پنج شنبه ۴ دی ۱۴۰۴ 2025-12-25
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

“ترانه‌های خیال‌انگیز”؛ بازخوانی نغمه‌های ماندگار ایران با صدای فاضل جمشیدی | امضای تفاهم همکاری همراه اول و بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر | ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک سابق آینده از ۶ دی‌ماه در شعب بانک ملی ایران | انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت بورس انرژی ایران | با رعایت این موارد رتبه اعتباری خود را بهبود ببخشید |

کد خبر: 48001
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1402 - ۱۴:۵۸

تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به مشتریان

مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش "بررسی فرصت ها و تهدیدها در شعب درون سازمانی استان تهران" بر لزوم سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به عموم مشتریان تاکید کرد.

فرهنگ اقتصاد _  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات خرد، هیچ محدودیتی نداریم و با فراهم شدن زمینه پرداخت غیر حضوری، روند پرداخت تسهیلات خرد نیز شتاب می گیرد و متقاضیان می توانند با سهولت بیشتری نسبت به ثبت تقاضا و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

نجارزاده تاکید کرد: ایفای وظایف در بخش تسهیلات تکلیفی مخصوصا تسهیلات نهضت ملی مسکن اهمیت دارد و می بایست در اولویت قرار گیرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مباحث مطرح شده در این همایش از سوی مدیران ارشد و روسای شعب درون سازمانی، تاکید کرد: ضروری است تا نتایج اینگونه همایش ها توسط یک تیم تا مرحله عملیاتی شدن و حصول نتیجه در زمان تعیین شده، پایش شود.

نجارزاده درباره عملکرد شعب درون سازمانی بانک، گفت: این شعب آیینه تمام نمای بانک در سازمان های مربوطه هستند، بنابراین هر عملکردی از سوی روسا و کارکنان شعبه، معرف بانک در آن سازمان است.

وی ادامه داد: سازمان ها نیازهایی دارند که باید با پویایی و انعطاف، راهکار مناسبی برای پاسخ به این نیازها پیدا کرد و می بایست متناسب با این نیازها، بسته اعتباری ویژه ای برای آنها تهیه کرد و اختیارات مدیران شعب در هر سازمان باید متناسب با این نیازها، تفاوت داشته باشد.

نجارزاده در پایان این مراسم، ضمن‌قدردانی از عملکرد همکاران در سال جاری، بر برنامه ریزی جهت تحقق اهداف تعیین شده تاکید و ابراز امیدواری کرد که مشابه سال گذشته ، با تلاش و مشارکت تمامی همکاران ، اهداف و برنامه های بانک محقق شود.

محمود شایان عضو هیات مدیره نیز در این همایش گفت: ما به شعار “حق با مشتری است” اعتقاد راسخ داریم و باید آن را در همه سطوح بانک جاری و ساری کنیم.

عضو هیات مدیره تاکید کرد: توجه به حق مشتری تنها در شعب نیست و لایه به لایه تا سطوح بالای مدیریتی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: هر نیازی که از سوی مشتریان مطرح می شود باید راهکار مناسبی برای آن یافته شود. مشتری حق دارد که راضی و خشنود از شعبه خارج شود.

رفع کمبود نیروی انسانی با اجرای بانکداری الکترونیک

علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در این همایش گفت: سازمان هایی که بانک ها در آن شعبه دارند به طور کلی سه دسته هستند، سازمان هایی که حاکمیتی هستند و نقش نظارتی دارند و از مدل خاصی پیروی می کنند؛ سازمان هایی که به عنوان یک شرکت و بنگاه اقتصادی هستند و بانک در آنها شعبه یا باجه دارد و دسته سوم سازمان هایی مثل شعب فرودگاهی که نقش خدمت رسان دارند که برای هر یک از آنها می توان خدمات ویژه ای تعریف کرد.

عضو هیات عامل ادامه داد: براساس زیر ساخت های مختلف، بانک ملی ایران و سازمان ها می توانند تعاملات فی مابین را در نقطه بهینه داشته باشند. مثلا در فرودگاه امام خمینی(ره) شاهد ارائه سرویس ها و خدمات متنوعی به مشتریان هستیم و از این طریق روزانه حدود پنج تا شش هزار نفر برای ارز مسافرتی درخواست ارائه می دهند و بدون معطلی از طریق دستگاه ها، ارز لازم را دریافت می کنند.

ماهیار تاکید کرد: برای ارائه این میزان ارز به مسافران پیش بینی ها این بود که حداقل به ۳۰ نفر نیروی انسانی نیاز است اما با بکارگیری این زیر ساخت ها که پیش از این نیز در بانک موجود بود، روند ارائه ارز به متقاضیان و مسافران به سهولت انجام می گیرد.

وی ادامه داد: خیلی از سازمان ها به دنبال این هستند که به جای دریافت خدمات از باجه بانک، از طریق اتوماسیون و وی آی پی خودشان بتوانند با بانک تعامل داشته باشند. در این رابطه بانک ملی ایران تجربه موفقی را در فولاد مبارکه اصفهان و شعب استان قم داشته است که این تجربه می تواند در شعب استان تهران نیز تکرار شود.

ماهیار بیان کرد: پلتفرم بانک ملی ایران که از بهمن ماه با هشت میلیون کاربر رونمایی شد و امروز تا ده میلیون نصب داشته است، پیش از این بیشتر بر مشتری های خرد تمرکز داشت، در حالی که این امکان وجود دارد که مشتری های سازمانی هم از این پلتفرم ها استفاده کنند.

استفاده از ظرفیت های بازاریابی برای جذب منابع

همچنین بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب درون سازمانی در استان تهران گفت: در استان تهران ۴۶۲ شعبه وجود دارد که شامل ۹ شعبه ممتاز الف و ۴۲ شعبه ممتاز ب و ۱۹ حوزه است، که نیروی انسانی مشغول فعالیت در این شعب ۱۷ درصد نیروی انسانی بانک ملی ایران را تشکیل می دهند.

معاون امور شعب و بازاریابی تهران بیان کرد: در استان تهران همانگونه که فرصت های جذب منابع فراوان است، تهدیدات فراوانی هم وجود دارد که شعب باید برای آن آمادگی داشته باشند. در حال حاضر رقبا با پیشنهادات اغوا کننده ای به سراغ سازمان ها می روند و شعب درون سازمانی بانک باید آمادگی داشته باشند که در این فضای رقابتی، سهم خود را در این سازمان ها حفظ کنند.

وی افزود: تنوع کسب و کارها در تهران یکی از دلایلی است که شرایط این استان را خاص می کند ؛ بنابراین باید از این ظرفیت ها استفاده مفید به عمل آید.

مقدم بیرانوند تاکید کرد: هر شعبه ای ظرفیت های محیطی مختلفی دارد که باید برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی وجود داشته باشد و بازاریابی لازم در این مورد صورت گیرد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت رفع کسر کادر در شعب سازمانی، گفت: شعب باید با انگیزه تمام کار کنند و با بازاریابی مویرگی از ظرفیت های استان تهران و کسب و کارهای موجود برای جذب منابع، استفاده شود.




برچسب ها: بانک ملی ایران, تسهیلات

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/48001

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • ششمین دوره رقابت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر با همراهی بانک صادرات ایران برگزار می‌شود
  • بسیج؛ بازوی سلامت اداری، اخلاق حرفه‌ای و اصلاح فرهنگ سازمانی
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در روز سه‌شنبه چهارم آذرماه
  • ساعت کاری شعب بانک دی در روزهای ۴ و ۵ آذرماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در تهران برای روزهای ۴ و ۵ آذر ماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک کشاورزی در روز سه‌شنبه چهارم آذرماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
آخرین اخبار
  • “ترانه‌های خیال‌انگیز”؛ بازخوانی نغمه‌های ماندگار ایران با صدای فاضل جمشیدی
  • مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت پتروشیمی پارس برگزار شد
  • امضای تفاهم همکاری همراه اول و بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر
  • ضرورت نگاه به HSE به‌عنوان یک «ارزش سازمانی»
  • ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک سابق آینده از ۶ دی‌ماه در شعب بانک ملی ایران
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با شرکت بورس انرژی ایران
  • با رعایت این موارد رتبه اعتباری خود را بهبود ببخشید
  • طرح «اتصال»؛ مدلی نوین برای پیوند کسب‌وکارهای خرد با زنجیره ارزش تولید در بانک توسعه تعاون
  • حمایت از صنایع در قالب سوپرمارکت مالی بانک مسکن/ افزایش تعاملات در راستای رونق تولید
  • پرداخت بیش از ۱۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری/ تسریع در پرداخت تسهیلات و پاسخگویی مناسب به متقاضیان مورد تاکید ماست
  • فتح سکوهای افتخار؛ یک قهرمانی و سه نایب‌قهرمانی برای ورزشکاران شهید تندگویان
  • بانک سپه موفق به دریافت نشان حامی مدرسه‌سازی ایران شد
  • بانک پاسارگاد؛ پشتیبان زنجیره تأمین داخلی با گشایش بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در آبان‌ماه۱۴۰۴
  • برای نخستین‌بار فاصله نرخ فروش با نرخ آرگوس به ۵ دلار رسید و بارگیری پاییز رکورد زد
  • کارت هوشمند نخبگان اقتصادی خدمتی متمایز برای فعالان اقتصادی شاهد و ایثارگر

منهای اقتصاد
  • “ترانه‌های خیال‌انگیز”؛ بازخوانی نغمه‌های ماندگار ایران با صدای فاضل جمشیدی
  • امضای تفاهم همکاری همراه اول و بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر
  • همراه اول نشان حامی مدرسه‌سازی کشور را دریافت کرد
  • تمدید فراخوان ششمین دوره طرح پژوهانه همراه اول
  • توسعه سامانه هوش مصنوعی بومی صنعت نفت با همکاری همراه اول
  • شب‌نشینی یلدا با بسته مکالمه نامحدود و اینترنت همراه اول
  • افتتاح نخستین فروشگاه مشترک همراه اول و دیجی‌کالا در قلب بازار دیجیتال تهران

فیلم
    گزارش تصویری بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت ، معدن ، تجارت
    نخستین نمایشگاه پتروشیمی اهواز پترواکس
    مانور عملیات آب رسانی به ماشین های آتش نشانی در زمان قطع منابع آب از شرکت تامین کننده تیرماه ۱۴۰۴
    خلیج‌فارس، حامی خلیج‌فارس!
    فرهنگ اقتصاد _ امروز در سومین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی غرفه هلدینگ خلیج‌فارس طوماری برای اعلام حمایت فعالان صنعت از نام و اصالت تاریخی خلیج‌فارس تدارک…
    اولین صعود گروهی کوهنوردان هلدینگ نفت و گاز پارسیان به قله جهانی بیستون به میزبانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، کوهنوردان شرکت های زیرمجموعه…
    برندگان یک میلیارد ریالی دوازدهمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان؛ همراهی شما، جوایز ارزشمند ما !
    فرهنگ اقتصاد _ بر اساس این گزارش، احمد محکی مشتری شعبه دزفول، عزت اله اعظمی مشتری شعبه گلپایگان و سعید جعفری مشتری…
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب