دوشنبه ۳ آذر ۱۴۰۴ 2025-11-24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

توجه شرکت ملی مس به حوزه سلامت، الگویی برای سایر صنایع است | تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده | امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا | مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد | مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت بیمه دی برگزار شد |

کد خبر: 11729
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1400 - ۱۹:۰۰

در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران مطرح شد:

باشگاه مشتریان بستری مناسب برای تعامل با صادرکنندگان

مدیر امورشعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران ایجاد تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان این بانک را از اهداف مهم باشگاه مشتریان عنوان کرد و گفت: ما به دنبال ارائه و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه باشگاه مشتریان و اتصال این سامانه به سامانه های بانکی و پرداخت و ایجاد بانک اطلاعات مشتریان هستیم.

فرهنگ اقتصاد – در دومین اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران که به همت مدیریت امور شعب و بازیابی این بانک برگزار شد، راهبرد های باشگاه مشتریان بررسی گردید، دکترحبیب احمدی، مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک گفت: حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی آنان، توسعه بازار و ایجاد ظرفیت های جدید صادراتی و همچنین تسهیل فرایند صادرات در عرصه تجارت خارجی و پوشش حداکثری صادرات از اهم راهبردهای باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران است.

وی افزود: باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات ایران با هدف جذب بیشتر مشتریان، در سال گذشته ۱۷ نشست تخصصی و دوره آموزشی ارزی و اعتباری در استان های مختلف به صورت مجازی وغیر حضوری برگزار کرده است.

به گفته این مدیر بانکی، بانک توسعه صادرات ایران با تخصیص امتیاز، تخفیف و همچنین مدیریت محتوا و اطلاع رسانی و مشاوره های تخصصی و غیر حضوری تلاش دارد ظرفیت های این بانک توسعه ای را به مشتریان معرفی کند.

احمدی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات به منظور اعمال تخفیف در نرخ کارمزدها برای اعضای باشگاه مشتریان با شرکت کارگزاری توسعه صادرات، شرکت صرافی و چند شرکت دیگر که خدمات مختلفی ارائه می دهند، تفاهم نامه منعقد کرده است.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: باشگاه مشتریان، برای مشتریان تخصصی خود، کمپین های ویژه برگزار می کند و تا کنون دو کمپین “صادرات به روسیه” و نیز “شرکت های دانش بنیان” را برگزار کرده است؛ لازم به ذکر است برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی این بانک در شعب سراسر کشور تداوم خواهد داشت.

حبیب احمدی با تاکید بر اهمیت مدیریت محتوا و اطلاع رسانی در باشگاه مشتریان گفت: اخبار رویدادهای اقتصادی و بانکی در حوزه صادرات و واردات کالا و خدمات و مناقصات بین المللی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: مشتریان بانک توسعه صادرات ایران می توانند آخرین اطلاعات در بخش خطوط اعتباری فعال بانک در بخش بین الملل و همچنین اطلاعات مربوط به نحوه ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان را از باشگاه مشتریان دریافت کنند.

به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران امتیاز مشتری در این بانک حاصل مجموع امتیاز عملکردی و امتیاز فعالیت در باشگاه است.

احمدی در ادامه این نشست مجازی، پیشنهاد ارائه شده توسط شعب بانک توسعه صادرات ایران را در جهت بهبود عملکرد باشگاه مشتریان را مطرح کرد.

وی گفت: مواردی مانند در نظر گرفتن تخفیفات ویژه برای مشتریان متناسب با سطوح عضویت و افزایش سقف تسهیلات شعبه برای مشتریان VIP در حد سقف تسهیلاتی مرکز می توانند در جذب بیشتر مشتریان موثر واقع شوند.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران افزود: ارائه خدمت تبلیغات رایگان محصولات مشتریان سطوحVIP و طلایی در سامانه باشگاه مشتریان و همچنین افزایش سقف انتقال وجه در سیستم بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی از پیشنهادات مناسب دیگری است که شعب برای تقویت عملکرد باشگاه مشتریان ارائه داده اند.

در این نشست مجازی پیشنهادات دیگری مانند اتصال باشگاه مشتریان به CBRM برای دریافت اطلاعات سطح فعالیت مشتری در باشگاه و برخورداری از تخفیف به صورت اتوماتیک و آنلاین و نیز استفاده از سامانه رهگیری درخواست های اعتباری مشتریان( ردا) مطرح شد.

منبع: روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

برچسب ها: استراتژی, باشگاه مشتریان, بانک اطلاعات, بانک توسعه صادرات ایران, تعامل, صادرکنندگان, مشتریان

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/11729

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۶ شهریور ماه اعلام شد
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۰۶‌شهریورماه۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • ساخت دستگاه فرز CNC پرتابل توسط مهندسان شرکت ملی مس برای نخستین‌بار در کشور
  • ایران در مسیر تبدیل به بازیگر اصلی بازار جهانی مس است
  • پسماند شهری و تولید گاز متان، راهکاری پایدار برای اقتصاد سبز ایران
  • نقش‌آفرینی کارکنان شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی در پویش نوع‌دوستی اهدای خون
آخرین اخبار
  • برگزاری مرحله دوم ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه فناوری اطلاعات بیدبلند خلیج فارس
  • اجرای سریع و دقیق طرح جمع‌آوری گازهای مشعل در راستای سیاست‌های کلان دولت/ تکمیل مراحل باقیمانده این طرح ملی، نیاز به تلاشی همه‌جانبه دارد
  • توجه شرکت ملی مس به حوزه سلامت، الگویی برای سایر صنایع است
  • تاکید مدیرعامل شرکت ملی مس بر پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای همسو با اهداف تعیین‌شده
  • مرکز تصویربرداری MRI شهربابک به بهره برداری رسید
  • ایران‌پلاست نوزدهم زمینه ساز همگرایی میان صنایع تکمیلی پتروشیمی بود
  • سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • تأیید دوباره عملکرد نظام‌مند پتروشیمی بوعلی سینا در ممیزی بین‌المللی DAS
  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا
  • مراسم تکریم و معارفه تعدادی از مدیران بانک سینا برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت بیمه دی برگزار شد
  • ارائه خدمت حساب وکالتی بانک ملت برای دور جدید عرضه خودروهای وارداتی
  • ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک شهر به متقاضیان خرید خودروهای وارداتی آذر ماه
  • پیام مدیرعامل بانک سپه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین

منهای اقتصاد
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت
  • سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
  • بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
  • “حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال”
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس

فیلم
    ورود رآکتور اوره به سایت  پتروشیمی هنگام
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، این تجهیز کلیدی که قلب واحد تولید اوره را تشکیل می‌دهد، پس از عبور از مراحل حمل و جابه‌جایی تخصصی، اکنون در محدوده سایت…
    مراسم استقبال از زائران بیت الله الحرام با حضور مسئولان و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند


     
    عملیات نصب در طرح پلی‌اتیلن سنگین گچساران به زودی آغاز می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر گچساران، پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتمام ساخت رآکتورهای این طرح و انجام تست‌هایی نهایی، به زودی شاهد…
    پرچم متبرک آستان قدس رضوی در شرکت پتروشیمی پارس
    تپش زندگی در قلب «سرو»؛ روایت خانواده سرو از اهدای زندگی
    فرهنگ اقتصاد _ در دنیای پرشتاب امروز، جایی که مسئولیت‌های فردی و سازمانی گاه ما را از توجه به نیازهای عمیق‌تر انسانی بازمی‌دارد، لحظاتی هستند که همچون چراغی پرنور،…
    مراسم معنوی شب قدر در مجتمع پتروشیمی اروند با حضور مدیران ارشد و مسئولین شهرستان برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، در این مراسم که شامگاه نوزدهم ماه رمضان با حضور کارکنان مجتمع پتروشیمی…
    اینجا غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی /  از حضور دکتر پزشکیان تا میزبانی از مسئولان و فعالان صنعت پتروشیمی در روز نخست نمایشگاه


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب