یکشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-14
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

خدمات بانکی برای کسب‌وکارهای کوچک؛ تغییر پارادایم بانکداری | تمرکز بر مشتریان شرکتی در استراتژی توسعه سهم بازار | ادامه رایزنی‌ها در غرفه بانک دی، در پنجمین روز نمایشگاه کیش اکسپو | مس به یک مؤلفه ژئوپلتیکی در اقتصاد جهانی تبدیل شده است | ساخت هشتاد و پنجمین مدرسه بانک ملت این بار در استان سیستان و بلوچستان |

کد خبر: 22243
تاریخ انتشار: 5 دی 1400 - ۱۶:۲۸

رئیس شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه:

شناسایی حوزه های فرهنگ ساز یک گام بلند به سمت رشد ضریب نفوذ بیمه است

برپایی نشست شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه با انگیزه آشنایی بیشتر مدیران روابط عمومی با روند تولید سریال بیمه ای پلاک ۱۳ در جمع عوامل این سریال برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ مصطفی زندی که در لوکیشن سریال پلاک ۱۳ سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: توسعه فرهنگ بیمه، ماموریت مشترک تمامی روابط عمومی های این صنعت است و باید به سمتی برویم که همگانی سازی محصولات بیمه ای هدف اول و آخر فعالان این حوزه باشد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهادناظر صنعت بیمه، ناآشنایی بخش بزرگی از آحاد جامعه با ظرفیت های بیمه ای را محصول نقصان فرهنگ سازی دانست و اظهار داشت: روابط عمومی های صنعت بیمه با همراهی رسانه های گروهی و همچنین برنامه ریزی دقیق و اقدام هماهنگ این نقصان را جبران خواهند کرد.
رئیس شورای مدیران روابط عمومی، آموزش مفاهیم بیمه ای را با روش غیرمستقیم، موثر دانست و ادامه داد: پرهیز از مستقیم گویی و فاصله گرفتن از شیوه های تبلیغاتی صرف در دستور کار سازندگان برنامه هایی است که به سفارش بیمه مرکزی و صنعت بیمه تولید و پخش می شوند.
وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ بیمه و همگانی سازی محصولات بیمه ای با شرایط اقتصادی جامعه گره خورده اما با شناسایی حوزه های فرهنگ ساز کشور و شناساندن قابلیت های متنوع بیمه ای می توان به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور امیدوار بود.
زندی از رسانه صدا و سیما به عنوان رسانه ای فراگیر و اثرگذار یاد کرد و اظهار داشت: جذابیت های بصری سیما و توفیق این رسانه در ایجاد حس آرامش و اطمینان در جامعه، ضرورت حضور پررنگ تر مفاهیم بیمه ای را در این رسانه، بیش از پیش تبیین می کند.
رئیس شورای مدیران روابط عمومی های صنعت با برشمردن مولفه های گوناگون در حوزه فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: در کنار بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و تقویت بخش رسانه ای باید رویکرد خود را با سلیقه جامعه نزدیک تر کنیم.
وی افکارسنجی را از مهمترین ماموریت های روابط عمومی دانست و افزود: تحلیل بازخوردهای عمومی پس از هر فعالیت رسانه ای یک ضرورت است و هزینه ها باید با دستاوردها همخوانی داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به برخی محدودیت های رسانه ای از سریال پلاک ۱۳ به عنوان اثری موفق در حوزه مخاطب یاد کرد و گفت: کشف جذابیت های بصری در شرایط محدودیت از جمله هنرهای اهالی رسانه محسوب می شود و این سریال در همین مسیر حرفه ای به حرکت خود ادامه خواهد داد.
گفتنی است پیش از نشست ماهانه شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه، فعالان روابط عمومی از بخش های مختلف لوکیشن بازدید کردند و با عوامل این سریال پیرامون دیدگاه های خود به بحث و گفتگو پرداختند.

برچسب ها: بیمه مرکزی, صنعت بیمه, ضریب نفوذ بیمه

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/22243

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • لزوم «زمامداری هوشمند رسانه‌ای» در بازار سرمایه در عصردیجیتال
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • بومی‌سازی دستگاه سنجش همزمان گازهای H₂، CO و CO₂ در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
  • ۱۲ سال تداوم‌عدم آلایندگی مبین انرژی خلیج‌فارس
  • سومین نشست تخصصی مدیریت ریسک سازمانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به میزبانی پتروشیمی اروند برگزار شد
آخرین اخبار
  • خدمات بانکی برای کسب‌وکارهای کوچک؛ تغییر پارادایم بانکداری
  • تمرکز بر مشتریان شرکتی در استراتژی توسعه سهم بازار
  • ادامه رایزنی‌ها در غرفه بانک دی، در پنجمین روز نمایشگاه کیش اکسپو
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس
  • مس به یک مؤلفه ژئوپلتیکی در اقتصاد جهانی تبدیل شده است
  • ساخت هشتاد و پنجمین مدرسه بانک ملت این بار در استان سیستان و بلوچستان
  • انعقاد قرارداد بانک ملت با ۱۷۰ هزار واحد معرفی شده در قانون جهش تولید مسکن
  • دستاوردهای بانک دی نشان‌دهنده بازگشت قدرتمند این بانک به مدار تحول است
  • پیشتازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تأمین مالی خرد کشور
  • پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس بانک
  • پیشنهاد افزایش حمل و نقل عمومی با خودروهای اینترنتی
  • همکاری چشمگیر شرکت مس با دانشگاه ها نمونه از تعامل صنعت و دانشگاه است
  • مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران به بهره‌برداری رسید
  • بر مدار تلاش | روایت یک روز کاری در پردیس
  • شرکت ملی مس در استفاده از نوآوری پیشران است

منهای اقتصاد
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول
  • معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
  • گاز ساختمان های تحت مدیریت دولت قطع شود/ کارکنان با لباس زمستانه در محل کار حاضر شوند/ با پرده مناسب، عایق درب و پنجره ها به آسانی می توان از هدر رفت گرمای خانه و محل کار جلوگیری کرد
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • درزگیر درب و پنجره و پرده مناسب منجر به کاهش ۵۰درصدی هدر رفت گرماو سرما و کاهش ورود صدا به خانه می شود

فیلم
    هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
    فرهنگ اقتصاد _در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معاون وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان بر توسعه روابط ۲…
    گزارش تصویری / دومین روز رویداد بین المللی ایران پتروکم / 24 دی ماه 1403


     
    آیین افتتاح مدرسه شرکت پتروشیمی اروند۳ (شهید بهشتی) شهریور ماه ۱۴۰۴
    نخستین نمایشگاه پتروشیمی اهواز پترواکس
    بومی سازی تعمیر و تعویض قطعات داخلی ولوها توسط کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند
    گزارش تصویری مراسم نکوداشت هفته پدافند غیرعامل به میزبانی شرکت پتروشیمی اروند و سازمان منطقه ویژه آبان ۱۴۰۴
    نشست خبری تامین مالی ارزی «پروژه نورد گرم 2» فولاد مباركه اصفهان/ ویدئو


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب