شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۴ 2025-07-05
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد | مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد | فعالیت‌های عام‌المنفعه بانک مسکن با تکیه بر منابع قرض‌الحسنه مردمی | امکان وکالتی کردن حساب در بانک مسکن برای ثبت نام در ششمین دوره ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) محصولات ایران خودرو | قدردانی مدیرعامل بانک مسکن از ایفای نقش نیروهای انتظامات بانک در جنگ ۱۲ روزه |

کد خبر: 26863
تاریخ انتشار: 9 اسفند 1400 - ۱۸:۴۴

وفاداری مشتریان؛ کلید موفقیت بانک ایران زمین

با افزايش وفاداري مشتريان سهم بازار و ميزان سوددهي بنگاههای اقتصادي بالا مي‌رود. شناخت مناسب و درک بازار با برنامه‌ريزي و اتخاذ استراتژي‌هاي مناسب جهت وفادار کردن مشتريان و افزايش نرخ وفاداري آنها متعاقباً منافع بلندمدت براي بنگاه‌هاي اقتصادي به‌وجود مي‌آورد.

فرهنگ اقتصاد _با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاههای اقتصادی بالا می‌رود. شناخت مناسب و درک بازار با برنامه‌ریزی و اتخاذ استراتژی‌های مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها متعاقباً منافع بلندمدت برای بنگاه‌های اقتصادی به‌وجود می‌آورد.

تعهد و وفاداری به یک نام تجاری تعهد قوی بین یک نام تجاری و یک گروه مشتری شامل مراحل زیر است:

۱. آشنا شدن با نام تجاری

۲ .شناخت پیدا کردن مشتری نسبت به آن

۳.ترجیح دادن آن نام تجاری توسط مشتری

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای هر موسسه در زمینه بازاریابی و مدیریت برند مطرح است اینست که چگونه در مشتریان بالقوه برای نام تجاری پیش ایجاد ترجیح نمایند.

تمایل به خرید، نوعی سودآوری است از آنجا که این تمایل صرفاً در ذهن مصرف‌کنندگان از آن به عنوان نوعی نگرش مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

باورهای مصرف‌کنندگان درباره ویژگی‌های محصول و خدمات باعث اثر بر نگرش آنها درباره برندهای خاص و نهایتاً ایجاد تمایلات رفتاری و انتخاب یک برند از سوی آنها خواهد شد.

حفظ محبوبیت مشتریان و جلب وفاداری آن‌ها از اهــداف یــک بازاریابی موفق و هدفمند اســت‌. بانک‌ها و مؤسسات مالی این واقعیت را دریافته‌اند که برای جلب و جذب مشــتری و حفظ جایگاه خود بین رقبا می‌بایستی  برنامه‌ریزی قوی با استراتژی  روشن ارائه خدمات و تسهیلات ارزنده به مخاطبان داشت.

بانک ایران زمین همواره در این مسیرخوش درخشیده  و سعی کرده   همچنان  نیز در تلاش برای بهینه‌‌سازی  و کارآمدی اقدامات اساسی نموده‌است.

یک مشتری که به طور مکرر از یک کسب و کار یا برندی خاص خرید کرده و یا از خدمات یک بنگاه اقتصادی برخوردار بوده و همچنین تعامل خوبی برقرار کرده‌است، قاعدتاً به عنوان مشتری وفادار آن مجموعه و برند مزبور شناخته می‌شود.

این روند موفقیت‌آمیز معمولاً مبتنی بر خواست‌ ‎ها، نیازها، ترجیحات و تجربیات مطلوب بهره‌مندی مشتری از کسب و کار و بنگاه اقتصادی مورد نظر اتفاق می  افتد.

 وفاداری مشتریان بانک به چه معناست؟

در سال‌های اخیر صنعت بانکداری تغییرات چشمگیری داشته؛ افزایش سطح توقع مشتریان امروز با توجه به ظهور بانکداری نوین، باعث شده‌است تا آنها به دنبال تجربه‌های مثبت و شخصی‌تری از بانک‌ها باشند. تجربه‌هایی که با اجرای برنامه‌های وفاداری تحقق می‌باید؛ نوع کسب و کار بانک‌ها، به گونه‌ای است که نیاز به ایجاد برنامه‌های وفاداری مشتریان در این سازمان‌ها بیش از سایر کسب و کارها احساس می‌شود، چرا که با اجرای برنامه‌های وفاداری صحیح در بانک‌ها از طریق باشگاه مشتریان، علاوه بر تغییر نگرش مشتریان فعلی، منجر به جذب مشتریان جدید نیز خواهد شد.

علیرغم اهمیت باشگاه مشتریان در بانک‌ها و سرمایه‌گذاری در این زمینه، همچنان برنامه‌های وفاداری مشتریان با چالش‌هایی روبه‌رو است و این موضوع عدم کارکرد برخی باشگاه مشتریان بانک‌های ایرانی را به همراه داشته‌است.

در ادامه ضمن شناسایی جایگاه برنامه‌های وفاداری مشتریان در نظام بانکی، نقش رسانه‌های اجتماعی و تاثیر تراکنش‌های اجتماعی بر نگرش وفادارانه مشتری، به تحلیل عملکرد این برنامه‌ها پرداخته می‌شود.

برنامه‌های وفاداری باشگاه مشتریان

برنامه های وفاداری یکی از استراتژی‌های بازاریابی است که مشتریان را به خرید مکرر سرویس‌های ارائه شده توسط یک کسب و کار سوق می‌دهد.

امروزه کسب وکارهای مختلف در تلاشند تا با استفاده از این روش، مشتریان را به خود وفادار سازند تا در بازار رقابت برای مشتریان خود به انتخاب اول تبدیل شوند. قطعا هر کسب و کاری خواهان سرمایه‌گذاری روی برنامه وفاداری مشتری خود است تا به سطح قابل توجهی از وفاداری مشتری برسد. یکی از اهداف برنامه‌های وفاداری به برند، ایجاد ارتباط با مشتریان است. اصطلاح برنامه وفاداری بسیار کلی است و هر نوع تلاش برای وفادار کردن مشتریان را شامل می‌شود. از این‌رو، باشگاه مشتریان، یک نوع برنامه وفاداری مشتری است. باشگاه مشتریان، برنامه‌ای است که در ازاء وفاداری مشتری به شرکت (که در خرید مشخص می‌شود) مزایایی را برای گروه خاصی از مشتریان ارائه می‌دهد.

صنعت بانکداری کشور به عنوان یکی از صنایع مادر و حلقه واسط بازارهای مالی که نه تنها به دلیل تعدد مشتریان، بلکه به دلیل آنکه پشت هر معامله تجاری (کالا یا خدمت همیشه یک جریان مالی وجود دارد که منشا اثر آنها به بانک‌ها برمی‌گردد، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در سال‌های اخیر نیز، بانک‌ها توانسته‌اند با استفاده از بستر الکترونیک، خدمات نوینی ارائه دهند و تحولی عظیم در کیفیت و نوع خدمات خود ایجاد کنند.

اما ارائه خدمات نوین و با کیفیت بهتر به مشتریانی که سلایق و خواسته‌های آنها هر روز در حال تغییر است، و نیز وجود فضای رقابتی به دلیل مشابه بودن سبد محصولات و خدمات قابل ارائه نیازمند از ابزارها و برنامه‌هایی است که بتواند آنها را نسبت به این خدمات ترغیب کند. از این‌رو، ایجاد وفاداری در مشتریان مفهومی است که در کسب وکارهایی نظیر خدمات مالی همانند بانک‌ها، به مولفه‌ای مهم در موفقیت و بقا کسب و کار بدل شده‌است. بدیهی است در این فضای رقابتی تنها راه حفظ مشتریان، جلب اعتماد آنها و وفادارسازی مشتری است تا از آن برای افزایش سهم بازار و معرفی خدمات بهره بگیرند. طبق گزارش فوریس، افزایش ۵ درصدی در حفظ مشتری می‌تواند سودآوری شرکت را تا ۷۵ درصد افزایش دهد در حالی‌که جذب مشتری جدید، ۵ برابر هزینه برتر از حفظ مشتری موجود است.

هدف اولیه باشگاه مشتریان در صنعت بانکداری، ایجاد جاذبه تجاری برای مشتریان، جدا از سود و قرعه‌کشی متداول حساب‌های بانکی است. در حقیقت، عواملی همچون افزایش رقابت در بازار بانکی برای جذب مشتری، نیاز به ابزارهای نوین بانکی برای حفظ مشتری و لزوم توجه به رضایت مشتری به عنوان کلید اصلی موفقیت کسب و کار، ضرورت ایجاد باشگاه مشتریان را برای بانک ها ایجاب می‌کنند. علاوه بر این، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ثبت اطلاعات مشتری منبعی با ارزش از داده‌های شخصی مشتریان در اختیار بانک قرار می‌دهد که در کنار داده‌های موجود در بانک، می‌توانند به عنوان ابزار تحلیلی کارآمدی برای ارزیابی و شناخت رفتار مشتریان و یافتن وفادارترین مشتریان عمل کند.

باشگاه مشتریان، ابزاری استراتژیک برای افزایش وفاداری مشتریان در جهت ایجاد روابط بلندمدت است، به‌طوری‌ که، مشتریان عضو باشگاه، ضمن دریافت خدمات ویژه، امکان تبادل اطلاعات با بانک را خواهند داشت تا بدین طریق بانک‌ها با تعامل دوسویه، رابطه نزدیکی با مشتریان ایجاد کنند. تمامی این سیاست‌ها در راستای حفظ مشتری موجود و جذب مشتری بیشتر است که با اطلاع‌رسانی خدمات جدید و ترغیب به استفاده از شیوه‌های نوین بانکداری و با هدایت بانک اتفاق می‌افتد.

بر این اساس است که در ایران نیز راه‌اندازی باشگاه مشتریان وفادار مورد توجه بانک‌های مختلف کشور قرار گرفته تا از این طریق خدمات متنوعی را به مشتریان وفادار خود ارائه کنند و بیش از پیش در مسیر توسعه و افزایش سهم بازار گام بردارند.

استراتژی بانک ایران زمین در مشتری‌مداری

بانک ایران زمین ؛ در رعایت مشتری مداری دارای یک استراتژی قوی و روشن دارد و آن را به‌عنوان منشور اخلاقی  مشتریان خودنیز ترسیم نموده‌است و تحقق این واقعیت در رضایتمندی مشتریان از برآورده‌شدن خواسته‌ها و انتظارات آنها است.

و این رویکرد به‌عنوان یکی از محوری‌ترین عملکرد جزو  فرهنگ رفتاری و سازمانی این بانک قلمداد می شود.

بانک ایران زمین  به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی موفق  وکارآمد توانسته با ایجاد همدلی و استفاده بهینه از توانمدی‌ها و امکانات موجودش و همچنین  الگوبرداری ازعملکرد موفق و شایسته روز دنیا فرهنگ مشتری‌مداری را در این بانک به اجرا در آورد و آن طور که از شواهد بر می‌آید، همچنان در حال به روزرسانی  اهداف و نیل به چشم‌اندازهای مطلوب خود در تکاپو است.

بانک‌ها درارتباط با مشتریان خود  و با توجه به میزان خدمات، سپرده‌گذاری و توان اعتبــاری طبقه‌بندی و با ارائه خدمت مناســب آن‌ها را به افتتاح حساب، جذب و وفادارسازی تشویق می‌کند.

مشتری‌مداری یک استراتژی است که بر اساس آن یک کسب و کار، طراحی و توسعه و نحوه‌ ارائه‌ محصولات و خدمات خود را همسو با نیازهای امروز و فردای مشتریان انجام داده و ارزش اقتصادی ایجاد شده توسط یک بنگاه اقتصادی را در بلندمدت افزایش می‌دهد.

دراین راستا کارکنان بانک ایران زمین در خصوص مشتری‌مداری و حفظ کرامت انسانی مراجعان، خود را پایبند به منشور اخلاقی مطابق با مفاد تنظیمی بانک می‌دانند.

منشور اخلاقی این بانک که بیشتر مفاد آن در راستای مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع است، کارکنان خود را موظف به انجام امور مشتریان با احترام و ارایه خدمات دراسرع وقت به آنهاست.

در ارزیابی بانک ایران زمین  ملاک سنجش عملکرد آنها، میزان رضایتمندی مشتریان است که به‌طورکلی تمامی این موارد تشریحی در بسترسازی وفاداری مشتریان و برانگیختن حس وفاداری آنان موثر خواهد بود.

به پیروی از آن هر رضایتمندی مشتری از کیفیت محصولات و خدمات مهم‌ترین عامل در وفاداری و تکرار خرید از یک فروشنده است.

مشتری ممکن است قیمت بالاتر و یا نکات منفی دیگر را تحمل کند اما مطمئنا کیفیت پایین کالا و خدمات را تحمل نخواهد کرد.

و درنهایت بانک ایران زمین معتقد است که از شاخص‌های اصلی جلب حمایت وفاداری مشتریانش در  ارائه خدمات روزآمد و استانداراد مقبول مشتریان با بهره‌گیری از فناوری‌های روز بانکداری نوین  الکترونیکی و دیجیتال می‌باشد.

 

برچسب ها: بانک ایران زمین, بنگاه های اقتصادی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/26863

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • حسن مونسان به عنوان عضو هیات عامل بانک اقتصادنوین منصوب شد
  • اقتصاد ایران در اختیار رفقا و قوم و خویش مسئولان است/ کسانی که ارز را بالا بردند، اجازه کاهش آن را نمی‌دهند
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • یک روز از زندگی عابد سلامه موشکافی یک تراژدی در بیت المقدس
  • پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
  • پتروشیمی تبریز تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
  • تسهیلات‌دهی گسترده بانک مسکن به پروژه‌های بزرگ‌مقیاس نهضت ملی در دولت چهاردهم
  • پیام مدیرعامل پتروشیمی پارس به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)
  • پیام محمد شریعتمداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره
  • واکنش هلدینگ خلیج فارس به انتشار شایعات تغییرات مدیریتی در برخی شرکت‌های تابعه
  • نقطه عزیمت ما در مأموریت خطیر «نجات محیط زیست» تغییر نگاه‌ها و رفتارها است/شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس باید پیشگام حرکت‌های زیست محیطی باشد / هیچ پروژه و طرحی بدون پیوست محیط زیستی جواز اجرا نخواهد یافت
آخرین اخبار
  • امکان پرداخت چک‌های بانک سپه در شعب و از طریق سامانه چکاوک فراهم شد
  • مهلت امکان وکالتی کردن حساب‌های بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو تمدید شد
  • فعالیت‌های عام‌المنفعه بانک مسکن با تکیه بر منابع قرض‌الحسنه مردمی
  • امکان وکالتی کردن حساب در بانک مسکن برای ثبت نام در ششمین دوره ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) محصولات ایران خودرو
  • قدردانی مدیرعامل بانک مسکن از ایفای نقش نیروهای انتظامات بانک در جنگ ۱۲ روزه
  • اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان های تهران و البرز در روز پنجشنبه دوازده تیر ۱۴۰۴
  • حضور مدیران و کارکنان پست بانک ایران در گردهمایی بزرگ عاشوراییان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • جلسه بررسی آخرین وضعیت ساختمان مرکزی پست بانک ایران با حضور مدیر عامل برگزار شد
  • اعلام شعب کشیک بانک کارآفرین در روز۱۲ تیرماه
  • پیگیری اخذ مجوزهای زیست‌محیطی ۲۳ طرح توسعه‌ای شرکت ملی مس
  • کلیه شعب بانک سپه جهت خدمت رسانی به مشتریان فردا پنجشنبه ۱۲ تیرماه فعال است
  • خدمات غیر‌حضوری و اینترنتی بانک سپه فعال شد
  • برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و عزاداری سیدالشهدا(ع)، در ساختمان مرکزی مؤسسه اعتباری ملل
  • اعلام شعب کشیک مؤسسه اعتباری ملل در تیرماه ۱۴۰۴
  • پایان موفقیت‌آمیز عملیات اورهال در مجتمع پتروشیمی گچساران

منهای اقتصاد
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان
  • حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف تبریز
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
  • سودآوری مستمر و رهبری بازار ادامه دارد
  • رونمایی از «سایرابات»؛ چت‌بات هوشمند بانک تجارت با همکاری همراه اول

فیلم
    پتروشیمی بندرامام و شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت در برنامه‌ریزی، طراحی، تامین، اجرا و بهره‌برداری مطلوب از زیرساخت‌ها و ابزارهای فناورانه مورد نیاز در شرکت…
    پزشكان، سكان ‌داران سلامت كشور هستند
    فرهنگ اقتصاد _ بیمارستان شهید مطهری در سال 1368 احداث شد و اقدامات تکمیلی در جهت بهینه سازی و ارتقاء خدمات آن با شتاب و سرمایه گذاری های نوین در طی سالیان مختلف صورت گرفته و هم اکنون…
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…
    طرح های افتخارآمیز تیم مدیریتی جدید هلدینگ خلیج فارس برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ حسین حسین‌زاده، رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در جریان بازدید خود از غرفه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گفت:…
    گزارشی از تقدیر محمد شریعتمداری از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت مبین انرژی خلیج فارس
    پتروشیمی اروند ۴۲ تفاهم و قرارداد با دانش‌بنیان‌ها به امضا رساند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل پتروشیمی اروند در حاشیه امضای تفاهم‌نامه‌ها و قراردادها که مدیران ارشد صنعت پتروشیمی نیز حضور داشتند، با…
    دو رونمایی جدید صنعت پتروشیمی در غرفه پتروشیمی اروند انجام شد


    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در آئین شب پایانی پتروکم که با حضور دکتر شریعتمداری برگزار شد، پتروشیمی اروند با رونمایی از تجهیز…


عکس
    گزارش تصویری آیین افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF)
    فرهنگ اقتصاد _  پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) با شعار "فناوری پاک" و با راهبرد کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه…
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند
    فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح…
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب