جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ 2025-05-09
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه | بانک سپه تمامی امکانات و قابلیت‌های خود را برای حمایت از تولیدکنندگان به کار گرفته است | عملکرد بانک دی در دوره جدید مدیریتی، الگویی برای سایر بانک‌هاست | کارنامه عملکرد ۱۰۰ روزه بانک دی گویای آغاز تحول است | مسیر ارزش‌آفرینی با اتکاء به اعتماد مردم و تعهد ماندگار |

کد خبر: 4335
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1399 - ۱۰:۳۰

تاکید مدیر عامل بانک رفاه بر ضرورت توجه به بانکداری مجازی جهت رفاه بیشتر مشتریان

درگذر از عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ورود به عصر مجازی و با ارتقاء یافتن سطح زندگی فردی و اجتماعی بشر، حرکت دولت ها نیز به سوی جامعه اطلاعاتی و مجازی، الزامی گریز ناپذیر است.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-با نهادینه شدن تکنولوژی های فناوری اطلاعات در دولت الکترونیک و نفوذ در زیرساخت‌های فنی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، امکان انجام تمامی تعاملات هر شهروند در هر زمان و مکان، داخل یا حتی خارج از کشور فراهم می‌شود. نقش بانک‌ها نیز به عنوان واسطه های مالی الکترونیک در تحقق این هدف، امری انکار ناپذیر است. ظهور پدیده هایی چون بانکداری دیجیتال، بانکداری مجازی، بانکداری سیار و بانکداری همراه، مبین رویکرد هماهنگ صنعت بانکداری با اهداف دولت الکترونیک و همسوئی با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات است.
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از برترین شرکت های کشور و دارنده رتبه هجدهم در میان صد شرکت برتر ایران بر اساس گزارش‌های سازمان مدیریت صنعتی ایران و به عنوان بانکی خصوصی با شش دهه سابقه خدمات ارزنده در حوزه‌های مختلف، یک سازمان پیشرو در صنعت بانکداری در زمینه ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه فناوری اطلاعات به منظور حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و تبدیل شدن به یک سازمان “استراتژی‌محور”، اقدامات ارزشمندی را برنامه ریزی کرده و به اجرا درآورده است.
یکی از اقدامات مطلوب بانک رفاه کارگران، ارائه خدمات مدرن مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است. ایجاد سیستم یکپارچه پرداخت و سامانه خدمات بانکی متمرکز به مشتریان این امکان را داده است که بتوانند از طریق کانال های مختلف پرداخت همانند خودپردازها، همراه بانک، پایانه های فروش، موبایل بانک، ساتنا، پایا و تلفن بانک به آسانی و به سرعت عملیات بانکی خود را انجام دهند.

*توقف در حوزه فناوری اطلاعات جایز نیست

بر این اساس، مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به تکنولوژی های جدید و پاسخ به نیازهای مشتریان در استفاده از بانکداری دیجیتال و الکترونیک گفت: در عصر کنونی بانک ها باید بتوانند هم به مشتریان خدمات جدید و به روز ارائه دهند و هم چابکی لازم را داشته باشند که این مهم از طریق به‌کارگیری تکنولوژی های جدید امکان پذیر است و برای استفاده از این تکنولوژی ها باید بستر لازم را فراهم کنیم.
اسماعیل للـه گانی افزود: برای استفاده از تکنولوژی های جدید، باید ضمن بهره‌گیری از مشاوران و متخصصان برون سازمانی، مدیریت زمان باید مد نظر قرار گیرد. هر چقدر که بتوانیم فرآیندها را به لحاظ زمانی کوتاه‌تر کنیم به کیفیت کار کمک می‌کند؛ یکی از راهکارهای مدیریت زمان، استفاده از نیروی متخصص و پیشبرد کارها به صورت موازی است.
وی عنوان کرد: باید آینده نگر بود و با مطالعه و برنامه ریزی، زمینه توسعه کارها را فراهم کنیم. باید پایه و اساس کار به گونه‌ای طراحی شود که با ورود و گسترش کسب و کارها و تکنولوژی‌های جدید مانند بلاکچین و ارزهای مجازی و یا کسب و کارهایی که با استفاده از کیف پول الکترونیک گسترش می یابد، ظرفیت ارائه خدمات به مشتریان را با توجه به تحولات جدید در آینده داشته باشیم.
للـه‌گانی تصریح کرد: برای تحقق چنین برنامه‌هایی نیاز به سند تحول دیجیتال است که همه تغییرات در حوزه کسب و کارهای جدید از جمله فین تک‌ها و استارتاپ ها در آن دیده شود.
وی اهمیت حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک رفاه کارگران را مهم برشمرد و گفت: در دنیای امروز، فناوری اطلاعات نیاز روزانه و لحظه به لحظه مردم است و تنها حوزه ای است که به طور مستمر نیاز به تغییر و تحول دارد و ایستایی و توقف در این حوزه مفهومی ندارد.
مدیر عامل بانک رفاه افزود: در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی، توقف فعالیت های فناوری اطلاعات حتی برای یک روز باعث وارد آمدن آسیب های فراوانی می‌شود که ماه ها و شاید سال ها برای جبران آن باید تلاش کرد.
وی با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات نیاز به تحولات اساسی است تاکید کرد: با شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه فناوری اطلاعات بانک، قطعاً برنامه های جدید و راهبردهای اساسی بهبود را ارائه خواهیم کرد و کنترل های لازم را نیز انجام خواهیم داد.

*معماری الکترونیک بانک رفاه کارگران استاندارد است

وی درخصوص اقدامات بانک در پیاده سازی بانکداری الکترونیک و برنامه‎های در دست اقدام در این حوزه، اظهار داشت: از آنجا که پیش نیاز ارائه‎ خدمات بانکداری الکترونیکی ایجاد زیرساخت شبکه‎ای گسترده و سامانه‎ی متمرکز بانکی است، بانک رفاه کارگران با ارائه‎ سامانه‎ خدمات بانکی متمرکز حساب‎های همراه و اتصال آن به کانال‎های مختلف پرداخت اعم از سامانه‎ کارت، تلفن‎بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک، ساتنا، پایا، خودپردازها و پایانه‎های فروش از طریق سامانه‎ متمرکز مدیریت کانال تلاش کرده است در یک ساختار و معماری استاندارد و یکپارچه، خدمات بانکداری الکترونیکی خود را توسعه داده و به مشتریان عرضه کند.

*برنامه ‎های توسعه‎ ای بانکداری

للـه‌گانی ادامه داد: مواردی چون تدارک و استقرار سامانه‎ Core Banking برای پاسخ گویی بهتر و کارآمدتر به نیازهای حال و آینده، افزایش تعداد دستگاه‎های خودپرداز و تعداد پذیرندگان، توسعه‎ پایانه‎های فروشگاهی، توسعه‎ واحدهای الکترونیکی سلف سرویس، توسعه‎ خدمات موبایل بانک در راستای برنامه‎ها و دستورالعمل‎های بانک مرکزی، راه اندازی و توسعه‎ واحدهای ارائه کننده خدمات سیار، توسعه‎ کاربرد کارت‎های اعتباری از طریق تنوع بخشی و جذاب سازی کسب و کار، ارائه‎ خدمات بانکداری الکترونیکی اختصاصی ویژه‎ هر مشتری حقیقی و حقوقی، ترویج استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در عموم مشتریان از طریق آموزش و فرهنگ سازی درون و برون سازمانی و ایجاد ساختارها و واحدهای سازمانی مورد نیاز برای نیل به اهداف تعیین شده از جمله برنامه‎های بانک رفاه کارگران در حوزه‎ توسعه‎ بانکداری الکترونیکی است.

*راه اندازی واحدهای راه دور

مدیر عامل بانک رفاه درخصوص اینکه بانکداری الکترونیک تا چه حد توانسته خلاء عدم حضور فیزیکی را در برخی مناطق جبران کند؟ گفت: با توجه به بخش بندی مشتریان بانک بر اساس نیازها و ویژگی های هر بخش، بانک رفاه کارگران تلاش کرده است با به کارگیری هر چه بهتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، پاسخگوی نیازهای بانکی مشتریان و جامعه در سراسر کشور باشد. در این راستا در مکان‎هایی که نیاز به حضور فیزیکی بانک است ولی توجیهات هزینه و فایده برای ایجاد یک شعبه کامل وجود ندارد واحدهای راه دور از یک شعبه مادر در مکان‎های جغرافیایی مورد نظر مستقر شده و با استفاده از امکانات تکنولوژیک به صورت کاملاً چابک و با حداقل هزینه به مشتریان خدمات ارائه می‎کنند.

*ارائه خدمات الکترونیکی ویژه

للـه‌گانی با اشاره به خدمات شرکتی و سازمانی به برخی از مشتریان اظهار داشت: برای مشتریان سازمانی و شرکتی که از امکانات فناوری اطلاعات لازم برخوردار هستند، خدمات الکترونیکی ویژه‎ای، خاص هر سازمان مهیا شده و از طریق زیرساخت شبکه‎ای و اینترنتی در محل همـان سـازمان‎ها، خدمـات مـورد نیاز به صـورت کاملاً الکترونیکی ارائـه می‎شود.
در مورد طیف عمومی‎تر مشتریان توسعه‎ کانال‎های غیرحضوری فارغ از زمان و مکان جغرافیایی به صورت سبد متنوعی از خدمات بانکداری الکترونیکی از جمله تلفن بانک، موبایل بانک، اینترنت بانک، خدمات مربوط به کارت، خودپرداز و پایانه های فروش ارائه می‎شود که با نگاهی به فهرست خدمات فوق درصد بسیار بالایی از نیازهای مشتریان برای مراجعه حضوری به واحدهای فیزیکی بانک مرتفع شده است.

*تحقق شعار”جهش تولید” در عملکرد بانک

به گفته مدیرعامل بانک رفاه، این بانک با ۱۰۲۸ شعبه فعال در سراسر کشور، بالای ۱۰هزار نیروی انسانی، ۳ هزار و ۴۷۵ خودپرداز و ۲۰۸ هزار و۱۷۰ پایانه فروشگاهی، توانسته است حضوری گسترده و موفق با استفاده از نیروی های کارآمد به عنوان عضوی از بدنه نظام بانکی کشورکارنامه قابل قبولی ارائه دهد.
وی در ادامه افزود: مشاهده مسیر رو به رشد این بانک در نمودار عملکردی در حالی اتفاق افتاده، که «نظام بانکی» کشور نیز همچون دیگر بخش های کشور درگیر بحران تحریم و مشکلات جانبی آن بوده است و مسلماً این کارنامه را با توجه به شرایط موجود کشور باید بررسی و درباره آن قضاوت کرد.
به گفته این مدیر ارشد نظام بانکی، بانک رفاه کارگران توانست با حرکت در مسیر تحقق شعار«رونق و جهش تولید» اقدامات مثبتی چون؛ ارتقاء سلامت مالی، تقویت توان مالی بانک، حمایت از فعالیت های دانش بنیان، توسعه ابزارهای تامین مالی، توسعه خدمات بانکی بین المللی و حمایت از تولیدات و کالاهایی ایرانی از طریق اعطای تسهیلات به شرکت های بزرگ را انجام دهد.

*راه اندازی نخستین مرکز نوآوری بانکی

این مدیر ارشد بانکی، با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: بانک رفاه در راستای اهتمام به مقوله پژوهش و با هدف ارزش آفرینی، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری کرده است. این مرکز به عنوان نخستین مرکز نوآوری بانکی با ماموریت بهبود فرآیندهای پشتیبان و خلق و ارائه خدمات و محصولات جدید بانکی فعالیت خود را آغاز کرده است.
للـه گانی ادامه داد: ارائه محصولات جدید بانکی هم راستا با رشد و پیشرفت فناوری های ICT و گسترش بانکداری الکترونیک، یکی از مهم ترین راهکارهای حفظ و بقا در میان مشتریان و وفادار نگه داشتن آنها است.
به گفته وی، بانک رفاه کارگران با توجه به بررسی سیر تحولات صنعت بانکداری در سراسر دنیا و به ویژه کشورهای پیشرفته و بانک های پیشروی جهانی، سعی کرده تا با راه اندازی مرکز نوآوری و همکاری با بهترین دانشگاه‌های کشور به عنوان هسته تحقیق و توسعه، در راستای خلق محصولات جدید بانکی شرو و پیشقدم باشد.

*نوآوری در خدمات بانکداری الکترونیک

للـه‌گانی در ادامه این گفت و گو خاطر نشان کرد: بانک رفاه کارگران با بررسی مداوم نیاز مشتریان بانکی با بهره گیری از نیروهای انسانی کارآمد، اقدام به طراحی و ارائه جدیدترین خدمات در شعب می کند و البته در این مسیر استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن های مربوطه را نیز فراموش نکرده و خدمات متنوعی در این زمینه ارائه کرده است. سامانه مدیریت عملیات یکپارچه نظارت بر حساب ها (معین)، سامانه پرداخت شناسه دار برای مشتریان حقوقی، سامانه بورس کالا و سامانه معاملات آنلاین سهام، انتقال وجه مبتنی بر شماره موبایل در اپلیکیشن موبایل بانک، OTP موبایلی، کارت تنخواه گردان، سامانه تبلت بانک رفاه، خدمت برداشت بدون کارت، اپلیکیشن موبایل همراه کارت رفاه، سامانه مدیریت مالی شخصی (سمیم)، دستیار دیجیتال، موبایل بانک، اینترنت بانک حقیقی و حقوقی و سدرا (سامانه درخواست و رهگیری تسهیلات) از جمله مهم ترین اقدامات در این راستا بوده است.

*حرکت بانک رفاه همگام با رشد فناوری اطلاعات

مدیر عامل بانک رفاه با ابراز رضایت از توسعه فناوری نوین بانک رفاه کارگران اظهار داشت: با توجه به درآمیختگی و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی علوم و صنایع دیگر در جهان، بانک رفاه کارگران نیز از قافله حرکت در این مسیر عقب نمانده و با اقداماتی چون” توسعه زیرساخت و حفظ دسترسی و پایداری خدمات و ارتقاء امنیت”، ” توسعه مستمر خدمات سامانه بانکداری متمرکز”، ” اجرای تکالیف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در حوزه فناوری اطلاعات”، ” ایفای مسئولیت بانک در توسعه فناوری سبز”،” توسعه موبایل بانک همگام با آخرین تغییرات فناوری روز دنیا” و ” تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیکی” در این مسیر به شکل مطلوبی حرکت کرده است.

*اهم عملکرد توسعه ای فناوری اطلاعات

این مدیر ارشد نظام بانکی با اشاره به اینکه عملکرد و برنامه های مناسب و استانداردی در زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران پیاده سازی شده، اهم عملکرد توسعه ای فناوری اطلاعات را مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی، خلق و ارائه راهکارهای فناوری اطلاعات، طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای خاص، خدمات مهندسی شبکه های پیشرفته و امنیت اطلاعات و ارائه راهکارهای بانکداری الکترونیکی برشمرد.

منبع:  روابط عمومی بانک رفاه

برچسب ها: بانک داری دیجیتال, بانک رفاه, جهش تولید, فناوری اطلاعات

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/4335

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شب خاطره‌انگیز وحدت هنر و اقتصاد در تالار وحدت
  • موسیقی ملی ایرانی گنجینه ای ارزشمند وباشکوه ازفرهنگ وادب وهنر والاست
  • پروژه‌های ارتباطی همراه اول در روستاهای استان قزوین افتتاح شد
  • شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
  • نگرش‌های سنتی، مانع پیشرفت صنعت تعمیر و نگهداری
  • نقش بانک توسعه تعاون در نوسازی ناوگان مسافربری
  • “ریسک منابع انسانی و انسان پنج بُعدی”
  • رشد ۱۷درصدی تولید در پتروشیمی کارون / راه‌اندازی هایکو، کارون را به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی تولید می‌رساند
  • تقدیر رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان پست بانک ایران از هیات مدیره و مدیرعامل بانک
  • تداوم عملکرد مثبت بانک پاسارگاد در اهدا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • فراز بانک، نئو بانکی به سبک تو
  • سرمایه‌گذاری هوشمند با سود و امتیاز / سپرده «ممتاز» بانک مسکن فرصتی برای خانه‌دار شدن
  • آغاز زندگی مشترک ۸۷ هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به سیل زدگان مونسون در سال ۱۴۰۳
آخرین اخبار
  • بازدید ویژه رئیس جمهور از غرفه نفت سپاهان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • استقبال چشم‌گیر از غرفه شرکت نفت سپاهان در بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • بازدید هیأت عالی‌رتبه شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دستاوردهای فناورانه پتروشیمی نوری
  • گرامیداشت روز جهانی کارگر در شرکت پتروشیمی فن‌آوران
  • تولیدکنندگان گواهینامه عمق ساخت داخل می‌گیرند/ ساماندهی تولیدکنندگان و حمایت از شرکت های دانش بنیان
  • تنوع‌ بخشی به بازارهای صادراتی، مأموریت اصلی امور بین‌ الملل NPC
  • صنعت پتروشیمی، محیطی امن برای سرمایه گذاری
  • تفاهم‌ نامه همکاری فنی، مهندسی و آموزشی شرکت توسعه انرژی سپاهان ایرانیان (ISEDCO) و یک شرکت چینی امضا شد
  • اعلام ساعت کاری جدید بانک سپه
  • بانک سپه تمامی امکانات و قابلیت‌های خود را برای حمایت از تولیدکنندگان به کار گرفته است
  • حضور هدفمند آریاساسول در بزرگ‌ترین رویداد صنعت نفت تهران
  • بازدید رئیس‌جمهور از غرفه آریاساسول
  • مراسم بزرگداشت مقام معلم در شرکت پلیمر آریاساسول برگزار شد
  • آیین تقدیر از کارگران نمونه شرکت پلیمرآریاساسول برگزار شد
  • عملکرد بانک دی در دوره جدید مدیریتی، الگویی برای سایر بانک‌هاست

منهای اقتصاد
  • رونمایی از ۸۶ امین سایت ۵G همراه اول در استان مازندران توسط وزیر ارتباطات
  • تحول دیجیتال در صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی همراه اول
  • اعلام بسته‌های رومینگ همراه اول مختص حجاج ایرانی
  • رونمایی از آلبوم «پرواز خیال» اثر عباس ابوحمزه
  • ارزش سرمایه گذاری خارجی فقط در یک منطقه آزاد عمان ، ۲۱ برابر ارزش سرمایه گذاری خارجی در کل مناطق آزاد ایران است!
  • توسعه سامانه‌ صورتحساب همراه اول
  • حضور همراه اول در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۵

فیلم
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…
    اهدای تندیس مجمع جهانی دیپلماسی برند به پتروشیمی مارون/ ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ در دومین مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، رییس کمیسیون برند،…
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در اولین نمایشگاه صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته پترواکس در اهواز
    ویدئو کلیپ از روز اول حضور پتروشیمی مارون در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
    دو رونمایی جدید صنعت پتروشیمی در غرفه پتروشیمی اروند انجام شد


    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در آئین شب پایانی پتروکم که با حضور دکتر شریعتمداری برگزار شد، پتروشیمی اروند با رونمایی از تجهیز…
    رویکرد جدید وزارت ارتباطات به نقش آفرینی پست بانک در حمایت از اقتصاد دیجیتال در دولت وفاق ملی + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: پست بانک ما باید در اختیار اقتصاد دانش بنیان،…
    ارسال ۱۹۰۰ بسته کمک تحصیلی به مناطق محروم با همیاری کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
    فرهنگ اقتصاد _ با همیاری کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون سردفتران و دفتریاران، ۱۹۰۰ بسته کمک تحصیلی برای دانش‌آموزان…


عکس
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    حضور مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی پارس در نمایشگاه نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ نمایشگاه امسال با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    نشست هم اندیشی مدیران پتروشیمی پارس و سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    امضا تفاهم نامه بین شرکت پتروشیمی پارس و دانشگاه صنعت نفت
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب