چهارشنبه ۳ دی ۱۴۰۴ 2025-12-24
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بانک سپه موفق به دریافت نشان حامی مدرسه‌سازی ایران شد | بانک پاسارگاد؛ پشتیبان زنجیره تأمین داخلی با گشایش بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در آبان‌ماه۱۴۰۴ | کارت هوشمند نخبگان اقتصادی خدمتی متمایز برای فعالان اقتصادی شاهد و ایثارگر | پرداخت بیش از ۶.۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در آذر ماه سال جاری | دعوت بانک توسعه صادرات ایران از مشتریان برای شرکت در نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی |

کد خبر: 11767
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1400 - ۲۳:۳۵

روش های افزایش فروش در کسب و کار

برای بهبود فروش در کسب و کار خود بر روی مشتری تمرکز کنید و به جای سود به سمت افزایش عملکرد فروش بروید...

فرهنگ اقتصاد – برای بهبود فروش در کسب و کار خود بر روی مشتری تمرکز کنید و به جای سود به سمت افزایش عملکرد فروش بروید. این اولین توصیه ای است که کارشناسان فروش به شما می کنند. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و نمی دانید چگونه ، در اینجا ۹ روش عالی برای انجام این کار آورده شده است:

۱- بر روی مشتریان فعلی تمرکز کنید

اگر می خواهید فروش خود را بهبود ببخشید ، باید تمرکز خود را از جذب مشتری جدید به سمت افرادی که قبلاً محصولات یا خدمات شما را امتحان کرده اند ، جهت خرید مجدد تغییر دهید و یاد بگیرید که چگونه تمام خریداران را حفظ کنید. بهترین چشم انداز فروش کسانی هستند که قبلاً آنها را به مشتریان فعلی تبدیل کرده اید تا یک غریبه.

بسته به نوع صنعت تان، اگر بر روی مشتریان اثبات شده خود تمرکز کنید ، می توانید فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. بازاریابی مطمئناً می تواند بر فروش تأثیر بگذارد ، اما مشتری جدید به تنهایی نمی تواند منجر به افزایش فروش شود، اگر شما فقط روی آنها تمرکز کنید و فراموش کنید دوباره می توان با مشتریان فعلی تعامل داشت.

۲- در مورد رقبا اطلاعات کسب کنید

شما باید آنچه را که رقبا ارائه می دهند ، تجزیه و تحلیل کنید و تکنیک های جدیدشان را بیاموزید ، و به روش های غلبه بر آنها فکر کنید. رقابت با رقبا، فرصتی برای تقویت فروش شماست ، به ویژه اگر از نقاط ضعف آنها استفاده کنید و نقاط قوت خود را به حداکثر برسانید.

۳- نوآوری و ارائه محصولات منحصر به فرد

مشتریان نباید به خاطر برخی از محصولات یا خدمات دیگران، کسب و کار شما را رها کنند بلکه باید از نوآوری شما و تمایز محصولات و خدمات منحصر به فرد و نوآورانه شما کاملاً راضی باشند. پیشنهاد می کنم کتاب گاو بنفش و کتاب تمایز یا نابودی را مطالعه نمایید.

۴- ارزش را پرورش دهید

بهترین راه برای افزایش فروش ایجاد و پرورش ارزش از همه جهات است. حتی آموزش کارکنان می تواند ارزش محصول شما را نزد مشتری افزایش دهد. ایجاد ارزش از دید مشتری به جذب و حفظ مشتریان موجود در تمام فصول کمک می کند.

۵- ایجاد رویکرد خدمات به مشتری

ایجاد یک مرکز خدمات مشتریان راهی عالی برای دسترسی مشتریان به طیف متنوعی از محصولات و خدماتی است که شما ارائه می دهید. علاوه بر این ، باید نظرسنجی از مشتریان را جدی بگیرید و در صورت شکایت ، مشکلات را به موقع برطرف کنید. فراموش نکنیم که مشتریان باید همیشه مورد استقبال قرار گیرند. قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش.

۶- روابط مشتری

یکی از راه های افزایش فروش ، افزایش ارتباط با مشتری و به حداکثر رساندن کیفیت ارتباط با مشتریان واقعی به روشی واقعی است. کارکنان باید یاد بگیرند که چگونه با مشتری به شیوه های محترمانه، خاص و قابل توجه رفتار کنند تا کسانی که به کسب و کار شما مراجعه کرده اند را حفظ نمایند. مباحث CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری همچنین ایجاد باشگاه مشتریان و بخش روابط عمومی در این زمینه بسیار مفید هستند.

۷-  ارتقا Promotion

مشتریان بالقوه را پیدا کنید و برای جذب آنها تبلیغات موثر بسازید، زیرا تبلیغات و بازاریابی وجود محصولات یا خدمات شما در بازار را به مشتریان اطلاع می دهد.

پروموشن، یعنی بررسی بازار و ایجاد استراتژی مناسب تبلیغات با هدف معرفی و افزایش فروش که معمولا به کمک مشاوران با تجربه اجرا می گردد.

برای این مهم از مواردی مانند تبلیغات ویدئویی و تیزر تبلیغاتی، تبلیغات از طریق رادیو یا پادکست، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی مانند کمپین یا تبلیغات کلیکی گوگل، طراحی سایت، تولید محتوا و … می توان کمک گرفت

۸- بازاریابی

بازاریابی روشی مشخص است که به افزایش فروش کمک می کند. از طریق بازاریابی ، محصولات و خدمات ، که منحصر به فرد و با کیفیت بالا هستند ، عمدتا توجه مشتریان را جلب می کنند و در روند پیشبرد امور، آنها را به خریدار و مصرف کننده تبدیل می کنند. مشتریان تنها گزینه هایی هستند که می توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند. فعالیت های بازاریابی همچنین می تواند شامل ارائه پاداش به مشتریان در ازای اقدامات خاصی باشد.

۹- محصولات معتبر ارائه دهید

اعتبار یکی از مهمترین عواملی است که باعث اعتماد مشتری می شود و با محصولات و خدمات شما احساس راحتی می کند. برای افزایش اعتبار در فروش خود از تکنیک هایی مانند تبلیغات استفاده کنید. به عنوان مثال ، از بیان تجارب و نظرات و توصیفات مشتریان قبلی درباره خودتان استفاده کنید و از مشتریان بخواهید در فضای آنلاین شما را تایید و توصیه کنند که این امر کمک شایانی به افزایش اعتماد مشتری به محصولات شما می نماید و می تواند منجر به افزایش فروش شود.

علیرضا علیمردانی – مدرس و مشاور کسب و کار و مدیرعامل پاوینو

برچسب ها: افزایش, تمرکز, سود, عملکرد, فروش, کسب و کار, مشتریان

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/11767

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • توجه شرکت ملی مس به حوزه سلامت، الگویی برای سایر صنایع است
  • اجرای سریع و دقیق طرح جمع‌آوری گازهای مشعل در راستای سیاست‌های کلان دولت/ تکمیل مراحل باقیمانده این طرح ملی، نیاز به تلاشی همه‌جانبه دارد
  • برگزاری مرحله دوم ممیزی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه فناوری اطلاعات بیدبلند خلیج فارس
  • رشد قارچ‌گونهٔ الیگارشی و باندهای مافیای قدرت در ایران
  • اهمیت تنوع‌بخشی به سبد تامین برق در شرکت ملی مس با هدف پایداری تولید
  • تاکید بر بازنگری در سیاست موسسه درباره سرمایه گذاری مستقیم در پروژه های ساختمانی
آخرین اخبار
  • فتح سکوهای افتخار؛ یک قهرمانی و سه نایب‌قهرمانی برای ورزشکاران شهید تندگویان
  • بانک سپه موفق به دریافت نشان حامی مدرسه‌سازی ایران شد
  • بانک پاسارگاد؛ پشتیبان زنجیره تأمین داخلی با گشایش بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در آبان‌ماه۱۴۰۴
  • برای نخستین‌بار فاصله نرخ فروش با نرخ آرگوس به ۵ دلار رسید و بارگیری پاییز رکورد زد
  • کارت هوشمند نخبگان اقتصادی خدمتی متمایز برای فعالان اقتصادی شاهد و ایثارگر
  • پرداخت بیش از ۶.۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در آذر ماه سال جاری
  • دعوت بانک توسعه صادرات ایران از مشتریان برای شرکت در نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی
  • بانک توسعه صادرات ایران، همراه مطمئن شرکت‌های فناور در مسیر صادرات
  • نقش کلیدی بانک مسکن درتحقق سیاست‌های بخش مسکن/ ضرورت شناسایی فرصت های جدید در راستای تحقق اهداف
  • نشست راهبردی مدیریت جدید موسسه اعتباری ملل با استاندار و نماینده مجلس استان کرمان، با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی
  • رکوردشکنی جدید پتروشیمی مارون در آذرماه؛ تولید ۱۰۱.۵ درصدی ظرفیت اسمی
  • دومین جلسه BRM در پتروشیمی پردیس؛ تمرکز بر داده، تولید و تصمیم‌سازی
  • انجام ارزیابی نظام مدیریت عملکرد در پتروشیمی بوعلی سینا
  • همراه اول نشان حامی مدرسه‌سازی کشور را دریافت کرد
  • تحقق زودهنگام اهداف تحول در بانک دی؛ سود پایدار جای زیان نشست

منهای اقتصاد
  • همراه اول نشان حامی مدرسه‌سازی کشور را دریافت کرد
  • تمدید فراخوان ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول
  • شب‌نشینی یلدا با بسته مکالمه نامحدود و اینترنت همراه اول
  • افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه

فیلم
    مراسم استقبال از زائران بیت الله الحرام با حضور مسئولان و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند


     
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    حضور فعال شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد پتروکم ۱۴۰۳
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…
    تجلیل از شرکت پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر در حوزه ی کار و حمایت از حقوق کارگران
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم که با حضور مدیران عامل، مدیران ارشد و فعالان حوزه کار و تولید در منطقه برگزار شد، از تلاش‌ها و دستاوردهای…
    دو رونمایی جدید صنعت پتروشیمی در غرفه پتروشیمی اروند انجام شد


    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در آئین شب پایانی پتروکم که با حضور دکتر شریعتمداری برگزار شد، پتروشیمی اروند با رونمایی از تجهیز…
    حضور شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد ایران پتروکم ۱۴۰۳ به روایت تصویر


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب