شنبه ۳ آبان ۱۴۰۴ 2025-10-25
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افتتاح حساب غیرحضوری در فراز بانک ایران‌زمین | بانک دی؛ نایب‌قهرمان مقتدر سومین دوره سوپرکاپ فوتسال تهران | مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه طرح “افق” بانک رفاه کارگران افزایش یافت | دیدار مدیرعامل بانک شهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی | بازدید نجارزاده از برخی شعب انتقال یافته بانک سابق آینده به بانک ملی ایران/ استمرار بی وقفه خدمات به مردم و تمرکز بر مشتری مداری |

کد خبر: 31096
تاریخ انتشار: 5 تیر 1401 - ۱۴:۴۴

تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با اعضای کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده اظهار داشت: پیشبرد تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت و تسهیل راههای ارتباطی میان مشتری و بانک از جمله وظایف و اقدامات اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بوده است.

فرهنگ اقتصاد _ وی افزود: چنانچه مدل ارتباطی میان بانک و مشتری در سطح متعارف و معمول باشد، تفاهم نامه ها و قراردادها در سطح مدیریت شعب و شعب قابلیت تصویب و اجرا دارد و در صورتی که از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به تصمیم سازی در سطوح بالاتر باشد، تفاهم نامه و قرارداد مرتبط به ستاد ارجاع شود.
شیخ حسینی اضافه کرد: از این رو ارائه چارچوب ها و تفویض اختیار به واحدهای صف برای تفاهم نامه های متعارف موجب می گردد ستاد تمرکز بیشتری را منعطف به مدل های جدید کسب و کار نماید و ارائه خدماتی از قبیل ارائه وب سرویس و بانکداری باز برای مشتریان و متقاضیان واجد شرایط به نحو بهتری میسر گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته بانکداری در حوزه ارتباط با مشتریان، وجود نیروهای متخصص و برخوردار از دانش همزمان فناوری اطلاعات و بازاریابی می تواند در پیشبرد فرآیندهای بانک در این حوزه ها مثمر ثمر باشد.
شیخ حسینی گفت: همکاران بازاریابی در استانها عهده دار نقشی مهم هستند و ضروری است همکاران با دانش، تخصص و انگیزه در این جایگاه حضور داشته باشند.
وی در خصوص کمبود نیرو در برخی واحدهای بانک گفت: باید توجه کنیم افزایش تعداد نیروی انسانی همواره چاره ساز اصلی نیست، در شرایطی که فرآیندها از ویژگی روان بودن برخوردار نباشد تزریق نیرو بیشتر از این که چاره ساز باشد، منجر به پیچیدگی بیشتر فرآیندها می شود.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از این رو بازنگری فرآیندها به نحوی که موجب تسهیل ارائه خدمات از سوی بانک به مشتری باشد حائز اهمیت است.
سرپرست بانک توسعه تعاون افزود: مرکز ارتباط با مشتریان عهده دار پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان و همچنین اجرایی نمودن نامه ها و مکاتبات سامانه کاشف بوده است و پروژه CRM نیز باید با نگاهی جامع به این مرکز و با هدف پاسخگویی صحیح و موثر به مشتریان اجرایی گردد.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: کلیه همکاران شعب در واقع نیروهای بازاریابی بانک محسوب می گردند و می توانند با معرفی خدمات عمومی و تخصصی بانک در جذب مشتریان اقدامات مناسبی صورت دهند.
وی افزود: سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار تحت هدایت معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی می تواند در استفاده صحیح از همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان موثر باشد.
عصارزاده گفت: تدابیر و اقداماتی در حوزه سطح بندی و بخش بندی مشتریان طی سالهای اخیر صورت پذیرفته است که هدف این اقدامات ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پاسخگویی سریعتر در سطوح مختلف ارتباطی بوده است.
سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی گفت: کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده ظرفیتی ارزشمند برای تقویت ارتباط بانک با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بوده است و تلاش شده است تا از تجارب اعضای کارگروه برای اثربخشی بالاتر فعالیت های بازاریابی بانک بهره گیری شود.
در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، مصطفی منتظری مقدم رئیس اداره کل مدیریت ریسک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، کتایون دوالو سرپرست معاونت ارتباط با مشتریان اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، علی کشاورزیان سرپرست معاونت بازاریابی و تجهیز منابع اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، بهمن نورمحمدزاده رئیس دایره بازاریابی بخش دولتی و خصوصی و محسن رخشی رئیس دایره نظارت بر ارتباط با مشتریان و تفاهم‌نامه‌ها نیز مطالبی را مطرح نمودند.

برچسب ها: بانک توسعه تعاون

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31096

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • “رسانه، قطب‌نمای اقتصاد؛ از محتوای زرد تا تخصیص بهینه منابع”
  • پالایشگاه‌های تهران و لاوان بازندگان رالی تولید و فروش در صنعت پالایش
  • روایتی از هویت ملی و حفاظت از محیط زیست با حمایت بانک صادرات ایران
  • تامین مالی ۳۴۳ میلیارد تومانی پروژه ۶۲۴ واحدی نهضت ملی مسکن رشت توسط بانک مسکن / سهم ۹۰ درصدی بانک مسکن در تامین مالی نهضت ملی گیلان
  • فعال‌سازی رسمی نخستین eSIM همراه اول؛ بیش از نیم میلیون نفر در صف استفاده
  • معرفی «سیم‌پوز» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • برقراری باجه عصر در شعب منتخب مؤسسه اعتباری ملل
آخرین اخبار
  • افتتاح حساب غیرحضوری در فراز بانک ایران‌زمین
  • بانک دی؛ نایب‌قهرمان مقتدر سومین دوره سوپرکاپ فوتسال تهران
  • مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه طرح “افق” بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • دیدار مدیرعامل بانک شهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • بازدید نجارزاده از برخی شعب انتقال یافته بانک سابق آینده به بانک ملی ایران/ استمرار بی وقفه خدمات به مردم و تمرکز بر مشتری مداری
  • نقش پررنگ بانک مسکن در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی/ افزایش سرمایه بانک مسکن از اولویت هاست
  • کتاب راهنمای جامع رفع تعهدات ارزی در مناطق آزاد تجاری–صنعتی و ویژه اقتصادی منتشر شد
  • نشست مدیر عامل شرکت شستان و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با رئیس جمهور
  • بیمه دی، تجلی مسیر نوآوری و اعتماد در صنعت بیمه
  • چرا بیمه دی در صدر بیمه‌ها قرار گرفت؟
  • بیمه‌گری هوشمند در خدمت شهر پایدار
  • وقتی بیمه دی پشتت است، قبض‌ها کاغذپاره می‌شوند!
  • رکورد درآمدی بیمه دی در شهریور و تراز مثبت ۲۲۶ درصدی در نیم‌سال نخست
  • رشد متوازن و اعتماد بیمه‌گذاران؛ روایت شش‌ماهه بیمه دی
  • بانک سینا استخدام می‌کند

منهای اقتصاد
  • آغاز پویش ساخت و نوسازی مدارس با مشارکت همراه اول
  • حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
  • غافل‌گیری ساکنان اکباتان با تصمیم مدیریت شهری
  • ناصر تقوایی درگذشت؛ آرامش بدون حضور دیگران!
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
  • تحول بزرگ در زیرساخت شبکه ثابت کشور با سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری

فیلم
    تحول در تجارت با رونمایی از سامانه برات الکترونیکی زنجیره تامین در پتروشیمی اروند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، صبح روز دوشنبه ۷ آبانماه ۱۴۰۳، آئین رونمایی از سامانه برات الکترونیکی زنجیره تامین…
    بسته‌بندی جدید محصولات شرکت نفت سپاهان
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، در این مراسم فرهاد امین دهقان با اشاره به اهمیت نوآوری و بهبود مستمر در ارائه محصولات، اظهار داشت: «بسته‌بندی جدید محصولات نفت…
    نگاهی به بازدید رئیس جمهور از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    داخلی‌سازی بیش از ۲۶۰۰ قطعه به ارزش ۳.۲ هزار میلیارد تومان در هلدینگ خلیج فارس/ وندورلیست گروه بروزرسانی می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، رضا مهدی‌نژاد، رئیس چرخه عمر دارایی‌های…
    امسال بودجه مسئولیت اجتماعی را به آموزش و پرورش و تجهیز مدارس اختصاص دهید
    گام بزرگ پتروشیمی تبریز در توسعه پروژه پلی‌اتیلن سنگین با انتقال موفق پکیج اکسترودر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از واحد روابط عمومی پتروشیمی تبریز، این تجهیز استراتژیک که از دیرتحویل‌ترین بخش‌های واحد پلی‌اتیلن سنگین محسوب…


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب