اعلام آمادگی خارجیها برای مشارکت در تولید کریستال ملامین ایران دیپلماسی اقتصادی فعال خلیج فارس در استانبول
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور پررنگ در نمایشگاه بین المللی Plast Eurasia 2022 ، توانست علاوه بر معرفی خود به شرکت کنندگان، مقدمات توسعه صنایع پایین دستی و کسب دانش فنی جدید از کشورهای صاحب نام را فراهم کند.
فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این نمایشگاه که از ۲۳ تا ۲۶ نوامبر(۲ تا ۵ آذر) با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار شد؛ ۱۰۹۴ شرکت معتبر از ۴۲ کشور حضور داشتند؛ این رویداد از معتبرترین رویدادهای صنعت پلاستیک جهان از منظر فراوانی مخاطب و شرکت کنندگان به شمار میرود.
در این نمایشگاه معتبر جهانی، ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام ، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل ، قالب ، Hydraulic و پنتوماتیک ، روش های بازیافت و … از شرکت های معتبر دنیا ارائه شد.
گفتنی است بر اساس اعلام ستاد برگزاری Plast Eurasia 2022 ، این دوره نمایشگاه پذیرای بیش از ۶۵ هزار بازدید کننده از بیش از ۱۲۳ کشور از جمله ایران، آلمان، چین، آمریکا، بلژیک، دانمارک، فنلاند، کره جنوبی، هند، هلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ایتالیا، ژاپن، مالزی، تایلند و تایوان بود.
حضور پررنگ هلدینگ
در بیست و سومین دوره این رویداد، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضوری پررنگ و متفاوت در سطح عالی مدیریتی حضور یافت و مدیران این شرکت از جمله دکتر علی عسکری علاوه بر بازدید از غرفههای مختلف، میزبان جلسات متعدد از کشورهای مختلف برای توسعه همکاریها با خلیج فارس بودند.
این نمایشگاه که فرصتی تسهیل کننده در بازارهای بزرگ در منطقه اوراسیا و آشنایی با فناوری های جدید است؛ به موقعیتی مناسب برای مدیران شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبدیل شد تا در راستای برندسازی محصولات، با شرکت های معتبر دنیا تعامل رایزنی سازنده داشته باشند.
در جریان این رایزنیها، پیشنهاد فروش فرمولی و همچنین مشارکت شرکتهای خارجی در صنایع پایین دستی به ویژه کریستال ملامین مطرح شد و بعد از تفاهم اولیه، اجرایی شدن قدم به قدم این پیشنهاد مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
عزم جزم خلیج فارس برای برندینگ و کسب سود بیشتر
دکتر عـلی عسـکری مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس در دیدار با برخی مسئولین اقتصادی کشور ترکیه از جمله رییس اتاق صنایع ترکیه و برخی مدیران شرکتهای معتبر دنیا با آنان درباره حضور شرکتهای معتبر تابعه گروه در لیست منابع مشتریان این شرکت ها با هدف دستیابی به فروش سود بیشتر گفتگو کرد.
وی افزود: داشتن سهم پررنگ در بازارهای جهانی، برندینگ محصولات تولیدی و رسیدن به فروش بیشتر و سود بالاتر از مهمترین استراتژی های هلدینگ خلیج فارس بوده و عزم ما برای تحقق این اهداف کلان جزم است.
دکتر علی عسکری با ابزار رضایت از مذاکرات انجام شده با مدیران شرکتهای مطرح جهان در این صنعت و همچنین مذاکرات مدیریتی و کارشناسی انجام شده با تجار مطرح ترکیه و همچنین بازارهای هدف، بر تامین منافع و بهینه سازی سود شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بکارگیری تمامی ظرفیتها برای اجرایی شدن پیشنهادات مطرح شده در نمایشگاه استانبول تاکید کرد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: