دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-17
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

مراحل صدور ضمانت‌نامه بانکی برای کسب‌وکارها | تشریح عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی | هیأت سرپرستی جدید مؤسسه اعتباری ملل آغاز به کار کرد؛ خدمات بدون توقف ادامه دارد | از اضطراب سفر تا اطمینان؛فاصله ای به اندازه نام بیمه دی | بیمه دی با دست پر به کیش اینوکس رفت؛ با دست پر تر برگشت |

کد خبر: 22217
تاریخ انتشار: 5 دی 1400 - ۱۴:۴۲

راه اندازی اولین نئوبانک واقعی، بزرگترین تحول بانک ایران زمین در صنعت بانکداری است

مدیر عامل بانک ایران زمین در جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران این بانک با اشاره به قرارداد راه اندازی نئوبانک ایران زمین گفت: راه اندازی اولین نئو بانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایران زمین در صنعت بانکداری خواهد بود. این قرارداد با شرکت بزرگ "های وب" منعقد شده و قطعاً در آینده نزیک تعداد قراردادها و کسب و کارهایی که می توانند در این بستر فعالیت کنند بیشتر خواهد شد.

فرهنگ اقتصاد _ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل این بانک در مراسم هم اندیشی شعب استان تهران شرایط رقابتی ایجاد شده بین بنگاه های اقتصادی را عاملی برای تقویت و کارهای موثر در ایجاد ارتباط قوی بین همه همکاران بیان کرد و گفت: وجود تعاملات مفید بین همکاران در شعب و ستاد باعث می شود همه پرسنل در جریان امور و اقداماتی که در بانک صورت می گیرد قرار گیرند و همینطور اگر مسئله ای وجود دارد مطرح کنند تا پیگیری شود و از روند انجام آن کار مطلع باشند.
پورسعید بر پیگیری ایجاد روابط سیستماتیک بین همکاران تاکید کرد و افزود: روابط سیستماتیک نیاز هر سازمانی است که باعث می شود اگر مسئله و مشکلی پیش می آید مطرح کنیم و بتوانیم حل کنیم. از آن مهمتر این است که وقتی آگاهی نسبت به امور و تلاش های صورت گرفته کامل شود، نتیجه اش رسیدن به جایگاهی است که بانک در حال حاضر بدست آورده است.
مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: قدم اول بانک ارائه خدمات بانکداری در حوزه دیجیتال با اپلیکیشنی به نام فراز است که مشتریان بتوانند از طریق تکنولوژی بدون حضور در شعب خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. قدم بعدی هوشمند سازی سیستم است. به صورتی که مشتریان زمانی که از خدمات بانک استفاده می کنند، براساس نوع رفتار آنها (ارزش مشتری) خدمات خاصی برای آنها طراحی و ارائه شود.
پورسعید در خصوص نئوبانک ایران زمین گفت: راه اندازی اولین نئو بانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایران زمین در صنعت بانکداری خواهد بود. این قرارداد با شرکت بزرگ “های وب” منعقد شده و قطعاً در آینده نزیک تعداد قراردادها و کسب و کارهایی که می توانند در این بستر فعالیت کنند بیشتر خواهد شد.
وی آموزش همکاران توسط روسا در شعب را بسیار پر اهمیت بیان کرد و افزود: روسا باید مشکلات همکاران در شعب را پیگیری کنند. جلسات را به صورت مستمر برگزار کنیم و ما به عنوان مسئول بتوانیم مسائل را پیگیری کنیم.

معاون طرح و برنامه:
ارائه خدمات در بانک ایران زمین براساس ارزش مشتری

مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه در این جلسه به تغییرات صورت گرفته طی پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: هر سازمانی مدل های کسب و کاری دارد که باعث تغییرات ساختاری در تمامی لایه های سازمانی و ایجاد مزیت رقابتی می شود .
این مدل ها و ساز و کارهای مرتبط در بانک ایران زمین طی این سال ها به صورت بنیادین طراحی و استقرار یافته است . به طوری که این تغییرات ساختاری باعث تغییرات اساسی در نحوه ارائه خدمات مبتنی بر بازار شده است.
وی افزود: در حال حاضر بانک ایران زمین در پنج حوزه کسب وکاری اساسی ، خدمات بانکی را ارائه می دهد. این حوزه های کسب وکاری بانکداری خرد ، بانکداری شرکتی, بانکداری دیجیتال و بانک دیجیتال به همراهی سازماندهی ساختاری مرتبط با هرحوزه گسب وکاری است .
در حوزه بانک دیجیتال ، خدمات مرتبط بهبود داده شده است و خدمات مکملی مانند خدمات گردشگری و خدمات بانکی و شبکه پرداخت تکمیل و به مشریان ارائه گردید.
حوزه بعدی بانکداری دیجیتال است. بانکداری دیجیتال مبتنی بر حوزه صنعت فعالیت است و مشارکت با شرکت های حوزه مخابرات از همین جنس است. یعنی در حوزه کسب و کاری صنعت و مجموعه هایی که در آن حوزه فعال هستند، خدمات را به آن ها ارائه می دهیم.
سوادکوهی درخصوص ارائه خدمات بر اساس ارزش مشتری گفت: یکی از مسائل مهم که در بانک ایجاد شده است ارزش مشتری است. تمام خدمات بر اساس ارزش مشتری ارائه می شود. یعنی مشتری بر اساس مراوداتی که با بانک خواهد داشت، خدمات دریافت می کند. هرچقدر این مراودات بیشتر باشد، خدماتی که دریافت خواهد کرد نیز بیشتر خواهد بود.
معاون طرح و برنامه بانک هر خدمتی که به مشتری ارائه می شود را دارایی بانک عنوان کرد و گفت: متناسب با ارزش مشتری خدمات به ایشان عرضه می شود و تعیین کننده سطح مشتری است ومشتری است که جایگاه خود را تعیین و ارتقا می دهد .
این تغییرات بنیادین است که مزیت رقابتی پایدار را برای بانک ایجاد می کند و مبتنی بر مدل های نوین صنعت بانکداری در سطح جهانی است و مفهوم بانک را به بانکداری ارتقا می دهد..

مدیر امور بازرسی:
اصلانی فر شرط تحقق اهداف یک سازمان تعامل اجزا با یکدیگر است

در این جلسه عباس اصلانی فر مدیر امور بازرسی بانک ایران زمین داشتن نگرش سیستمی را اولین قدم در مدیریت بازرسی دانست و گفت: نگرش سیستمی یعنی ما خودمان را جزئی از یک کل بدانیم. سازمان تشکیل شده است از اجزای مختلف یعنی سیستم هایی که همه با هم کار می کنند و یکی از این سیستم ها بازرسی است. هر کدام از سیستم ها خودشان اصل هستند و وقتی در کنار سایر واحد ها قرار می گیرند یک کل را تشکیل می دهند.
اصلانی فر شرط تحقق اهداف یک سازمان را تعامل اجزا با یکدیگر اعلام کرد و افزود: هر سیستمی از عوامل درونی و بیرونی تاثیر می پذیرد. بازرسی هم سعی می کند این تعامل را همیشه با واحد های مختلف بانک داشته باشد. یکی از واحدهایی که در تبیین روش ها و بخشنامه های بانک نظر می دهد بازرسی است که ما سعی کردیم از این طریق مشکلات شعب را ببینیم و به شعب کمک کنیم.
مدیر امور بازرسی بر رعایت نکاتی که نمایندگان بازرسی در ماموریت شعب اعلام می کنند تاکید کرد و افزود: روسای شعب راهنمایی و آموزش کارکنان را مدنظر قرار بدهند. یک سازمان زمانی حرکت دارد که پویا و زنده باشد و این زنده بودن برمی گردد به تعامل و هم افزایی و شرایط رشدی که واحد ها با یکدیگر دارند.
اصلانی فر در خصوص راه اندازی سامانه های بازرسی گفت: ما موفق شدیم ۲ سامانه راه اندازی کنیم.
مدیر امور بازرسی خاطر نشان کرد: با توجه به بودجه ای که از سوی هیأت عامل بانک و معاون طرح و برنامه مصوب شده است، شعبی که عملکردشان با بخشنامه ها و دستورالعمل ها در حد قابل قبول مطابقت داشته است، عملکرد آن ها در پایان سال بررسی می شود و پاداش خواهند گرفت.

مدیر امور روابط عمومی:
بزودی در تمام شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان خواهیم بود

در ادامه جلسه سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک نقطه اتصال مشتری و بانک را رسانه های نوین و فضای مجازی دانست و گفت: در حال حاضر دیگر یک مدیر روابط عمومی نمی تواند همه ارکان نظام افکار عمومی را در اختیار بگیرد. تک تک اعضای سازمان باید مثل یک خانواده بزرگ از مجموعه ای که در آن فعالیت می کنند حفاظت کنند.
وی افزود: همه رقبا از ابزارهای رسانه ای استفاده می کنند تا پیشرفت های یک سازمان موفق را کم رنگ جلوه بدهند. این موضوع یک اصل کلی است که در تمام دنیا اتفاق می افتد.
استاد در خصوص برندنیگ بانک گفت: در یک سال گذشته تیم روابط عمومی با حمایت های مدیران ارشد بانک توانست برند بانک را بازسازی کند. نمای شعب بانک تغییر کرد و این هویت را به مشتریان ارائه کردیم که ما با خدمات جدید و ظاهری بهتر از گذشته در کنار شما هستیم.
مدیر امور روابط عمومی خاطر نشان کرد: ما تا پایان سال ۱۴۰۰ روابط عمومی دیجیتال را به صورت کامل راه اندازی خواهیم کرد. مرکز تماس دیجیتال را راه اندازی کردیم و در ماه های آینده در تمام شبکه های اجتماعی پاسخگوی مشتریان و به ویژه همکاران در شعب خواهیم بود.
استاد از راه اندازی باشگاه مشتریان متفاوت خبر داد و گفت: بزودی باشگاه مشتریان متفاوتی افتتاح خواهد شد و این دفعه قرار است با دیدگاه و ایده های جدید و با توجه به ارزش مشتریان خدمات ویژه ای ارائه شود.

مدیر امور شعب استان تهران:
تقویت ساختار آموزشی شعب، در دستور کار است

در این جلسه مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران ضمن بررسی عملکرد شعب این استان از سال ۹۶ تا کنون، به ساماندهی شعب در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: با موافقت مدیران ارشد بانک از سال ۹۷ تعدادی از شعب به دلیل موقعیت مکانی نامناسب یا فضای غیر استاندارد شعبه جابجا شدند و در حال حاضر در شرایط مطلوب و استاندارد قرار دارند.
یزدانجو حوزه سرمایه انسانی را از محورهای اصلی برنامه سال ۱۴۰۱ استان تهران بیان کرد و افزود: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در سال آینده کسری نیروی شعب استان را تامین کنیم. همینطور به منظور افزایش سطح کیفی و اطلاعات همکاران، سختار آموزشی را تقویت خواهیم کرد.
مدیر امور شعب استان تهران در جلسه روسای شعب این استان بر جانشین پروری تاکید کرد و گفت: همکاران بازنشسته شعب آموزش های لازم را به سایر پرسنل در شعبه خود بدهند تا نیروهای آگاه و فرهیخته شناسایی و در سمت بر اساس آیین نامه در سمت بالاتر به فعالیت خود ادامه دهند.
یزدانجو تمرکز بر بهره برداری هر چه بیشتر از ابزارهای بانکداری دیجیتال تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همکاران علاوه بر کسب آموزش های لازم در این خصوص باید مشتریان را به بهره برداری از بستر بانکداری دیجیتال که بانک در اختیارشان قرار داده است دعوت کنند و اطلاعات کامل این خدمات را در اختیار آنان قرار دهند.

برچسب ها: بانک ایران زمین, صنعت بانکداری, عبدالمجید پورسعید

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/22217

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • شتاب در توسعه زیرساخت‌های بندر پتروشیمی پارس
  • سرمایه گذاری‌های هوشمندانه بیمه پاسارگاد در حوزه ساختمان
  • افزایش سرمایه بانک کشاورزی موجب رشد و شکوفایی تولید در کشور می‌شود
  • طرح «پویش» بانک مسکن تا پایان آبان‌ماه تمدید شد/ فرصتی مناسب برای بازپرداخت اقساط
آخرین اخبار
  • انضباط مالی، نگاه درآمدی و تأمین خوراک؛ ۳ راهبرد جدید هلدینگ خلیج‌فارس
  • مراحل صدور ضمانت‌نامه بانکی برای کسب‌وکارها
  • تشریح عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی
  • نمایش قدرت بانوان پتروشیمی جم در رقابت‌های ورزشی کارکنان صنعت پتروشیمی کشور
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت و برنامه ریزی مسئولیت اجتماعی در صنعت پتروشیمی
  • هیأت سرپرستی جدید مؤسسه اعتباری ملل آغاز به کار کرد؛ خدمات بدون توقف ادامه دارد
  • از اضطراب سفر تا اطمینان؛فاصله ای به اندازه نام بیمه دی
  • بیمه دی با دست پر به کیش اینوکس رفت؛ با دست پر تر برگشت
  • تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت و انرژی در شرکت پتروشیمی اروند
  • پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا
  • عبده‌ تبریزی: ضرورت تقویت منابع بانک مسکن برای توسعه بخش مسکن کشور/ خانه‌دار شدن میلیون‌ها ایرانی با تسهیلات این بانک
  • قدردانی فرماندار کاشان از عملکرد بانک مسکن اصفهان در طرح نهضت ملی/پرداخت بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در استان
  • پتروشیمی بوعلی سینا قهرمان مسابقات دارت شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شد
  • اجرای طرح کارا ویژه بخشودگی جرائم تسهیلات معوق در بانک سینا
  • دریافت تندیس برنزین پیشتازان بهره‌وری معادن و صنایع معدنی

منهای اقتصاد
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس
  • روز شلوغ همراه اول در دومین روز از نمایشگاه کیش اینوکس
  • آغاز ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • همراه اول میزبان هکاتون تخصصی امنیت هوش مصنوعی
  • همکاری همراه اول و توانیر با هدف تحول دیجیتال در صنعت انرژی ایران

فیلم
    برگزاری مراسم پیوستن کارآموزان جدیدالاستخدام به خانواده بزرگ شرکت پتروشیمی اروند
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    توسعه دانش بهداشت حرفه‌ای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی سه‌روزه که با حضور سرپرستان واحد بهداشت پتروشیمی‌های منطقه اقتصادی ماهشهر در مجتمع آموزشی…
    مدیران باید صدای کارکنان، کارگران و متخصصان را بشنوند تا گره از کارها باز شود
    فرهنگ اقتصاد _ مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه هر مدیرعاملی باید به نقشی که شرکت تحت…
    آغاز فصلی تازه در بانکداری ایران با الحاق بانک آینده به بانک ملی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به‌ نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در پیامی با تاکید بر توانمندی‌های بانک ملی ایران ضمن خوشامدگویی به همکاران…
    پرچم متبرک آستان قدس رضوی در شرکت پتروشیمی پارس
    پتروشیمی بوعلی سینا قهرمان مسابقات دارت شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شد
    فرهنگ اقتصاد _ تیم دارت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در رقابت‌های بین‌شرکتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با عملکردی درخشان و هماهنگ، موفق شد عنوان قهرمانی…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب