یکشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-02
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

از تأمین مالی زنجیره تولید تا یاری خانواده‌ها؛ روایت تازه مسئولیت‌اجتماعی بانک صنعت و معدن | اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت | پرداخت ۱۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه برای حمایت از کشاورزان توسط بانک مهر ایران | برنامه جامع راهبردی مسیر تحول ساختاری بانک را ترسیم می‌کند | آغاز تحول بزرگ در زیرساخت ارتباطی کشور با تأکید رئیس‌جمهور بر آموزش و سلامت |

کد خبر: 108424
تاریخ انتشار: 10 آبان 1404 - ۱۱:۳۵

مدیرعامل بانک سینا در نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی:

بازاریابی و روابط‌عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف هستند

دکتر علی ابدالی با اعلام آغاز اجرای نظام جامع بازاریابی در بانک سینا گفت : بازاریابی مأموریت همه کارکنان است و هر واحد باید با نگاه کسب‌وکاری به وظایف خود، در جذب مشتری و ارتقای خدمات نقش مؤثر داشته باشد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ابدالی، با اشاره به ضرورت وجود چنین نظامی در ساختار بانک سینا گفت: نظام جامع بازاریابی که خلاء آن در بانک مشهود بود، طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی افزود : دو موضوع کلیدی که باید در بانک سینا تقویت شود، مستندسازی و تحلیل است؛ این دو عامل نقش مهمی در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و توسعه فعالیت‌های بازاریابی دارند.

دکتر ابدالی با تأکید بر هم‌افزایی میان واحدهای بازاریابی و روابط‌عمومی افزود: این دو واحد اگرچه مأموریت‌های متفاوتی دارند، اما در یک مسیر مشترک حرکت می‌کنند. روابط عمومی وظیفه دارد تصویر مثبت بانک را در ذهن جامعه و مشتریان ایجاد کند و مسیر را برای بازاریابی هموار سازد. بازاریابی نیز باید از این مسیر برای معرفی و فروش خدمات و محصولات استفاده کند.

مدیرعامل بانک سینا گفت: بازاریابی و روابط عمومی هر دو علم هستند، اما موفقیت در آن‌ها نیازمند هنر تعامل و شناخت درست از مخاطب است.بازاریابی علم است و هنر.علم دانستن و هنر به کار بستن.

وی در ادامه به روند شکل‌گیری بازاریابی در نظام بانکی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از دهه ۸۰ بخش بازاریابی در بانک‌ها پدیدار شد؛ ابتدا در بانک‌های خصوصی و سپس در دهه ۹۰ در بانک‌های دولتی و بزرگ نیز گسترش یافت.

مدیرعامل بانک سینا در پایان خاطرنشان کرد: نظام جامع بازاریابی باید همانند فانوسی در دریا، مسیر حرکت شعب را روشن کند، اهداف را مشخص سازد و به کارکنان امکان دهد تا با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را به دست آورند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی و بازاریابی نیز باید نقش هدایت‌گر خود را در مناطق و شعب به‌درستی ایفا کنند.

گفتنی است نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی بانک سینا با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران و روسای ادارات طی روزهای ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در تهران در حال برگزاری است.

 

برچسب ها: بانک سینا, علی ابدالی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/108424

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • جذب سرمایه‌گذار و انتقال دانش فنی برای توسعه زنجیره ارزش مس ضروری است
  • تجهیز و بهسازی بیش از ۳۰ مدرسه توسط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
  • تقدیر دبیران ششمین رویداد سالانه فناوری مالی و دومین رویداد فین تک از مدیرعامل پست بانک ایران
  • برندگان قرعه‌کشی نظرسنجی بانک ملی ایران معرفی شدند
  • افتتاح ساختمان جدید شعبه رازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گیلان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه کوثر
  • ۱۵ طرح تسهیلاتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای مشتریان
آخرین اخبار
  • پایان مرحله نخست هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی خانواده صنعت پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی تبریز
  • از تأمین مالی زنجیره تولید تا یاری خانواده‌ها؛ روایت تازه مسئولیت‌اجتماعی بانک صنعت و معدن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • پرداخت ۱۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه برای حمایت از کشاورزان توسط بانک مهر ایران
  • برنامه جامع راهبردی مسیر تحول ساختاری بانک را ترسیم می‌کند
  • از «سواپ» تا «برگردان»؛ بومی‌سازی واژگان در مسیر تحول ملی
  • پروژه مهاجرت به فیبر نوری نشانه وفاق در خانواده ارتباطات است
  • دکتر عباسی شاهکوه: از کوچه‌ی سیم مسی تا شاهراه فیبر نوری؛ مسیر اجتناب‌ناپذیر برای ورود به عصر هوش مصنوعی
  • آغاز تحول بزرگ در زیرساخت ارتباطی کشور با تأکید رئیس‌جمهور بر آموزش و سلامت
  • گام بلند مخابرات ایران در مسیر سرعت و کیفیت پایدار
  • تأکید رئیس‌جمهور بر حمایت از نوآوری‌های بومی در توسعه شبکه فیبر نوری کشور
  • قدردانی کانون هماهنگی فاوا از برگزارکنندگان کنفرانس ملی مخابرات
  • پاسخ شرکت مخابرات ایران به یادداشت منتشرشده در زومیت درباره پروژه «برگردان»
  • ​«اعتماد پایدار»، معیار فضاسازی موفق در عصر شبکه‌های اجتماعی
  • امضای تفاهم‌نامه حمل ۸۰ هزار تن محصولات پتروشیمی جم با شرکت فجر جهاد منعقد شد

منهای اقتصاد
  • از «سواپ» تا «برگردان»؛ بومی‌سازی واژگان در مسیر تحول ملی
  • پروژه مهاجرت به فیبر نوری نشانه وفاق در خانواده ارتباطات است
  • دکتر عباسی شاهکوه: از کوچه‌ی سیم مسی تا شاهراه فیبر نوری؛ مسیر اجتناب‌ناپذیر برای ورود به عصر هوش مصنوعی
  • آغاز تحول بزرگ در زیرساخت ارتباطی کشور با تأکید رئیس‌جمهور بر آموزش و سلامت
  • گام بلند مخابرات ایران در مسیر سرعت و کیفیت پایدار
  • تأکید رئیس‌جمهور بر حمایت از نوآوری‌های بومی در توسعه شبکه فیبر نوری کشور
  • قدردانی کانون هماهنگی فاوا از برگزارکنندگان کنفرانس ملی مخابرات

فیلم
    اجرای طرح‌‌ها بدون حضور میدانی مدیران شدنی نیست
    فرهنگ اقتصاد _ اجرای طرح‌‌ها نیاز به تعیین مهلت زمانی قابل رصد و حضور میدانی مدیران دارد.
    همکاران ستاد باید بتوانند به صورت آنلاین وضعیت پیشرفت پروژه و نیازهای مالی را…
    اقدام اخلاقی محمد شریعتمداری که با تشویق فعالان صنعت پتروشیمی همراه شد
    هیچ‌گاه پرچم این سرزمین بر زمین نخواهد افتاد
    فرهنگ اقتصاد _ به پشتوانه همت مردان و زنان پتروشیمی اروند، یوزِ استقامت ایران در دل آتش و سختی‌ها همچنان می‌تازد؛ تا امید زنده بماند و چرخ تولید بی‌وقفه برای ایران بچرخد.
    …
    گزارش تصویری / دومین روز رویداد بین المللی ایران پتروکم / 24 دی ماه 1403


     
    “نماینده مجلس: تأمین خوراک پالایشگاه نفت آفتاب باید در اولویت قرار گیرد
    فرهنگ اقتصاد _ احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس، با انتقاد از تأمین‌نشدن خوراک پالایشگاه نفت آفتاب گفت:چگونه ممکن است بزرگ‌ترین پالایشگاه…
    پیام تسلیت شریعتمداری در پی حادثه تلخ بندرعباس تا افزایش تولید و فروش بوعلی در نخستین ماه سال
    اینجا غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی /  از حضور دکتر پزشکیان تا میزبانی از مسئولان و فعالان صنعت پتروشیمی در روز نخست نمایشگاه


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب