چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-17
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بیانیه رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) منتشر شد | چشم انداز روشن امنیت غذایی کشور در گرو عملکرد بانک کشاورزی است | نظرسنجی بانک مرکزی در خصوص شاخص های صیانت از مشتریان شبکه بانکی کشور | دعوت بانک ملی ایران از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی ملی رضایت‌سنجی بانک مرکزی | دعوت به مشارکت در نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی |

کد خبر: 31096
تاریخ انتشار: 5 تیر 1401 - ۱۴:۴۴

تسهیل ارتباط با مشتریان از راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بازاریابی است

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با اعضای کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده اظهار داشت: پیشبرد تفاهم نامه ها و قراردادهای عاملیت و تسهیل راههای ارتباطی میان مشتری و بانک از جمله وظایف و اقدامات اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بوده است.

فرهنگ اقتصاد _ وی افزود: چنانچه مدل ارتباطی میان بانک و مشتری در سطح متعارف و معمول باشد، تفاهم نامه ها و قراردادها در سطح مدیریت شعب و شعب قابلیت تصویب و اجرا دارد و در صورتی که از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به تصمیم سازی در سطوح بالاتر باشد، تفاهم نامه و قرارداد مرتبط به ستاد ارجاع شود.
شیخ حسینی اضافه کرد: از این رو ارائه چارچوب ها و تفویض اختیار به واحدهای صف برای تفاهم نامه های متعارف موجب می گردد ستاد تمرکز بیشتری را منعطف به مدل های جدید کسب و کار نماید و ارائه خدماتی از قبیل ارائه وب سرویس و بانکداری باز برای مشتریان و متقاضیان واجد شرایط به نحو بهتری میسر گردد.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته بانکداری در حوزه ارتباط با مشتریان، وجود نیروهای متخصص و برخوردار از دانش همزمان فناوری اطلاعات و بازاریابی می تواند در پیشبرد فرآیندهای بانک در این حوزه ها مثمر ثمر باشد.
شیخ حسینی گفت: همکاران بازاریابی در استانها عهده دار نقشی مهم هستند و ضروری است همکاران با دانش، تخصص و انگیزه در این جایگاه حضور داشته باشند.
وی در خصوص کمبود نیرو در برخی واحدهای بانک گفت: باید توجه کنیم افزایش تعداد نیروی انسانی همواره چاره ساز اصلی نیست، در شرایطی که فرآیندها از ویژگی روان بودن برخوردار نباشد تزریق نیرو بیشتر از این که چاره ساز باشد، منجر به پیچیدگی بیشتر فرآیندها می شود.
شیخ حسینی خاطر نشان کرد: از این رو بازنگری فرآیندها به نحوی که موجب تسهیل ارائه خدمات از سوی بانک به مشتری باشد حائز اهمیت است.
سرپرست بانک توسعه تعاون افزود: مرکز ارتباط با مشتریان عهده دار پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان و همچنین اجرایی نمودن نامه ها و مکاتبات سامانه کاشف بوده است و پروژه CRM نیز باید با نگاهی جامع به این مرکز و با هدف پاسخگویی صحیح و موثر به مشتریان اجرایی گردد.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: کلیه همکاران شعب در واقع نیروهای بازاریابی بانک محسوب می گردند و می توانند با معرفی خدمات عمومی و تخصصی بانک در جذب مشتریان اقدامات مناسبی صورت دهند.
وی افزود: سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار تحت هدایت معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی می تواند در استفاده صحیح از همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان موثر باشد.
عصارزاده گفت: تدابیر و اقداماتی در حوزه سطح بندی و بخش بندی مشتریان طی سالهای اخیر صورت پذیرفته است که هدف این اقدامات ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پاسخگویی سریعتر در سطوح مختلف ارتباطی بوده است.
سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی گفت: کارگروه تفاهم نامه ها، قراردادهای عاملیت و وجوه اداره شده ظرفیتی ارزشمند برای تقویت ارتباط بانک با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بوده است و تلاش شده است تا از تجارب اعضای کارگروه برای اثربخشی بالاتر فعالیت های بازاریابی بانک بهره گیری شود.
در این جلسه احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، یونس کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی، مصطفی منتظری مقدم رئیس اداره کل مدیریت ریسک، مهدیه ابراهیمی رئیس اداره کل تطبیق قوانین و مقررات، کتایون دوالو سرپرست معاونت ارتباط با مشتریان اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، علی کشاورزیان سرپرست معاونت بازاریابی و تجهیز منابع اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، بهمن نورمحمدزاده رئیس دایره بازاریابی بخش دولتی و خصوصی و محسن رخشی رئیس دایره نظارت بر ارتباط با مشتریان و تفاهم‌نامه‌ها نیز مطالبی را مطرح نمودند.

برچسب ها: بانک توسعه تعاون

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/31096

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • لزوم «زمامداری هوشمند رسانه‌ای» در بازار سرمایه در عصردیجیتال
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • پتروشیمی بوعلی سینا قهرمان مسابقات دارت شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شد
  • قدردانی فرماندار کاشان از عملکرد بانک مسکن اصفهان در طرح نهضت ملی/پرداخت بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی در استان
  • عبده‌ تبریزی: ضرورت تقویت منابع بانک مسکن برای توسعه بخش مسکن کشور/ خانه‌دار شدن میلیون‌ها ایرانی با تسهیلات این بانک
  • پرداخت بیش از۲۰۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و تعهدات به بخش‌های مختلف اقتصادی توسط بانک سینا
آخرین اخبار
  • بیانیه رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) منتشر شد
  • چشم انداز روشن امنیت غذایی کشور در گرو عملکرد بانک کشاورزی است
  • آغاز ارزیابی تخصصی نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی در پتروشیمی بوعلی سینا بر مبنای مدل PCSR
  • اروند به جمع بورسی‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس پیوست/ با برگزاری جلسه معارفه، پتروشیمی اروند به طور رسمی وارد بازار بورس شد/ رشد دارایی‌های پتروشیمی اروند از ۷.۹ همت به بیش از ۳۰ همت نوید روزهای روشن است
  • نظرسنجی بانک مرکزی در خصوص شاخص های صیانت از مشتریان شبکه بانکی کشور
  • دعوت بانک ملی ایران از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی ملی رضایت‌سنجی بانک مرکزی
  • دعوت به مشارکت در نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی
  • دیدار مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره بانک دی با مادر شهید جنگ ۱۲ روزه
  • امکان ثبت نام دوره جدید خودروهای وارداتی از طریق حساب‌های وکالتی بانک سینا
  • رشد چشم‌گیر در صدور ضمانت‌نامه‌ها و گشایش اعتبار اسنادی
  • زیرساخت‌های رفاهی و‌ مسکونی در منطقه پارس جنوبی توسعه می‌یابد
  • تقدیر مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اعضای کارگروه سلامت اداری NPC
  • دعوت به شرکت در نظرسنجی «رضایتمندی مشتریان» از بانک دی
  • امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک ملی برای خرید خودروهای وارداتی در سامانه فیروزه
  • مرحله جدید ثبت‌نام خودروهای وارداتی با وکالتی کردن حساب بانک تجارت

منهای اقتصاد
  • روز شلوغ مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در هفته پژوهش و فناوری
  • تحول دیجیتال راه‌آهن؛ از هم‌افزایی با همراه اول تا تعریف شراکت راهبردی فناورانه
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت پسرعمه مهندس حجت مرادی
  • نخستین ارائه VoLTE در رومینگ بین‌الملل توسط همراه اول
  • بومی‌سازی فناوری به روایت مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول در نمایشگاه «تستا»
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول

فیلم
    برگزاری دوره آموزشی "توسعه ی قابلیت های سازمانی - PCSR " در شرکت پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ در این دوره که به میزبانی اداره آموزش شرکت و با همکاری امور راهبرد، عملکرد و ریسک برگزار شد مفاهیم مرتبط با استراتژی و معماری…
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در همایش پتروفن ۱۴۰۴
    نگاهی به بازدید رئیس جمهور از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی
    آیین افتتاح مدرسه شرکت پتروشیمی اروند۳ (شهید بهشتی) شهریور ماه ۱۴۰۴
    بانک دی در آینده‌ای نزدیک جزو بانک‌های تراز قرار می‌گیرد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک دی، فرشاد محمدپور، معاون تنظیم‌گری و نظارت بانک مرکزی در مصاحبه با صداوسیما گفت: شاهد هستیم که اتفاقات خوبی در این چند…
    پتروشیمی بوعلی سینا قهرمان مسابقات دارت شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شد
    فرهنگ اقتصاد _ تیم دارت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در رقابت‌های بین‌شرکتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با عملکردی درخشان و هماهنگ، موفق شد عنوان قهرمانی…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب