مدیر عامل بانک ایران زمین در گفتگو با فرهنگ اقتصاد اعلام کرد:
تحقق شعار تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین در بانک ایران زمین
عبدالمجید پورسعید، مدیر عامل بانک ایران زمین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ اقتصاد، با تاکید بر اینکه این بانک با تاسیس مرکز نوآوری ایران زمین، حامی کسب و کارهای نوآورانه بوده و به دنبال تحقق شعار سال 1401 مقام معظم رهبری است اعلام کرد: بانک ایران زمین در زمینه بانکداری دیجیتال یک بانک پیشگام است و در عین حال خود را متعهد به اجرای مسوولیت اجتماعی می داند. در ادامه مشروح گفت و گو تقدیم مخاطبان "فرهنگ اقتصاد" می شود.
گفتگو از: جلال بهمنی
مرکز نوآوری ایران زمین، حامی کسب و کارهای نوآورانه
عبدالمجید پورسعید، مدیر عامل بانک ایران زمین در خصوص بانک ایران زمین تحقق شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در این بانک اظهار داشت: با راه اندازی مرکز نوآوری ایران زمین، به عنوان پایگاه جمع آوری، حمایت و مشارکت از طرح ها و ایده های خلاقانه، کسب و کارهای نوپا و نوآور را حمایت می کند. این مرکز توانسته است سطح ۲ دانش بنیانی را از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را دریافت کند و با اتکا به نیروی متخصص و ظرفیت های موجود، در زمینه های فین تک، بلاکچین، گردشگری، سلام و انرژی، خدمات متنوع آموزشی و حمایتی خود را در قالب طرح های سرمایه گذاری و ارزشگذاری کسب و کارها، با امکان فضای کار اشتراکی و مشاوره های تخصصی برای کسب و کارهای نوپا و نوآور فراهم سازد. پایه و اساس مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان یک شرکت دانش بنیان ترکیبی از دانش، فناوری، تخصص علمی و پژوهشی است.
پورسعید افزود: توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است. بانک ایران زمین با ایجاد بستری مناسب در حوزه های مختلف در تلاش است تا جوانان این سرزمین بتوانند کسب و کار خود را گسترش داده و به مشتریان خود سرویس های خاص و مناسب ارائه کنند.
پیشگامی بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال با نئوبانک هوشمند فردا
مدیر عامل بانک ایران زمین در مورد جایگاه بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: کلید ارائه خدمات بانکداری دیجیتال از سال ها پیش در این بانک زده شد. با تشکیل تیم های متخصص از همکاران فعال در بانک و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و همچنین بررسی عملکرد کشورهایی که در زمینه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال صاحبنظر بودند، توانستیم خدماتی درخور شأن مشتریان ارائه بدهیم.
پورسعید ادامه داد: بانکداری دیجیتال مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان می توانند براساس درخواست و نیاز خود، محصولات مخصوص خود را دریافت کنند. شخصی سازی سرویس در بانکداری، تعریف جدید بانکداری دیجیتال است و این مشتریان هستند که سرویس را تعریف می کنند.
وی گفت: با مشارکت شرکت های وب و شرکت آرمان وفاداری آریا و حمایت بانک ایران زمین نئوبانک هوشمند فردا در کشور رونمایی شد و در حال حاضر راه اندازی اولیه آن انجام شده است. هدف از راه اندازی این نئوبانک ارائه خدماتی خاص برای مشتریان شرکت های فعال در حوزه های مختلف صنعتی، تولیدی و کسب و کار است. باید گفت منظور از خدمات خاص، بررسی رفتارهای مشتریان و شناخت نیازهای آنان است تا براساس آن خدماتی مختص به هر فرد طراحی و ارائه شود. خلق یک تجربه موثر، عالی و لذتبخش از ویژگی های اصلی بانک ایران زمین است. تجارب مشتریان به ما این امکان را می دهد تا علایق و خواسته های هر فرد را بسنجیم و براساس آن سرویس های خاص ارائه دهیم.
بانک ایران زمین متعهد به مسوولیت اجتماعی است
مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این بانک در زمینه مسوولیت اجتماعی اعلام کرد: بانک ایران زمین در گام نخست تمام تمرکز خود را بر حفظ و حراست از محیطزیست و حمایت از سازمانهای حامی اقشار آسیبدیده، معطوف کرد. حفظ منابع آب، کاهش مصرف انرژی، همکاری با سازمان محیطزیست و سازمان جنگلها و مراتع، حمایت از سازمانهای مردمنهادی چون کمیته امداد و سازمان بهزیستی؛ همچنین حفظ مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و آسیبدیده از سیل و زلزله و راهاندازی پویشهای متعدد اجتماعی، تنها بخشی از اقدامات همکاران من در این بانک بوده است.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: