جمعه ۲۳ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-14
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد | از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی | رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس | ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین | بانک ملت و توانیر تفاهمنامه همکاری امضا کردند / هوشمندسازی مدیریت مصرف انرژی با حمایت بانک ملت |

کد خبر: 104380
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1404 - ۱۰:۴۵

تثبیت گواهی استاندارد بین‌المللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی

مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی از تثبیت گواهی استاندارد ISO 15838 این شرکت خبر داد.

فرهنگ اقتصاد _ روابط عمومی شرکت بیمه دی مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابی‌های دوره‌ای، توانست گواهی معتبر استاندارد بین‌المللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند.

وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.

وی گفت: این شرکت علاوه بر تمدید گواهی ISO 15838 (در مرکز ارتباط با مشتریان) همچنین موفق به حفظ استانداردهای بین‌المللی ISO 10002  (در رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO 10004 (در رضایتمندی مشتریان)  شد.

به گفته اسماعیلی ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بهبود فرآیندها و افزایش سطح کیفی خدمات، از جمله اقدامات کلیدی مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی در این مسیر بوده است.

وی گفت: حفظ این استانداردها نشان‌دهنده پایبندی بیمه دی به اصول نوین مدیریت کیفیت، انضباط سازمانی و تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری است.

اسماعیلی اضافه کرد: این  رویکرد  شرکت  بیمه دی را در میان دیگر بیمه‌گران کشور به‌عنوان الگویی در حوزه خدمات مشتریان معرفی کند.

برچسب ها: بیمه دی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/104380

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • صنعت بیمه، کلید اعتماد در پروژه‌های سبز و پایدار است
  • آسمان عسلویه، به شرق و غرب کشور گشوده شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران، سرپرستان و کارکنان رسمی بندر پتروشیمی پارس با مدیرعامل، مشاورین مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت
  • حرکت در مسیر تحول سازمانی
آخرین اخبار
  • سومین نشست تخصصی مدیریت ریسک سازمانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به میزبانی پتروشیمی اروند برگزار شد
  • ۱۲ سال تداوم‌عدم آلایندگی مبین انرژی خلیج‌فارس
  • بومی‌سازی دستگاه سنجش همزمان گازهای H₂، CO و CO₂ در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس
  • ثبت نام خودروی وارداتی هیبریدی در بانک ایران زمین
  • بانک ملت و توانیر تفاهمنامه همکاری امضا کردند / هوشمندسازی مدیریت مصرف انرژی با حمایت بانک ملت
  • حراست، مرزبان سازمان و شریک راهبردی کسب‌وکار در عصر تکنولوژی است
  • جایزه برنده ۵ میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
  • روایت اعداد از صادرات شفاف پردیس
  • نشست وزیر صمت با فعالان اقتصادی و تجار ایرانی در تاشکند
  • ضرورت تدوین ابزارهای نوین تامین مالی و ابزارهای بازار سرمایه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اوراق رهنی ابزاری جهت تامین مالی ساخت و عرضه مسکن
  • دختران افتخارآفرین فوتسال ایران با همراهی بانک صادرات ایران رهسپار مسابقات جهانی شدند

منهای اقتصاد
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس
  • روز شلوغ همراه اول در دومین روز از نمایشگاه کیش اینوکس
  • آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • همراه اول میزبان هکاتون تخصصی امنیت هوش مصنوعی
  • همکاری همراه اول و توانیر با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی ایران
  • حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق

فیلم
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…
    هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
    فرهنگ اقتصاد _در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معاون وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان بر توسعه روابط ۲…
    تمجید دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از توجه ویژه دکتر محمد شریعتمداری به حوزه نوآوری و دانش بنیان‌ها در دوران مدیریتی مختلف خود
    حضور شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد ایران پتروکم ۱۴۰۳ به روایت تصویر
    اعطای وام خرید لوازم خانگی و دیجیتال در بانک ایران زمین
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ متقاضیان می توانند به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و ضمن تکمیل فرم اعطای تسهیلات طرح یارا، تا سقف…
    توسعه دانش بهداشت حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی سه‌روزه که با حضور سرپرستان واحد بهداشت پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر در مجتمع آموزشی…
    امسال بودجه مسئولیت اجتماعی را به آموزش و پرورش و تجهیز مدارس اختصاص دهید


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب