دوشنبه ۱ دی ۱۴۰۴ 2025-12-22
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول | ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک شهر به متقاضیان خرید «خودرو برقی مزداEZ60 » فراهم شد | نقش محوری آموزش در ارتقای عملکرد شبکه بانکی | ضوابط جدید طرح‌های تسهیلاتی بانک مسکن/ پایان خرید و فروش امتیاز وام، تمدید خودکار دوره‌ها و یکپارچه‌سازی فرآیندها | وکالتی‌کردن حساب‌ها در مؤسسه اعتباری ملل آغاز شد |

کد خبر: 20777
تاریخ انتشار: 17 آذر 1400 - ۱۵:۱۴

در هشتمین دوره ارزیابی وبگاه ها و خدمات الکترونیک دستگاه های کشور:

رتبه نخست شفافیت به بیمه مرکزی رسید

بیمه مرکزی به عنوان دستگاه پیشرو در حذف میز خدمت حضوری شناخته شد و رتبه نخست محور شفافیت را در هشتمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیک دستگاههای کشور به خود اختصاص داد.

فرهنگ اقتصاد _ بر اساس نتایج اعلام شده توسط دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، بیمه مرکزی‌ جمهوری اسلامی ایران، ضمن درخشش در ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه ها و پرتال های دستگاه های اجرایی، عنوان نخست در محور «دولت شفاف» را به خود اختصاص داده است.

دراین دوره، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و بیمه مرکزی به ترتیب جایگاه نخست تا سوم دستگاه‌های برتر بین ۱۶۳ دستگاه ارزیابی شده را کسب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش بیمه مرکزی از نظر کیفیت در ارائه خدمات الکترونیکی در بین ۱۶۸ دستگاه، درجه ” عالی ” را اخذ کرده است .

در این دوره، ارزیابی ها در چهار محور دولت کاربر محور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی صورت گرفته و نتیجه ارزیابی بیمه مرکزی در این چهار محور به ترتیب۹۶، ۱۰۰، ۹۰ و ۹۰ اعلام شده است که بسیار بالاتر از میانگین کشوری با ۵۳، ۲۹، ۲۱ و ۳۶ امتیاز است.

بیمه مرکزی در این ارزیابی رتبه نخست شفافیت را به خود اختصاص داده است و پیشتر نیز به عنوان دستگاه پیشرو در حذف میز خدمت حضوری شناخته شده بود.

بر اساس این گزارش درصد الکترونیکی شدن خدمات بیمه مرکزی به صد در صد رسیده و با بلوغ خدمات الکترونیکی به سازمانی پیشرو در ارائه غیر حضوری خدمات مبدل شده است.

گفتنی است بیمه مرکزی در مجموعه ستاد و سازمان های وابسته وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با هفت خدمت اصلی و ۳۱ زیر خدمت الکترونیکی امتیاز۹۴.۹۳ را کسب کرده است که این امتیاز بالاتر از همه مجموعه های تابعه وزارت خانه است.

برچسب ها: بیمه مركزی, خدمات الکترونیک

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/20777

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • رشد ۳۰ درصدی تعداد تسهیلات پرداختی خرید مسکن توسط بانک مسکن/ ۳۳۰۰۰ فقره تسهیلات خرید در هفت ماهه ۱۴۰۴ اعطا شد
  • مدیرعامل بانک سپه برنامه‌های راهبردی بانک در نیمه دوم سال را تبیین کرد
  • ارزیابی خسارت حادثه کربن‌سازان مشفق توسط شعبه کاشان بیمه پاسارگاد به سرانجام رسید
  • محمدرضا کشاورز نماینده بیمه گران در شورای عالی بیمه شد
  • بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان بانک سینا برگزار شد
آخرین اخبار
  • توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول
  • ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک شهر به متقاضیان خرید «خودرو برقی مزداEZ60 » فراهم شد
  • نقش محوری آموزش در ارتقای عملکرد شبکه بانکی
  • ضوابط جدید طرح‌های تسهیلاتی بانک مسکن/ پایان خرید و فروش امتیاز وام، تمدید خودکار دوره‌ها و یکپارچه‌سازی فرآیندها
  • حمایت راهبردی پتروشیمی پردیس از دومین پویش ملی بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • مشارکت مؤثر پتروشیمی پردیس در اجرای ۱۰۹ پروژه مسئولیت اجتماعی جنوب استان بوشهر
  • وکالتی‌کردن حساب‌ها در مؤسسه اعتباری ملل آغاز شد
  • امضای تفاهمنامه همکاری توسط بانک کشاورزی و شرکت ایران خودرو دیزل
  • صدای شما مسیر ما را روشن می کند
  • جلالی سکان حراست را بر عهده گرفت
  • مشارکت بانک تجارت در احداث ۵۳ مدرسه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی
  • مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان، پژوهشگر منتخب نظام بانکی شد
  • کارگاه تعاملی سواد مالی برای کودکان برگزار شد/سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برای نسل آینده
  • تکذیب فراخوان جعلی استخدام بانک سپه
  • تقدیر از پژوهشگر برتر بانک سپه در مراسم هفته پژوهش نظام بانکی کشور

منهای اقتصاد
  • توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول
  • شب‌نشینی یلدا با بسته مکالمه نامحدود و اینترنت همراه اول
  • افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول

فیلم
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در اولین نمایشگاه صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته پترواکس در اهواز
    آیین افتتاح مدرسه شرکت پتروشیمی اروند۳ (شهید بهشتی) شهریور ماه ۱۴۰۴
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…
    گزارشی از تقدیر محمد شریعتمداری از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت مبین انرژی خلیج فارس
    اینجا غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی /  از حضور دکتر پزشکیان تا میزبانی از مسئولان و فعالان صنعت پتروشیمی در روز نخست نمایشگاه
    تعویض مبدل ۱۵۰۰۳ ناحیه ۱۵۰ واحد VCM شرکت پتروشیمی اروند در ۱۲ روز جنگ تحمیلى


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب