سرویس پاسخگویی بر خط مشتریان در سایت پست بانک ایران راه اندازی شد
سرویس "پاسخگویی بر خط مشتریان" پست بانک ایران با هدف مشاوره، راهنمایی و پاسخگویی به سئوالات متداول مشتریان در سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir راه اندازی شد.
فرهنگ اقتصاد – روابط عمومی پست بانک ایران با توجه به راه اندازی وب سایت جدید این بانک و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات آن اعلام کرد: سرویس پاسخگویی بر خط مشتریان پست بانک ایران در کنار واحد ارتباط مردمی به شماره ۸۴۲۸۴-۰۲۱ پاسخگوی مشتریان خود در وبسایت این بانک است.
مشتریان و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به سایت www.postbank.ir و با کلیک بر روی آیکون “پشتیبانی مشتریان پست بانک” در ساعات اداری طی روزهای شنبه تا چهارشنبه، پاسخ های سوالات خود را در بخش های مختلف بانکداری الکترونیک، تسهیلات، امور حقوقی، ارزی و ریالی و سایر موارد دریافت کنند.
منبع: روابط عمومی پست بانک ایران
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر:
سلام خسته نباشید
سلام و خسته نباشید،
میخوام بدونم که برای تمدید دوباره کارت عابر بانک چند روز بمونه به بانک مراجعه کنم. خیلی ممنون.
سلام خسته نباشید چند روزهکه همپا قطع شده باید چه کرد
باسلام کارت عابر پست بانک من غیر فعال شده و کارت پیش خانمم ک ب کربلا تشریف بردند آیا امکانش هست همون کارت من فعالش کنم با تشکر