چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ 2025-11-05
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

تسویه معاملات بورس انرژی از مسیر بانک صادرات ایران کلید خورد | پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت روز ۱۳ آبان | نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است | به بهانه هفته پدافند غیرعامل بررسی شد نقش‌آفرینی صنعت بیمه در این حوزه با محوریت موضوعی بیمه دی | نقش‌آفرینی بیمه دی در تقویت تاب‌آوری زیرساخت‌ها | جهش ۱۰۸ درصدی تراز عملیاتی بانک ملت در ۷ ماهه نخست سال |

کد خبر: 59651
تاریخ انتشار: 18 آذر 1402 - ۱۵:۴۱

“راهبرد بانک ایران زمین در ارتباط بلندمدت با مشتریان”

راهبردهای کلان "بانک ایران زمین" مبتنی بر ارایه خدمات به روز آمدتر و مطلوب و بهینه و تسهیل در کار طیف گسترده‌ و متنوعی از مشتریان می باشد که در نهایت خشنودی و رضایت‌مندی، آنان تامین شود.

فرهنگ اقتصاد _ مبحث مشتری مداری یکی ازکلیدی ترین ومحوری ترین عامل مزیت رقابتی دربنگاه ها ،شرکت‌ها وسازمان‎های مختلف می باشد ونقش واهمیت بسزای آن در موفقیت و پیشرفت کسب وکارها برکسی پوشیده نیست.

باید اذعان کرد که با توجه به تشدید رقابت‎ها در سال‎های اخیر و خدمات متنوع بانکداری، مشتری مداری اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.
بانک‎ها مانند سایر شرکت‎ها و فعالان اقتصادی، برای جذب هرچه بیشتر مشتری و سرمایه‎های درحال گردش تلاش می کنند که در نتیجه می توان گفت هرچه رقابت در صنعت بانکداری بیشتر می‎شود، اهمیت مشتری مداری و کیفیت خدمات دهی نیز افزایش می‎یابد.

در همین راستا راهبردهای کلان بانک ایران زمین مبتنی بر ارایه خدمات به روز آمدتر و مطلوب و بهینه و تسهیل در کار طیف گسترده‌ و متنوعی از مشتریان می باشد که در نهایت خشنودی و رضایت‌مندی، آنان را تامین شود.
ازجمله اقدامات ارزنده مشتری گرایانه این بانک در جهت حمایت از امر کارآفرینی واشتغالزایی می باشد تا صاحبان کسب و کارهای نوپا نیز پشتیبان قویی در شروع کار وفعالیت خود داشته باشند.

گفتنی است کیفیت خدمات بهینه منوط به ایجاد زیرساخت ها ونصب تجهیزات نوین بانکی است که درجهت خلق ارزش آفرینی و وفاداری مشتریان درفضایی امن با برقراری تعاملات سازنده میسر می باشد.


برهمین اساس با اتخاذ راهبردهای مشتری گرایانه ی بهینه در ارایه خدمات متمایز بانکی به اقشار مختلف از جامعه باید به گونه‌ای باشد که آنان بتوانند درسایه این ارتباطات ارزش آفرین و با دریافت خدمات نوین بانکداری ضمن تامین منافع مشترک متقابل؛باهمت همگانی نیز گامی موثر در مسیر نیل به اهداف عالی توسعه پایدار بردارند.

شایان ذکر است یکی از نتایج و پیامدهای مثبت مشتری مداری؛ تامین رضایت مشتری، وفاداری و تبلیغات شفاهی مثبت فرد به فرد آنهاست که این امر درنتیجه رعایت اصول مشتری مداری کارکنان پدیدار می شود که خود عامل مهمی برای موفقیت بشمار می آید.
لازم به ذکر است جذب مشتریان جدید هزینه براست بطوریکه هزینه به دست آوردن مشتری جدید تا هشت برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی است.

تنوع خدمات نوین بانکی؛ معیارسنجی درمشتری مداری:

گفتنی است در دو دهه اخیر، باتوجه به افزایش هزینه‎های حمل ونقل و ازدیاد ترافیک و افزایش درخواست های خدمات بانکی از جانب مردم، ارائه خدمات غیرحضوری، ارزش و جایگاه ویژه‎ای پیدا کرده است.

پیرو این موضوع؛بانک ایران زمین با اقدامات عملی دربانکداری نوین، پیشرو در ارایه هرنوع خدمات دهی اینترنتی، پیامکی و تلفنی است، به طوری که هرکس با دسترسی به ابزار ارتباطی و مخابراتی می تواند تا حد مطلوبی نیازهای بانکی خود را برطرف کند.
پیرو همین موضوع نیز در سال‎های اخیر با توسعه نرم افزارهای بانکی در گوشی‎های هوشمند، خدمات دهی غیرحضوری وارد مرحله جدیدی شده است، تاآنجاکه با نداشتن نرم افزارهای بانکی، حتی با مراجعه حضوری به بانک نیز نمی‎توان کار خدمات و تسهیلات مدنظر مشتری را انجام داد بنابر این بانک‎ها به صورت جدی در مسیر خدمات دهی خود در بستر نرم افزارها و سایت‎های اینترنتی قرار گرفته‎ و بازخورد مثبت مخاطبان را نیز دیده‎اند.
درحال حاضر نرم افزارهای بانکی، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند؛ به همین دلیل رعایت این موارد از معیارهای مشتری مداری در بانکداری نوین است؛ که بانک ایران زمین یقینا در ارائه این خدمات به بهترین شکل خود عمل نموده است.

گفتنی است تلاش بانک ایران‌زمین برای توسعه ارتباط بلند مدت با مشتریان، برمبنای ایجاد ارزش برای هر دو طرف ورعایت شاخص‌ها ومولفه های رضایت مشتریان از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری است که بنحو شایسته یی اجرایی شده است که آنها را بطور کلی می توان هفت مورد را نام بردکه باهدف جلب رضایت مشتریان عبارتست از:
۱- طرز رفتار و نحوه برخورد شایسته کارکنان شعب با مشتریان بانک
۲- جوابگویی توام با ادب واحترام به مشتریان
۳- سود و تسهیلات
۴- سرعت ودقت عمل در کار
۵- کیفیت ارائه خدمات
۶- موقعیت مکانی بانکها
۷- کیفیت ارسال حواله؛ قابل تعیین است ولازم به یادآوری است که در بین این هفت شاخص و مولفه نحوه و طرز برخورد کارکنان شعبه با مشتریان بانک، دارای بیشترین اهمیت است.
درواقع هدف اصلی ارتباط با مشتری ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی و ارزش آفرینی با ارایه خدمات مطلوب وبهینه در ایجاد وفاداری وبقا مشتریان است.

نتیجه:
در ارزیابی ها از عملکردهای بانک ایران‌زمین آنچه آشکار است رویکرد محوری برجایگاه ارزشمند مشتریان است که دراتخاذ سیاست های راهبردی وتصمیمات بنیادین این بانک قراردارد؛ تا وفق نیازها وخواسته های مشتریان در کسب سود و منافع مشترک اقدام شود.
برهمین اساس؛برقراری روابط عالی انسانی،موثر ومثبت، ازطرف مدیران و ‌کارکنان این بانک برمبنای حمایت وعمل به اصول مشتری مداری است که با ایجاد فضای امن همکاری و نهایتا رضایتمندی مشتریان بااهداف جذب‌ و وفاداری آنها سازمان‌دهی شده‌است.

برچسب ها: بانک ایران زمین, مشتری مداری

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/59651

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • راهکارهای علمی، برون‌رفت ایران از مشکلات اقتصادی
  • در دل تحول سلامت؛ چگونه بیمه دی پروژه‌های درمانی را مرز به مرز پیش می‌برد؟
  • کالانو و BNPL بانک تجارت در کارتخوان‌های «شهروند» فعال شد
  • شش جایزه یک میلیارد ریالی و ۱۴۸۰ جایزه ۷۴ میلیون ریالی برای فرهنگیان و بازنشستگان کشوری+ اسامی برندگان
  • رشد نزدیک به ۷۰ درصدی مانده تسهیلات بانک ملت در پایان ۶ ماهه امسال
  • دستاورد فناورانه مشترک پتروشیمی بندرامام و دانشگاه فردوسی مشهد/ اجرای موفق پروژه شبیه سازی و بهینه سازی واحد الفین
  • تقدیر مدیرعامل آریاساسول از فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه
آخرین اخبار
  • آموزش پدافند شیمیایی؛ سپر دفاعی کارکنان در برابر تهدیدات
  • عملیات تعمیرات اساسی بویلر و بازدید مسیر داغ توربین واحد نیروگاه در پتروشیمی تبریز
  • مهندس توفیقی: افزایش قابلیت اطمینان نیروگاه پتروشیمی تبریز با تعمیرات اساسی و نصب سامانه کنترلی جدید
  • تسویه معاملات بورس انرژی از مسیر بانک صادرات ایران کلید خورد
  • پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت روز ۱۳ آبان
  • جهش ۳۰ درصدی جذب بودجه نوآوری در پتروشیمی شهید تندگویان
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است
  • کنترل کامل نشتی جزئی گاز کلر در محدوده صنعتی پتروشیمی اروند/ تمامی کارکنان پس از انجام بررسی‌های پزشکی، به محل کار خود بازگشتند
  • استخراج دانش، گامی نو در مسیر توسعه سازمانی
  • به بهانه هفته پدافند غیرعامل بررسی شد نقش‌آفرینی صنعت بیمه در این حوزه با محوریت موضوعی بیمه دی | نقش‌آفرینی بیمه دی در تقویت تاب‌آوری زیرساخت‌ها
  • برگزاری مانور جلوگیری از نشت متانول و امداد و نجات مصدوم با حضور مدیر عامل شرکت شستان + تصاویر
  • جهش ۱۰۸ درصدی تراز عملیاتی بانک ملت در ۷ ماهه نخست سال
  • حمایت بانک پارسیان از دانش‌آموزان کانون هموفیلی ایران
  • آغاز فصل جدید همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری های کرمان
  • کسب رتبه نخست گشایش اعتبارات اسنادی ارزی از سوی بانک شهر

منهای اقتصاد
  • نماینده اهواز: توسعه فیبر نوری، ستون فقرات اقتصاد دیجیتال کشور است
  • فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان معتبر کیوسک‌های هوشمند دیجیتال
  • راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول
  • حضور همراه اول در ششمین نمایشگاه شهر هوشمند و هوش مصنوعی ایران
  • قدردانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از حمایت رئیس‌جمهور، وزیر ارتباطات و مشارکت‌کنندگان در کنفرانس ملی مخابرات
  • پایان موفقیت‌آمیز کنفرانس ملی مخابرات ایران با استقبال گسترده/ آغاز اجرای بیش از ۵۰ قرارداد جدید در حوزه فیبر نوری
  • پیام تسلیت دکتر جلال بهمنی مدیر مسئول “پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ اقتصاد” در پی درگذشت خواهر مهندس فضل‌الله نصیری

فیلم
    آغاز فصلی تازه در بانکداری ایران با الحاق بانک آینده به بانک ملی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به‌ نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در پیامی با تاکید بر توانمندی‌های بانک ملی ایران ضمن خوشامدگویی به همکاران…
    سهام پتروشیمی اروند بزودی با نماد «اروند» عرضه می‌شود
    دو رونمایی جدید صنعت پتروشیمی در غرفه پتروشیمی اروند انجام شد


    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در آئین شب پایانی پتروکم که با حضور دکتر شریعتمداری برگزار شد، پتروشیمی اروند با رونمایی از تجهیز…
    پیاده‌روی خانوادگی کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، این رویداد ورزشی با حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های آنان در فضایی صمیمی، پرنشاط و خانوادگی برگزار شد و شرکت‌کنندگان…
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    محمد شریعتمداری از دلایل کسب رتبه تاریخی هلدینگ خلیج‌فارس در رده‌بندی معتبر جهانی ICIS می‌گوید


     
    حضور شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در نمایشگاه پتروشیمی اهواز ۱۴۰۳
    فرهنگ اقتصاد _این نمایشگاه به عنوان رویدادی مهم و مستقل، فرصتی ویژه برای گردهمایی متخصصان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی فراهم کرد و پتروشیمی…


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب