومی بانک معزز شهر، تبریک و شادباش عرض می کنم و برای همگان، دستیابی به اهداف عالیه ، همراه با عزت و تندرستی آرزومندم.
سید نجیب حسینی
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: