یکشنبه ۷ دی ۱۴۰۴ 2025-12-28
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

برگزاری مزایده سراسری نوبت اول سهام شرکت «نوران با ما انرژی» | ۸ نکته‌ای که درباره برداشت خودکار از حساب باید بدانید | افزایش سرمایه؛ حلقه‌‌‌مفقوده نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون در تولید | افزایش سرمایه بانک کشاورزی، ضرورت ملی است | حمایت ۱۸۹ همتی بانک کشاورزی از رونق اقتصاد و تامین امنیت غذایی کشور |

کد خبر: 114348
تاریخ انتشار: 7 دی 1404 - ۱۵:۴۸

از تحول در فروش آنلاین با همکاری استارتاپ‌ها تا کمپین‌های زندگی در بیمه دی

مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی از همکاری بیمه دی با استارتاپ ها برای تنوع فروش بیمه نامه خبر داد و گفت: با اجرای کمپین ها و اقدامات گوناگون در بیمه دی، شاهد تحول در فروش آنلاین خواهیم بود.

فرهنگ اقتصاد _علی سالارکیا، مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در مورد آخرین اقدامات شعبه دیجیتال بیمه دی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۴ گفت: تمرکز اصلی شعبه دیجیتال بیمه دی در فصل پاییز بر یکپارچه‌سازی زنجیره فروش آنلاین و بهبود تجربه کاربری تا مرحله صدور بیمه‌نامه بوده است.
*افزایش جذب مشتریان بیمه دی با تقویت شعبه دیجیتال
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی، مهم‌ترین اقدامات شعبه دیجیتال بیمه دی را اینگونه عنوان کرد: بهینه‌سازی فرایند فروش آنلاین بیمه‌های زندگی و درمان با کاهش مراحل صدور، ساده‌سازی فرایند بحث‌های خسارت و رفع مشکلات آن، بهبود عملکرد لندینگ پیج‌ها و قیف فروش دیجیتال با رویکرد داده‌محور و تست مستمر، بحث اتصال موثر ابزارهای بازاریابی دیجیتال به سیستم‌های صدور بیمه‌نامه جهت کاهش ریزش مشتری، شروع پروژه‌های زیرساختی جدید در حوزه خدمات دیجیتال و مدیریت فرایندهای غیر حضوری و تقویت مدل تصمیم‌گیری مبتنی بر شاخص کلیدی عملکرد در فروش (KPI) به جای معیارهای نمایشی مثل بازدید صرف یا ترافیک ازجمله اقدامات شعبه دیجیتال بیمه دی در ۹ ماهه امسال بوده است.
سالارکیا ادامه داد: در ۹ ماهه نخست امسال تلاش کردیم این زیرساخت‌ها را بهبود دهیم و برای تجربیات کاربری بهتر آماده کنیم.
*رشد فروش دیجیتال بیمه دی در مقایسه با روش سنتی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در مورد جذب مشتریان جدید توسط شعبه دیجیتال بیمه دی در ۹ ماهه امسال، گفت: نتایج این اقدامات قابل قبول و قابل اندازه‌گیری است و نکته مهم آن پایداری این نتایج و مشتریان جذب‌شده است.
سالارکیا افزود: نرخ تبدیل فروش آنلاین در حال حاضر در مقایسه با ابتدای سال به شکل معناداری بهبود پیدا کرده است. از طرفی، سهم فروش دیجیتال از کل فروش برخی محصولات، جهشی معادل ۶ هزار درصد داشته است.
*انتخاب کاربران قطعا بیمه‌نامه دی است
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی با بیان اینکه هزینه جذب هر مشتری بیمه‌نامه بسیار کاهش پیدا کرده است، گفت: کاهش هزینه جذب مشتری نشان‌دهنده بهبود کارایی کانال‌های دیجیتال شرکت بیمه دی بوده است.
سالارکیا افزود: رفتار کاربران و جذب مشتریان نشان می‌دهد که زمان تصمیم‌گیری آنها برای خرید بیمه‌نامه کوتاه شده و ریزش در مرحله پایانی کمتر شده است.
* کمپین‌های زندگی در شرکت بیمه دی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی، برنامه‌های بیمه دی برای دیجیتال‌سازی فروش و اولویت‌های این شرکت برای فروش آنلاین را اینگونه تشریح کرد: اقدامات ما تا پایان سال در ۳ محور دنبال خواهد شد. این ۳ محور عبارتند از: فروش و درآمد، زیرساخت و تجربه مشتری و داده و تصمیم‌سازی.
سالارکیا در مورد بحث فروش و درآمد در شرکت بیمه دی، گفت: تمرکز ما در توسعه فروش دیجیتال روی بحث بیمه‌های زندگی است. به همین دلیل، یکسری کمپین‌های هدفمند را برای فروش دیجیتال بیمه‌های زندگی طراحی کرده‌ایم و هدف ما در این کمپین‌ها آگاه سازی مشتریان از لزوم خرید این نوع بیمه‌نامه است.
*تحول در فروش آنلاین بیمه دی
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در مورد پروژه‌های دیجیتال‌سازی در شرکت بیمه دی، گفت: یکسری پروژه‌های دیجیتال‌سازی فرایند و حذف گلوگاه‌ها را در بحث زیرساخت و تجربه مشتری داریم و همزمان با آن، به بهبود تجربه مشتری نیز پرداخته‌ایم.
سالارکیا، هدف بعدی این بخش را تحول فروش آنلاین در این شرکت دانست و گفت: در بحث فروش آنلاین با استارتاپ‌های صنایع مختلف برای فروش و معرفی محصولات بیمه وارد مذاکره شده‌ایم.
*کانال‌های فروش «دی» متنوع می‌شود
مدیر شعبه هوشمند شرکت بیمه دی در پایان با اشاره به راهکارهای جدید سازمانی در این شرکت، گفت: داشبوردهای مدیریتی خاص را در بحث تصمیم‌سازی و داده، طراحی کرده‌ایم تا بتوانیم بر اساس آنها، فروش و توسعه کانال‌های فروش را در بیمه دی، اولویت‌بندی و در مورد آنها تصمیم‌گیری کنیم.
سالارکیا خاطرنشان کرد: طبق این فرایند، بر اساس نتایج و یافته‌هایمان، کمپین‌های جدیدی را تا پایان سال اجرا خواهیم کرد.

برچسب ها: بیمه دی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/114348

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۱۲.۳هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی در ۸ماه
  • تقویت نظارت و جلوگیری از خطاهای اعتباری محور آموزش‌های تخصصی پست‌بانک ایران
  • بازدید کارشناسان شرکت چینی «آنکان» از پتروشیمی اروند و بررسی راهکارهای فنی مشترک در حوزه کلرآلکالی
  • سمینار تحول صنعت ایران در چهار دهه برگزار شد
  • افزایش حجم تبادلات تجاری ایران و ترکیه به ۱۰ میلیارد دلار
  • فاز نخست نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ مگاواتی هریس اواخر سال آینده وارد مدار می‌شود
  • تاکید بر توسعه همکاری‌های بانک سینا و فولاد هرمزگان در دیدار مدیران عامل بانک‌ و شرکت
آخرین اخبار
  • مدیرعامل پتروشیمی شازند روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت
  • پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی مارون به مناسبت ۸ دی
  • برگزاری مزایده سراسری نوبت اول سهام شرکت «نوران با ما انرژی»
  • ۸ نکته‌ای که درباره برداشت خودکار از حساب باید بدانید
  • افزایش سرمایه؛ حلقه‌‌‌مفقوده نقش‌آفرینی بانک توسعه تعاون در تولید
  • افزایش سرمایه بانک کشاورزی، ضرورت ملی است
  • حمایت ۱۸۹ همتی بانک کشاورزی از رونق اقتصاد و تامین امنیت غذایی کشور
  • نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی ادامه دارد
  • نقش آفرینی هرچه بیشتر در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در کشور
  • با افتتاح حساب شایان بانک ملت، تا ۲ میلیارد تومان وام بگیرید
  • بانک مسکن؛ پیشگام پویش ملی «بساز مدرسه» در حوزه مسئولیت اجتماعی/ تداوم مسیر ارزشمند مدرسه‌سازی و مسئولیت اجتماعی
  • از تحول در فروش آنلاین با همکاری استارتاپ‌ها تا کمپین‌های زندگی در بیمه دی
  • تثبیت رتبه نخست غیردولتی‌ها با تحول دیجیتال، خرده‌فروشی و توانگری سطح یک / رونمایی از جشنواره فروش «دی تا دی»
  • تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و تأمین مالی،زمینه ساز تحقق اهداف برنامه هفتم در صنعت پتروشیمی
  • بیش از ۷۰ همت عرضه اعتباری از سوی پتروشیمی‌ها به صنایع پایین‌دستی

منهای اقتصاد
  • بهرام بیضایی کارگردان و نمایشنامه‌نویس سرشناس درگذشت
  • “ترانه‌های خیال‌انگیز”؛ بازخوانی نغمه‌های ماندگار ایران با صدای فاضل جمشیدی
  • امضای تفاهم همکاری همراه اول و بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر
  • همراه اول نشان حامی مدرسه‌سازی کشور را دریافت کرد
  • تمدید فراخوان ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول
  • شب‌نشینی یلدا با بسته مکالمه نامحدود و اینترنت همراه اول

فیلم
    جهش در تولید و درآمد ۱۰ ماهه بوعلی/ موفقیت‌های پیاپی پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _ بر پایه گزارش منتشر شده در کدال، در دیماه سال جاری، حجم تولید پتروشیمی بوعلی سینا با ۱۳ درصد افزایش نسبت به ماه قبل، به ۱۸۵,۴۸۹ تن…
    بانک ملی ایران حامی چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران به منظور تبادل تفاهمنامه حمایت از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و جشن سالانه…
    راز افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده توجه به نیروی انسانی است
    فرهنگ اقتصاد _ آموزش، تامین امنیت روانی، بهداشت کار و استقرار نظام دستمزد عادلانه نیازهای اصلی در مواجهه با نیروی انسانی است.

    افزایش تولید و ایجاد ارزش…
    شرکت ملی مس آماده دریافت ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس
    فرهنگ اقتصاد _   درهای شرکت ملی مس به روی همه دانشگاه‌هیان، نوآوران و نخبگان جامعه، برای ارائه ایده‌های نوآورانه و فناورانه در زنجیره ارزش مس باز…
    الزام ساختمان‌های نوساز به احداث نیروگاه خورشیدی پشت بامی
    فرهنگ اقتصاد _ محسن ذبیحی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت توانیر با سازمان نظام مهندسی ساختمان در اواخر مرداد امسال، اظهار داشت: در این تفاهم نامه مقرر…
    مدیران باید صدای کارکنان، کارگران و متخصصان را بشنوند تا گره از کارها باز شود
    فرهنگ اقتصاد _ مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه هر مدیرعاملی باید به نقشی که شرکت تحت…
    پخش زنده مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران
    فرهنگ اقتصاد _ سهامداران شرکت ملی صنایع مس ایران می‌توانند مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ملی صنایع مس ایران را به صورت پخش زنده از طریق سایت شرکت و پلتفرم آپارات…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب