روابط عمومیهای پتروشیمی تحلیلگر مسائل باشند
مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون گفت: در راستایی مسئولیتهای اجتماعی تحلیلگر و آیندهنگر باشیم.
فرهنگ اقتصاد _امین امرایی روز دوشنبه (۲۸ آذرماه) در اجلاس سراسری روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی ایران افزود: با تعمق در بیانات مقام معظم رهبری میتوان دریافت که خط حمله دشمن از نظر معظم له، انقلاب در رسانهها تعریف شده است، بنابراین یکی از مهم ترین بخشهایی که وظیفه مقابله با خط مقدم جبهه دشمن را دارد، روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی هستند.
وی تصریح کرد: با جهاد تبیین میتوان ابهام آفرینیهای موجود در فضای اجتماعی و مجازی را پاسخ داد.
مدیر عامل پتروشیمی مارون خاطر نشان کرد: برای تحقق آرمانهای انقلاب و تبدیل قابلیتها به توانمندیها باید از تمامی ظرفیتهای سازمان خود برای حرکت رو به جلو کمک گرفته شود.
وی با بیان اینکه در ایجاد و تقویت فرهنگ توسعه و بازآفرینی فرهنگی، روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی باید نقش ماندگار خود را ایفا کنند، افزود: ضروری است در مدیریت روابط عمومیها با همگرایی، هماندیشی و همافزایی در راستای افزایش تعهدات و مسئولیتهای اجتماعی برای اعتلای همه جانبه کشور تلاش کرده تا علاوه بر تبیینگری و تحلیلگری، آیندهنگر نیز باشیم.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: