جمعه ۲۸ شهریور ۱۴۰۴ 2025-09-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

بار اصلی تامین مالی نهضت ملی بر دوش بانک مسکن است | نشست هم‌اندیشی و مشارکت در زمینه صنایع تبدیلی به میزبانی بانک توسعه تعاون | تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش رضایتمندی اجتماعی را به دنبال داشته است | شعب کشیک بانک ملی ایران برای خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی در روز جمعه اعلام شد | پویش «دی؛ روایت خانواده‌های ایثار» |

کد خبر: 4869
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - ۱۳:۱۸

مدیر مرکز آموزش و پژوهش در خصوص نتایج دستاوردهای پژوهشی تصریح کرد:

رضایت حداکثری مشتریان، تأکیدی بر حرکت بانک توسعه تعاون در مسیر بانکداری حرفه‌ای است

مدیر مرکز آموزش و پژوهش گفت: دستاوردهای پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش حکایت از رضایت مطلوب مشتریان از کیفیت خدمات متنوع در بانک توسعه تعاون دارد.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-کریم میرزا خانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون از ارزیابی مطلوب کیفیت خدمات بانک توسعه تعاون از سوی مشتریان بانک خبر داد و گفت: یافته‌های طرح پژوهشی طراحی و مدیریت‌شده از سوی مرکز آموزش و پژوهش بانک با عنوان “سنجش کیفیت خدمات از نگاه مشتریان و رضایت آنها ” نشان می‌دهد که مشتریان بانک از کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی شعب در سطح کشور رضایت مطلوبی دارند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش سیاست‌گذاری مبتنی بر پژوهش و یافته‌های علمی را از رویکردهای مدیریتی کارآمد ذکر و خاطرنشان کرد: چنانچه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در نظام بانکی بر یافته‌های پژوهشی تکیه و تأکید کند، مسیر تحول نظام بانکی و سودآوری بانک‌ها هموار خواهد شد.
وی در این رابطه با اشاره به اهتمام جدی مرکز آموزش و پژوهش به هدایت اولویت‌های پژوهشی به‌سوی دغدغه‌ها و مسائل جاری بانک، تأکید بر تجاری‌سازی و تبدیل یافته‌های پژوهشی به محصولات بانکی را رویکرد اصلی مدیریت مطالعات و پژوهش‌های کاربردی بانک خواند.
میرزاخانی اصل پژوهش در موردسنجش کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان از بانک‌ها را حائز اهمیت دانسته و گفت: مرکز آموزش و پژوهش با اعتقاد به این فلسفه فکری که مشتریان عنصر اصلی حیات و ممات بانک‌ها محسوب می‌شوند و احصاء و تأمین نیازهای بانکی ایشان، مسیر تجهیز و تخصیص اثربخش منابع و تسهیلات را فراهم می‌نماید، رضایت سنجی مشتریان را در اولویت‌های پژوهشی خود قرار داده و در سال جاری عملیاتی نموده است. بر این اساس، پژوهش مذکور در سطح ۳۱ استان کشور و از جامعه آماری همه مشتریان بانک مشتمل بر شرکت‌های تعاونی و غیرتعاونی و اشخاص حقوقی و حقیقی انجام و یافته‌های آن حکایت از مطلوبیت شاخص‌های کیفیت از نگاه جامعه هدف در بانک توسعه تعاون دارد.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش، مطلوبیت شاخص‌های کیفیت را پیامد رضایت مشتریان بانک از شرایط فیزیکی، قابلیت اعتماد، پاسخگویی، اطمینان دهی، همدلی و سهولت دسترسی دانست و آن را نشان‌دهنده اهتمام بانک به شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان بانک توسعه تعاون ذکر کرد.
وی همچنین گفت: در همه شاخص‌های کیفیت از نگاه مشتریان بیش از ۸۰ درصد رضایت گزارش‌شده است. به‌طوری‌که رضایت گزارش‌شده از کیفیت خدمات بانک در جامعه هدف شرکت‌های تعاونی و غیرتعاونی و اشخاص حقوقی و حقیقی مشهود بوده و یافته‌های پژوهشی حکایت از رضایت همه مشتریان بانک دارد.
میرزا خانی در این خصوص افزود: در بین شاخص‌های موردپژوهش، دو مؤلفه اطمینان دهی و پاسخگویی به مشتریان بالاترین رتبه را کسب کرده‌اند و مؤلفه‌هایی مانند قابلیت اعتماد، همدلی کارکنان با مشتریان، رضایت از شرایط فیزیکی و سهولت دسترسی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش تصریح کرد: باوجود رتبه‌بندی‌های مذکور، مشتریان در همه شاخص‌ها بالای ۸۰ درصد از بانک رضایت داشته‌اند که این موضوع نشان‌دهنده حرکت بانک توسعه تعاون در مسیر حرفه‌ای بانکی بوده است
وی در پایان با تأکید بر ضرورت اهتمام جدی نظام بانکی بر تصمیم سازی و تصمیم‌گیری مبنی بر پژوهش و یافته‌های علمی، گفت: توجه به نیازهای مشتریان با متدهای علمی، احصاء و تأمین نیازهای بانکی ایشان با راهکارهای آموزشی و پژوهشی می‌تواند مسیر توسعه بانکداری در کشور را هموار نماید.

منبع: روابط عمومی بانک توسعه تعاون

برچسب ها: بانک توسعه تعاون, رضایت, مشتریان, نظام بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/4869

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • میزبانی بانک مسکن استان خراسان رضوی از زائران حضرت امام رضا(ع)
  • جشنواره بزرگ بانک صادرات ایران ویژه فرهنگیان و بازنشستگان با جوایز میلیاردی آغاز شد
  • تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه
  • بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
  • بررسی عملکرد شعب منطقه دو مؤسسه اعتباری ملل منتهی به پایان تیرماه ۱۴۰۴
  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مدل EFQM در شرکت پتروشیمی پارس
آخرین اخبار
  • نتایج دوازدهمین دوره مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی فرزندان پسر صنعت پتروشیمی در تبریز
  • بار اصلی تامین مالی نهضت ملی بر دوش بانک مسکن است
  • اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری فرهنگی ورزشی صنعت پتروشیمی در تبریز برگزار شد
  • محمد شریعتمداری از دلایل کسب رتبه تاریخی هلدینگ خلیج‌فارس در رده‌بندی معتبر جهانی ICIS می‌گوید
  • نشست هم‌اندیشی و مشارکت در زمینه صنایع تبدیلی به میزبانی بانک توسعه تعاون
  • تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزایش رضایتمندی اجتماعی را به دنبال داشته است
  • شعب کشیک بانک ملی ایران برای خدمت‌رسانی به مودیان مالیاتی در روز جمعه اعلام شد
  • پویش «دی؛ روایت خانواده‌های ایثار»
  • ساختمان جدید شعب آق‌قلا و شهید مطهری گرگان افتتاح شد
  • شعب کشیک بانک تجارت آماده ارائه خدمات به مودیان مالیاتی
  • مشارکت بانکداران بانک پاسارگاد در پویش اهدای خون
  • پیام مهندس معدولی مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت درخشش صنعت پتروشیمی ایران در عرصه جهانی با جهش ۶ پله‌ای
  • پویش مسوولانه «مهر همراهی» با تجربه دیجیتال در باغ کتاب تهران رقم خورد
  • درخشش ستاره شاراک در آسمان صنعت استان
  • برپایی میز خدمت و مشارکت در حوزه آبرسانی مناطق محروم

منهای اقتصاد
  • پویش مسوولانه «مهر همراهی» با تجربه دیجیتال در باغ کتاب تهران رقم خورد
  • بالاترین نشان مسوولیت اجتماعی کشور به همراه اول تعلق گرفت
  • ” روایت دردناک یک خانواده در مشهد”
  • تقدیر از همراه اول به پاس ارائه خدمات ویژه اربعین
  • ​«تو نیستی»، اثری ماندگار با نوای پرواز همای
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • از مشارکت در مراسم آلاشت شهر جاجیم ایران تا اصفهان و شانگهای …….. مروری بر برنامه های آتی فاضل جمشیدی در انتهای تابستان و فصل پاییز

فیلم
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    تمجید دکتر حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از توجه ویژه دکتر محمد شریعتمداری به حوزه نوآوری و دانش بنیان‌ها در دوران مدیریتی مختلف خود
    خسارات آتش سوزی بازار آهن تهران
    فرهنگ اقتصاد _ آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد در نخستین ساعات بامداد امروز با تلاش آتش نشانان مهار شد.
    این حادثه ۳ کشته و ۷ مصدوم داشت.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

    حریق به…
    یک استراتژی برد-برد برای مصرف گاز خانوار + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ دکتر علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، اعلام کرد: در سال گذشته، این شرکت تقریباً یک‌سوم سال را با قطعی برق و گاز مواجه بود؛ اما امسال با…
    اینجا میدان تولید است . هر روزمان جهاد است و هر نفسمان ایثار
    مانور عملیات آب رسانی به ماشین های آتش نشانی در زمان قطع منابع آب از شرکت تامین کننده تیرماه ۱۴۰۴
    رویکرد جدید وزارت ارتباطات به نقش آفرینی پست بانک در حمایت از اقتصاد دیجیتال در دولت وفاق ملی + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: پست بانک ما باید در اختیار اقتصاد دانش بنیان،…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    مراسم عزاداری شهادت سید مقاومت در آریاساسول برگزار شد
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مراسم عزاداری برای شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله علیه)، دبیرکل حزب‌الله، با حضور محمدرضا…
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب