یکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-09
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد | حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف | پیگیری وصول مطالبات؛ اولویت راهبردی بانک توسعه صادرات ایران | تخلفات بانک مرکزی نسبت به قوانین موضوعه خود | سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد بستر ویژه‌خواری |

کد خبر: 23152
تاریخ انتشار: 18 دی 1400 - ۱۲:۰۹

توسعه خدمات الکترونیک مزیت رقابتی ایران زمین در مشتری‌مداری

توسعه خدمات الکترونیک در جهت مشتری‌مداری و به منظور تامین نیازهای مشتریان نسل جدید بانکی یکی از مزایای اساسی بانک ایران زمین و نقطه تمایز این بانک با سایر رقباست.

فرهنگ اقتصاد _ درک و فهم دقیق سازمان‌ها از نیازهای روحی، اجتماعی، فنی مشتریان سبب ایجاد خدمات و تسهیلات با جذابیت بیشتر برای مشتریان خواهد شد. مشتریان مرکز توجه در مدیریت ارتباط با مشتری هستند و به منظور حفظ قابلیت رقابت و دستیابی به اهداف سازمان ارزیابی سطح رضایت کاربران امری ضروری محسوب می‌شود. رضایت مشتری از طریق تکرار خرید، خرید کالای جدید و خرید کالا جدیدی که از طریق مشتریان راضی به کار تمایل پیدا کرده‌اند، به افزایش درآمد و سود منجر می‌گردد.

مشتریانی که از سازمان رضایت دارند تجربیات را به دیگران منتقل کرده و هزینه جذب کاربران را کاهش می‌دهند و در مقابل ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری به قیمت از دست دادن چندین مشتری تمام خواهد شد. به همین دلیل رضایت مشتریان و برآورده ساختن آن شرط اساسی موفقیت سازمان‌ها بوده و خدمت‌رسانی به کاربران با کیفیت عالی و مستمر موجب ایجاد مزیت‌های رقابتی برای بانک‌ها میشود.

این مساله به‌خصوص در بانک‌ها که در ارتباط دائم با مشتریان هستند اهمیت ویژه‌ای داشته و رقابت در جهت جذب منابع پولی رو به افزایش است، لذا ایجاد مزیت رقابتی برای بقای بانک‌ها امری لازم و ضروری به نظر می‌رسد و خدمات نوین بانکی که ارتباط بسیار نزدیکی با تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات دارد از جمله عوامل بسیار مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانک‌ها وجذب مشتریان و رضایتمندی آنهاست.

خدمات الکترونیکی باعث جذابیت، وفاداری و رضایت الکترونیکی مثبت شده، همچنین موجبات حداکثری شدن مزیت‌های رقابت تجارت الکترونیکی را فراهم می‌آورد و سنجش کیفیت خدمات یکی از راهکارهایی است که به ما این امکان را می‌دهد تا از کیفیت استقرار کاربردهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک و … آگاه شویم.

تاثیر مثبت کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان بانکی

کیفیت خدمات الکترونیکی و آفلاین، بر رضایتمندی مشتریان خدمات بانکی تأثیر به‌سزایی داشته که به نوبه خود بر اعتماد و تعهد و وفاداری به تجارت الکترونیکی مثبت قلمداد می‌شود.

در همین راستا، مجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به کیفیت خدمات در امور اجرایی این مجموعه با بیان اینکه صنعت بانکداری در سال‌های اخیر پوست‌اندازی را تجربه کرده است گفت: در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته بوده، بنابراین تمامی امور در همه بخش‌ها باید با کیفیت و در نهایت دقت اجرا گردد و همکاران نباید تنها به وظایف خود اکتفا کرده و لازم است در جهت به نتیجه رساندن پروژه‌ها و امور، پیگیر و کوشا باشند.

مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین نیز درخصوص ارائه خدمات بر اساس ارزش مشتری گفت: یکی از مسائل مورد توجه در بانک ایران زمین بها دادن به ارزش مشتری بوده که در این بانک حرف اصلی را می‌زند بدین معنا که مشتری بر اساس مراوداتی که با بانک خواهد داشت، مشمول دریافت خدمات خواهد شد و هرچقدر این مراودات بیشتر باشد، خدماتی که دریافت خواهد کرد نیز بیشتر خواهد بود.

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین هر خدمتی که به مشتری ارائه می‌شود را دارایی بانک عنوان کرد و افزود: در بانک ایران زمین متناسب با ارزش مشتری خدمات خاصی به کاربران عرضه می‌شود و تعیین کننده سطح مشتری بوده و این مشتری است که جایگاه خود را تعیین و ارتقاء می‌بخشد که این تغییرات بنیادین مزیت رقابتی پایدار را برای بانک ایجاد می‌گرداند و مبتنی بر مدل‌های نوین صنعت بانکداری در سطح جهانی است و مفهوم بانک را به بانکداری ارتقاء می‌دهد.

گفتنی است؛ همچنین، مزایای استفاده از شیوه‌های نوین بانکی از جمله کاهش هزینه‌های نگهدارنده مرتبط با پرسنل، کوتاه شدن دوره پردازش، افزایش سرعت، بهبود انعطاف‌پذیری در معاملات کسب‌وکار و به طورکلی ارائه خدمات بهتر به مشتریان باعث شده است که امروزه استفاده از شیوه‌های نوین بانکی در ارائه خدمات به مشتریان در بسیاری از موسسات مالی بانک‌ها به طور فزاینده‌ای رشد و شیوع یابد.

برچسب ها: بانک ایران زمین, تسهیلات, خدمات الکترونیک

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/23152

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ
  • بیمه پاسارگاد موفق به دریافت تندیس بلورین سطح ۱ هشتمین دوره «جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D» شد
  • ثبت رکورد ۸ میلیون و پانصد هزار ساعت کار بدون حادثه منجر فوت یا نقص عضو در پتروشیمی دهدشت
  • کاهش گاز سوزی در فلر NGL ۱۰۰۰ به همت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
آخرین اخبار
  • بدعتی نو در صنعت پتروشیمی ایران، کسب مقام اول دیگر به معنای موفقیت و پاداش نیست؛ بلکه به معنای خداحافظی با صندلی مدیریت است!!!
  • مقامات استان کرمانشاه، خواستار مداخله وزیر دفاع در پرونده یک استعفای پرابهام شدند
  • نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد
  • هدیه ویژه برکناری حیدری نژاد به حسن شاه ولدی/مرد هزار صندلی صنعت رییس هیئت مدیره پردیس شد ‏‎
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • پیگیری وصول مطالبات؛ اولویت راهبردی بانک توسعه صادرات ایران
  • نقش مهم اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت، در تأمین خوراک پایدار برای واحدهای پتروشیمی
  • تخلفات بانک مرکزی نسبت به قوانین موضوعه خود
  • سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد بستر ویژه‌خواری
  • استفاده از گاز هیدروژن به عنوان منبع انرژی
  • برندگان مسابقه «من و قله ۲۰۰۰ همتی» بانک ملی اعلام شد
  • ثبت بالاترین رکورد پلی‌اتیلن از آغاز بهره‌برداری تاکنون
  • شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده حمایت از سرمایه گذاران است
  • خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی در مدیریت البرز/ قدردانی مدیر کل بنیاد مسکن استان از عملکرد بانک مسکن

منهای اقتصاد
  • نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است
  • فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان معتبر کیوسک‌های هوشمند دیجیتال

فیلم
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    شریعتمداری: مردم ماهشهر را سهامدار صنایع پایین دست کنیم
    فرهنگ اقتصاد _ مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی شهید تندگویان بر ایجاد صنایع پایین دستی در ماهشهر با سهامداری مردم منطقه با هدف اشتغالزایی…
    بازدید نوروزی دکتر غلامرضا جمشیدی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی نوری از واحد های مجتمع - بهار 1404
    فرهنگ اقتصاد _ در اولین روز های سال 1404 از واحد های مجتمع بازدید و از پرسنل تلاشگر این مجتمع تقدیر و…
    فعالان بازار سرمایه، پتروشیمی اروند را زیر ذره‌بین بردند
    اعطای وام خرید لوازم خانگی و دیجیتال در بانک ایران زمین
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ متقاضیان می توانند به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و ضمن تکمیل فرم اعطای تسهیلات طرح یارا، تا سقف…
    سیاست های بیمه مرکزی برای افزایش رضایتمندی مشتریان از صنعت بیمه اعلام شد + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ "پرویز خوشکلام خسروشاهی" درحاشیه سی ‌ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه  گفت: بیمه مرکزی باید موضوع…
    تعویض مبدل ۱۵۰۰۳ ناحیه ۱۵۰ واحد VCM شرکت پتروشیمی اروند در ۱۲ روز جنگ تحمیلى


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب