یکشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-05
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پرداخت ۵۰هزار میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در نیمه اول سال ۱۴۰۴ | بانک کشاورزی، الگوی موفق نظام بانکی در مدیریت مالی زنجیره ارزش است | امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کشاورزی از طریق کارت هدیه فراهم شد | بیمه دی فراتر از درمان | آرامش در سفر، با بیمه مسافرتی دی |

کد خبر: 19567
تاریخ انتشار: 3 آذر 1400 - ۱۷:۰۵

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد:

رضایت «عموم مردم»، محور سیاست گذاری جدید برای اداره بانک

مدیرعامل بانک ملی ایران با تبیین سیاست های جدید اداره این بانک، تاکید کرد که محصولات و خدمات جدید با هدف جلب رضایت «عموم مردم» و نه اقشار خاص طراحی خواهد شد.

فرهنگ اقتصاد _ دکتر محمد رضا فرزین در همایش بررسی تخصصی عملکرد ادارات امور شعب منطقه یک کشور که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک در شهر اهواز برگزار شد، با تاکید بر این که واحدهای این بانک باید در اقصی نقاط کشور حضور داشته باشند و به عموم مردم خدمات رسانی کنند، اظهار کرد: تعطیلی شعب کم بازده یک سیاست عمومی نیست، بلکه اگر شعبه ای چندان کارآمد نیست، باید حداکثر تلاش برای بهبود شرایط آن صورت بگیرد.
وی با تاکید بر این که خدمات بانک نباید به اقشار خاص و یا اصناف محدود شود، گفت: ضمن این که خدمات خرد باید به سمت نئوبانک هدایت شود، عموم مردم باید جایگاه ویژه در محصولات و خدمات طراحی شده آن داشته باشند.
او ماهیت بانک ملی ایران را خدمت رسانی به عموم مردم اعلام کرد و با بیان این که ارائه برخی خدمات بدون توجه به سوددهی آنها جزو وظایف ذاتی این بانک است، ادامه داد: حتی لازم است با هدف تسهیل دسترسی همه مشتریان خرد و کلان، اختیارات ادارات امور شعب استان ها با نظارت کامل، افزایش پیدا یابد.
به گفته وی، تشکیل «کمیته توسعه محصول» برای بررسی و تحلیل بازار همراه با مهندسی مالی، به دست آوردن نیازهای مشتری و طراحی محصول و خدمت متناسب با آن در بانک ضروری است.
فرزین داشتن نیروی انسانی توانمند، منابع گسترده مالی و شبکه خدمات رسانی گسترده را از مزایای اساسی این بانک خواند و با تاکید بر لزوم استفاده صحیح از این منابع، خاطرنشان کرد: ناترازی ها و عدم تعادل های موجود باید با ارائه راهکارهای علمی و نیز تلاش همه جانبه کارکنان برطرف شود تا حداکثر رضایت میان همکاران و مشتریان ایجاد شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین ظرفیت شعب متعدد خارجی و نیز واحدهای گسترده ارزی داخلی را بسیار ارزشمند خواند و با بیان این که باید از این پتانسیل به منظور ارائه خدمات حداکثری به مشتریان استفاده کرد، افزود: در شرایط محدویدت های ارزی، تسهیلات ارزی باید به مشتریانی پرداخت شود که دارای محصولات صادراتی هستند.
وی همچنین رسیدگی به نیازهای کارکنان را از الزامات اساسی خواند و با بیان این که کارمند برای پیاده سازی حداکثر توان خود باید از آرامش نسبی برخوردار باشد، ادامه داد: محدود کردن منابع مالی در این بخش به زیان بانک و مشتری است و می طلبد که رویه ها در این بخش به شکل مقتضی اصلاح شود.
او تغییر در سیاست های فناوری اطلاعات بانک را در شرف تغییر خواند و با تاکید بر این که سطح خدمات رسانی در این بخش باید ارتقا یابد، اظهار کرد: سیاست های تازه ای در این بخش تدوین شده که ابلاغ خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر لزوم مصرف منابع تجمیع شده استان ها در همان استان تاکید کرد و با بیان این که نباید اجازه داد منابع از استانی به استان دیگر هدایت شود، گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی بانک نیز باید در اسرع وقت و با حداکثر توان برطرف شود.
فرزین عبور از بروکراسی های اداری دست و پاگیر، چابک سازی سازمان و نیز رفع موانع ایجاد ارتباط میان مدیران و کارکنان را خواستار شد و تاکید کرد: بانک ملی ایران نباید هیچ کاری جز بانکداری داشته باشد، بنابراین هر اقدامی که به جز در راستای این هدف باشد، از دستور کار خارج خواهد شد.
گفتنی است مدیر عامل بانک ملی ایران در آخرین روز سفر به استان خوزستان، ضمن بازدید از چند شعبه شهر اهواز، با جمعی از کارکنان دیدار کرد و به بیان دیدگاه های خود برای بهبود روند فعالیت بانک پرداخت.

 

برچسب ها: بانک ملی ایران, خدمات, دکتر محمدرضا فرزین

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/19567

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • نصب نخستین مخزن تیپ سنگین ساخت داخل در سایت صنایع پلیمر گچساران/ پمپ‌های گریزازمرکز در راه گچساران/سفارش‌گذاری ۹۰ درصدی تجهیزات پروژه
  • محمد شریعتمداری: ضعف کارشناسی و اشتباه سیاستگذاری در گذشته باعث گسست عمیق در زنجیره ارزش پتروشیمی شد
  • «پتروکارت» محور تفاهم‌نامه همکاری هلدینگ خلیج فارس و سازمان منطقه آزاد کیش
  • آغاز رقابت‌های مرحله مقدماتی دومین المپیاد ورزشی پست بانک ایران به میزبانی شهرهای مشهد و تهران
  • دیدار و گفتگوی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با حضرت آیت ا….سید جواد شهرستانی در قم
  • معاون وزیر نفت: مجوز واردات بنزین سوپر صادر شد
  • گامی بلند در توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور/ هشتمین نیروگاه خورشیدی غدیر به شبکه سراسری متصل شد
آخرین اخبار
  • پرداخت ۵۰هزار میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در نیمه اول سال ۱۴۰۴
  • نشست هم اندیشی روسای پیشین بازرسی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد
  • تبیین دستاوردهای صادراتی «شاراک» برای رایزنان اقتصادی وزارت خارجه
  • بانک کشاورزی، الگوی موفق نظام بانکی در مدیریت مالی زنجیره ارزش است
  • امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کشاورزی از طریق کارت هدیه فراهم شد
  • بیمه دی فراتر از درمان
  • آرامش در سفر، با بیمه مسافرتی دی
  • توسعه سهم بازار بانک دی نتیجه تغییر در استراتژی‌ها و نگاه کارکنان است
  • پویایی، خلاقیت و همدلی؛ سه رکن حرکت به‌سوی بانکداری نوین
  • مدیریت هوشمند هزینه‌های سازمان با «تنخواه کارت» بانک رفاه کارگران
  • تمجید معاون استانداری مرکزی از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی/ فروش اقساطی بیش از ۶ هزار واحدمسکونی نهضت ملی در استان مرکزی
  • آگهی برگزاری مناقصه عمومی تأمین کالا و اجرای نورپردازی ساختمان های اقامتی MH و CH مجموعه اقامتی رفاهی پتروشیمی زاگرس به شماره ۰۰۹م/۱۴۰۴ ZPC
  • بیمه دی؛ تلفیق تخصص درمان با جهش در رشته‌های غیر درمان
  • پرداخت بیش از ۱۳۶ همت تسهیلات نهضت ملی توسط بانک مسکن / تسریع در تحویل واحدهای مسکونی اولویت دارد
  • جهش پس از یک تعمیرات اساسی قدرتمند در «شفن»

منهای اقتصاد
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • سه‌گانه کُری‌گیم، سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ را پرشور کرد
  • شهر دیجیتال، واقعیت مجازی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • درگذشت حاج علی خلیلیان قمی، پدر همسر دکتر اسدالله غلامپور
  • معرفی پلتفرم و مدل‌های زبانی جدید همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • تأکید رگولاتور ارتباطی بر نقش آینده‌ساز همراه اول در اقتصاد دیجیتال
  • معرفی راهکارهای نوین مدیریت مصرف انرژی توسط همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

فیلم
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    گزارش تصویری از غرفه شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی


     
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در اولین نمایشگاه صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته پترواکس در اهواز
    حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در مسابقات تیراندازی
    فرهنگ اقتصاد _ انسان‌ها از زمان‌های باستان از تیراندازی برای شکار، دفاع و جنگ استفاده می‌کردند. این مهارت برای بقا و امنیت فردی و جامعه بسیار اهمیت داشته است.

    اما…
    حرکت هدفمند بانک ملی ایران در مسیر تعامل با فین‌تک‌ها و لندتک‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نشست با استقبال گسترده مدیران، اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکداری، بازار سرمایه…
    بانک سینا با مشارکت بازیگران اکوسیستم در مسیر بانکداری هوشمند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در حاشیه نمایشگاه تراکنش دهم گفت: بانک سینا نیز مانند سایر بانک‌ها با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب