دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-17
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

از اضطراب سفر تا اطمینان؛فاصله ای به اندازه نام بیمه دی | بیمه دی با دست پر به کیش اینوکس رفت؛ با دست پر تر برگشت | پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا | عبده‌ تبریزی: ضرورت تقویت منابع بانک مسکن برای توسعه بخش مسکن کشور/ خانه‌دار شدن میلیون‌ها ایرانی با تسهیلات این بانک | قدردانی فرماندار کاشان از عملکرد بانک مسکن اصفهان در طرح نهضت ملی/پرداخت بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در استان |

کد خبر: 84828
تاریخ انتشار: 29 دی 1403 - ۱۰:۵۴

از سوی سید امین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل عنوان شد:

با همت و تلاش، کارنامه درخشانی را در ویترین نگاه مردم بگذاریم

توجه به موضوع "احترام" میان همکاران به عنوان اعضای یک خانواده باعث میشود تا بهتر همکاری کنند و احساس حمایت متقابل داشته باشند.

فرهنگ اقتصاد _ این مطلب از سوی سید امین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در جلسه ای که با حضور کارکنان این موسسه به مناسبت سالروز ولادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و گرامیداشت روز مرد برگزار گردید عنوان شد.

ایشان در ابتدا با اشاره به حدیثی از پیشوای شیعیان گفت امام علی (ع) به مالک اشتر فرمودند: از جمله خدمت رسانی تو ، این است که نیازهای مردم را هنگامی که به تو مراجعه میکنند برآورده سازی ، برطرف کردن نیازهای مردم پایدار نیست؛ مگر به سه چیز الف)کوچک شمردن خدمت تا خدا آن را بزرگ نماید؛ ب) پنهان داشتن آن تا خدا آن را آشکار کند؛ ج) شتاب در برآوردن نیازهای مردمی

آقای جوادی در ادامه گفت: این موسسه با بهره گیری از زیربنای به روز و تیمی متخصص، مصمم است تا در مسیر جلب رضایت عمومی مردم، همواره امنیت و شفافیت را در اولویت نخست قرار دهد و همچنین با ارائه تسهیلات متنوع تر و پشتیبانی قوی تر از نیازهای مشتریان، نقش موثرتری در رشد اقتصادی ایفا کند. این مهم، حاصل تلاش کارکنان صدیق و همراهی مشتریان وفادار، با خانواده بزرگ موسسه اعتباری ملل می باشد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل ، با این شعار که (با موسسه اعتباری ملل آینده ای روشن و مطمئن در امور مالی در انتظار شماست) گفت: در تمامی ابعاد، از رفتار فردی و تیمی گرفته تا نحوه ارائه خدمات و محصولات، باید همواره موضوع مشتری مداری، مورد توجه قرار گیرد هر یک از ما، مسئول ایجاد تجربه ای مثبت و ارزشمند برای مشتریان هستیم .این مسئولیت نه تنها سبب موفقیت موسسه ،بلکه به ایجاد رابطه ای پایدار و قابل اعتماد میان ما و مشتریان کمک خواهد کرد.

آقای جوادی افزود: در موسسه اعتباری ملل ،رکن اصلی تمامی تصمیمات و برنامه ریزی ها، رضایت مشتریان است. موسسه بر این باور است که رضایت و اعتماد مشتری ،مهمترین اولویت است. هدف ما ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای جهانی است تا از این طریق بتوانیم به رشد و توسعه اقتصادی کمک کنیم. تک تک اعضای این خانواده، باید تلاش کنند تا با بهبود مستمر کیفیت خدمات و همچنین استفاده از فناوریهای نوین، اطمینان حاصل کنیم که موسسه اعتباری ملل، همواره انتخاب نخست مشتریان است.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی ، با اشاره به اینکه، آینده بانکداری هوشمند با متابانک ؛ مسیری نوین از مؤسسه اعتباری ملل است ، افزود: این مؤسسه، با معرفی متابانک گامی فراتر از بانکداری سنتی برداشته و دریچه ای تازه به دنیای بانکداری دیجیتال گشوده است. از طریق متابانک، تمامی خدمات بانکی مشتریان تنها با چند لمس ساده روی تلفن همراه یا کامپیوتر ،بدون نیاز به صف های طولانی، کاغذ بازیهای پیچیده یا مراجعه حضوری انجام می شود. این تصویر دیگر رؤیا نیست؛ بلکه با ظهور سامانه های هوشمند بانکی به واقعیت پیوسته است .

آقای جوادی یادآور شد: موسسه اعتباری ملل ،در بحث بانکداری الکترونیک و دیجیتال با راه اندازی نرم افزار قام به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران، توانسته است ، بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را با استفاده از این خدمات در کمترین مدت و سهل ترین شرایط تأمین کند. بانکداری هوشمند پاسخی به نیازهای دنیای مدرن است. این رویکرد نه تنها باعث تسهیل خدمات بانکی میشود بلکه به مردم این امکان را می دهد که با صرفه جویی در زمان و هزینه، تمرکز بیشتری روی اولویتهای زندگی خود داشته باشند. سامانه های هوشمند مانند متابانک با استفاده از فناوریهایی همچون هوش مصنوعی و داده کاوی، خدمات بانکی را شخصی سازی کرده و تجربه ای منحصر به فرد برای کاربران فراهم میکنند.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی با تاکید ، به اینکه موسسه اعتباری ملل مردم داری را به عنوان یکی از ارزشهای محوری خود تعریف کرده است خاطرنشان کرد: موسسه اعتباری ملل با ارائه تسهیلات متنوع در تلاش است تا نیازهای مالی مشتریان را به شکلی بهینه و کارآمد پاسخ دهد. این موسسه علاوه بر خدمات بانکی به تعهدات اجتماعی و اقتصادی خود نیز توجه ویژه ای دارد و در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم ،برنامه های متعددی را اجرا می کند .

آقای جوادی افزود: موسسه اعتباری ملل با این رویکرد نه تنها به عنوان یک نهاد مالی، بلکه به عنوان یک همراه مسئول و متعهد، در کنار مردم حضور دارد در جهت تحقق این هدف تسهیلاتی در قالبهای طرح الماس ملل، یاقوت و نیکان ملل ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ویژه ای می باشد که برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

ایشان موسسه اعتباری ملل را به عنوان یکی از نهادهای بانکی کشور با سالها تجربه و ارائه خدمات متنوع دانست و گفت: این موسسه با تکیه بر ارزشهای بنیادین مانند شفافیت، اعتماد و مشتری مداری همواره در تلاش است تا خدماتی متمایز و متناسب با نیازهای جامعه ارائه دهد. موسسه ملل با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و زیر ساختهای پیشرفته به عنوان یکی از موسسات پیشرو در حوزه خدمات مالی شناخته میشود .

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل توجه و حساسیت حاکمیت نسبت به نظام بانکی را ضروری دانست و گفت: باید با تمام وجود، برای اجرای قانون و پیاده کردن نظم و انضباط آمادگی داشته باشیم و به قوانینی که ابلاغ می شود را به خوبی عمل کنیم باید با قانون مداری، در اجرای آن سرآمد باشیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام به قانون، احترام به شرع محسوب میشود از این رو ضرورت دارد تا با رعایت دقیق مصوبات مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی بانک مرکزی به پیشرفت کشور کمک کنیم چراکه اعتقاد داریم عمل به قانون موفقیت را به دنبال خواهد داشت. بدون شک عمل و پایبندی به قوانین جدید بانک مرکزی را ضروری میدانیم و انتظار داریم که واحدهای مسوول در موسسه قوانین ابلاغی را به دقت بررسی و پیاده سازی کنند.

آقای جوادی با اشاره به اینکه گسترده کردن سفره ملل میتواند برای مشتریان، سهامداران، همکاران و کشور مفید باشد. گفت با همت ، تلاش مضاعف و دلسوزی افزون تر خود را به برنامه ها و هدفها نزدیک تر کنیم و کارنامه درخشانی را در ویترین نگاه مردم شاهد باشیم.

ایشان احترام به مردم را ضروری دانست و گفت: رعایت آداب اخلاقی و انسانی و نیز اهمیت دادن به نظم و انضباط و در نظر داشتن آراستگی فردی و نظافت محیط کار ، از ابزارهای جلب رضایت مشتریان به حساب می آید که باید به آنها توجه داشته باشیم.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل با یادآوری اینکه دستیابی به این جایگاه با لطف خداوند و همراهی، دلسوزی و تلاش تک تک عزیزان همکار این موسسه مردمی بوده است گفت: در ماه های پایانی سال ۱۴۰۳، فرصت مناسبی است تا بتوانیم فراتر از برنامه های تعیین شده حرکت نماییم.

آقای جوادی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بنگاه داری بانک ها اظهار داشت: این موسسه در سال گذشته بخشی از دارایی های خود را به فروش رساند و در نظر است با هدف اصلاح ساختار مالی تا پایان سال جاری نیز دارایی ها و اموال مازاد بیشتری را به فروش رساند که این امر باعث بهبود نقدینگی و افزایش توان برای تسهیلات به مردم خواهد بود. امیدواریم که با همت مضاعف اعضای خانواده سخت کوش ملل بتوانیم برتری و موفقیت را ویترین موسسه اعتباری ملل کنیم. نقش تک تک ما در هر منصب و جایگاهی که هستیم، کلیدی و مهم است و با بهره گیری از این فرصت ، نسبت به مشارکت در خصوص فروش داراییهای مازاد تلاش کنیم که با این امر اتفاقات خوبی را در آینده شاهد خواهیم بود.

 

برچسب ها: دکتر سید امین جوادی, موسسه اعتباری ملل

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/84828

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • شتاب در توسعه زیرساخت‌های بندر پتروشیمی پارس
  • سرمایه گذاری‌های هوشمندانه بیمه پاسارگاد در حوزه ساختمان
  • افزایش سرمایه بانک کشاورزی موجب رشد و شکوفایی تولید در کشور می‌شود
  • طرح «پویش» بانک مسکن تا پایان آبان‌ماه تمدید شد/ فرصتی مناسب برای بازپرداخت اقساط
آخرین اخبار
  • از اضطراب سفر تا اطمینان؛فاصله ای به اندازه نام بیمه دی
  • بیمه دی با دست پر به کیش اینوکس رفت؛ با دست پر تر برگشت
  • تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت و انرژی در شرکت پتروشیمی اروند
  • پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا
  • عبده‌ تبریزی: ضرورت تقویت منابع بانک مسکن برای توسعه بخش مسکن کشور/ خانه‌دار شدن میلیون‌ها ایرانی با تسهیلات این بانک
  • قدردانی فرماندار کاشان از عملکرد بانک مسکن اصفهان در طرح نهضت ملی/پرداخت بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در استان
  • پتروشیمی بوعلی سینا قهرمان مسابقات دارت شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شد
  • اجرای طرح کارا ویژه بخشودگی جرائم تسهیلات معوق در بانک سینا
  • دریافت تندیس برنزین پیشتازان بهره‌وری معادن و صنایع معدنی
  • بررسی اهمیت، وضعیت و جایگاه تطبیق مقررات در شرکت‌ها و سازمان‌های غیربانکی
  • استفاده از ظرفیت بانکداری شرکتی برای جذب منابع جدید در بانک مسکن/ توسعه مذاکرات بازاریابی در مسیر تعاملات موثر
  • اعلام اسامی برندگان پویش «دی؛ روایت خانواده‌های ایثار»
  • بانک کشاورزی محور تحقق امنیت غذایی و خودکفایی کشور است
  • رشد ۵۰ درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی/ حل مشکلات واحدهای تولیدی و حمایت از فناوری‌های نوین در صدر اولویت‌های بانک کشاورزی
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول

منهای اقتصاد
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس
  • روز شلوغ همراه اول در دومین روز از نمایشگاه کیش اینوکس
  • آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • همراه اول میزبان هکاتون تخصصی امنیت هوش مصنوعی
  • همکاری همراه اول و توانیر با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی ایران

فیلم
    نخستین نمایشگاه پتروشیمی اهواز پترواکس
    گزارش تصویری مراسم نکوداشت هفته پدافند غیرعامل به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند و سازمان منطقه ویژه آبان ۱۴۰۴
    روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است…
    سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ "پرویز خوشکلام خسروشاهی" درحاشیه سی ‌ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه  گفت: بیمه مرکزی باید موضوع…
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    گزارش تصویری مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس پتروشیمی مارون
    فرهنگ اقتصاد _به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی مارون با همکاری پایگاه…
    نحوه دریافت غیرحضوری كارت‌های بانك ملت با طرح‌های متنوع/ ویدیو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این ویدیو طرح‌های جدید و متنوع کارت های بانک ملت و نحوه سفارش آن به صورت کاملا غیرحضوری از طریق برنامه‌های…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب