جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

صدور کارت رفاهی ۵۰۰ میلیون تومانی با شرایط ویژه | سامانه موبایل بانک رفاه به‌روزرسانی شد | ریال دیجیتال در «بانک دی» عملیاتی شد | اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه | کسب رتبه ۱۱۹ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با ۴۳ پله صعود |

کد خبر: 108762
تاریخ انتشار: 12 آبان 1404 - ۱۳:۵۱

نوشتاری به بهانه آغاز کمپین ارتباطی «شکوه پاسارگاد»

در مسیر طراحی یک کمپین تبلیغاتی موفق، طراحان همواره در جست‌وجوی ایده‌هایی‌اند که بتواند حس اثرگذاری از قابلیت‌ها و ارزش‌های برند در ذهن مخاطب ایجاد کند.

فرهنگ اقتصاد _ در تیم روابط‌عمومی بیمه پاسارگاد، برای تولد کمپین ارتباطی «شکوه پاسارگاد» از خود پرسیدیم:چگونه می‌توانیم در میان انبوه پیام‌های تبلیغاتی روزمره، بار دیگر نام پاسارگاد را با همان شکوه، اصالت و عظمت تاریخی‌اش در ذهن مردم زنده کنیم؟
پاسخ، در خود نام نهفته بود.«پاسارگاد» برای ایرانیان تنها یک مکان تاریخی نیست؛ نمادی است از خرد، نظم و شکوه تمدنی که بر پایه‌ی احترام به انسان بنا شده است.
همین معنا الهام‌بخش ما شد تا عظمت این نام را با اعتماد و موفقیت امروز بیمه پاسارگاد پیوند دهیم.در طراحی این کمپین، از کهن‌الگوی «رهبر/حامی» بهره گرفتیم تا پیام برند در سطحی عمیق‌تر و ناخودآگاه در ذهن مخاطب جای گیرد.
این کهن‌الگو، بیمه پاسارگاد را به عنوان نهادی قدرتمند، قابل اعتماد و پیشرو معرفی می‌کند؛ نهادی که امنیت و پایداری را برای مردم فراهم می‌سازد و مسیر درست را نشان می‌دهد.
از همین رو، شعار محوری کمپین را چنین برگزیدیم: «به شکوه پاسارگاد»
شعاری که مردم را نه تنها به خرید بیمه، بلکه به پیوستن به جریان بزرگ اعتماد دعوت می‌کند.پیام این کمپین بر چهار گزاره‌ی اصلی برند استوار است:
*هشت میلیون بیمه‌گذار؛ نمادی از اعتماد گسترده مردم به برند پاسارگاد
*سیزده سال تداوم توانگری مالی سطح یک؛ شاخصی که از سوی بیمه مرکزی ارزیابی می‌شود و نشان می‌دهد بیمه پاسارگاد همواره در بالاترین سطح توان پرداخت تعهدات و خسارت‌ها قرار دارد
*پیشتاز فروش بیمه‌های زندگی در کشور؛ تأکیدی بر آینده‌نگری و نقش‌آفرینی اجتماعی
*بزرگ‌ترین سازمان فروش بیمه‌های زندگی در ایران
کمپین «شکوه پاسارگاد» فقط یک حرکت تبلیغاتی نیست؛تلاشی است برای بازخوانی هویت برندی که در کنار مردم ایستاده و با افتخار، میراث اعتماد را پاس می‌دارد.
این کمپین، با اتکا بر کهن‌الگوی رهبر/حامی، تصویری از امنیت، اعتماد و قدرت را در ذهن مخاطب می‌نشاند و یادآور می‌شود که شکوه، بخشی از سرشت پاسارگاد است.

برچسب ها: بیمه پاسارگاد

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/108762

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • پتروشیمی نوری پیشرو در رعایت استانداردها و کیفیت محصولات
  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا
  • ارزیابی مثبت بانک مسکن از حضور در کیش اینوکس ۲۰۲۵ / دستاوردهای ارزشمند در حوزه بانکداری شرکتی و ابزارهای نوین تأمین مالی
  • عدم پرداخت تسهیلات با نرخ سود صفردرصدی به متقاضیان/ شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن/ استفاده از ظرفیت های قانونی در پیگیری وصول مطالبات
  • بازدید از بندر پارسیان با هدف ارزیابی ظرفیت‌های زیرساختی
آخرین اخبار
  • صدور کارت رفاهی ۵۰۰ میلیون تومانی با شرایط ویژه
  • سامانه موبایل بانک رفاه به‌روزرسانی شد
  • هوشمندسازی صنعت مس ایران؛ از استراتژی تا عمل
  • آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب و احداث مخزن آب شهرک طالقانی/ کلنگ‌زنی و رونمایی از پروژه‌های احداث مدرسه و هنرستان در بندرامام
  • آغاز دو پروژه مهم آب‌رسانی توسط پتروشیمی بندرامام در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی
  • اعتبار ۳۰۰ میلیاردریالی پتروشیمی شهید تندگویان برای مدرسه‌سازی در قلب بندر امام خمینی (ره)
  • بخش خصوصی واقعی می تواند زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را محقق کند
  • ریال دیجیتال در «بانک دی» عملیاتی شد
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، بیست و هفتم آذرماه
  • کسب رتبه ۱۱۹ در بین ۱۰۰۰ بانک برتر جهان با ۴۳ پله صعود
  • گامی اساسی در مسیر تحول دیجیتال پتروشیمی اروند
  • اسامی برندگان نهمین سوگواره عکاسی محرم ایران زمین اعلام شد
  • بانک کشاورزی تکیه‌گاه کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی است/ دولت افزایش سرمایه این بانک را در اولویت قرار دهد
  • تلفیق تجربه و دانش در مسیر بالندگی و رشد سازمان
  • ۴۶ بانوی زندانی جرائم غیرعمد با حمایت بانک سپه به کانون خانواده بازگشتند

منهای اقتصاد
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول

فیلم
    گزارشی از تقدیر محمد شریعتمداری از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت مبین انرژی خلیج فارس
    نخستین نمایشگاه پتروشیمی اهواز پترواکس
    تعویض مبدل ۱۵۰۰۳ ناحیه ۱۵۰ واحد VCM شرکت پتروشیمی اروند در ۱۲ روز جنگ تحمیلى
    بازدید نوروزی دکتر غلامرضا جمشیدی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی نوری از واحد های مجتمع - بهار 1404
    فرهنگ اقتصاد _ در اولین روز های سال 1404 از واحد های مجتمع بازدید و از پرسنل تلاشگر این مجتمع تقدیر و…
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    گامی در جهت هم‌افزایی نظام بانکی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک دی، این نشست که با هدف تقویت تعاملات بین‌بانکی و بررسی زمینه‌های همکاری مشترک برگزار شد، فرصتی برای تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهینه‌سازی فرآیندهای…
    توسعه دانش بهداشت حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی سه‌روزه که با حضور سرپرستان واحد بهداشت پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر در مجتمع آموزشی…


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب