یکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-09
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

تاکید عضو هیات مدیره بانک مسکن بر صیانت از حقوق بانک و حمایت از تولید | حضور بانک دی در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۵ | رشد شاخص ‌های عملکردی بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال | محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴ | پایان رویکرد سنتی در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات |

کد خبر: 48001
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1402 - ۱۴:۵۸

تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به مشتریان

مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش "بررسی فرصت ها و تهدیدها در شعب درون سازمانی استان تهران" بر لزوم سرعت گرفتن ارائه تسهیلات خرد به عموم مشتریان تاکید کرد.

فرهنگ اقتصاد _  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات خرد، هیچ محدودیتی نداریم و با فراهم شدن زمینه پرداخت غیر حضوری، روند پرداخت تسهیلات خرد نیز شتاب می گیرد و متقاضیان می توانند با سهولت بیشتری نسبت به ثبت تقاضا و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

نجارزاده تاکید کرد: ایفای وظایف در بخش تسهیلات تکلیفی مخصوصا تسهیلات نهضت ملی مسکن اهمیت دارد و می بایست در اولویت قرار گیرد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به مباحث مطرح شده در این همایش از سوی مدیران ارشد و روسای شعب درون سازمانی، تاکید کرد: ضروری است تا نتایج اینگونه همایش ها توسط یک تیم تا مرحله عملیاتی شدن و حصول نتیجه در زمان تعیین شده، پایش شود.

نجارزاده درباره عملکرد شعب درون سازمانی بانک، گفت: این شعب آیینه تمام نمای بانک در سازمان های مربوطه هستند، بنابراین هر عملکردی از سوی روسا و کارکنان شعبه، معرف بانک در آن سازمان است.

وی ادامه داد: سازمان ها نیازهایی دارند که باید با پویایی و انعطاف، راهکار مناسبی برای پاسخ به این نیازها پیدا کرد و می بایست متناسب با این نیازها، بسته اعتباری ویژه ای برای آنها تهیه کرد و اختیارات مدیران شعب در هر سازمان باید متناسب با این نیازها، تفاوت داشته باشد.

نجارزاده در پایان این مراسم، ضمن‌قدردانی از عملکرد همکاران در سال جاری، بر برنامه ریزی جهت تحقق اهداف تعیین شده تاکید و ابراز امیدواری کرد که مشابه سال گذشته ، با تلاش و مشارکت تمامی همکاران ، اهداف و برنامه های بانک محقق شود.

محمود شایان عضو هیات مدیره نیز در این همایش گفت: ما به شعار “حق با مشتری است” اعتقاد راسخ داریم و باید آن را در همه سطوح بانک جاری و ساری کنیم.

عضو هیات مدیره تاکید کرد: توجه به حق مشتری تنها در شعب نیست و لایه به لایه تا سطوح بالای مدیریتی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: هر نیازی که از سوی مشتریان مطرح می شود باید راهکار مناسبی برای آن یافته شود. مشتری حق دارد که راضی و خشنود از شعبه خارج شود.

رفع کمبود نیروی انسانی با اجرای بانکداری الکترونیک

علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات نیز در این همایش گفت: سازمان هایی که بانک ها در آن شعبه دارند به طور کلی سه دسته هستند، سازمان هایی که حاکمیتی هستند و نقش نظارتی دارند و از مدل خاصی پیروی می کنند؛ سازمان هایی که به عنوان یک شرکت و بنگاه اقتصادی هستند و بانک در آنها شعبه یا باجه دارد و دسته سوم سازمان هایی مثل شعب فرودگاهی که نقش خدمت رسان دارند که برای هر یک از آنها می توان خدمات ویژه ای تعریف کرد.

عضو هیات عامل ادامه داد: براساس زیر ساخت های مختلف، بانک ملی ایران و سازمان ها می توانند تعاملات فی مابین را در نقطه بهینه داشته باشند. مثلا در فرودگاه امام خمینی(ره) شاهد ارائه سرویس ها و خدمات متنوعی به مشتریان هستیم و از این طریق روزانه حدود پنج تا شش هزار نفر برای ارز مسافرتی درخواست ارائه می دهند و بدون معطلی از طریق دستگاه ها، ارز لازم را دریافت می کنند.

ماهیار تاکید کرد: برای ارائه این میزان ارز به مسافران پیش بینی ها این بود که حداقل به ۳۰ نفر نیروی انسانی نیاز است اما با بکارگیری این زیر ساخت ها که پیش از این نیز در بانک موجود بود، روند ارائه ارز به متقاضیان و مسافران به سهولت انجام می گیرد.

وی ادامه داد: خیلی از سازمان ها به دنبال این هستند که به جای دریافت خدمات از باجه بانک، از طریق اتوماسیون و وی آی پی خودشان بتوانند با بانک تعامل داشته باشند. در این رابطه بانک ملی ایران تجربه موفقی را در فولاد مبارکه اصفهان و شعب استان قم داشته است که این تجربه می تواند در شعب استان تهران نیز تکرار شود.

ماهیار بیان کرد: پلتفرم بانک ملی ایران که از بهمن ماه با هشت میلیون کاربر رونمایی شد و امروز تا ده میلیون نصب داشته است، پیش از این بیشتر بر مشتری های خرد تمرکز داشت، در حالی که این امکان وجود دارد که مشتری های سازمانی هم از این پلتفرم ها استفاده کنند.

استفاده از ظرفیت های بازاریابی برای جذب منابع

همچنین بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب درون سازمانی در استان تهران گفت: در استان تهران ۴۶۲ شعبه وجود دارد که شامل ۹ شعبه ممتاز الف و ۴۲ شعبه ممتاز ب و ۱۹ حوزه است، که نیروی انسانی مشغول فعالیت در این شعب ۱۷ درصد نیروی انسانی بانک ملی ایران را تشکیل می دهند.

معاون امور شعب و بازاریابی تهران بیان کرد: در استان تهران همانگونه که فرصت های جذب منابع فراوان است، تهدیدات فراوانی هم وجود دارد که شعب باید برای آن آمادگی داشته باشند. در حال حاضر رقبا با پیشنهادات اغوا کننده ای به سراغ سازمان ها می روند و شعب درون سازمانی بانک باید آمادگی داشته باشند که در این فضای رقابتی، سهم خود را در این سازمان ها حفظ کنند.

وی افزود: تنوع کسب و کارها در تهران یکی از دلایلی است که شرایط این استان را خاص می کند ؛ بنابراین باید از این ظرفیت ها استفاده مفید به عمل آید.

مقدم بیرانوند تاکید کرد: هر شعبه ای ظرفیت های محیطی مختلفی دارد که باید برای استفاده از این ظرفیت ها برنامه ریزی وجود داشته باشد و بازاریابی لازم در این مورد صورت گیرد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت رفع کسر کادر در شعب سازمانی، گفت: شعب باید با انگیزه تمام کار کنند و با بازاریابی مویرگی از ظرفیت های استان تهران و کسب و کارهای موجود برای جذب منابع، استفاده شود.




برچسب ها: بانک ملی ایران, تسهیلات

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/48001

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • بانک صادرات ایران، در کنار قهرمانان وزنه‌برداری کشور در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ نروژ
  • بیمه پاسارگاد موفق به دریافت تندیس بلورین سطح ۱ هشتمین دوره «جایزه بین‌المللی مدیریت دانشی KM4D» شد
  • ثبت رکورد ۸ میلیون و پانصد هزار ساعت کار بدون حادثه منجر فوت یا نقص عضو در پتروشیمی دهدشت
  • کاهش گاز سوزی در فلر NGL ۱۰۰۰ به همت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
آخرین اخبار
  • بحران مدیریتی در کرمانشاه/از افت جایگاه صدرنشین اوره‌سازان تا شائبه های نفوذ!
  • شازند در مسیر احیا؛ جهش سود و امید به بازگشت روزهای طلایی
  • تاکید عضو هیات مدیره بانک مسکن بر صیانت از حقوق بانک و حمایت از تولید
  • حضور بانک دی در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۵
  • رشد شاخص ‌های عملکردی بانک ایران زمین در شش‌ ماهه نخست سال
  • محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴
  • پایان رویکرد سنتی در پرداخت تسهیلات و وصول مطالبات
  • حمایت از تقویت سرمایه بانک کشاورزی یک راهبرد ملی است
  • افزایش سرمایه بانک ملی ایران به ۴۲۰ همت؛ گامی بزرگ در حمایت از تولید و اشتغال
  • دریافت ۱ میلیارد تومان وام بدون سود در طرح “نیک‌وام” بانک ملت/ ویدیو
  • هوش مصنوعی چگونه نقش بیمه را از جبران به پیشگیری تبدیل می‌کند؟
  • تداوم روند سودآور با کنترل خسارت
  • حرکت هوشمند بیمه دی در مسیر نوآوری، تحول دیجیتال و توسعه پایدار
  • آرامش و آسایش برای مدیران و ساکنان ساختمان با اپلیکیشن شایار
  • کسب رتبه نخست دانش‌بنیان و تمدید مجوز امنیت سایبری کاسپین

منهای اقتصاد
  • محور حضور همراه اول در کیش اینوکس ۱۴۰۴
  • نشان عالی کیفیت در صنعت اپراتوری به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد
  • حضور همراه اول در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • پزشکیان: نارضایتی مردم تقصیر ماست/نگاهمان را تغییر دهیم
  • آغاز طرح جدید همراه اول با هدیه ۳۰ گیگ اینترنت
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است

فیلم
    شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
    فرهنگ اقتصاد _ شامگاه جمعه، دهم اسفند ماه، تالار رودکی میزبان رسیتال پیانو محمدرضا ظریف، نوازنده چیره دست و هنرمند نامی، به همراه گروه نوازندگان همراه ایشان…
    پیاده‌روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، این رویداد ورزشی با حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های آنان در فضایی صمیمی، پرنشاط و خانوادگی برگزار شد و شرکت‌کنندگان…
    تعویض مبدل ۱۵۰۰۳ ناحیه ۱۵۰ واحد VCM شرکت پتروشیمی اروند در ۱۲ روز جنگ تحمیلى
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، شهریور ۱۴۰۴
    آغاز فصلی تازه در بانکداری ایران با الحاق بانک آینده به بانک ملی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به‌ نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در پیامی با تاکید بر توانمندی‌های بانک ملی ایران ضمن خوشامدگویی به همکاران…
    از بازدید رییس‌جمهور از غرفه هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تا پیش‌بینی روزهای خوب هلدینگ توسط مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب