سه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-14
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افزایش ۳۶ درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت‌های دانش‌بنیان | مدیرعامل بیمه دی: وظیفه ما امیدآفرینی و ایجاد آرامش در زندگی مردم است | بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان | شعبه بانک شهر در شهرستان «رباط کریم» افتتاح شد | تاکید رئیس هیات مدیره بانک مسکن بر هم‌سویی استراتژیک بانک و گروه مالی |

کد خبر: 31869
تاریخ انتشار: 25 تیر 1401 - ۱۰:۳۱

ملی پلاس، تحولی نو در مشتری مداری ملی

بانک ملی ایران با پیشگامی در حوزه بانکداری دیجیتال و بازطراحی و تغییر رویه شعب خود تحت عنوان «ملی پلاس»، طرحی نو را در آینده بانکداری دیجیتال و وظایف شعب بنا نهاده است.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دستاوردهای دنیای فناوری اطلاعات و ایجاد زیرساخت های نوین، موجب تغییرات گسترده ای در نحوه مدیریت کسب و کارها و بهره وری هرچه بیشتر از طریق تجهیزات هوشمند شده است.
از سویی، با ظهور بانکداری دیجیتال و امکان دریافت خدمات بانکی به صورت غیرحضوری بدون محدودیت در زمان و مکان، بازنگری در نقش شعب بانکی و تغییر آن از محل ارائه خدمت به محل ارتباط با مشتریان امری ناگزیر تلقی می شود.
ملی پلاس  ، نمونه ای از یک رویکرد نوین و مبتکرانه در نظام بانکی است که همه فرایندهای بانکی در این شعب بر مبنای بانکداری دیجیتال اجرا می شوند و همچنین خدمات و مشاوره هایی در امور بانکی، اقتصادی، مالیاتی، ارز و بورس به مشتریان ارائه خواهند شد.
ایده راه اندازی ملی پلاس از آن دسته از ایده های ارزشمند است که می تواند صنعت بانکداری کشور را بیش از حد تصور متحول کند، چرا که بانک را از حالت خدمات محور به سمت مشاوره محور هدایت می کند و اگر این مهم از سوی کارشناسان مجموعه ملی پلاس به صورت صحیح انجام شود، بدون شک تاثیر مثبت آن بسیار خواهد بود و با پیشرفت بانکداری نوین، هزینه های مربوط به عنصر انسانی و تبلیغاتی کاهش می یابد.
اهمیت راه اندازی و گسترش شعب ملی پلاس از آن جهت است که اگر در این شعب نقاط ضعف و قوت خدمات الکترونیکی شناسایی شوند، با ایجاد بستر مناسب در سامانه های مختلف الکترونیکی از شلوغی های بی دلیل در شعب کاسته خواهد شد. همچنین استفاده همه اقشار جامعه به خصوص قشر جوان از خدمات الکترونیک بانکداری توسعه می یابد.
همچنین برای تطابق تعداد نیروی انسانی، فضاسازی جدید این شعب و امکانات آن با استانداردهای روز دنیا حدود دو سال شعب بانک های تراز اول دنیا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا ملی پلاس با شکل و شمایل فعلی در اختیار کارکنان و مشتریان قرار گیرد. فضای بسیار متنوع، استفاده از رنگ های شاد، تناسب فضاها همه بر اساس استانداردهای بین المللی است که همین موضوع موجب می شود مشتریان در محیطی صمیمی از خدمات الکترونیکی و مشاوره ای استفاده کنند.
از طرفی، راهنمایی مشتریان جهت انجام امور بانکی به صورت الکترونیکی و استفاده از سامانه های غیرحضوری یکی از اهداف در ملی پلاس است. بررسی الکترونیکی کردن عملیات بانکی حضوری همواره در دستور کار شعب ملی پلاس قرار دارد تا هرچه سریعتر از عملیات حضوری شعبه کاسته شود. یکی دیگر از نکات مهم، آموزش مستمر کارشناسان و به روز بودن همکاران در زمینه های خدمات غیرحضوری امور بانکی جهت راهنمایی و مشاوره مشتریان است. در ضمن همکاری با شرکت های دانش بنیان یکی از دستورات روزانه است که هم برای آنها مفید بوده و هم بانک می تواند از حضور آنها در جهت ارتقاء سیستم بانکداری دیجیتال در شعب استفاده کند.
می توان ادعا کرد ایده ملی پلاس با وجود بانک های خصوصی در کشور که هر روز ایده های جدید برای جلب رضایت مشتریان دارند، صنعت بانکداری کشور را متحیر و تحت تاثیر قرار داده است. البته با توجه به بازدیدی که دیگر بانک ها از شعب ملی پلاس داشتند و با توجه به تمایلشان جهت افتتاح این گونه شعب، برای پیشی گرفتن از رقبا، باید هرچه سریع تر سبد محصولات و خدمات غیرحضوری و الکترونیکی بانکی بیش از پیش توسعه یابد تا مشتری بتواند به راحتی خدمات بانکداری دیجیتال را از صفر تا صد دریافت کند.
به عبارتی، مهمترین سیاست و استراتژی شعب ملی پلاس در ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان است. معرفی این شعب و خدمات آن به همکاران و بعد به شبکه بانکی و مشتریان محترم و ایجاد احساس رضایت و حس خوشایند ورود به این شعبه چه برای مشتریان بانک ملی و چه سایر بانک هاست.
همچنین پیگیری تکمیل خدمات ارائه شده توسط دستگاه ها و اپلیکشین های بانکی در جهت رفاه حال مشتریان، ارائه خدمات مشاوره ای و گرفتن خروجی این مشاوره ها، تعامل بیشتر با بانک، همکاری با استارت آپ ها و کسب و کارهای جدید و نوپا، حرکت به سوی اقتصاد دیجیتال محور در جهت همکاری و تسهیل خدمات بانکی برای آنها، ایجاد اتاق فکر و کشف بازارهای ناشناخته در زمینه خدمات بانکی دیجیتال از دیگر استراتژی های شعب ملی پلاس است.
این شعبه دارای ویژگی ها و امکانات خاص و فضا و چیدمان بسیار زیباست اما صرف نظر از آن، بهره برداری از امکانات و معرفی خدمات قابل ارائه به مشتریان تلاش نیروی انسانی ماهر، کارآمد، باانگیزه و پرتلاش همکاران این واحد را می طلبد تا تجربه خوشایند و ماندگار از حضور در شعب ملی پلاس در ذهن مشتری نقش ببندد.

برچسب ها: بانک ملی ایران, ملی پلاس, نظام بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31869

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • تعمیر موفق فلر HP واحد NF3 پتروشیمی بندرامام پس از ۱۲ سال
  • از جاری شدن اشک شوق برنده زنجانی تا باور نکردن برنده شدن شهروند ایلامی / جوایز برندگان جشنواره عید تا عید بیمه دی اهدا شد
  • آیین قرعه‌کشی پایانی پویش کاهش ۱۰درصدی مصرف انرژی برگزار شد
  • صرفه جوئی ۴۰ میلیون مترمکعبی در پویش کاهش ۱۰درصدی مصرف انرژی
  • لزوم حرکت به‌سوی فرهنگ بهینه‌ سازی مصرف انرژی با هدف توسعه پایدار
  • اهم اقدامات حقوقی بانک مسکن در یک سال دولت چهاردهم
  • تعامل مؤثر، تصویر مثبت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی
آخرین اخبار
  • رشد ۵۰ درصدی فروش فملی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۴
  • افزایش ۳۶ درصدی پرداخت تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران به شرکت‌های دانش‌بنیان
  • مصوبه اجرایی آمایش سرزمین در صنعت پتروشیمی ابلاغ شد
  • مدیرعامل بیمه دی: وظیفه ما امیدآفرینی و ایجاد آرامش در زندگی مردم است
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • شعبه بانک شهر در شهرستان «رباط کریم» افتتاح شد
  • آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج پتروشیمی کارون برگزار شد
  • تاکید رئیس هیات مدیره بانک مسکن بر هم‌سویی استراتژیک بانک و گروه مالی
  • تحویل ۳۴۸۸ واحدمسکونی نهضت ملی به متقاضیان در سمنان/ برنامه‌ریزی و جذب منابع پایدار در جهت حمایت از تولید مسکن
  • ۱۰هزار خانه جدید با تسهیلات بانک مسکن در نیمه اول امسال ساخته شد/ پرداخت بیش از ۸ همت تسهیلات ساخت واحد مسکونی
  • اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه تحقیقاتی در مجتمع مس سرچشمه
  • عبور درآمد صادراتی از مرز ۸۰ هزار میلیارد ریال در نیم سال نخست ۱۴۰۴
  • نشست هم‌اندیشی توانمندسازی زنجیره ارزش پوشاک در بانک تجارت
  • با صدور حکمی؛ سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد
  • فریب استرتژیک اسراییل در پیام به پوتین مبنی بر پایان جنگ

منهای اقتصاد
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
  • حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵
  • سرمایه‌گذاری ۱۶۵۰ میلیاردی همراه اول در استان فارس از ابتدای دولت چهاردهم
  • همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان اصفهان
  • برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول

فیلم
    مدیران باید صدای کارکنان، کارگران و متخصصان را بشنوند تا گره از کارها باز شود
    فرهنگ اقتصاد _ مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه هر مدیرعاملی باید به نقشی که شرکت تحت…
    سه اتفاق خوب در هلدینگ خلیج فارس به روایت نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس
    فرهنگ اقتصاد _  حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت،‌ گاز و پتروشیمی از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس…
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…
    بومی سازی تعمیر و تعویض قطعات داخلی ولوها توسط کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند
    قدم به قدم تا اتمام عملیات تعویض خط ۲۵۰۰ آب دریای آریا ساسول در ناحیه آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، سید علی هادوی ادامه داد: تا این لحظه عملیات…
    اعطای وام خرید لوازم خانگی و دیجیتال در بانک ایران زمین
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ متقاضیان می توانند به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و ضمن تکمیل فرم اعطای تسهیلات طرح یارا، تا سقف…
    قدردانی معاون حقوقی رییس‌جمهور از نقش بی‌بدیل هلدینگ خلیج فارس در صادرات غیر نفتی و توسعه همه جانبه کشور


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب