جمعه ۱۱ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-03
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت آغاز سال زراعی جدید | بیش از ۴۸هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت توسط بانک کشاورزی به حساب سهامداران واریز شد | حضورمان در بخش اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است | بانک صادرات ایران با تقدیم ۹۶ شهید نماد ایستادگی در کنار مردم است / آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران | تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم |

کد خبر: 38636
تاریخ انتشار: 12 دی 1401 - ۱۱:۵۸

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عنوان کرد:

گام نخست هوشمندسازی شعب با کاهش زمان انتظار مراجعات حضوری از طریق سامانه نوبت دهی بله

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مستقل حافظ این بانک با اشاره بر اینکه این شعبه یکی از 558 شعبه بانک ملی ایران بوده که به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری تجهیز شده است، گفت: در دو ماه اخیر و از زمان تجهیز شعب این بانک به سامانه نوبت دهی هوشمند، مدت زمان انتظار مشتریان در مراجعات حضوری بیش از 40 درصد کاهش یافته و بنا داریم تا پایان سال، تعداد شعب هدف را به یک هزار شعبه افزایش دهیم.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند، افزود: کاهش زمان انتظار و مدیریت ساماندهی مراجعات حضوری یکی از اهداف بانک ملی ایران در راستای تکریم و ارتقای مشتری مداری است که بر این اساس مشتریان می توانند با استفاده از سامانه مذکور، به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در قالب پلتفرم بله، بحث نوبت دهی غیرحضوری را راه اندازی کردیم و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی مشتریان صورت گرفته است.

ماهیار تاکید کرد: پیش بینی ما این است که بتوانیم تا پایان سال با توجه به استقبال مشتریان و همین طور آمادگی شعب، هم وسعت جغرافیایی و هم تعداد شعب بیشتری را با این سامانه پوشش دهیم تا مردم بتوانند با توجه به افزایش مراجعات حضوری ماه های پایانی سال به شعب، از مزایای این سرویس بهره مند شوند.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: دریافت نوبت غیرحضوری هم بر اساس نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی به مشتری و هم بر اساس جست و جوی منطقه و کد شعبه امکان پذیر است. ضمن اینکه اسامی شعب مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند در سایت بانک ملی ایران و پلتفرم بله قابل دسترسی هستند.

لازم به ذکر است، ارایه خدمات هوشمند نوبت دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارش های مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهم ترین مشخصات سامانه هوشمند نوبت دهی پارس بانک ملی ایران است.

دکتر ابوالقاسم صادقی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری یکی از ابزارهای تسهیل و روان سازی خدمات بانکی است، گفت: یکی از گلوگاه های این مهم، مدیریت نوبت و مراجعات مشتریان است و از آنجا که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور، سهم بالایی در مراجعات حضوری مشتریان به شعب را داراست، سرویس جدید نوبت دهی هوشمند را از طریق پیام رسان بله راه اندازی کردیم تا مشتریان در موعد مقرر و با کم ترین معطلی سرویس مورد نظر خود را در شعبه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در بازار صنعت بانکی کشور این خدمت در مقایسه با خدمات مشابه سایر بانک ها، فراگیرترین وسعت و گستره را داراست و به تجهیزات سخت افزاری خاصی وابسته نیست، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که این خدمت به پوشش حداکثری برسد و در چند ماه آینده تمام شعب بانک ملی ایران یا شعب پر تردد که بالغ بر یک هزار شعبه هستند، بتوانند از این خدمت بهره مند باشند.

قربانی مدیر نرم افزار شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز درباره نحوه نوبت گیری آنلاین از طریق اپلیکیشن بله گفت: برای دریافت نوبت آنلاین باید به منوی بانک من رفته و سپس بازوی نوبت دهی ملی را انتخاب کنید. با شروع به فعالیت این بازو، گزینه دریافت نوبت از شعبه فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور نمونه، برای دریافت نوبت می توان کد شعبه یا نام آن را وارد کرد. در مرحله بعد مشخصات شعبه، تعداد باجه های در حال خدمت رسانی و مدت زمان پاسخگویی هر باجه مشخص می شود که می توان به مرحله رزرو نوبت رفت. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره همراه، صف های فعال و در حال خدمت رسانی شعبه همانند صف دریافت و پرداخت نمایش داده می شود که پس از انتخاب صف، زمان و شماره نوبت اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله آخر هم زمانی که مشتری در شعبه حضور می باید، باید گزینه اعلام حضور در شعبه از سوی کاربر فعال شود و با این اقدام، نوبت اخذ شده توسط باجه در صف فراخوانی قرار می گیرد.


برچسب ها: اپلیکیشن «بله», بانک ملی ایران

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/38636

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • مدیرعامل بیمه دی در سفر به اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد
  • قدردانی نمایندگان مجلس از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن/ تاکید وکلای مردم بر لزوم افزایش سرمایه بانک مسکن
  • پرداخت بیش از ۷۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف/ در ارایه خدمات به مشتریان متعهد و وفاداریم
  • بهینه‌سازی انرژی در خوابگاه‌های دانشجویی با امضای تفاهم‌نامه وزارت علوم و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد
  • پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز بانکداری اسلامی
  • همکاری راهبردی بانک تجارت با گروه صنعتی رازی
  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۱۳ شهریور
آخرین اخبار
  • جذب سرمایه‌گذار و انتقال دانش فنی برای توسعه زنجیره ارزش مس ضروری است
  • عملکرد شهریور ماه ۱۴۰۴ «مارون»
  • عملکرد شهریور ماه ۱۴۰۴ «کرماشا»
  • عملکرد شهریور ماه ۱۴۰۴ «جم پیلن»
  • پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت آغاز سال زراعی جدید
  • بیش از ۴۸هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت توسط بانک کشاورزی به حساب سهامداران واریز شد
  • حضورمان در بخش اقتصاد دیجیتال اجتناب ناپذیر است
  • بانک صادرات ایران با تقدیم ۹۶ شهید نماد ایستادگی در کنار مردم است / آغاز افتخارآمیز تدوین تاریخ شفاهی شهدای بانک صادرات ایران
  • تجلی همبستگی، فداکاری و خدمات مخلصانه به مردم
  • محصول جدید بانک تجارت برای حمایت از اصناف بزودی رونمایی می‌شود
  • بانک توسعه صادرات ایران در مسیر تبدیل به اگزیم بانک هوشمند
  • افتتاحیه سی‌امین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار شد/ تاکید بر لزوم توسعه ورزش در جهت ارتقای سلامت عمومی
  • شکسته شدن رکورد ۱۹ ساله تولید در واحد الفین مارون
  • پذیره‌نویسی موفقیت‌آمیز پتروشیمی ارغوان‌گستر ایلام
  • عملکرد مثبت بانک سپه در جنگ ۱۲ روزه

منهای اقتصاد
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • سه‌گانه کُری‌گیم، سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ را پرشور کرد
  • شهر دیجیتال، واقعیت مجازی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • درگذشت حاج علی خلیلیان قمی، پدر همسر دکتر اسدالله غلامپور
  • معرفی پلتفرم و مدل‌های زبانی جدید همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴
  • تأکید رگولاتور ارتباطی بر نقش آینده‌ساز همراه اول در اقتصاد دیجیتال
  • معرفی راهکارهای نوین مدیریت مصرف انرژی توسط همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

فیلم
    تجلیل از شرکت پتروشیمی نوری به عنوان شرکت برتر در حوزه ی کار و حمایت از حقوق کارگران
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم که با حضور مدیران عامل، مدیران ارشد و فعالان حوزه کار و تولید در منطقه برگزار شد، از تلاش‌ها و دستاوردهای…
    بومی سازی تعمیر و تعویض قطعات داخلی ولوها توسط کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند
    اجرای طرح "همدلی مومنانه" به همت کارکنان پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، تعداد ۴۰۰ بسته ی معیشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه، توسط کارکنان…
    تحول در تجارت با رونمایی از سامانه برات الکترونیکی زنجیره تامین در پتروشیمی اروند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، صبح روز دوشنبه ۷ آبانماه ۱۴۰۳، آئین رونمایی از سامانه برات الکترونیکی زنجیره تامین…
    هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
    فرهنگ اقتصاد _در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معاون وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان بر توسعه روابط ۲…
    حضور کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در مسابقات تیراندازی
    فرهنگ اقتصاد _ انسان‌ها از زمان‌های باستان از تیراندازی برای شکار، دفاع و جنگ استفاده می‌کردند. این مهارت برای بقا و امنیت فردی و جامعه بسیار اهمیت داشته است.

    اما…
    نگاهی به بازدید رئیس جمهور از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب