شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-08
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پیگیری وصول مطالبات؛ اولویت راهبردی بانک توسعه صادرات ایران | تخلفات بانک مرکزی نسبت به قوانین موضوعه خود | سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد بستر ویژه‌خواری | برندگان مسابقه «من و قله ۲۰۰۰ همتی» بانک ملی اعلام شد | خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند |

کد خبر: 109308
تاریخ انتشار: 17 آبان 1404 - ۱۶:۰۱

آغاز سِمی‌تئاتر آموزشی بازاریابی و فروش محصولات بانکی در بانک دی

نخستین سِمی‌تئاتر آموزشی بازاریابی و فروش محصولات بانکی با رویکرد جذب مشتری، ویژه همکاران میزهای خدمت بانک دی، آغاز شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک دی، در مراسم افتتاحیه این سِمی‌تئاتر که با حضور برات کریمی، مدیرعامل، علی اولیائی، عضو هیأت‌مدیره، فرید محمود نوه‌سی، معاون سرمایه انسانی و جمعی از مدیران ستادی و همکاران میزهای خدمت برگزار شد، برات کریمی ضمن قدردانی از برگزاری رویدادهای آموزشی مهارت‌محور و توسعه مهارت‌های مورد نیاز همکاران گفت: آموزش و توسعه مهارت‌های نیروی انسانی یکی از ارکان اساسی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدیریت ارشد سازمان است. هیأت‌مدیره‌ بانک دی با آگاهی از اهمیت مقوله آموزش، توجه ویژه‌ای به این مقوله دارد، به ویژه آموزش‌های تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران شعب دارد.

کریمی توسعه میزهای خدمت را یکی از اقدامات مطلوب در بانک دی دانست و تصریح کرد: میزهای خدمت بانک دی یکی از کانال‌های ارتباطی مؤثر بانک دی برای خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و یک پتانسیل استرتژیک در جذب منابع و سودآوری بانک است. توسعه میزهای خدمت و ارتقای کیفیت خدمات در این میزها جزوی از بنامه‌های پیشِ روی بانک دی است.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: ذینفعان اصلی بانک دی جامعه معزز ایثارگری هستند و رسالت اخلاقی و وظیفه حرفه‌ای یکایک ما تکریم این عزیزان است.

وی با اشاره به دستاوردهای ماه‌های اخیر بانک دی گفت: کاهش چشمگیر زیان انباشته، حذف اضافه برداشت از بانک مرکزی، رشد منابع، کاهش بهای تمام شده پول و کاهش مطالبات مهمترین دستاوردهایی است که نشانه آغاز حرکت بانک به سمت سودآوری است که امیدواریم با اهتمام همکاران و دعای خیر خانواده شهدا در این مسیر شاهد موفقیت‌های بیشتر بانک باشیم.

در ادامه علی اولیائی، عضو هیأت‌مدیره بانک، ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این دوره آموزشی گفت: دوره‌های آموزشی در تمامی سازمان‌ها برگزار می‌شود اما دور آموزشی اثربخش دوره‌ای است که منتج به تغییر ذهنیت و نگاه همکار پس از پایان دوره شود. تغییر نگاه به تغییر فرهنگ سازمانی منتج می‌شود و تغییر فرهنگ نیز سمت و سوی سازمان را به مسیر رشد و تعالی رهنمون می‌کند.

وی افزود: همکاران شعب و میزهای خدمت پیشانی بانک در منظر مشتری هستند و تمامی رفتارهای آنها تاثیرات زیادی بر رضایت و نارضایتی مشتری دارد و بر این اساس انتظار می‌رود خروجی نهایی این دوره‌ها افزایش رضایتمندی مشتری باشد.

اولیائی در ادامه با اشاره به تغییرات مثبت ایجاد شده در شاخص‌های عملیاتی بانک طی ماه‌های اخیر گفت: کمتر کسی در نظام بانکی تصور می‌کرد بانک دی در کمتر از ۹ ماه چنین تحولی را تجربه کند.

وی افزود: در این ۹ ماه بانک دی در اکثر شاخص‌های عملیاتی حائز رتبه برتر در نظام بانکی شد که این مرهون تلاش و همت جمعی تمامی همکاران بانک است.

وی در پایان خواستار مشارکت جمعی همکاران در ارائه ایده‌های جدید در حوزه طراحی محصول شد و گفت: تولید محصول جدید صرفاً وظیفه یک واحد خاص نیست، بلکه ایده محصول جدید باید از سوی همکاران شعب و میزهای خدمت به سمت ستاد بیاید زیرا همکاران صف بهترین و بیشترین پتانسی را برای شناسایی نقاط بکر بازار دارند.

در ابتدای این نشست فرید محمود نوه‌سی، معاون سرمایه انسانی بانک ضمن قدردانی از حضور مدیران ارشد در مراسم افتتاحیه این سِمی‌تئاتر گفت: از

ابتدای سال با تاکید مدیرعامل، توجه ویژه‌ای به آموزش همکاران شعب و میزهای خدمت داده شده است زیرا معتقد هستیم کانال آموزش یکی از بهترین و اثربخش‌ترین مسیرها برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شبکه گسترده همکاران از سیاست‌ها و استراتژی‌های مدیران ارشد است.

نوه‌سی با تشریح هدف این سِمی‌تئاتر گفت: مهمترین هدف این سِمی‌تئاتر، بهبود ارتباط همکاران میزهای خدمت با مشتری، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم با مشارکت فعال فراگیران در این دوره شاهد بیشترین اثربخشی باشیم.

گفتنی است در پایان این سِمی‌تئاتر با حضور فرید محمود نوه‌سی، اسماعیل افتخاری، مدیر امور شعب و محمد شرفی، رییس اداره امور شعب استان‌ها از رضا جعفر قلی‌زاده از میزخدمت سوادکوه، هانی ذوقی از میزخدمت رامسر، حسین شیرزادخانی از میزخدمت نجف‌آباد اصفهان و ایمان فروتن از میزخدمت عظیمیه کرج قدردانی شد.

برچسب ها: بانک دی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/109308

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
  • پیشرفت طرح پلی‌اتیلن سنگین شرکت صنایع پلیمر گچساران از ۵۰ درصد عبور کرد/ نصب مخازن دوقلوی ذخیره بوتن پروژه
  • ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی شغلی و ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با پترو کارت
  • کلید بیش از ۵۷۰۰ واحد مسکونی در دستان متقاضیان نهضت ملی/ ایفای بیش از ۷۵ درصد از تعهدات نهضت ملی قم توسط بانک مسکن
آخرین اخبار
  • پیگیری وصول مطالبات؛ اولویت راهبردی بانک توسعه صادرات ایران
  • نقش مهم اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت، در تأمین خوراک پایدار برای واحدهای پتروشیمی
  • تخلفات بانک مرکزی نسبت به قوانین موضوعه خود
  • سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد بستر ویژه‌خواری
  • استفاده از گاز هیدروژن به عنوان منبع انرژی
  • برندگان مسابقه «من و قله ۲۰۰۰ همتی» بانک ملی اعلام شد
  • ثبت بالاترین رکورد پلی‌اتیلن از آغاز بهره‌برداری تاکنون
  • شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده حمایت از سرمایه گذاران است
  • خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی در مدیریت البرز/ قدردانی مدیر کل بنیاد مسکن استان از عملکرد بانک مسکن
  • برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه
  • بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد
  • تأکید بر تعامل مجلس و شبکه بانکی در دیدار خدادادی با مدیرعامل بانک دی
  • آغاز سِمی‌تئاتر آموزشی بازاریابی و فروش محصولات بانکی در بانک دی
  • معرفی ابزارهای و محصولات نوین تامین مالی بانک رفاه کارگران در KishInvex 2025

منهای اقتصاد
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است
  • فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان معتبر کیوسک‌های هوشمند دیجیتال
  • راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول
  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران

فیلم
    فروش موفق ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق آپادانا خلیج‌فارس برای تأمین مالی تکمیل این پروژه مهم
    ورود رآکتور اوره به سایت  پتروشیمی هنگام
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، این تجهیز کلیدی که قلب واحد تولید اوره را تشکیل می‌دهد، پس از عبور از مراحل حمل و جابه‌جایی تخصصی، اکنون در محدوده سایت…
    پرچم متبرک آستان قدس رضوی در شرکت پتروشیمی پارس
    هلدینگ خلیج فارس سهم بسزایی در صنعت پتروشیمی دارد و پیشران در این صنعت است
    پیاده‌روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، این رویداد ورزشی با حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های آنان در فضایی صمیمی، پرنشاط و خانوادگی برگزار شد و شرکت‌کنندگان…
    نگاهی به روز شلوغ خلیج فارس در روز چهارم ایران اکسپو ۲۰۲۵/ تقدیر سخنگوی قوه قضاییه و معاون رئیس‌جمهور از نقش هلدینگ خلیج‌فارس در صادرات کشور
     
    عزادارى و همدردى پرسنل شرکت پتروشیمى اروند با مردم بندر عباس


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب