دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-20
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پرداخت بدون توقف عوارض آزادراهی با برداشت مستقیم از کارت بانک دی | پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شد | بانک صادرات ایران در مسیر تقویت زنجیره تأمین صنعت خودرو | تحویل بیش از ۶ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن مازندران/ گام‌های موثر در مسیر تامین مالی بخش مسکن استان | بانک مسکن با ترویج سنت قرض‌الحسنه در مسیر اقتصاد سالم گام بر می‌دارد |

کد خبر: 42574
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1401 - ۱۵:۳۸

سرپرست مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد؛

۸ استان برتر کشور، پس از جلسات ارزیابی عملکرد ۱۱ ماهه بانک، معرفی شدند

سرپرست مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با اشاره به جلسات ارزیابی عملکرد 11 ماهه بانک در سال جاری که از اول تا پنجم اسفندماه با حضور مدیران و معاونان شعب استان‌ها، مناطق، مدیرعامل، مدیران امور و روسای ادارات ستادی مرتبط برگزار شد، گفت: مدیریت شعب استان‌های قزوین، خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و اصفهان در شاخص‌های بررسی شده، طی 11 ماه گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند و در صدر استان‌های کشور، قرار گرفتند.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، داود قزلباش سرپرست مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با بیان اینکه در این جلسات عملکرد هر استان به صورت خاص در ۱۰ شاخص مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: بررسی شعب و باجه های موفق و ناموفق در تحقق هدف جذب منابع، استقلال و ساماندهی باجه های ضعیف در جذب منابع، مدیریت منابع، مصارف،کنترل و پیگیری مطالبات با توجه به اهمیت استان، درصد تحقق تعهدات و ضمانت‌نامه های صادره و سهم استان در مقایسه با کل کشور، خدمات ارزی در شاخص های عملکرد ارزی و تعهدات رفع نشده، بخشی از این شاخص‌ها بوده اند.
سرپرست مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی با اشاره به اینکه در ادامه جلسات پنج شاخص دیگر نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: مدیریت درآمدهای غیر مشاع و توجه به شاخص‌های مهم محقق کننده درآمد غیر مشاع استان، چک و مدیریت نقدینگی و مقایسه چک‌های واگذاری، عهده و تفاوت آنها، بانکداری الکترونیک، مقایسه و بررسی نسبت کارت‌های مروارید و مروارید پلاس صادره به کارت‌های اعتباری صادره و افزایش سهم بازار در استان و بررسی نقاط قوت و ضعف استان در جذب منابع و سهم استان ها از منابع کل کشور از دیگر شاخص‌های بررسی شده در این جلسات بود.
قزلباش با تاکید بر اینکه جناب مدیرعامل در این جلسات، با توجه به نقاط ضعف هر استان در شاخص‌های مختلف، پیشنهادهای خود را برای رفع آن مشکل ارائه داد، گفت: مدیریت منابع، مصارف، ایجاد تعادل و نسبت منطقی بین منابع و مصارف هر استان، توجه ویژه به مطالبات سررسید گذشته، تعهدات رفع نشده ارزی و تلاش برای اخذ مجوز پلیس پیشگیری برای باجه ها برخی از این پیشنهادها بود.
سرپرست مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی با اشاره به عملکرد مناسب ۸ استان در پایان جلسات ارزیابی گفت: مدیریت شعب استان‌های قزوین، خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و اصفهان در شاخص‌های بررسی شده، طی ۱۱ ماه گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند و در صدر استان‌های کشور قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه نظرات اعلام شده مدیران ارشد بانک و مدیران شعب استان‌ها نشان می‌دهد که برگزاری این جلسات با حضور مدیران و معاونان شعب استان‌ها نتایج بهتری را در پی دارد، افزود: در جلسات حضوری و خاص الویت‌ها به شکل بهتری برای مدیران شعب استان‌ها تبیین و نقاط قوت و ضعف هر استان به صورت خاص بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.
قزلباش با تاکید بر اینکه دعوت از معاونان استان‌ها و مناطق در همسویی تیم مدیریت شعب استان و مناطق با سیاست های بانک بسیار موثر است، ادامه داد: همچنین تقدیر حضوری از استان‌های برتر موجب تقویت انگیزه همکاران بخش اجرایی می‌شود.
سرپرست مدیریت امور استان‌ها و بازاریابی با اشاره به اینکه آشنایی بیشتر مدیران ارشد بانک و ستادی با ظرفیت مشکلات و موانع خاص هر استان و منطقه یکی دیگر از دستاوردهای تغییر جلسات ارزیابی ۱۱ ماهه از شیوه غیر حضوری به شیوه حضوری بوده است، تصریح کرد: تبیین اهداف بلند مدت بانک در سال آتی و آشنایی با چشم انداز شاخص‌های ارزیابی، تحلیل نقاط قوت و ضعف استان‌ها و مناطق و راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت و شناسایی ظرفیت و توانمندی تیم مدیریتی استان، در چارچوب سیاست‌های بانک در سال آتی بخش دیگری از دستاوردهای این جلسات به شیوه حضوری بوده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اجرای این روند در سال‌های آتی باعث همدلی و همسویی بیشتر در شناسایی و رفع چالشهای بانک با کمک بخش اجرا و ستاد شود.

 

برچسب ها: پست بانک ایران

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/42574

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • پرداخت ۳۱ هزار میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان
  • گامی مؤثر در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان با محوریت پتروشیمی نوری
  • حرکت بندرامام به‌سوی پتروشیمی سبز با تدوین نخستین سند جامع ESG / گامی دیگر برای تحقق بندرامام نوین
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: با تقویت بانک کشاورزی، ظرفیت های پنهان بخش کشاورزی شکوفا می شود
  • محسن سیفی: استراتژی ۱۴۰۴، حفظ و ارتقای جایگاه بانک صادرات ایران در نظام بانکی است
  • فصل جدید همکاری بانک تجارت با پتروپالایش کنگان کلید خورد
  • آغاز ویژه‌برنامه «شب‌های شیدایی» در عسلویه با حمایت پتروشیمی پردیس
آخرین اخبار
  • موفقیت پتروشیمی اروند در ساخت بومی بیلوز ولوهای کنترلی
  • پرداخت بدون توقف عوارض آزادراهی با برداشت مستقیم از کارت بانک دی
  • پنجمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شد
  • بانک صادرات ایران در مسیر تقویت زنجیره تأمین صنعت خودرو
  • تحویل بیش از ۶ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن مازندران/ گام‌های موثر در مسیر تامین مالی بخش مسکن استان
  • بانک مسکن با ترویج سنت قرض‌الحسنه در مسیر اقتصاد سالم گام بر می‌دارد
  • پرداخت ۲۶۰۰۰ فقره تسهیلات خرید واحد مسکونی در نیمه اول سال جاری توسط بانک مسکن/ رشد ۲۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل
  • رشد قابل توجه صدور حواله و تراکنش‌های بانکی در بانک ملی ایران/ صدور بیش از ۵۵ میلیون حواله پایا و پل در شش ماه
  • نقش بی‌بدیل بانک مسکن در تأمین مالی ساخت‌وسازهای کشور/ تاکید بر تعامل بیشتر بانک مسکن و مجلس شورای اسلامی
  • همکاری بانک تجارت و کمیته امداد برای احداث ۱۰۰۰مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • بانک پاسارگاد در کنار جامعه ناشنوایان ایستاد
  • عرضه جدید فروش خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک دی
  • تجلیل از بانک دی به‌عنوان غرفه برتر شهر پایدار کیش
  • «دیبا کارت اعتباری» وارد فاز ملی شد
  • تأکید مدیرعامل بیمه پاسارگاد بر تحول محصولات متناسب با نسل جدید

منهای اقتصاد
  • حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
  • غافل‌گیری ساکنان اکباتان با تصمیم مدیریت شهری
  • ناصر تقوایی درگذشت؛ آرامش بدون حضور دیگران!
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
  • تحول بزرگ در زیرساخت شبکه ثابت کشور با سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری
  • حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵

فیلم
    بومی سازی تعمیر و تعویض قطعات داخلی ولوها توسط کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند
    برگزاری دوره آموزشی "توسعه ی قابلیت های سازمانی - PCSR " در شرکت پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ در این دوره که به میزبانی اداره آموزش شرکت و با همکاری امور راهبرد، عملکرد و ریسک برگزار شد مفاهیم مرتبط با استراتژی و معماری…
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    هلدینگ خلیج فارس سهم بسزایی در صنعت پتروشیمی دارد و پیشران در این صنعت است
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    از نزدیک بودن زمان عرضه اولیه پتروشیمی اروند تا رشد درآمد پتروشیمی پارس
    مدیران باید صدای کارکنان، کارگران و متخصصان را بشنوند تا گره از کارها باز شود
    فرهنگ اقتصاد _ مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه هر مدیرعاملی باید به نقشی که شرکت تحت…


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب