قابلیتهای سرویس بانکداری باز بانک توسعه تعاون، برای مشتریان
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از غرفههای هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به تبیین ارائه خدمات بانکداری باز برای مشتریان، تعاونیها و فعالین اقتصادی پرداخت.
فرهنگ اقتصاد _ امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به همراه علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک، شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک، محمد جواد افتخاری مدیرعامل شرکت سمات و مجید مباشرزادگان عضو هیات مدیره شرکت سمات در بازدید از غرفههای نمایشگاه تراکنش، با دستاندرکاران و فعالین صنعت تراکنش به گفتگو نشست.
خدمات بانکداری باز خدمتی نوین از بانک توسعه تعاون است
عصارزاده گفت: خدمات بانکداری باز خدمتی نوین از بانک توسعه تعاون است که مورد استفاده فین تکها، استارتاپ ها و سایر کسبوکارهای فناورانه جهت ارائه به مشتریان میباشد.
وی افزود: مشتریان میتوانند با ایجاد ارتباط مستقیم و امن میان سامانههای کسبوکار خود و سامانه متمرکز بانک، نسبت به دریافت خدمات بهصورت تماموقت و بدون وابستگی و نیاز به مراجعه مستقیم به شعبه اقدام نمایند.
عصارزاده خاطرنشان کرد: اتحادیهها و تعاون گران میتوانند بهره مناسبی از خدمات بانکداری باز برده و بسیاری از انجام تراکنشها و دریافت خدمات بانکی را در ذیل این سرویس به سرانجام برسانند.
وی ضمن اشاره به اقدامات مؤثر صورت گرفته در آمادهسازی زیرساخت لازم برای ارائه خدمات بانکداری دیجیتال گفت: یکی از مؤلفههای بانکداری دیجیتال تمرکز بر نیاز و سفارش مشتری است، در این شکل نوین از بانکداری، این زمینه فراهم است که گروههای مشتریان و حتی تکتک آنها شناساییشده و در کانون توجه قرار میگیرد و مشتری نیز در میان انواع گزینهها و راهکارهای ارائهشده از سوی بانک، قابلیت انتخاب دارد.
عصارزاده خاطرنشان کرد: تحول دیجیتال حتی در شکلگیری گونههای جدید کسبوکار تعاونی تأثیرگذار است.
گفتنی است بانک توسعه تعاون در خلال نمایشگاه تراکنش ایران، کارگاه و نشست تخصصی با موضوع خدمات نوین بانکداری باز با ارائه سعید موسوی مجد معاون اداره کل بانکداری الکترونیک بانک برای شرکتهای تخصصی، کارشناسان و علاقهمندان این حوزه برگزار نمود.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: