ایران پلاست فرصتی برای متنوع سازی سبد صادرات محصولات پتروشیمی ایران
رئیس کل امور بین الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست فرصت مناسبی است تا شرکت های پتروشیمی با معرفی دستاوردها و محصولات خود، بازارهای صادراتی خود را گسترش دهند.
فرهنگ اقتصاد _ حسین علیمراد رئیس کل امور بین الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگویی اظهار کرد: نمایشگاه امسال با دوره های قبل تفاوت بسیاری دارد ، در چند سال گذشته به دلیل پاندمی کرونا شرکت های خارجی حضور کمتری داشتند اما امسال شاهد حضور مشارکت کنندگان بیشتری هستیم.
وی افزود: افزایش تعداد شرکت کنندگان ایرانی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست سبب خواهد شد تا سطح همکاری های مشترک افزایش یافته و تعامل و همکاری های جدید میان شرکت های توانمند ایرانی و شرکت های خارجی حاضر در ایران پلاست تحقق یابد.
علیمراد با اشاره به این که صنایع پتروشیمی ایران و به ویژه صنایع پایین دستی در این رویداد نمایشگاهی می توانند در زمینه تبادل دانش فنی و فناوری های نوین همکاری کنند گفت : رشد صادرات غیر نفتی و شناسایی بازارهای جدید برای محصولات پتروشیمی می تواند منجر به گسترش بازارهای هدف شده و ارز آوری مطلوبی را به همراه آورد .
هفدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست از دیروز (یکشنبه،۲۶ شهریورماه) به مدت چهار روز با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران آغاز به کار کرد.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: