چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۴ 2025-08-20
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

پیام تسلیت سرپرست بانک پارسیان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر | لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۴ | لزوم افزایش سرمایه بانک مسکن با استفاده از کلیه منابع در دسترس/ تفویض اختیار به استان‌ها و استفاده از ابزارهای نوین برای تأمین مالی بخش مسکن | واژه معرفت و ایثار در وجود آزادگان معنا می‌شود | اسامی شعب کشیک بانک دی در روزهای پنجشنبه ۳۰ مرداد و شنبه ۱ شهریور |

کد خبر: 4869
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - ۱۳:۱۸

مدیر مرکز آموزش و پژوهش در خصوص نتایج دستاوردهای پژوهشی تصریح کرد:

رضایت حداکثری مشتریان، تأکیدی بر حرکت بانک توسعه تعاون در مسیر بانکداری حرفه‌ای است

مدیر مرکز آموزش و پژوهش گفت: دستاوردهای پژوهشی مرکز آموزش و پژوهش حکایت از رضایت مطلوب مشتریان از کیفیت خدمات متنوع در بانک توسعه تعاون دارد.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-کریم میرزا خانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون از ارزیابی مطلوب کیفیت خدمات بانک توسعه تعاون از سوی مشتریان بانک خبر داد و گفت: یافته‌های طرح پژوهشی طراحی و مدیریت‌شده از سوی مرکز آموزش و پژوهش بانک با عنوان “سنجش کیفیت خدمات از نگاه مشتریان و رضایت آنها ” نشان می‌دهد که مشتریان بانک از کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی شعب در سطح کشور رضایت مطلوبی دارند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش سیاست‌گذاری مبتنی بر پژوهش و یافته‌های علمی را از رویکردهای مدیریتی کارآمد ذکر و خاطرنشان کرد: چنانچه تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در نظام بانکی بر یافته‌های پژوهشی تکیه و تأکید کند، مسیر تحول نظام بانکی و سودآوری بانک‌ها هموار خواهد شد.
وی در این رابطه با اشاره به اهتمام جدی مرکز آموزش و پژوهش به هدایت اولویت‌های پژوهشی به‌سوی دغدغه‌ها و مسائل جاری بانک، تأکید بر تجاری‌سازی و تبدیل یافته‌های پژوهشی به محصولات بانکی را رویکرد اصلی مدیریت مطالعات و پژوهش‌های کاربردی بانک خواند.
میرزاخانی اصل پژوهش در موردسنجش کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان از بانک‌ها را حائز اهمیت دانسته و گفت: مرکز آموزش و پژوهش با اعتقاد به این فلسفه فکری که مشتریان عنصر اصلی حیات و ممات بانک‌ها محسوب می‌شوند و احصاء و تأمین نیازهای بانکی ایشان، مسیر تجهیز و تخصیص اثربخش منابع و تسهیلات را فراهم می‌نماید، رضایت سنجی مشتریان را در اولویت‌های پژوهشی خود قرار داده و در سال جاری عملیاتی نموده است. بر این اساس، پژوهش مذکور در سطح ۳۱ استان کشور و از جامعه آماری همه مشتریان بانک مشتمل بر شرکت‌های تعاونی و غیرتعاونی و اشخاص حقوقی و حقیقی انجام و یافته‌های آن حکایت از مطلوبیت شاخص‌های کیفیت از نگاه جامعه هدف در بانک توسعه تعاون دارد.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش، مطلوبیت شاخص‌های کیفیت را پیامد رضایت مشتریان بانک از شرایط فیزیکی، قابلیت اعتماد، پاسخگویی، اطمینان دهی، همدلی و سهولت دسترسی دانست و آن را نشان‌دهنده اهتمام بانک به شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان بانک توسعه تعاون ذکر کرد.
وی همچنین گفت: در همه شاخص‌های کیفیت از نگاه مشتریان بیش از ۸۰ درصد رضایت گزارش‌شده است. به‌طوری‌که رضایت گزارش‌شده از کیفیت خدمات بانک در جامعه هدف شرکت‌های تعاونی و غیرتعاونی و اشخاص حقوقی و حقیقی مشهود بوده و یافته‌های پژوهشی حکایت از رضایت همه مشتریان بانک دارد.
میرزا خانی در این خصوص افزود: در بین شاخص‌های موردپژوهش، دو مؤلفه اطمینان دهی و پاسخگویی به مشتریان بالاترین رتبه را کسب کرده‌اند و مؤلفه‌هایی مانند قابلیت اعتماد، همدلی کارکنان با مشتریان، رضایت از شرایط فیزیکی و سهولت دسترسی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش تصریح کرد: باوجود رتبه‌بندی‌های مذکور، مشتریان در همه شاخص‌ها بالای ۸۰ درصد از بانک رضایت داشته‌اند که این موضوع نشان‌دهنده حرکت بانک توسعه تعاون در مسیر حرفه‌ای بانکی بوده است
وی در پایان با تأکید بر ضرورت اهتمام جدی نظام بانکی بر تصمیم سازی و تصمیم‌گیری مبنی بر پژوهش و یافته‌های علمی، گفت: توجه به نیازهای مشتریان با متدهای علمی، احصاء و تأمین نیازهای بانکی ایشان با راهکارهای آموزشی و پژوهشی می‌تواند مسیر توسعه بانکداری در کشور را هموار نماید.

منبع: روابط عمومی بانک توسعه تعاون

برچسب ها: بانک توسعه تعاون, رضایت, مشتریان, نظام بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/4869

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • مزیت‌ها و ضرورت‌های توسعه باتری‌های آبی(نیروگاه های تلمبه ای ذخیره ای)
  • همدردی “فرهنگ اقتصاد” با خانواده بهاروندی (همکار) در غم از دست دادن مادربزرگ
  • حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف تبریز
  • تداوم خدمات بانک توسعه تعاون در ۱۲ روز جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران
  • تقسیم‌ سود نقدی ۶۸۰ ریال به ازای هر سهم شگویا/ همدلی سهامداران و مدیریت پتروشیمی شهید تندگویان برای افزایش سودآوری
  • تقدیر سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت نفت از صنعت پتروشیمی
  • دستورالعمل تداوم تولید صنعت پتروشیمی در شرایط بحران ابلاغ شد
  • مروری بر روند بهبود شاخص‌های نیروی انسانی در پتروشیمی بوعلی سینا
  • رکوردشکنی تولید و سودآوری در پتروشیمی بوعلی‌سینا/ افزایش ۳۸ درصدی درآمدها
  • تداوم افتخارآفرینی بانوان مبین انرژی در رقابت‌های ورزشی منطقه
آخرین اخبار
  • پیام تسلیت سرپرست بانک پارسیان به مناسبت ایام پایانی ماه صفر
  • لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۴
  • لزوم افزایش سرمایه بانک مسکن با استفاده از کلیه منابع در دسترس/ تفویض اختیار به استان‌ها و استفاده از ابزارهای نوین برای تأمین مالی بخش مسکن
  • واژه معرفت و ایثار در وجود آزادگان معنا می‌شود
  • اسامی شعب کشیک بانک دی در روزهای پنجشنبه ۳۰ مرداد و شنبه ۱ شهریور
  • «اروند » بازیگر بزرگ صنعت PVC وارد بورس شد
  • گزارش مجمع‌عمومی عادی سالیانه پتروشیمی بندرامام / درآمد پتروشیمی بندر امام ۵۰ درصد رشد کرد / خوراک NGL به بالای ۱۰۰ هزار بشکه رسید
  • پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی اصفهان به مناسبت رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)
  • تامین گاز پتروشیمی‌ ها در زمستان با هماهنگی کامل و انعطاف‌پذیری شبکه انجام می‌شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران با سقف‌های جدید سال ۱۴۰۴ در بانک مسکن
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مدل EFQM در شرکت پتروشیمی پارس
  • شعب کشیک بانک تجارت برای روز پنج‌شنبه ۳۰ مردادماه
  • بررسی عملکرد شعب منطقه دو مؤسسه اعتباری ملل منتهی به پایان تیرماه ۱۴۰۴
  • بانک سپه نقش کلیدی در تقویت تولید و اقتصاد استان البرز ایفا می‌کند
  • تعیین شعبه ۱۴ هزار فقره درخواست وام‌ قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مرداد‌ماه توسط بانک سپه

منهای اقتصاد
  • شرکت مخابرات ایران روزانه یک گیگ اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرزها ارائه می‌دهد
  • فناوری تلفن همراه در ایران ۳۱ ساله شد
  • استاد فرشچیان دار فانی را وداع گفت
  • همراه اول؛ نخستین اپراتور خارجی با خدمات حضوری در فرودگاه نجف
  • استقرار پاورباکس‌های همراه اول در حرم‌های مطهر عراق
  • رونمایی همراه اول از بسته خدمات دیجیتال ویژه زائران اربعین
  • اخذ گواهی دانش‌بنیان برای سه پروژه فناورانه همراه اول

فیلم
    موکب پتروشیمی اروند اربعین ۱۴۰۳
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    داخلی‌سازی بیش از ۲۶۰۰ قطعه به ارزش ۳.۲ هزار میلیارد تومان در هلدینگ خلیج فارس/ وندورلیست گروه بروزرسانی می‌شود
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، رضا مهدی‌نژاد، رئیس چرخه عمر دارایی‌های…
    پتروشیمی بندرامام و شرکت مخابرات ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
    فرهنگ اقتصاد _ این تفاهم‌نامه با هدف مشارکت در برنامه‌ریزی، طراحی، تامین، اجرا و بهره‌برداری مطلوب از زیرساخت‌ها و ابزارهای فناورانه مورد نیاز در شرکت…
    گزارشی از تقدیر محمد شریعتمداری از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت مبین انرژی خلیج فارس
    گزارش تصویری فرآیند ارزیابی یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی و اخذ تندیس بلورین توسط شرکت پتروشیمی اروند 1403
    شبی خاطره‌انگیز با رسیتال پیانو محمدرضا ظریف در تالار رودکی
    فرهنگ اقتصاد _ شامگاه جمعه، دهم اسفند ماه، تالار رودکی میزبان رسیتال پیانو محمدرضا ظریف، نوازنده چیره دست و هنرمند نامی، به همراه گروه نوازندگان همراه ایشان…


عکس
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    افتتاح اولین مدرسه انعطاف‌پذیر استان بوشهر به‌همت شرکت آریاساسول
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، این رویداد با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، مدیرکل آموزش پرورش استان بوشهر، امام جمعه شهر…
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب