تاکید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنقش مهم روابط عمومی و رسانه در توسعه صنعت پتروشیمی
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: روابط عمومی ها به دلیل نقش تاثیرگذار و مهم خود در جامعه، می توانند با تعامل و همکاری با رسانه ها مسیر توسعه صنعت پتروشیمی را هموار کنند.
فرهنگ اقتصاد _ مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل روابط عمومی این شرکت با تقدیر از تلاش ها و خدمات ایوب بنوی در طول حضور خود در روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرید دوستی را به عنوان رئیس کل جدید روابط عمومی معرفی کرد.
وی در این آیین تودیع و معارفه رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اظهار کرد: باید افق های جدید و امید بخشی را برای توسعه صنعت ارزش آفرین پتروشیمی ترسیم کرد و در این راه روابط عمومی نقشی مهم، تاثیرگذار و راهبردی دارد .
شاهمیرزایی با تاکید براینکه باید از تمام ظرفیت های موجود در مسیر اعتلای این صنعت پیشرو استفاده کرد، ادامه داد: خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی ایران با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص می تواند به عنوان صنعت نخست کشور طی سال های آتی در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور بیش از پیش نقش داشته باید و برای رسیدن به این هدف نیازمند روشنگری در تمام ابعاد هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: معرفی دستاوردهای صنعت و تلاش برای نهادینه کردن تکمیل زنجیره ارزش یک ضرورت است و بنا داریم با کاهش خام فروشی به سوی ایجاد ارزش افزوده بیشتر در صنعت پتروشیمی گام برداریم.
وی با بیان این که بومی سازی دانش فنی، کاتالیست ها و کالاها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت پتروشیمی باید با استفاده از توان داخلی تداوم داشته باشد گفت: با تعامل و همکاری می توانیم هدف گذاری های انجام شده را تحقق بخشیم.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: