جمعه ۲۸ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افتتاح ساختمان جدید شعبه سردار جنگل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران | حمایت بانک تجارت از مدیریت هدفمند منابع ارزی کشور | شتاب و اعتماد؛ روایت تازه از مسیر بیمه دی | بیمه دی به طور کامل هوشمند سازی می شود/استفاده از نخبگان و المپیادی ها در دستور کار بیمه دی است | آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در سیستان و بلوچستان |

کد خبر: 113410
تاریخ انتشار: 28 آذر 1404 - ۱۱:۵۶

بیمه دی پیشگام در هوشمندسازی خدمات بیمه ای/تحقق شعار «دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان» با پلتفرمهای دیجتال بیمه دی

اولویت بیمه دی در ارائه خدمات آنلاین بیمه ای، شعار «دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان و بیمه در دستان مشتری» را تحقق بخشیده است.

فرهنگ اقتصاد _ اولویت بیمه دی در ارائه خدمات آنلاین بیمه ای، شعار «دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان و بیمه در دستان مشتری» را تحقق بخشیده است.
رونمایی از سه پلتفرم دیجیتال بیمه دی در حوزه خدمات آنلاین بیمه ای
-مراسم رونمایی از سه خدمت  جدید بیمه‌گری دیجیتال شرکت بیمه دی با حضور مهندس اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حاج‌بابایی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ، هادی عبداللهی مدیرعامل شرکت بیمه دی، مسوولان بیمه مرکزی ، جمعی از مدیران و کارکنان بیمه دی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
در این مراسم که همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر بود  از همسران و مادران  خانواده های ۴۰ شهید گرانقدر جنگ ۱۲ روزه تقدیر شد.
مدیرعامل بیمه دی در این مراسم با اشاره به اینکه در راستای تحقق تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات، سه خدمت  بیمه‌گری جدید این شرکت آماده بهره‌برداری است، اظهار داشت: ارزیابی خسارت در بخش درمان  به صورت کامل دیجیتالی شده و از این پس فرایند ارزیابی خسارت در بخش‌های ویزیت، دارو، مراکز تشخیصی و بیمارستانی به‌صورت هوشمند انجام می‌شود تا زمان پرداخت خسارت به حداقل برسد.
این موفقیت بیمه دی را به نخستین شرکت صنعت بیمه کشور در حوزه هوشمندسازی خدمات درمانی تبدیل خواهد کرد.
همچنین، سامانه ارزیابی خسارت خودرو و خرید بیمه نامه مسئولیت هیئت مدیره ساختمان نیز در سوپر اپلیکیشن «دی‌دار» در دسترس همه هموطنان است و این نرم افزار بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار کاربر فعال دارد.

سوپراپلیکیشن «دی‌دار»
این پلتفرم جامع با طراحی ساده و کاربرپسند، خدمات بیمه‌ای را از طریق تلفن همراه در دسترس بیمه‌گذاران قرار می‌دهد.
کاربران از طریق «دی‌دار» قادر خواهند بود بیمه‌نامه خود را خرید، تمدید، مدیریت کنند و حتی خسارت را ثبت و پیگیری نمایند، به گونه ای که همه با چند کلیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات بیمه ای می توانند برخوردار باشند.

سامانه برخط صدور و استعلام بیمه‌نامه
این سامانه به کاربران امکان می‌دهد در زمان کوتاه‌تری نسبت به صدور بیمه‌نامه‌ها اقدام کرده، وضعیت را استعلام کنند و گزینه‌ها را مقایسه نمایند؛ امکانی که برای بیمه‌گذاران با اسناد و نیازهای پیچیده، ارزش افزوده قابل‌توجهی ایجاد می‌کند و تجربه خدمت را شفاف‌تر و سریع‌تر می‌سازد.
چت‌بات‌های هوشمند پشتیبانی و پلتفرم‌های داده‌محور در کنار خدمات فروش و مدیریت، بیمه دی قابلیت‌های پشتیبانی هوشمند را نیز فراهم آورده است؛ از جمله چت‌بات‌های ۲۴ ساعته که پاسخ‌گوی سؤالات کاربران هستند و پلتفرم‌های تحلیل داده که به شرکت کمک می‌کنند نیازهای بیمه‌گذاران را بهتر درک و خدمات را دقیق‌تر ارائه دهند.
در مجموع این پلتفرم‌ها فرایندها را ساده‌تر، سریع‌تر و شفاف‌تر کرده و پاسخ‌گوی نیازهای گسترده خانواده‌های تحت پوشش بیمه دی هستند.

بیمه دی و تحقق دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان و بیمه در دستان مشتری

در سال ۲۰۲۴ بازار جهانی بیمه آنلاین، ارزشی معادل ۲۹۲ میلیارد دلار داشت و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۳۱۶ میلیارد دلار می رسد و با نرخ رشد مرکب سالانه‌ ۸.۴۱ درصدی تا سال ۲۰۳۵ به ۷۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید . این ارزش قوی نشان‌دهنده پذیرش سریع پلتفرم‌های دیجیتال برای خدمات بیمه، بهبود تجربه مشتری از طریق فناوری و افزایش تقاضا برای محصولات بیمه‌ای شخصی‌سازی شده است. افزایش نفوذ اینترنت در جهان، افزایش تقاضا برای راه‌حل‌های آسان و نوآوری‌های فناوری بیمه از عوامل رشد بیمه آنلاین به شمار می رود. در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از معاملات بیمه شامل نوعی اتوماسیون از جمله چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که تجربه مشتری و کارایی عملیاتی را بهبود می بخشد که تا سال ۲۰۵۰ به ۶۳ درصد خواهد رسید.

ورود فناوری اطلاعات به بخش بیمه با تکیه بر همکاری با شرکت‌های فناوری پیشرفته و ارائه خدمات بیمه‌ای با کیفیتی متفاوت و «شفاف»، در حالیکه محصولات موجود را تغییر می‌دهد، مزیت‌های رقابتی ایجاد می‌کند.
دیجیتالی شدن رابطه بین بیمه‌گران و مصرف‌کنندگان را تغییر می‌دهد، جایی که اصول راهنما، شفافیت و اعتماد هستند و تعامل بین آنها از طریق کانال‌های فروش و توزیع دیجیتال انجام می‌شود.
اجرای موفق فناوری‌های نوآورانه به بیمه‌گران امکان می‌دهد با بهینه‌سازی هزینه‌ها و افزایش فروش، به دلیل پاسخ مناسب به نیازها و انتظارات مشتریان بر اساس تحلیل داده‌های بزرگ و افزایش ارزش افزوده برای مصرف‌کنندگان، سود خود را افزایش دهند، هر شرکت بیمه‌ای باید بر اساس تحلیل دقیق نیازهای شخصی، بر انتخاب استراتژی دیجیتال آینده تمرکز کند که شرط مهمی برای تبدیل شدن به سازمانی پایدار و سودآور است.
این تنها نیاز به پیروی از نوآوری‌های فناوری نیست، بلکه دستیابی به تمایل برای تبدیل شدن به یک رهبر نوآور است که تغییرات حال را رقم می‌زند.
در توسعه محصولات بیمه‌ای شخصی‌سازی شده، بیمه‌گران با بهره‌گیری از تحلیل داده‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال، سیاست‌های بیمه‌ای را متناسب با نیازهای فردی مشتریان تنظیم می‌کنند.

بازار بیمه آنلاین توسط پیشرفت‌های فناوری و تغییرات در اولویتهای مصرف‌کنندگان هدایت می‌شود. با ادامه تحول دیجیتال، بیمه‌گران احتمالاً از ابزارهای پیشرفته‌تری برای ارزیابی ریسک و تعامل با مشتری استفاده خواهند کرد.
ادغام هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی فرآیندهای بیمه‌گری را بهبود می‌بخشد، در حالیکه محصولات بیمه‌ای شخصی‌سازی شده، به نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان پاسخ می‌دهند.

استفاده از هوش مصنوعی برای پردازش خسارت و اتوماسیون در فروش بیمه، نمونه‌های قابل توجهی از تحولات هوش مصنوعی که در بیمه به کار رفته هستند که بیمه دی در این زمینه پیشگام و پیشتاز است.
مضافا شرکت‌های بیمه گر ایرانی از جمله بیمه دی می‌توانند شش اقدام کلیدی انجام دهند تا سازمان‌هایی بسازند که در عصر دیجیتال و هوش مصنوعی عملکرد بهتری داشته باشنداین موارد عبارتنداز:
۱-هماهنگی مدیران ارشد حول نقشه راه کسب‌وکار محور برای تحول هوش مصنوعی.
۲-ایجاد تیم استعدادهای مناسب.
۳-پذیرش مدل عملیاتی که قابلیت اندازه گیری داشته باشد.
۴-استفاده از فناوری برای سرعت و نوآوری توزیع‌شده.
۵-جای دادن داده در همه جا.
۶-سرمایه‌گذاری در پذیرش و مدیریت تغییر.

رونمایی از سه پلتفرم دیجیتال خدمات بیمه ای بیمه دی نشان می دهد که به نیاز مشتریان در اهمیت و کیفیت خدمات هنگام استفاده از بسترهای دیجیتال را به خوبی درک کرده است.
از طرف دیگر بر استفاده از فناوری‌های ارتباطی و شبکه‌ای مانند هوش مصنوعی برای پشتیبانی از خدمات مشتریان تأکید دارد تا مشتریان بتوانند با اطمینان بیشتری اطلاعات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند و هنگام مواجهه با مشکلات در بیمه آنلاین، کمک سریع دریافت کنند.
به هر روی، بیمه دی با رونمایی از سه پلتفرم فوق،راهبرد بیمه الکترونیک را دنبال می کند که نتیجه به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت اطلاعات است که تحولی عمیق در نحوه فروش بیمه و دریافت خسارت به همراه دارد.
این فرآیند از یک سو سطح ارتباطات با بیمه گزار را افزایش داده و از سوی دیگر، دامنه خرید و فروش مجازی بعضی از انواع بیمه نامه را وسیع تر می کند.
سوپر اپلیکیشن دی دار زمینه تحقق اهداف بلندی چون عدالت محوری و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات سلامت ، کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان، رقابت و کمک به رشد بازار را فراهم می سازد و نشان می دهد که ضرورت تحول دیجیتال توسط بیمه دی در بازار بیمه کشور به خوبی شناخته شده است.
درپایان بایدتاکید کرد،که اولویت بیمه دی در ارائه خدمات آنلاین بیمه ای، شعار «دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان و بیمه در دستان مشتری» را تحقق بخشیده است.

برچسب ها: بیمه دی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/113410

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • پتروشیمی نوری پیشرو در رعایت استانداردها و کیفیت محصولات
  • شتاب‌گیری رشد پایدار در بانک سینا
  • ارزیابی مثبت بانک مسکن از حضور در کیش اینوکس ۲۰۲۵ / دستاوردهای ارزشمند در حوزه بانکداری شرکتی و ابزارهای نوین تأمین مالی
  • عدم پرداخت تسهیلات با نرخ سود صفردرصدی به متقاضیان/ شفافیت در ارایه صورت های مالی؛ مورد تاکید مدیران عالی بانک مسکن/ استفاده از ظرفیت های قانونی در پیگیری وصول مطالبات
  • بازدید از بندر پارسیان با هدف ارزیابی ظرفیت‌های زیرساختی
آخرین اخبار
  • دوره توسعه شایستگی‌های مدیریتی برای مدیران برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی ضابطین قضایی کارکنان حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی
  • «با اهدای خون، زندگی ببخشید»؛ اقدام انسان‌دوستانه کارکنان پتروشیمی شهید تندگویان
  • پاسخ مدیرعامل پتروشیمی پردیس به ابهام ۵۲ میلیون دلاری؛ اوره‌ای در پردیس گم نشده است
  • افتتاح ساختمان جدید شعبه سردار جنگل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران
  • حمایت بانک تجارت از مدیریت هدفمند منابع ارزی کشور
  • شتاب و اعتماد؛ روایت تازه از مسیر بیمه دی
  • بیمه دی به طور کامل هوشمند سازی می شود/استفاده از نخبگان و المپیادی ها در دستور کار بیمه دی است
  • آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در سیستان و بلوچستان
  • بیمه دی پیشگام در هوشمندسازی خدمات بیمه ای/تحقق شعار «دسترسی به بیمه در هر زمان و هر مکان» با پلتفرمهای دیجتال بیمه دی
  • صدور کارت رفاهی ۵۰۰ میلیون تومانی با شرایط ویژه
  • سامانه موبایل بانک رفاه به‌روزرسانی شد
  • هوشمندسازی صنعت مس ایران؛ از استراتژی تا عمل
  • آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب و احداث مخزن آب شهرک طالقانی/ کلنگ‌زنی و رونمایی از پروژه‌های احداث مدرسه و هنرستان در بندرامام
  • آغاز دو پروژه مهم آب‌رسانی توسط پتروشیمی بندرامام در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی

منهای اقتصاد
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول

فیلم
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات کاشانه امید خلیج فارس تا صدور مجوز بزرگترین تامین مالی بازار سرمایه


     
    الزام ساختمان‌های نوساز به احداث نیروگاه خورشیدی پشت بامی
    فرهنگ اقتصاد _ محسن ذبیحی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت توانیر با سازمان نظام مهندسی ساختمان در اواخر مرداد امسال، اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر…
    مانور عملیات آب رسانی به ماشین های آتش نشانی در زمان قطع منابع آب از شرکت تامین کننده تیرماه ۱۴۰۴
    در بازدید محمد شریعتمداری از هشتمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه چه گذشت؟
    پتروشیمی بندرامام و دانشگاه شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در راستای رفع نیازهای فناورانه پژوهشی تحقیقاتی، آموزشی توسعه دانش فنی و فرایندی در شرکت پتروشیمی بندر امام…
    جشن بزرگ فجر انقلاب و اعیاد شعبانیه با حضور خانواده‌ شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، پتروشیمی اروند جشن بزرگ…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب