همه چیز درباره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
بانک ایرانزمین برای تقدیر از مشتریان خود و همچنین تعامل دائمی دوطرفه با آنها در سال ۹۴ اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان بانک ایران زمین کرد.
فرهنگ اقتصاد _ برای هر بانک مشتریان وفادار از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است، از طرفی برای رقابت با برخی بانکهای دیگر نیاز به توجه ویژه به مشتریان بانک ها احساس میشود.
اگر یک بانک خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد بدیهی است مشتریان حتی با صرف هزینه بالاتر نسبت به رقبای آن بانک ترجیح میدهند از خدمات بانک خود استفاده نمایند موضوعی که از نگاه بانک ایران زمین پنهان نماند و باشگاه مشتریان بانک ایران زمین را ایجاد است.
اساساً فعالیت تمام بانکها مشابه یکدیگر است و تنها نحوه خدمترسانی یک بانک آن را از سایر بانکها متمایز میکند.
بانک ایرانزمین با نگاه ویژه خود به مشتریان سعی در حفظ روابط دو سویه با آنها را داشته است تا بتواند خدمات بهتر و بالاتری را در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین ارائه کند.
بر این اساس باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برای حفظ تعامل بانک با مشتری ایجاد شد تا به وسیله آن هم از خدمات بانک استفاده بهتری شود و هم خدمات به صورت ویژه در اختیار کاربران قرار گیرد.
البته با ایجاد باشگاه مشتریان بانک ایران زمین که یک فرآیند تعاملی است تنها مشتری سود نمی برند بانک نیز از مزایایی همچون حفظ سهام بازار، تقویت برند، ماندگاری برند در ذهن، کاهش هزینه تبلیغات و جذب مشتریان جدید بهرهمند میشود.
زمان راه اندازی باشگاه مشتریان بانک ایران زمین از سال ۹۴ بود و شروع فعالیت این بخش بانک نیز از همان زمان است.
باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با به روزرسانی متنوع و مستمر به قدری توسعه پیدا کرده است که در جستجوهای گوگل با ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جایگاه ۱۲۸ را در ایران از آن خود کرده است.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: