عضو هیاتمدیره بانک توسعه تعاون در تبریز:
برطرف کردن مشکلات مردم، از وظایف اصلی ما است
عضو هیاتمدیره بانک توسعه تعاون گفت: برطرف کردن مشکلات مردم از مهمترین وظایف ما است.
فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابطعمومی بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛ محمدجعفر ایرانی در جریان سفر صبح امروز در محل میز خدمت سفر ریاست محترم جمهوری به تبریز در سازمان مدیریت و برنامهریزی استان حضور یافت و پاسخگوی مراجعان شد.
وی در گفتوگویی با استقبال از این طرح دولت در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استانها اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم توجه به اقشار مختلف مردم خصوصاً دهکهای کمتربرخوردار است.
وی ادامه داد: برخی از تقاضاها و درخواستهای متقاضیان در مواقعی که ضرورت دارد به هیاتمدیره ارجاع و بررسی میشود تا مشکلات موجود رفع شود.
ایرانی با بیان اینکه دیدار چهرهبهچهره مدیران با مردم تاثیر بسزایی در جلب اعتماد عمومی دارد؛ تاکید کرد: اگرچه در اتاق مدیران بانک توسعه تعاون به روی مردم و ارباب رجوع همواره باز است ولی میزهای خدمت هم فرصت مناسبی برای تقویت این ارتباط با مردم است.
ایرانی گفت: بخش اقتصاد تعاون جمهوری اسلامی باید به سهم خود از اقتصادکشور برسد و براین باورم که زمان نقشآفرینی اقتصاد تعاون فرارسیده و زمینه جهش این بخش اقتصادی مهیاست.
وی ادامه داد: بر اساس تدابیری که اندیشیده شده است مردم و خصوصاً تعاونگران میتوانند مرحلهبهمرحله نحوه رسیدگی و بررسی درخواستهای خود را پیگیری کنند و موارد به آنها گزارش داده میشود و نتیجه نهایی شامل اقدامات پایانی به متقاضیان اعلام میشود.
ایرانی درپایان افزود: انتظار میرود تا دولت عدالت محور سیزدهم با در نظر گرفتن ترکیب منابع بانک و افزایش سرمایه ثبتی آن، در ارائه خدمات مضاف و تکمیل سبد خدمات عام بانکی به مشتریان و بصورت خاص به بخش تعاون موفقتر باشد.
این گزارش حاکی است؛ میزهای خدمت ۳۰ دستگاه اجرایی در آستانه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجانشرقی در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدماتدهی به مردم و وصول دغدغهها و مشکلات آنها هستند.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: