جمعه ۱۱ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-03
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت آغاز سال زراعی جدید | بیش از ۴۸هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت توسط بانک کشاورزی به حساب سهامداران واریز شد | حضورمان در بخش اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است | بانک صادرات ایران با تقدیم ۹۶ شهید نماد ایستادگی در کنار مردم است / آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران | تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم |

کد خبر: 11767
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1400 - ۲۳:۳۵

روش های افزایش فروش در کسب و کار

برای بهبود فروش در کسب و کار خود بر روی مشتری تمرکز کنید و به جای سود به سمت افزایش عملکرد فروش بروید...

فرهنگ اقتصاد – برای بهبود فروش در کسب و کار خود بر روی مشتری تمرکز کنید و به جای سود به سمت افزایش عملکرد فروش بروید. این اولین توصیه ای است که کارشناسان فروش به شما می کنند. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و نمی دانید چگونه ، در اینجا ۹ روش عالی برای انجام این کار آورده شده است:

۱- بر روی مشتریان فعلی تمرکز کنید

اگر می خواهید فروش خود را بهبود ببخشید ، باید تمرکز خود را از جذب مشتری جدید به سمت افرادی که قبلاً محصولات یا خدمات شما را امتحان کرده اند ، جهت خرید مجدد تغییر دهید و یاد بگیرید که چگونه تمام خریداران را حفظ کنید. بهترین چشم انداز فروش کسانی هستند که قبلاً آنها را به مشتریان فعلی تبدیل کرده اید تا یک غریبه.

بسته به نوع صنعت تان، اگر بر روی مشتریان اثبات شده خود تمرکز کنید ، می توانید فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. بازاریابی مطمئناً می تواند بر فروش تأثیر بگذارد ، اما مشتری جدید به تنهایی نمی تواند منجر به افزایش فروش شود، اگر شما فقط روی آنها تمرکز کنید و فراموش کنید دوباره می توان با مشتریان فعلی تعامل داشت.

۲- در مورد رقبا اطلاعات کسب کنید

شما باید آنچه را که رقبا ارائه می دهند ، تجزیه و تحلیل کنید و تکنیک های جدیدشان را بیاموزید ، و به روش های غلبه بر آنها فکر کنید. رقابت با رقبا، فرصتی برای تقویت فروش شماست ، به ویژه اگر از نقاط ضعف آنها استفاده کنید و نقاط قوت خود را به حداکثر برسانید.

۳- نوآوری و ارائه محصولات منحصر به فرد

مشتریان نباید به خاطر برخی از محصولات یا خدمات دیگران، کسب و کار شما را رها کنند بلکه باید از نوآوری شما و تمایز محصولات و خدمات منحصر به فرد و نوآورانه شما کاملاً راضی باشند. پیشنهاد می کنم کتاب گاو بنفش و کتاب تمایز یا نابودی را مطالعه نمایید.

۴- ارزش را پرورش دهید

بهترین راه برای افزایش فروش ایجاد و پرورش ارزش از همه جهات است. حتی آموزش کارکنان می تواند ارزش محصول شما را نزد مشتری افزایش دهد. ایجاد ارزش از دید مشتری به جذب و حفظ مشتریان موجود در تمام فصول کمک می کند.

۵- ایجاد رویکرد خدمات به مشتری

ایجاد یک مرکز خدمات مشتریان راهی عالی برای دسترسی مشتریان به طیف متنوعی از محصولات و خدماتی است که شما ارائه می دهید. علاوه بر این ، باید نظرسنجی از مشتریان را جدی بگیرید و در صورت شکایت ، مشکلات را به موقع برطرف کنید. فراموش نکنیم که مشتریان باید همیشه مورد استقبال قرار گیرند. قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش.

۶- روابط مشتری

یکی از راه های افزایش فروش ، افزایش ارتباط با مشتری و به حداکثر رساندن کیفیت ارتباط با مشتریان واقعی به روشی واقعی است. کارکنان باید یاد بگیرند که چگونه با مشتری به شیوه های محترمانه، خاص و قابل توجه رفتار کنند تا کسانی که به کسب و کار شما مراجعه کرده اند را حفظ نمایند. مباحث CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری همچنین ایجاد باشگاه مشتریان و بخش روابط عمومی در این زمینه بسیار مفید هستند.

۷-  ارتقا Promotion

مشتریان بالقوه را پیدا کنید و برای جذب آنها تبلیغات موثر بسازید، زیرا تبلیغات و بازاریابی وجود محصولات یا خدمات شما در بازار را به مشتریان اطلاع می دهد.

پروموشن، یعنی بررسی بازار و ایجاد استراتژی مناسب تبلیغات با هدف معرفی و افزایش فروش که معمولا به کمک مشاوران با تجربه اجرا می گردد.

برای این مهم از مواردی مانند تبلیغات ویدئویی و تیزر تبلیغاتی، تبلیغات از طریق رادیو یا پادکست، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی مانند کمپین یا تبلیغات کلیکی گوگل، طراحی سایت، تولید محتوا و … می توان کمک گرفت

۸- بازاریابی

بازاریابی روشی مشخص است که به افزایش فروش کمک می کند. از طریق بازاریابی ، محصولات و خدمات ، که منحصر به فرد و با کیفیت بالا هستند ، عمدتا توجه مشتریان را جلب می کنند و در روند پیشبرد امور، آنها را به خریدار و مصرف کننده تبدیل می کنند. مشتریان تنها گزینه هایی هستند که می توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند. فعالیت های بازاریابی همچنین می تواند شامل ارائه پاداش به مشتریان در ازای اقدامات خاصی باشد.

۹- محصولات معتبر ارائه دهید

اعتبار یکی از مهمترین عواملی است که باعث اعتماد مشتری می شود و با محصولات و خدمات شما احساس راحتی می کند. برای افزایش اعتبار در فروش خود از تکنیک هایی مانند تبلیغات استفاده کنید. به عنوان مثال ، از بیان تجارب و نظرات و توصیفات مشتریان قبلی درباره خودتان استفاده کنید و از مشتریان بخواهید در فضای آنلاین شما را تایید و توصیه کنند که این امر کمک شایانی به افزایش اعتماد مشتری به محصولات شما می نماید و می تواند منجر به افزایش فروش شود.

علیرضا علیمردانی – مدرس و مشاور کسب و کار و مدیرعامل پاوینو

برچسب ها: افزایش, تمرکز, سود, عملکرد, فروش, کسب و کار, مشتریان

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/11767

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • مدیرعامل بیمه دی در سفر به اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد
  • قدردانی نمایندگان مجلس از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن/ تاکید وکلای مردم بر لزوم افزایش سرمایه بانک مسکن
  • پرداخت بیش از ۷۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف/ در ارایه خدمات به مشتریان متعهد و وفاداریم
  • بهینه‌سازی انرژی در خوابگاه‌های دانشجویی با امضای تفاهم‌نامه وزارت علوم و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد
  • پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز بانکداری اسلامی
  • همکاری راهبردی بانک تجارت با گروه صنعتی رازی
  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۱۳ شهریور
آخرین اخبار
  • جذب سرمایه‌گذار و انتقال دانش فنی برای توسعه زنجیره ارزش مس ضروری است
  • عملکرد شهریور ماه ۱۴۰۴ «مارون»
  • عملکرد شهریور ماه ۱۴۰۴ «کرماشا»
  • عملکرد شهریور ماه ۱۴۰۴ «جم پیلن»
  • پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت آغاز سال زراعی جدید
  • بیش از ۴۸هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت توسط بانک کشاورزی به حساب سهامداران واریز شد
  • حضورمان در بخش اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است
  • بانک صادرات ایران با تقدیم ۹۶ شهید نماد ایستادگی در کنار مردم است / آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران
  • تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم
  • محصول جدید بانک تجارت برای حمایت از اصناف بزودی رونمایی می‌شود
  • بانک توسعه صادرات ایران در مسیر تبدیل به اگزیم بانک هوشمند
  • افتتاحیه سی‌امین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار شد/ تاکید بر لزوم توسعه ورزش در جهت ارتقای سلامت عمومی
  • شکسته شدن رکورد ۱۹ ساله تولید در واحد الفین مارون
  • پذیره‌نویسی موفقیت‌آمیز پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام
  • عملکرد مثبت بانک سپه در جنگ ۱۲ روزه

منهای اقتصاد
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • سه‌گانه کُری‌گیم، سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ را پرشور کرد
  • شهر دیجیتال، واقعیت مجازی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • درگذشت حاج علی خلیلیان قمی، پدر همسر دکتر اسدالله غلامپور
  • معرفی پلتفرم و مدل‌های زبانی جدید همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • تأکید رگولاتور ارتباطی بر نقش آینده‌ساز همراه اول در اقتصاد دیجیتال
  • معرفی راهکارهای نوین مدیریت مصرف انرژی توسط همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

فیلم
    فعالان بازار سرمایه، پتروشیمی اروند را زیر ذره‌بین بردند
    پیگیری ویژه امین‌نژاد برای تامین و ارسال یوتیلیتی پایدار به شرکت‌های هنگام و آپادانا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اولین روز حضور و بازدید میدانی محمود امین‌نژاد به همراه تعدادی…
    پتروشیمی اروند ۴۲ تفاهم و قرارداد با دانش‌بنیان‌ها به امضا رساند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل پتروشیمی اروند در حاشیه امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها که مدیران ارشد صنعت پتروشیمی نیز حضور داشتند، با…
    اجرای طرح "همدلی مومنانه" به همت کارکنان پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، تعداد ۴۰۰ بسته ی معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه، توسط کارکنان…
    فروش موفق ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق آپادانا خلیج‌فارس برای تأمین مالی تکمیل این پروژه مهم
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    برگزاری دوره آموزشی "توسعه ی قابلیت های سازمانی - PCSR " در شرکت پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ در این دوره که به میزبانی اداره آموزش شرکت و با همکاری امور راهبرد، عملکرد و ریسک برگزار شد مفاهیم مرتبط با استراتژی و معماری…


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب