سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد + فیلم
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه کنترل توانگری مالی شرکت های بیمه ای یکی از اصلی ترین امور بیمه مرکزی است، اظهارداشت: اگر شرکت های بیمه ای توانگری مالی کافی داشته باشند در مرحله پرداخت خسارت دچار مشکل نخواهند شد.
فرهنگ اقتصاد _ “پرویز خوشکلام خسروشاهی” درحاشیه سی ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه گفت: بیمه مرکزی باید موضوع پرداخت خسارت از سوی شرکت های بیمه ای را تحت کنترل خود بگیرد و شاخص ها، نحوه نظارت و چارچوب های مورد نیاز را استخراج کند تا از پرداخت خسارت ها مطابق با بیمه نامه ای که صادر شد ه اطمینان پیدا کند.
وی، اذعان داشت که بیمه مرکزی در راستای افزایش رضایتمندی مردم، به دنبال آن است که مردم را ازطریق تولید فعالیت های نوشتاری و تصویری آگاهی مردم از مقررات بیمه ای را افزایش دهد که این موضوع کمک می کند تا بیمه گذاران از حق و حقوق خود در هنگام دریافت خسارت مطلع باشند.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: