دوشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-01
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

ثبت تراز مثبت بیش از ۳٫۵ همت در بانک تجارت | برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول | اعلام فهرست شعب کشیک استان تهران بانک صادرات ایران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ آذر | مشتریان بانک مسکن در تعطیلی دهم آذرماه به کدام شعب مراجعه کنند؟ | مهلت وکالتی کردن حساب در بانک مسکن تا روز دوشنبه ۱۰ آذرماه تمدید شد |

کد خبر: 31096
تاریخ انتشار: 5 تیر 1401 - ۱۴:۴۴

تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با اعضای کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده اظهار داشت: پیشبرد تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت و تسهیل راههای ارتباطی میان مشتری و بانک از جمله وظایف و اقدامات اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بوده است.

فرهنگ اقتصاد _ وی افزود: چنانچه مدل ارتباطی میان بانک و مشتری در سطح متعارف و معمول باشد، تفاهم نامه ها و قراردادها در سطح مدیریت شعب و شعب قابلیت تصویب و اجرا دارد و در صورتی که از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به تصمیم سازی در سطوح بالاتر باشد، تفاهم نامه و قرارداد مرتبط به ستاد ارجاع شود.
شیخ حسینی اضافه کرد: از این رو ارائه چارچوب ها و تفویض اختیار به واحدهای صف برای تفاهم نامه های متعارف موجب می گردد ستاد تمرکز بیشتری را منعطف به مدل های جدید کسب و کار نماید و ارائه خدماتی از قبیل ارائه وب سرویس و بانکداری باز برای مشتریان و متقاضیان واجد شرایط به نحو بهتری میسر گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته بانکداری در حوزه ارتباط با مشتریان، وجود نیروهای متخصص و برخوردار از دانش همزمان فناوری اطلاعات و بازاریابی می تواند در پیشبرد فرآیندهای بانک در این حوزه ها مثمر ثمر باشد.
شیخ حسینی گفت: همکاران بازاریابی در استانها عهده دار نقشی مهم هستند و ضروری است همکاران با دانش، تخصص و انگیزه در این جایگاه حضور داشته باشند.
وی در خصوص کمبود نیرو در برخی واحدهای بانک گفت: باید توجه کنیم افزایش تعداد نیروی انسانی همواره چاره ساز اصلی نیست، در شرایطی که فرآیندها از ویژگی روان بودن برخوردار نباشد تزریق نیرو بیشتر از این که چاره ساز باشد، منجر به پیچیدگی بیشتر فرآیندها می شود.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از این رو بازنگری فرآیندها به نحوی که موجب تسهیل ارائه خدمات از سوی بانک به مشتری باشد حائز اهمیت است.
سرپرست بانک توسعه تعاون افزود: مرکز ارتباط با مشتریان عهده دار پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان و همچنین اجرایی نمودن نامه ها و مکاتبات سامانه کاشف بوده است و پروژه CRM نیز باید با نگاهی جامع به این مرکز و با هدف پاسخگویی صحیح و موثر به مشتریان اجرایی گردد.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: کلیه همکاران شعب در واقع نیروهای بازاریابی بانک محسوب می گردند و می توانند با معرفی خدمات عمومی و تخصصی بانک در جذب مشتریان اقدامات مناسبی صورت دهند.
وی افزود: سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار تحت هدایت معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی می تواند در استفاده صحیح از همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان موثر باشد.
عصارزاده گفت: تدابیر و اقداماتی در حوزه سطح بندی و بخش بندی مشتریان طی سالهای اخیر صورت پذیرفته است که هدف این اقدامات ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پاسخگویی سریعتر در سطوح مختلف ارتباطی بوده است.
سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی گفت: کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده ظرفیتی ارزشمند برای تقویت ارتباط بانک با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بوده است و تلاش شده است تا از تجارب اعضای کارگروه برای اثربخشی بالاتر فعالیت های بازاریابی بانک بهره گیری شود.
در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، مصطفی منتظری مقدم رئیس اداره کل مدیریت ریسک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، کتایون دوالو سرپرست معاونت ارتباط با مشتریان اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، علی کشاورزیان سرپرست معاونت بازاریابی و تجهیز منابع اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، بهمن نورمحمدزاده رئیس دایره بازاریابی بخش دولتی و خصوصی و محسن رخشی رئیس دایره نظارت بر ارتباط با مشتریان و تفاهم‌نامه‌ها نیز مطالبی را مطرح نمودند.

برچسب ها: بانک توسعه تعاون

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31096

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • جهش ۸۲ درصدی خالص درآمد بانک صادرات ایران در ۷ ماهه اول ۱۴۰۴
  • عملکرد مثبت بانک مسکن در طرح نهضت ملی/ اصلاح الگوی تأمین مالی نهضت ملی مسکن ضروری است
  • مرکز آموزش‌های راهبردی بانک ایران زمین راه اندازی شد
  • بیمه پاسارگاد رکورد شکنی کرد . . .
  • عرضه ۵۱۹ رقبه ملک به ارزش بیش از ۲۱۹ هزار میلیارد ریال توسط بانک سپه در سال جاری
  • طرح تسهیلاتی “میز کارگزاری” بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد
آخرین اخبار
  • پردیس در آبان ۱۴۰۴؛ جهش درآمد در کنار رشد تولید
  • ثبت تراز مثبت بیش از ۳٫۵ همت در بانک تجارت
  • بازدید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از هنگام
  • برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول
  • امضای جمشیدی پای یک افتخار ملی؛ قلب یورو۶ در نوری بومی‌سازی شد
  • انتخاب شرکت پتروشیمی جم به عنوان واحد برتر پژوهش و فناوری صنایع استان بوشهر
  • تمدید گواهی نامه بین المللی سیستم مدیریت انرژی
  • تأکید مدیران انرژی شرکت‌های تابعه وزارت نفت بر ضرورت همگرایی با هدف مدیریت مصرف انرژی
  • برگزاری آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی تبریز؛ نظارت میدانی مدیرعامل بر روند برگزاری
  • اعلام فهرست شعب کشیک استان تهران بانک صادرات ایران در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ آذر
  • مشتریان بانک مسکن در تعطیلی دهم آذرماه به کدام شعب مراجعه کنند؟
  • مهلت وکالتی کردن حساب در بانک مسکن تا روز دوشنبه ۱۰ آذرماه تمدید شد
  • افتتاح ۲ نیروگاه خورشیدی در سیستان و بلوچستان توسط بانک مسکن
  • تمدید مهلت شرکت در مزایده مرحله چهارم املاک مازاد بانک دی
  • قدردانی مدیرعامل بانک دی از حضور همکاران در شعب و ستاد در روزهای آلودگی هوا

منهای اقتصاد
  • برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول
  • ناصر مسعودی خواننده‌ پیشکسوت موسیقی گیلان درگذشت
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت
  • سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
  • بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
  • “حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال”
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول

فیلم
    عزادارى و همدردى پرسنل شرکت پتروشیمى اروند با مردم بندر عباس
    گام مهم راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام برداشته شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی هنگام، پس از راه‌اندازی ساب استیشن اوره در ۳ ماه گذشته، متخصصان پتروشیمی هنگام موفق به تکمیل آخرین پازل سرویس‌های جانبی…
    بومی سازی تعمیر و تعویض قطعات داخلی ولوها توسط کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند
    روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است…
    حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام
    در اقدامی معنوی و لبیک به دعوت خدمت در جوار امام مهربانی‌ها، ۳۷ نفر از کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور در حرم مطهر امام رضا علیه السلام…
    گام بزرگ پتروشیمی تبریز در توسعه پروژه پلی‌اتیلن سنگین با انتقال موفق پکیج اکسترودر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از واحد روابط عمومی پتروشیمی تبریز، این تجهیز استراتژیک که از دیرتحویل‌ترین بخش‌های واحد پلی‌اتیلن سنگین محسوب…
    تمجید دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از توجه ویژه دکتر محمد شریعتمداری به حوزه نوآوری و دانش بنیان‌ها در دوران مدیریتی مختلف خود


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب