دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۴ 2025-08-18
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افزایش سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تراکنش‌های پذیرندگی به بیش از ۹ درصد | تقدیر از آزادگان این بانک در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی | پیام دکتر اخلاقی به‌مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان | معرفی طرح شایان بانک ملت / تسهیلات یک میلیارد تومانی با شرایط و نرخ های جدید | تشریح نحوه افتتاح حساب غیرحضوری در همراه بانک و مگابانک ملت (اینفوگرافیک) |

کد خبر: 11303
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1400 - ۱۰:۱۸

همزمان با روز روابط عمومی:

ادامه راه فجر انرژی به سوی روابط عمومی نوین با ۱۰۵ اقدام گوناگون در سال ۹۹

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سال 99 بیش از 105 اقدام سازمان یافته در حوزه ارتباط با مخاطبان درون و برون سازمان اجرا کرده است.

فرهنگ اقتصاد – روابط عمومی کارکرد ارتباط هر سازمان با ذی نفعان و زبان گویای سازمان ها است؛ روابط عمومی در اصل مجموعه‌ای از اقدامات حساب ‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباطات مؤثر و هدفمند با گروه‌های درون و بیرون سازمان، انجام می‌دهد.

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس مطابق با چشم انداز و اهداف این شرکت و در قالب برنامه جامع سالانه که هر ساله بازنگری و تعیین بودجه می شود، ۱۰۵ اقدام سازمان یافته در حوزه های مختلف ارتباطات با مخاطبان اجرا کرده است.

این واحد در سال ۱۳۹۹ فعالیت هایی در حوزه تولید محتوای رسانه ای، تهیه و تنظیم اخبار، انتشارات، مبارزه با کرونا، آگهی ها مسئولیت اجتماعی و… انجام داده است. روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تولید بیش از ۳۵ محتوای تصویری و تهیه و تنظیم بیش از ۴۰ خبر رکورد جدیدی در تولید محتوای رسانه ای ثبت کرده است. همچنین این واحد چند صد قاب به یاد ماندنی گوناگون از نقاط مختلف شرکت خود ثبت کرده و چند ده طرح گرافیکی هنری را طراحی کرده است.

این واحد با تهیه گزارش های پایداری و ثبت آن در پایگاه جهانی GRI توانست در سال ۹۹ دومین تندیس طلایی مسئولیت اجتماعی خود را نیز کسب کند؛ همچنین روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با برنامه ریزی مدون، طرح توانمند سازی مشاغل و حرفه های مرتبط را تهیه و اجرا کرده است؛ حمایت از رسانه های منطقه بخشی از این طرح توانمند سازی بوده که به صورت سالانه برنامه ریزی و اجرا می شود.

روابط عمومی شرکت فجر همانند سال های گذشته با هماهنگی با صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با  برنامه ریزی  زمینه حضور و گفتگوی اثربخش  ذی نفعان شرکت فجر انرژی خلیج فارس را در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل فراهم کرده است. همچنین روابط عمومی فجر به نمایندگی از این شرکت در ۲ طرح حمایتی از منطقه، هلدینگ خلیج فارس مشارکت کرده است. این دو طرح شامل همکاری و تامین مالی طرح حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی در شهرستان بندرماهشهر و مشارکت در طرح تاسیس و استقرار کانون های تحکیم و تعالی خانواده بوده است.

این بخشی از فعالیت های واحد روابط عمومی شرکت فجر انرژی در حوزه ارتباطات برون سازمان است؛ این واحد در کنار این فعالیت ها در حوزه ارتباطات درون سازمانی نیز فعال بوده است بطوری که در سال ۹۹ بیش از ۶۲۶ پیام اعم از اطلاع رسانی اخبار داخلی شرکت، پیام تبریک به همکاران، پویش شکرداشته ها، طرح یک دقیقه مطالعه، برگزاری مسابقات متعدد و تصاویر در حال کار همکاران در شبکه داخلی این شرکت(روزتاب) منتشر شده که در مجموع این محتواها بیش از ۷۹ هزار بازدید در درون سازمان داشته است.

روابط عمومی این شرکت با راه اندازی پویش شکر داشته ها در قالب فیلم کوتاه، نماهنگ، موشن گرافی و… به دنبال ترویج فرهنگ سازنده و مثبت اندیشی در ذهنیت کارکنان است.

بامداد نشریه داخلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس که نامش مانند روزتاب مترادف نام فجر است، توسط روابط عمومی فجر انرژی تهیه و منتشر می شود؛ این نشریه که در حال سپری کردن سال هفتم نشر خود است در جشنواره روابط عمومی جایزه برتر انتشارات را کسب کرده بود. نشریه بامداد در سال گذشته ۴ شماره منتشر کرده بود.

در کنار آن روابط عمومی شرکت فجر به منظور شناخت دغدغه کارکنان و پاسخ صحیح به دغدغه ها و پرسش های آنها در چندین مورد برنامه های ارتباط دوسویه با کارکنان تحت عنوان دیدار یار برگزار کرده است؛ “دیدار یار” در اصل بازدید روسای میانی این شرکت از واحد های مختلف و نشستن پای صحبت های کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس بوده است.

فرهنگ سازمانی و بسط هویت سازمانی از دیگر فعالیت های مهم شرکت فجر انرژی بوده که روابط عمومی در این بخش همکاری با دیگر بخش ها داشته است؛ روابط عمومی فجر در این زمینه اقداماتی در جهت نمودهای بصری شرکت انجام داده است.

همچنین این واحد در یک کار تیمی در قالب شورای فرهنگی شرکت، تعریف و پیاده سازی فرهنگ سازمانی مطلوب را به پیش برده است.  هدف از این پروژه که با محوریت مرکز پژوهش و توسعه شرکت فجر انرژی خلیج فارس پیش میرود، شناخت فرهنگ سازمانی  موجود  و تعیین فرهنگ سازمانی ایده آل برای شرکت است.

این واحد با  ادامه و تحکیم رویکرد شبکه سازی،  تلاش برای همگرایی و همسویی با هدف خلق جامعه عقلانی، در سطوح تخصصی، منطقه ای و ملی بوده است . به عنوان مثال در تاسیس و همچنین پیشرفت فعالیت های مجمع روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مدت ۱۱ سال نقش به سزایی داشته است.

منبع: روابط عمومی شرکت فجر انرژی

برچسب ها: روابط عمومی, روابط عمومی نوین, سازمان, شرکت فجر انرژی خلیج فارس

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/11303

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف تبریز
  • مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اروند تیرماه ۱۴۰۴
  • جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پتروشیمی جم
  • فناوری‌ های اقلیم‌ محور؛ کلید رقابت در بازار جهانی
  • مانور عملیات آب رسانی به ماشین های آتش نشانی در زمان قطع منابع آب از شرکت تامین کننده تیرماه ۱۴۰۴
  • گامی مؤثر در بومی‌سازی تجهیزات حیاتی پتروشیمی بندرامام
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس به رییس کمیسیون انرژی مجلس
  • تقدیر معاون وزارت صمت از پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تامین خوراک واحدهای تولیدی در جریان جنگ تحمیلی ۱۲ روزه
آخرین اخبار
  • افزایش سهم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از تراکنش‌های پذیرندگی به بیش از ۹ درصد
  • تقدیر از آزادگان این بانک در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
  • پیام دکتر اخلاقی به‌مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان
  • معرفی طرح شایان بانک ملت / تسهیلات یک میلیارد تومانی با شرایط و نرخ های جدید
  • تشریح نحوه افتتاح حساب غیرحضوری در همراه بانک و مگابانک ملت (اینفوگرافیک)
  • تداوم سطح یک توانگری مالی در بیمه پاسارگاد
  • سرویس «رمزساز دی‌جت»؛ جایگزینی برای پیامک رمز پویا
  • مدل بازاریابی بانک سینا بر اساس نیاز مدیریت‌های مناطق تابعه در حال تدوین است
  • رویکرد جدید مدیریتی در بیمه ملت با برگزاری مستمر نشست‌ شورای معاونان و مدیران
  • «گرین پی» بانک کشاورزی به زودی رونمایی می شود
  • تامین مالی ۸۸ هزار میلیارد ریالی نهضت ملی مسکن در استان قزوین / ۳۵۴۵ واحد نهضت ملی به متقاضیان تحویل شد
  • تجلیل از آزادگان بانک مسکن با حضور مدیران ارشد/ ضرورت مستندسازی خاطرات آزادگان
  • اعلام میانگین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمیایی
  • سیاوش میرحاجی رئیس کمیته ریسک و پایداری «آریا» شد
  • جهش تولید و بازار با مدیریت راهبردی ظهیر حیدری‌نژاد»

منهای اقتصاد
  • شرکت مخابرات ایران روزانه یک گیگ اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرزها ارائه می‌دهد
  • فناوری تلفن همراه در ایران ۳۱ ساله شد
  • استاد فرشچیان دار فانی را وداع گفت
  • همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
  • استقرار پاورباکس‌های همراه اول در حرم‌های مطهر عراق
  • رونمایی همراه اول از بسته خدمات دیجیتال ویژه زائران اربعین
  • اخذ گواهی دانش‌بنیان برای سه پروژه فناورانه همراه اول

فیلم
    قدردانی معاون حقوقی رییس‌جمهور از نقش بی‌بدیل هلدینگ خلیج فارس در صادرات غیر نفتی و توسعه همه جانبه کشور
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    جابجایی موفقیت‌آمیز مخزن ۸.۵ تنی در پتروشیمی اروند؛ گامی بلند در ارتقای صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، عملیات حساس و پیچیده جابجایی یک مخزن ۸.۵ تنی با حجم ۲۵ مترمکعب در واحد EdC شرکت…
    الزام ساختمان‌های نوساز به احداث نیروگاه خورشیدی پشت بامی
    فرهنگ اقتصاد _ محسن ذبیحی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت توانیر با سازمان نظام مهندسی ساختمان در اواخر مرداد امسال، اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر…
    گزارش ویدیویی از تعاملات تجاری و معرفی ظرفیت‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ در این گزارش ویدیویی، نگاهی داریم به بخش‌هایی از فعالیت‌های این شرکت در جریان نمایشگاه، از جمله معرفی محصولات، مذاکرات تجاری و بازدیدهای رسمی. مذاکرات جدی…
    دکتر بهزادی: توسعه زنجیره پایین‌دستی کلید موفقیت صنعت پتروشیمی است / تجلیل از دکتر کریمی به پاس ارتقای سطح مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، دکتر بهزادی مشاور…
    اقدام اخلاقی محمد شریعتمداری که با تشویق فعالان صنعت پتروشیمی همراه شد


عکس
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب