شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-11
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بیمه پاسارگاد موفق به دریافت تندیس بلورین سطح ۱ هشتمین دوره «جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D» شد | بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ | ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک کشاورزی و کاهش قابل توجه اضافه برداشت و ریسک اعتباری | ادعای پرداخت شدن حقوق نجومی و وام ۴.۵ میلیارد تومانی اشتباه است | نقطه عطف مالی در بانک دی |

کد خبر: 28083
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1401 - ۱۱:۵۸

مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتریان ایران زمین

بهبود خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری و رشد فروش، نیازمند یک مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتری است. کارکنان بانک ایران زمین حفظ کامل اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان، سهام‌داران، رقبا و کارکنان را از جمله وظایف خود می دانند و با استقبال از پیشنهادات سازنده و نقد صحیح مشتری در مقام راهکاری مناسب برای رشد و ارتقای خدمات بانکی تلاش دارند.

فرهنگ اقتصاد _ امروزه هر کسب‌‌وکاری برای موفقیت و ثبات بیشتر در بازار تجارت، بیش از پیش بر ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان تأکید دارد. البته انتظارات و درخواست‌های مشتری اکنون فقط به دریافت بهترین محصولات و خدمات محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها خواستار یک داد و ستد، یک مرکز فروش و … قابل دسترس نیز هستند که لوازم و خدمات مورد نیازشان را در زمانی سریع و به بهترین نحو در اختیارشان قرار دهد.
ارتباط تلفنی، بخش قابل توجهی از ارتباطات ما در محیط کار را به خود اختصاص می‌دهد. حتی اگر مستقیماً در مرکز تماس کار نکنیم یا به فروش تلفنی مشغول نباشیم، همچنان تلفن و گفتگوی تلفنی، بخشی از ساعات کار بسیاری از ما را به خود اختصاص می‌دهد.
بنابراین بهبود خدمات مشتری و کمک به حفظ مشتری و رشد فروش، نیازمند یک مدیریت قوی در حوزه ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری» تمام فرآیندهای سازمان‌ها و کسب‌وکارها را به نوعی تحت تاثیر قرار می‌دهد که در نهایت مشتری بیشتری رضایت را از خرید محصولات و خدمات سازمان داشته باشد.
بانک ایران زمین معتقد است که تجربه، نزدیک ترین و مهمترین راه ایجاد و توسعه دانش سازمانی است. کارمندان روابط عمومی بانک ایران زمین باور دارند که حفظ کرامت مشتریان و تأمین رضایت آن‌ها در چهارچوب اصول تعریف ‌شده بانک است. عملکرد ایران زمینی ها با صحت، دقت و سرعت همراه با استفاده از دانش، توان مدیریتی و تجربه سازمانی در کنار بهره‌گیری از فناوری‌های بانکداری دیجیتال و ارائه آن به مشتریان می باشد.
حفظ کامل اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان، سهام‌داران، رقبا و کارکنان را از جمله وظایف خود می دانند و با استقبال از پیشنهادات سازنده و نقد صحیح مشتری در مقام راهکاری مناسب برای رشد و ارتقای خدمات بانکی تلاش دارند تا در پیشرو بودن موثر باشند.
بر همین اساس و برای بهتر انجام شدن و ارتباط آسان با مشتریان، بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۳ اقدام به راه اندازی پورتال ارتباط با مشتریان نموده است که تا کنون به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل نموده و در جهت رضایت مشتریان، خدمات ارتباطاتی خود را به روز نگه می دارد.
سامانه تلفنی روابط عمومی بانک ایران زمین از طریق شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ اطلاعات لازم در رابطه با خدمات بانکی از قبیل: گشایش انواع سپرده ها، دریافت تسهیلات، خدمات نوین بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و اطلاعات شعب بانک ایران زمین را با مشتریان درمیان می گذارند.
راه اندازی این مرکز برای مشتریان بانک ایران زمین این امکان را فراهم می سازد که برای اطلاع از خدمات بانکی نیازی به مراجعه حضوری به شعب نداشته باشند.

منبع : طلانیوز

برچسب ها: بانک ایران زمین, خدمات بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/28083

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • حضور همه‌جانبه پتروشیمی جم در بزرگ‌ترین رویداد تخصصی صنعت پلاستیک و پتروشیمی کشور
  • پخش برنامه اهدای جوایز برندگان جشنواره‌ قربان تا غدیر بیمه دی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از شبکه ۳ سیما
  • ایران‌پلاست، تجلی رویکرد رئیس‌جمهوری در گسترش مراوده با کشورهای همسایه
  • لزوم حمایت از صنایع تکمیلی پتروشیمی با هدف توسعه متوازن
  • پایان موفق ممیزی داخلی سیستم مدیریت یکپارچه و انرژی در پتروشیمی پردیس
  • رونمایی از تکنولوژی eSIM برای اولین بار در ایران توسط همراه اول
  • شکوه همدلی و معنویت در بندر پتروشیمی ماهشهر
آخرین اخبار
  • کاهش گاز سوزی در فلر NGL ۱۰۰۰ به همت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
  • ثبت رکورد ۸ میلیون و پانصد هزار ساعت کار بدون حادثه منجر فوت یا نقص عضو در پتروشیمی دهدشت
  • بیمه پاسارگاد موفق به دریافت تندیس بلورین سطح ۱ هشتمین دوره «جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D» شد
  • بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ
  • شناسایی شرکت‌های توانمند جهت همکاری فناورانه با گروه پتروشیمی مارون منتشر شد
  • شرکت پتروشیمی نوری برای سومین سال پیاپی تندیس زرین جایزه مدیریت دانشی KM4D را از آن خود کرد
  • ارتقای شاخص‌های عملکردی بانک کشاورزی و کاهش قابل توجه اضافه برداشت و ریسک اعتباری
  • ادعای پرداخت شدن حقوق نجومی و وام ۴.۵ میلیارد تومانی اشتباه است
  • نقطه عطف مالی در بانک دی
  • تداوم سودآوری پتروشیمی بوعلی سینا در بازار پرنوسان انرژی / درآمد «بوعلی» در نیمه نخست سال ۳۱ درصد رشد کرد
  • هدف ما حفظ و نگهداشت دستاوردهای قبلی و کسب موفقیت‌های جدید است
  • طرح اعتبار ملی؛ گامی تازه برای تقویت اقتصاد خرد و خانوارها
  • پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت «اعتبارنامه تعهد به پروژه‌های سبز» شد
  • کلید بیش از ۵۷۰۰ واحد مسکونی در دستان متقاضیان نهضت ملی/ ایفای بیش از ۷۵ درصد از تعهدات نهضت ملی قم توسط بانک مسکن
  • ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی شغلی و ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای با پترو کارت

منهای اقتصاد
  • همراه اول الگوی پایداری و مسوولیت اجتماعی ایران
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان اصفهان
  • برگزاری بیست‌ودومین کنفرانس انجمن رمز ایران با مشارکت همراه اول
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • سه‌گانه کُری‌گیم، سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ را پرشور کرد
  • شهر دیجیتال، واقعیت مجازی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • درگذشت حاج علی خلیلیان قمی، پدر همسر دکتر اسدالله غلامپور

فیلم
    نشست خبری تامین مالی ارزی «پروژه نورد گرم 2» فولاد مباركه اصفهان/ ویدئو
    اجرای طرح "همدلی مومنانه" به همت کارکنان پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، تعداد ۴۰۰ بسته ی معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه، توسط کارکنان…
    هیچ‌گاه پرچم این سرزمین بر زمین نخواهد افتاد
    فرهنگ اقتصاد _ به پشتوانه همت مردان و زنان پتروشیمی اروند، یوزِ استقامت ایران در دل آتش و سختی‌ها همچنان می‌تازد؛ تا امید زنده بماند و چرخ تولید بی‌وقفه برای ایران بچرخد.
    …
    تجلیل از شرکت پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر در حوزه ی کار و حمایت از حقوق کارگران
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم که با حضور مدیران عامل، مدیران ارشد و فعالان حوزه کار و تولید در منطقه برگزار شد، از تلاش‌ها و دستاوردهای…
    حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در مسابقات تیراندازی
    فرهنگ اقتصاد _ انسان‌ها از زمان‌های باستان از تیراندازی برای شکار، دفاع و جنگ استفاده می‌کردند. این مهارت برای بقا و امنیت فردی و جامعه بسیار اهمیت داشته است.

    اما…
    حرکت هدفمند بانک ملی ایران در مسیر تعامل با فین‌تک‌ها و لندتک‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نشست با استقبال گسترده مدیران، اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکداری، بازار سرمایه…
    حضور شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد ایران پتروکم ۱۴۰۳ به روایت تصویر


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب