پالایش گاز هویزه خلیجفارس، دومین شرکت با بیشترین رشد رضایتمندی کارکنان/ استقرار سامانه «بازتاب» تحولی نو در منابع انسانی
به استناد گزارش سامانه بازتاب و بررسی ارزیابی انجام شده توسط پرسنل، شرکت پالایش گاز هویزه خلیجفارس در میان ۴۸ شرکت گروه در زمینهی رضایتمندی کارکنان در ردهی دوم قرار گرفته و بیشترین رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابطعمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیجفارس، جلسه استقرار سامانه جامع «بازتاب» در شرکت پالایش گاز هویزه خلیجفارس یکشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۴ در این شرکت برگزار شد. در این نشست، ضمن مرور فرآیندهای منابع انسانی و ارزیابی عملکرد کارکنان، تأکید شد که در سامانه «بازتاب» علاوه بر سنجش عملکرد کارکنان، کیفیت ارزیابیها و عملکرد ارزیابها نیز بهطور ساختاریافته پایش و ارزیابی میشود تا شفافیت و عدالت سازمانی تقویت شود.
به گفتهی مدیرعامل شرکت سامانه «بازتاب» با هدف دسترسی آنلاین و لحظهای به اطلاعات پرسنلی و جمعیتی کارکنان و استقرار نظام ارزیابی عملکرد دقیقتر نسبت به روشهای سنتی راهاندازی میشود.
دکتر افشین کیانی، محورهای کلیدی این استقرار را چنین برشمرد: شناسایی بهتر مسیرهای توسعه شغلی، اعمال دقیقتر جبران خدمات، افزایش مشارکت و انگیزه کارکنان بهصورت آنی.
وی تأکید کرد: موفقیت این سامانه منوط به ورود و پایش مستمر دادهها توسط تمام واحدهاست تا رصد و پیگیری مسائل با دقت انجام شود.
سرپرست منابع انسانی شرکت گفت: در بخش سنجش سرمایه انسانی، گزارش پروژه سنجش رضایتمندی کارکنان در سطح گروه ارائه شد. بر پایه نتایج اعلامشده، شاخص رضایتمندی کارکنان شرکت از ۶۱٫۲ درصد در سال ۱۴۰۲ به ۶۷ درصد در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته و شرکت پالایش گاز هویزه خلیجفارس در میان ۴۸ شرکت ارزیابیشده، عنوان «دومین شرکت با بیشترین رشد رضایتمندی» را کسب کرده است.
انوشیروان نصیری افزود: با استقرار سامانه «بازتاب»، انتظار میرود پایش کیفی ارزیابیها، عدالت در ارزیابی و پاسخگویی سریعتر به بازخوردها بهصورت منظم انجام شود و بهرهوری منابع انسانی در مسیر توسعه سازمانی شتاب گیرد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: