یکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-09
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف | پیگیری وصول مطالبات؛ اولویت راهبردی بانک توسعه صادرات ایران | تخلفات بانک مرکزی نسبت به قوانین موضوعه خود | سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد بستر ویژه‌خواری | برندگان مسابقه «من و قله ۲۰۰۰ همتی» بانک ملی اعلام شد |

کد خبر: 4335
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1399 - ۱۰:۳۰

تاکید مدیر عامل بانک رفاه بر ضرورت توجه به بانکداری مجازی جهت رفاه بیشتر مشتریان

درگذر از عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ورود به عصر مجازی و با ارتقاء یافتن سطح زندگی فردی و اجتماعی بشر، حرکت دولت ها نیز به سوی جامعه اطلاعاتی و مجازی، الزامی گریز ناپذیر است.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-با نهادینه شدن تکنولوژی های فناوری اطلاعات در دولت الکترونیک و نفوذ در زیرساخت‌های فنی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، امکان انجام تمامی تعاملات هر شهروند در هر زمان و مکان، داخل یا حتی خارج از کشور فراهم می‌شود. نقش بانک‌ها نیز به عنوان واسطه های مالی الکترونیک در تحقق این هدف، امری انکار ناپذیر است. ظهور پدیده هایی چون بانکداری دیجیتال، بانکداری مجازی، بانکداری سیار و بانکداری همراه، مبین رویکرد هماهنگ صنعت بانکداری با اهداف دولت الکترونیک و همسوئی با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات است.
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از برترین شرکت های کشور و دارنده رتبه هجدهم در میان صد شرکت برتر ایران بر اساس گزارش‌های سازمان مدیریت صنعتی ایران و به عنوان بانکی خصوصی با شش دهه سابقه خدمات ارزنده در حوزه‌های مختلف، یک سازمان پیشرو در صنعت بانکداری در زمینه ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه فناوری اطلاعات به منظور حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و تبدیل شدن به یک سازمان “استراتژی‌محور”، اقدامات ارزشمندی را برنامه ریزی کرده و به اجرا درآورده است.
یکی از اقدامات مطلوب بانک رفاه کارگران، ارائه خدمات مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است. ایجاد سیستم یکپارچه پرداخت و سامانه خدمات بانکی متمرکز به مشتریان این امکان را داده است که بتوانند از طریق کانال های مختلف پرداخت همانند خودپردازها، همراه بانک، پایانه های فروش، موبایل بانک، ساتنا، پایا و تلفن بانک به آسانی و به سرعت عملیات بانکی خود را انجام دهند.

*توقف در حوزه فناوری اطلاعات جایز نیست

بر این اساس، مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به تکنولوژی های جدید و پاسخ به نیازهای مشتریان در استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک گفت: در عصر کنونی بانک ها باید بتوانند هم به مشتریان خدمات جدید و به روز ارائه دهند و هم چابکی لازم را داشته باشند که این مهم از طریق به‌کارگیری تکنولوژی های جدید امکان پذیر است و برای استفاده از این تکنولوژی ها باید بستر لازم را فراهم کنیم.
اسماعیل للـه گانی افزود: برای استفاده از تکنولوژی های جدید، باید ضمن بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان برون سازمانی، مدیریت زمان باید مد نظر قرار گیرد. هر چقدر که بتوانیم فرآیندها را به لحاظ زمانی کوتاه‌تر کنیم به کیفیت کار کمک می‌کند؛ یکی از راهکارهای مدیریت زمان، استفاده از نیروی متخصص و پیشبرد کارها به صورت موازی است.
وی عنوان کرد: باید آینده نگر بود و با مطالعه و برنامه ریزی، زمینه توسعه کارها را فراهم کنیم. باید پایه و اساس کار به گونه‌ای طراحی شود که با ورود و گسترش کسب و کارها و تکنولوژی‌های جدید مانند بلاکچین و ارزهای مجازی و یا کسب و کارهایی که با استفاده از کیف پول الکترونیک گسترش می یابد، ظرفیت ارائه خدمات به مشتریان را با توجه به تحولات جدید در آینده داشته باشیم.
للـه‌گانی تصریح کرد: برای تحقق چنین برنامه‌هایی نیاز به سند تحول دیجیتال است که همه تغییرات در حوزه کسب و کارهای جدید از جمله فین تک‌ها و استارتاپ ها در آن دیده شود.
وی اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک رفاه کارگران را مهم برشمرد و گفت: در دنیای امروز، فناوری اطلاعات نیاز روزانه و لحظه به لحظه مردم است و تنها حوزه ای است که به طور مستمر نیاز به تغییر و تحول دارد و ایستایی و توقف در این حوزه مفهومی ندارد.
مدیر عامل بانک رفاه افزود: در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی، توقف فعالیت های فناوری اطلاعات حتی برای یک روز باعث وارد آمدن آسیب های فراوانی می‌شود که ماه ها و شاید سال ها برای جبران آن باید تلاش کرد.
وی با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات نیاز به تحولات اساسی است تاکید کرد: با شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه فناوری اطلاعات بانک، قطعاً برنامه های جدید و راهبردهای اساسی بهبود را ارائه خواهیم کرد و کنترل های لازم را نیز انجام خواهیم داد.

*معماری الکترونیک بانک رفاه کارگران استاندارد است

وی درخصوص اقدامات بانک در پیاده سازی بانکداری الکترونیک و برنامه‎های در دست اقدام در این حوزه، اظهار داشت: از آنجا که پیش نیاز ارائه‎ خدمات بانکداری الکترونیکی ایجاد زیرساخت شبکه‎ای گسترده و سامانه‎ی متمرکز بانکی است، بانک رفاه کارگران با ارائه‎ سامانه‎ خدمات بانکی متمرکز حساب‎های همراه و اتصال آن به کانال‎های مختلف پرداخت اعم از سامانه‎ کارت، تلفن‎بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک، ساتنا، پایا، خودپردازها و پایانه‎های فروش از طریق سامانه‎ متمرکز مدیریت کانال تلاش کرده است در یک ساختار و معماری استاندارد و یکپارچه، خدمات بانکداری الکترونیکی خود را توسعه داده و به مشتریان عرضه کند.

*برنامه ‎های توسعه‎ ای بانکداری

للـه‌گانی ادامه داد: مواردی چون تدارک و استقرار سامانه‎ Core Banking برای پاسخ گویی بهتر و کارآمدتر به نیازهای حال و آینده، افزایش تعداد دستگاه‎های خودپرداز و تعداد پذیرندگان، توسعه‎ پایانه‎های فروشگاهی، توسعه‎ واحدهای الکترونیکی سلف سرویس، توسعه‎ خدمات موبایل بانک در راستای برنامه‎ها و دستورالعمل‎های بانک مرکزی، راه اندازی و توسعه‎ واحدهای ارائه کننده خدمات سیار، توسعه‎ کاربرد کارت‎های اعتباری از طریق تنوع بخشی و جذاب سازی کسب و کار، ارائه‎ خدمات بانکداری الکترونیکی اختصاصی ویژه‎ هر مشتری حقیقی و حقوقی، ترویج استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در عموم مشتریان از طریق آموزش و فرهنگ سازی درون و برون سازمانی و ایجاد ساختارها و واحدهای سازمانی مورد نیاز برای نیل به اهداف تعیین شده از جمله برنامه‎های بانک رفاه کارگران در حوزه‎ توسعه‎ بانکداری الکترونیکی است.

*راه اندازی واحدهای راه دور

مدیر عامل بانک رفاه درخصوص اینکه بانکداری الکترونیک تا چه حد توانسته خلاء عدم حضور فیزیکی را در برخی مناطق جبران کند؟ گفت: با توجه به بخش بندی مشتریان بانک بر اساس نیازها و ویژگی های هر بخش، بانک رفاه کارگران تلاش کرده است با به کارگیری هر چه بهتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگوی نیازهای بانکی مشتریان و جامعه در سراسر کشور باشد. در این راستا در مکان‎هایی که نیاز به حضور فیزیکی بانک است ولی توجیهات هزینه و فایده برای ایجاد یک شعبه کامل وجود ندارد واحدهای راه دور از یک شعبه مادر در مکان‎های جغرافیایی مورد نظر مستقر شده و با استفاده از امکانات تکنولوژیک به صورت کاملاً چابک و با حداقل هزینه به مشتریان خدمات ارائه می‎کنند.

*ارائه خدمات الکترونیکی ویژه

للـه‌گانی با اشاره به خدمات شرکتی و سازمانی به برخی از مشتریان اظهار داشت: برای مشتریان سازمانی و شرکتی که از امکانات فناوری اطلاعات لازم برخوردار هستند، خدمات الکترونیکی ویژه‎ای، خاص هر سازمان مهیا شده و از طریق زیرساخت شبکه‎ای و اینترنتی در محل همـان سـازمان‎ها، خدمـات مـورد نیاز به صـورت کاملاً الکترونیکی ارائـه می‎شود.
در مورد طیف عمومی‎تر مشتریان توسعه‎ کانال‎های غیرحضوری فارغ از زمان و مکان جغرافیایی به صورت سبد متنوعی از خدمات بانکداری الکترونیکی از جمله تلفن بانک، موبایل بانک، اینترنت بانک، خدمات مربوط به کارت، خودپرداز و پایانه های فروش ارائه می‎شود که با نگاهی به فهرست خدمات فوق درصد بسیار بالایی از نیازهای مشتریان برای مراجعه حضوری به واحدهای فیزیکی بانک مرتفع شده است.

*تحقق شعار”جهش تولید” در عملکرد بانک

به گفته مدیرعامل بانک رفاه، این بانک با ۱۰۲۸ شعبه فعال در سراسر کشور، بالای ۱۰هزار نیروی انسانی، ۳ هزار و ۴۷۵ خودپرداز و ۲۰۸ هزار و۱۷۰ پایانه فروشگاهی، توانسته است حضوری گسترده و موفق با استفاده از نیروی های کارآمد به عنوان عضوی از بدنه نظام بانکی کشورکارنامه قابل قبولی ارائه دهد.
وی در ادامه افزود: مشاهده مسیر رو به رشد این بانک در نمودار عملکردی در حالی اتفاق افتاده، که «نظام بانکی» کشور نیز همچون دیگر بخش های کشور درگیر بحران تحریم و مشکلات جانبی آن بوده است و مسلماً این کارنامه را با توجه به شرایط موجود کشور باید بررسی و درباره آن قضاوت کرد.
به گفته این مدیر ارشد نظام بانکی، بانک رفاه کارگران توانست با حرکت در مسیر تحقق شعار«رونق و جهش تولید» اقدامات مثبتی چون؛ ارتقاء سلامت مالی، تقویت توان مالی بانک، حمایت از فعالیت های دانش بنیان، توسعه ابزارهای تامین مالی، توسعه خدمات بانکی بین المللی و حمایت از تولیدات و کالاهایی ایرانی از طریق اعطای تسهیلات به شرکت های بزرگ را انجام دهد.

*راه اندازی نخستین مرکز نوآوری بانکی

این مدیر ارشد بانکی، با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: بانک رفاه در راستای اهتمام به مقوله پژوهش و با هدف ارزش آفرینی، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری کرده است. این مرکز به عنوان نخستین مرکز نوآوری بانکی با ماموریت بهبود فرآیندهای پشتیبان و خلق و ارائه خدمات و محصولات جدید بانکی فعالیت خود را آغاز کرده است.
للـه گانی ادامه داد: ارائه محصولات جدید بانکی هم راستا با رشد و پیشرفت فناوری های ICT و گسترش بانکداری الکترونیک، یکی از مهم ترین راهکارهای حفظ و بقا در میان مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها است.
به گفته وی، بانک رفاه کارگران با توجه به بررسی سیر تحولات صنعت بانکداری در سراسر دنیا و به ویژه کشورهای پیشرفته و بانک های پیشروی جهانی، سعی کرده تا با راه اندازی مرکز نوآوری و همکاری با بهترین دانشگاه‌های کشور به عنوان هسته تحقیق و توسعه، در راستای خلق محصولات جدید بانکی شرو و پیشقدم باشد.

*نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیک

للـه‌گانی در ادامه این گفت و گو خاطر نشان کرد: بانک رفاه کارگران با بررسی مداوم نیاز مشتریان بانکی با بهره گیری از نیروهای انسانی کارآمد، اقدام به طراحی و ارائه جدیدترین خدمات در شعب می کند و البته در این مسیر استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن های مربوطه را نیز فراموش نکرده و خدمات متنوعی در این زمینه ارائه کرده است. سامانه مدیریت عملیات یکپارچه نظارت بر حساب ها (معین)، سامانه پرداخت شناسه دار برای مشتریان حقوقی، سامانه بورس کالا و سامانه معاملات آنلاین سهام، انتقال وجه مبتنی بر شماره موبایل در اپلیکیشن موبایل بانک، OTP موبایلی، کارت تنخواه گردان، سامانه تبلت بانک رفاه، خدمت برداشت بدون کارت، اپلیکیشن موبایل همراه کارت رفاه، سامانه مدیریت مالی شخصی (سمیم)، دستیار دیجیتال، موبایل بانک، اینترنت بانک حقیقی و حقوقی و سدرا (سامانه درخواست و رهگیری تسهیلات) از جمله مهم ترین اقدامات در این راستا بوده است.

*حرکت بانک رفاه همگام با رشد فناوری اطلاعات

مدیر عامل بانک رفاه با ابراز رضایت از توسعه فناوری نوین بانک رفاه کارگران اظهار داشت: با توجه به درآمیختگی و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی علوم و صنایع دیگر در جهان، بانک رفاه کارگران نیز از قافله حرکت در این مسیر عقب نمانده و با اقداماتی چون” توسعه زیرساخت و حفظ دسترسی و پایداری خدمات و ارتقاء امنیت”، ” توسعه مستمر خدمات سامانه بانکداری متمرکز”، ” اجرای تکالیف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در حوزه فناوری اطلاعات”، ” ایفای مسئولیت بانک در توسعه فناوری سبز”،” توسعه موبایل بانک همگام با آخرین تغییرات فناوری روز دنیا” و ” تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیکی” در این مسیر به شکل مطلوبی حرکت کرده است.

*اهم عملکرد توسعه ای فناوری اطلاعات

این مدیر ارشد نظام بانکی با اشاره به اینکه عملکرد و برنامه های مناسب و استانداردی در زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران پیاده سازی شده، اهم عملکرد توسعه ای فناوری اطلاعات را مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی، خلق و ارائه راهکارهای فناوری اطلاعات، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای خاص، خدمات مهندسی شبکه های پیشرفته و امنیت اطلاعات و ارائه راهکارهای بانکداری الکترونیکی برشمرد.

منبع:  روابط عمومی بانک رفاه

برچسب ها: بانک داری دیجیتال, بانک رفاه, جهش تولید, فناوری اطلاعات

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/4335

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ
  • بیمه پاسارگاد موفق به دریافت تندیس بلورین سطح ۱ هشتمین دوره «جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D» شد
  • ثبت رکورد ۸ میلیون و پانصد هزار ساعت کار بدون حادثه منجر فوت یا نقص عضو در پتروشیمی دهدشت
  • کاهش گاز سوزی در فلر NGL ۱۰۰۰ به همت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
آخرین اخبار
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • پیگیری وصول مطالبات؛ اولویت راهبردی بانک توسعه صادرات ایران
  • نقش مهم اجرای طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت، در تأمین خوراک پایدار برای واحدهای پتروشیمی
  • تخلفات بانک مرکزی نسبت به قوانین موضوعه خود
  • سیاست‌های بانک مرکزی و ایجاد بستر ویژه‌خواری
  • استفاده از گاز هیدروژن به عنوان منبع انرژی
  • برندگان مسابقه «من و قله ۲۰۰۰ همتی» بانک ملی اعلام شد
  • ثبت بالاترین رکورد پلی‌اتیلن از آغاز بهره‌برداری تاکنون
  • شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده حمایت از سرمایه گذاران است
  • خیرین بانک صادرات ایران ۱۲ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداندند
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال سهم‌الشرکه نهضت ملی در مدیریت البرز/ قدردانی مدیر کل بنیاد مسکن استان از عملکرد بانک مسکن
  • برگزاری آزمون استخدامی مؤسسه اعتباری ملل در نیمه نخست آذرماه
  • بانک سپه قهرمان بیست‌ودومین المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور شد
  • تأکید بر تعامل مجلس و شبکه بانکی در دیدار خدادادی با مدیرعامل بانک دی
  • آغاز سِمی‌تئاتر آموزشی بازاریابی و فروش محصولات بانکی در بانک دی

منهای اقتصاد
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است
  • فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان معتبر کیوسک‌های هوشمند دیجیتال
  • راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

فیلم
    پایان خوش ایران اکسپو ۲۰۲۵ برای بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران / انتخاب گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان شرکت برتر صادرات گرا در اختتامیه این رویداد
    برگزاری دوره آموزشی "توسعه ی قابلیت های سازمانی - PCSR " در شرکت پتروشیمی نوری
    فرهنگ اقتصاد _ در این دوره که به میزبانی اداره آموزش شرکت و با همکاری امور راهبرد، عملکرد و ریسک برگزار شد مفاهیم مرتبط با استراتژی و معماری…
    برگزاری آیین پایانی سوگواره ملی «عکس عاشورایی» در گچساران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی گچساران، این سوگواره ملی با استقبال بی‌نظیری همراه بود؛ ۴۱۸ عکاس خوش‌ذوق از سراسر کشور، ۳ هزار و ۱۷۳ اثر خود…
    اجرای طرح‌‌ها بدون حضور میدانی مدیران شدنی نیست
    فرهنگ اقتصاد _ اجرای طرح‌‌ها نیاز به تعیین مهلت زمانی قابل رصد و حضور میدانی مدیران دارد.
    همکاران ستاد باید بتوانند به صورت آنلاین وضعیت پیشرفت پروژه و نیازهای مالی را…
    شریعتمداری: مردم ماهشهر را سهامدار صنایع پایین دست کنیم
    فرهنگ اقتصاد _ مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی شهید تندگویان بر ایجاد صنایع پایین دستی در ماهشهر با سهامداری مردم منطقه با هدف اشتغالزایی…
    اینجا میدان تولید است . هر روزمان جهاد است و هر نفسمان ایثار
    خلیج‌فارس، حامی خلیج‌فارس!
    فرهنگ اقتصاد _ امروز در سومین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی غرفه هلدینگ خلیج‌فارس طوماری برای اعلام حمایت فعالان صنعت از نام و اصالت تاریخی خلیج‌فارس تدارک…


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب