دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ 2025-06-02
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

برندگان ششمین دوره قرعه کشی طرح گردونه بانک ملت مشخص شدند | گام‌به‌گام با بانک ملی ایران در مسیر دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج | نقش‌آفرینی بانک دی در تحول صنعت نیروگاهی کشور | اعطای تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به «سپینو» بانک صادرات ایران | توسعه خدمات فرا مرزی بانک کشاورزی/ اتصال به سوئیچ میر روسیه |

کد خبر: 7562
تاریخ انتشار: 1 دی 1399 - ۱۵:۰۵

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

به گزارش فرهنگ اقتصاد- این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، مرکز تماس یا Call Center یکی از بخش های حساس عملیاتی در بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهاست و می توان گفت مرکز تماس یکی از نقاط مرزی در سازمان محسوب می شود. به عبارت دیگر، تجربه مشتری در تعامل با همکاران مرکز تماس، نقش مهمی در شکل‌گیری تصویر کسب و کار هدفمند را در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

همچنین مشتریان، ارزشمندترین دارایی‌های هر شرکت محسوب می شوند و شرکت‌های موفق با آگاهی از این موضوع، برای جلب رضایت مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با سرمایه‌گذاری هوشمند در راه‌اندازی مرکز تماس، در کنار مشتری مداری و تکریم مشتری، کیفیت خدمات خود را نیز افزایش ‌دهند. مرکز تماس به عنوان پل ارتباطی که مشتریان از طریق آن درخواست‌ها و شکایات خود را به سازمان گزارش می‌دهند، عمل می‌کند. کارشناسان پشتیبانی که در مرکز تماس مشغول به کار هستند، تماس‌های مشتریان را دریافت کرده و سپس تلاش خواهند کرد مشکلات را در اولین تماس و یا تماس بعدی برطرف نمایند.

گفتنی است کمک به مشتری از طریق کانال‌های خدمات مشتری: تلفن، ایمیل ، ارتباط هوشمندانه و ارائه راه حل‌های شخصی سازی شده برای هر مشتری به منظور اطمینان از پیشرفت در روند حل مشکل، رقم زدن یک تجربه مثبت برای مشتری، منطبق با جایگاه و ارزش‌های شخصی او، تنظیم نحوه پشتیبانی با نقش مشتری، خصوصیات شخصی و سابقه او و ارسال پاسخ و ذخیره سازی تیکت‌ها به شکل مؤثر و گزارش مسائل به تیم‌های مرتبط از جمله وظایف مراکز تماس بیمه پاسارگاد محسوب می شود.

از مهم ترین دلایل راه اندازی مرکز تماس پشتیبانی مداوم از مشتریان، ارائه خدمات خرید، فروش و پرداخت، بازاریابی اصولی محصولات، تحقیقات بازار برای فروش و ارائه خدمات مناسب، مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد هر یک از کارشناسان محسوب می شود.

همچنین دانش، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات، خلاقیت و سازمان دهی از مهارت‌های مورد نیاز در مرکز تماس است.

خصوصیات مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد  و امکانات گزارش گیری و نظارتی سیستم:

۱- گروه توزیع: تقسیم بندی بر اساس معاونت ها و رشته های بیمه ای که مشتری با انتخاب رشته  مورد نیاز در صف تماس گیرندگان قرار خواهد گرفت که این بخش به صورت اتوماتیک صف را کنترل نموده و با آزاد شدن اپراتور مربوطه تماس را از صف خارج کرده و تماس را انتقال می دهد. اپراتورها همچنین می توانند تماس های ورودی را به گروهای دیگر انتقال نمایند.

۲– شنود مکالمات: در این قسمت مدیران می توانند مکالمات ضبط شده اپراتورها را بشنود. (شماره های تعریف شده در مرکز تماس که به اپراتور ها اختصاص داده شده است.) لازم به ذکر است کلیه مکالمات تماس های ورودی به مرکز تماس با اهداف زیر ضبط می شود.

* بررسی نحوه تعامل کارکنان شرکت با مشتریان و آگاهی مدیران از حسن انجام وظیفه کارمندان.

*افزایش کیفیت پاسخگوئی و رفتار سازمانی مناسب کارکنان.

* بهبود خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشتریان.

* جمع آوری آمار و اطلاعات سابقه تماس های ورودی.

* استفاده از اطلاعات تماس در آموزش و بهبود عملکرد های شرکت.

* دسته بندی تماس های ضبط شده جهت حل مشکلات آتی مشتریان.

* پیگیری درخواست های مشتریان تا رفع مشکل.

۳– امکان مشاهده داشبوردهای تماس: در این قسمت مدیر می تواند با استفاده از امکان داشبوردهای تماس کلیه تماس های روز جاری را مدیریت نماید از نظر تعداد تماس های ورودی، تعداد و درصد تماس های پاسخ داده شده و از دست رفته، وضعیت صف و وضعیت خطوط اپراتورها را در روز جاری مشاهده نماید.

۴- گزارشات: گزارشات مدیریتی و جزئی تماس ها، وضعیت اپراتورها، نظرسنجی و پیام های ضبط شده در دسترس خواهد بود و می تواند به صورت فایل pdf ذخیره  و مورد استفاده  در راستای تصمیم گیری و نظارت قرار بگیرد.

۵- بخش مانیتورینگ: در این بخش تعریف و تغییر کلیه امکانات موجود در سیستم و تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت گزارش های مدیریتی متنوع، امکان فعال و یا غیر فعال کردن سرویس های مختلف در سیستم وجود دارد.

منبع: روابط عمومی بیمه پاسارگاد

برچسب ها: ارباب رجوع, امور مشتریان, بیمه پاسارگاد, توسعه بازار

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/7562

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
  • “ریسک منابع انسانی و انسان پنج بُعدی”
  • بیمه؛ چتری سوراخ در طوفان اقتصاد!
  • درخشش دکتر حسین کریمی در آزمون حمل و نقل بین‌المللی؛ “کسب رتبه چهارم در رقابت نفس‌گیر”
  • درخشش پتروشیمی پارس در یازدهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی/ تندیس بلورین به استایرن مونومر ساز بزرگ‌ ایران رسید
  • همراه اول و دانشگاه علم‌وفرهنگ تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
  • پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسب سال ۱۴۰۴
  • رونمایی از آلبوم «پرواز خیال» اثر عباس ابوحمزه
  • هلدینگ خلیج فارس، شرکت برتر صادراتی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵ شد
  • صدور کارت رفاهی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان توسط بانک رفاه کارگران برای کارگران
  • انتخاب شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان‌واحد نمونه کارگری در منطقه ویژه پارس جنوبی
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس به مناسبت روز کار و کارگر
  • پایان خوش ایران اکسپو ۲۰۲۵ برای بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران / انتخاب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت برتر صادرات گرا در اختتامیه این رویداد
  • حضور مؤثر شرکت نفت سپاهان در عملیات امدادرسانی به حادثه انفجار و آتش‌سوزی اسکله بندر شهید رجایی
آخرین اخبار
  • اعطای بورسیه تحصیلی همراه اول به نخبگان رشته‌های منتخب در چهار دانشگاه برتر کشور
  • «سید نوراله میر اشرفی» پدیده صنعت پتروشیمی ایران
  • برگزاری مانور ترکیبی تخلیه اضطراری اداری و دریایی در بندر پتروشیمی پارس
  • بازدید مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی از روند اجرایی طرح‌های توسعه ای بندر پتروشیمی پارس
  • پتروشیمی اروند، شرکت برتر صنعت نفت ایران در سال ۱۴۰۳ شد
  • برندگان ششمین دوره قرعه کشی طرح گردونه بانک ملت مشخص شدند
  • گام‌به‌گام با بانک ملی ایران در مسیر دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج
  • نقش‌آفرینی بانک دی در تحول صنعت نیروگاهی کشور
  • اعطای تندیس زرین نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به «سپینو» بانک صادرات ایران
  • توسعه خدمات فرا مرزی بانک کشاورزی/ اتصال به سوئیچ میر روسیه
  • تقدیر رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از بانک مسکن/عقد قرارداد ۵۹ هزار میلیارد ریالی نهضت ملی مسکن در استان مرکزی
  • هدف گذاری بانک پارسیان ایفای نقش موثری در زیست بوم دانش بنیان کشور است
  • پرداخت بیش از ۱۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه در بانک مسکن طی سال جاری / بانک مسکن، همراه پایدار روزهای سخت
  • جزئیات مزایده سراسری املاک مازاد بانک رفاه کارگران اعلام شد
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق آپادانا خلیج‌فارس فروش رفت

منهای اقتصاد
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • اولین حضور دکتر پزشکیان در عمان؛ سیگنالی مثبت برای مذاکرات تهران–واشنگتن
  • آغاز ثبت‌نام سیزدهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • همراه اول و هلال‌احمر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
  • اجرای ارکستر سمفونیک تهران در قلعه تاریخی فلک‌الافلاک

فیلم
    نگاهی به روز شلوغ خلیج فارس در روز چهارم ایران اکسپو ۲۰۲۵/ تقدیر سخنگوی قوه قضاییه و معاون رئیس‌جمهور از نقش هلدینگ خلیج‌فارس در صادرات کشور
     
    تمجید دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از توجه ویژه دکتر محمد شریعتمداری به حوزه نوآوری و دانش بنیان‌ها در دوران مدیریتی مختلف خود
    برگزاری مراسم سوگواری اول محرم همراه با دمام زنی در شرکت پتروشیمی مارون
    ببینید | همتی: درگیر یک تورم بالا هستیم؛ هر اقدامی برای کنترل یا کاهش آن منجر به توقف رشد می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ وزیر اقتصاد اعلام کرد: ما درگیر دو متغیر کلان اقتصادی هستیم که تقریبا دغدغه همه دولت هاست یکی رشد اقتصادی…
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    خبرهای خوش مدیرعامل پتروشیمی اروند به صنایع پایین دستی
    گزارش ویدیویی از تعاملات تجاری و معرفی ظرفیت‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ در این گزارش ویدیویی، نگاهی داریم به بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در جریان نمایشگاه، از جمله معرفی محصولات، مذاکرات تجاری و بازدیدهای رسمی. مذاکرات جدی…


عکس
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    گزارش تصویری آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)
    فرهنگ اقتصاد _  پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با شعار "فناوری پاک" و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب