پنجمین جلسه پرسش و پاسخ آنلاین کارکنان بانک برگزار شد
پنجمین جلسه پرسش و پاسخ آنلاین کارکنان بانک با حضور رئیس اداره کل سرمایه انسانی و رفاه و معاونان آین اداره کل برگزار شد.
فرهنگ اقتصاد _ در این جلسه که روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه جاری برگزار شد؛ تحوه ثبت کارکرد اضافه کار پرسنل در سامانه جدید آموزش داده شد و بر ثبت به موقع کارکرد ،مرخصی ها و اضافه کار توسط کارکنان و تایید آن توسط مدیریت تا پایان هر ماه تاکید شد و اعلام شد به دلیل تعریف صورت گرفته در سامانه امکان تغییر اطلاعات ثبت شده پس از گذشت مهلت تعیین شده وجود نخواهد داشت. در ادامه ابن جلسه سئوالاتی نیز در خصوص نحوه ثبت و پرداخت هزبنه درمان پرسنل مطرح شد که اعلام گردید پس از تکمیل و آماده سازی نرم افرار مربوطه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گزفت. همچنین در جلسه پرسش و پاسخ آنلاین کارکنان ، در زمینه احکام پرسنلی و نحوه محاسبه امتیاز و ارتقاء شغلی سئوالاتی مطرح شد که پاسخهای لازم داده شد.
منبع : روابط عمومی پست بانک ایران
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: