یکشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-14
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

خدمات بانکی برای کسب‌وکارهای کوچک؛ تغییر پارادایم بانکداری | تمرکز بر مشتریان شرکتی در استراتژی توسعه سهم بازار | ادامه رایزنی‌ها در غرفه بانک دی، در پنجمین روز نمایشگاه کیش اکسپو | مس به یک مؤلفه ژئوپلتیکی در اقتصاد جهانی تبدیل شده است | ساخت هشتاد و پنجمین مدرسه بانک ملت این بار در استان سیستان و بلوچستان |

کد خبر: 59651
تاریخ انتشار: 18 آذر 1402 - ۱۵:۴۱

“راهبرد بانک ایران زمین در ارتباط بلندمدت با مشتریان”

راهبردهای کلان "بانک ایران زمین" مبتنی بر ارایه خدمات به روز آمدتر و مطلوب و بهینه و تسهیل در کار طیف گسترده‌ و متنوعی از مشتریان می باشد که در نهایت خشنودی و رضایت‌مندی، آنان تامین شود.

فرهنگ اقتصاد _ مبحث مشتری مداری یکی ازکلیدی ترین ومحوری ترین عامل مزیت رقابتی دربنگاه ها ،شرکت‌ها وسازمان‎های مختلف می باشد ونقش واهمیت بسزای آن در موفقیت و پیشرفت کسب وکارها برکسی پوشیده نیست.

باید اذعان کرد که با توجه به تشدید رقابت‎ها در سال‎های اخیر و خدمات متنوع بانکداری، مشتری مداری اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.
بانک‎ها مانند سایر شرکت‎ها و فعالان اقتصادی، برای جذب هرچه بیشتر مشتری و سرمایه‎های درحال گردش تلاش می کنند که در نتیجه می توان گفت هرچه رقابت در صنعت بانکداری بیشتر می‎شود، اهمیت مشتری مداری و کیفیت خدمات دهی نیز افزایش می‎یابد.

در همین راستا راهبردهای کلان بانک ایران زمین مبتنی بر ارایه خدمات به روز آمدتر و مطلوب و بهینه و تسهیل در کار طیف گسترده‌ و متنوعی از مشتریان می باشد که در نهایت خشنودی و رضایت‌مندی، آنان را تامین شود.
ازجمله اقدامات ارزنده مشتری گرایانه این بانک در جهت حمایت از امر کارآفرینی واشتغالزایی می باشد تا صاحبان کسب و کارهای نوپا نیز پشتیبان قویی در شروع کار وفعالیت خود داشته باشند.

گفتنی است کیفیت خدمات بهینه منوط به ایجاد زیرساخت ها ونصب تجهیزات نوین بانکی است که درجهت خلق ارزش آفرینی و وفاداری مشتریان درفضایی امن با برقراری تعاملات سازنده میسر می باشد.


برهمین اساس با اتخاذ راهبردهای مشتری گرایانه ی بهینه در ارایه خدمات متمایز بانکی به اقشار مختلف از جامعه باید به گونه‌ای باشد که آنان بتوانند درسایه این ارتباطات ارزش آفرین و با دریافت خدمات نوین بانکداری ضمن تامین منافع مشترک متقابل؛باهمت همگانی نیز گامی موثر در مسیر نیل به اهداف عالی توسعه پایدار بردارند.

شایان ذکر است یکی از نتایج و پیامدهای مثبت مشتری مداری؛ تامین رضایت مشتری، وفاداری و تبلیغات شفاهی مثبت فرد به فرد آنهاست که این امر درنتیجه رعایت اصول مشتری مداری کارکنان پدیدار می شود که خود عامل مهمی برای موفقیت بشمار می آید.
لازم به ذکر است جذب مشتریان جدید هزینه براست بطوریکه هزینه به دست آوردن مشتری جدید تا هشت برابر بیشتر از حفظ مشتری فعلی است.

تنوع خدمات نوین بانکی؛ معیارسنجی درمشتری مداری:

گفتنی است در دو دهه اخیر، باتوجه به افزایش هزینه‎های حمل ونقل و ازدیاد ترافیک و افزایش درخواست های خدمات بانکی از جانب مردم، ارائه خدمات غیرحضوری، ارزش و جایگاه ویژه‎ای پیدا کرده است.

پیرو این موضوع؛بانک ایران زمین با اقدامات عملی دربانکداری نوین، پیشرو در ارایه هرنوع خدمات دهی اینترنتی، پیامکی و تلفنی است، به طوری که هرکس با دسترسی به ابزار ارتباطی و مخابراتی می تواند تا حد مطلوبی نیازهای بانکی خود را برطرف کند.
پیرو همین موضوع نیز در سال‎های اخیر با توسعه نرم افزارهای بانکی در گوشی‎های هوشمند، خدمات دهی غیرحضوری وارد مرحله جدیدی شده است، تاآنجاکه با نداشتن نرم افزارهای بانکی، حتی با مراجعه حضوری به بانک نیز نمی‎توان کار خدمات و تسهیلات مدنظر مشتری را انجام داد بنابر این بانک‎ها به صورت جدی در مسیر خدمات دهی خود در بستر نرم افزارها و سایت‎های اینترنتی قرار گرفته‎ و بازخورد مثبت مخاطبان را نیز دیده‎اند.
درحال حاضر نرم افزارهای بانکی، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند؛ به همین دلیل رعایت این موارد از معیارهای مشتری مداری در بانکداری نوین است؛ که بانک ایران زمین یقینا در ارائه این خدمات به بهترین شکل خود عمل نموده است.

گفتنی است تلاش بانک ایران‌زمین برای توسعه ارتباط بلند مدت با مشتریان، برمبنای ایجاد ارزش برای هر دو طرف ورعایت شاخص‌ها ومولفه های رضایت مشتریان از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری است که بنحو شایسته یی اجرایی شده است که آنها را بطور کلی می توان هفت مورد را نام بردکه باهدف جلب رضایت مشتریان عبارتست از:
۱- طرز رفتار و نحوه برخورد شایسته کارکنان شعب با مشتریان بانک
۲- جوابگویی توام با ادب واحترام به مشتریان
۳- سود و تسهیلات
۴- سرعت ودقت عمل در کار
۵- کیفیت ارائه خدمات
۶- موقعیت مکانی بانکها
۷- کیفیت ارسال حواله؛ قابل تعیین است ولازم به یادآوری است که در بین این هفت شاخص و مولفه نحوه و طرز برخورد کارکنان شعبه با مشتریان بانک، دارای بیشترین اهمیت است.
درواقع هدف اصلی ارتباط با مشتری ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی و ارزش آفرینی با ارایه خدمات مطلوب وبهینه در ایجاد وفاداری وبقا مشتریان است.

نتیجه:
در ارزیابی ها از عملکردهای بانک ایران‌زمین آنچه آشکار است رویکرد محوری برجایگاه ارزشمند مشتریان است که دراتخاذ سیاست های راهبردی وتصمیمات بنیادین این بانک قراردارد؛ تا وفق نیازها وخواسته های مشتریان در کسب سود و منافع مشترک اقدام شود.
برهمین اساس؛برقراری روابط عالی انسانی،موثر ومثبت، ازطرف مدیران و ‌کارکنان این بانک برمبنای حمایت وعمل به اصول مشتری مداری است که با ایجاد فضای امن همکاری و نهایتا رضایتمندی مشتریان بااهداف جذب‌ و وفاداری آنها سازمان‌دهی شده‌است.

برچسب ها: بانک ایران زمین, مشتری مداری

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/59651

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • لزوم «زمامداری هوشمند رسانه‌ای» در بازار سرمایه در عصردیجیتال
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • بومی‌سازی دستگاه سنجش همزمان گازهای H₂، CO و CO₂ در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس
  • ۱۲ سال تداوم‌عدم آلایندگی مبین انرژی خلیج‌فارس
  • سومین نشست تخصصی مدیریت ریسک سازمانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به میزبانی پتروشیمی اروند برگزار شد
آخرین اخبار
  • خدمات بانکی برای کسب‌وکارهای کوچک؛ تغییر پارادایم بانکداری
  • تمرکز بر مشتریان شرکتی در استراتژی توسعه سهم بازار
  • ادامه رایزنی‌ها در غرفه بانک دی، در پنجمین روز نمایشگاه کیش اکسپو
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس
  • مس به یک مؤلفه ژئوپلتیکی در اقتصاد جهانی تبدیل شده است
  • ساخت هشتاد و پنجمین مدرسه بانک ملت این بار در استان سیستان و بلوچستان
  • انعقاد قرارداد بانک ملت با ۱۷۰ هزار واحد معرفی شده در قانون جهش تولید مسکن
  • دستاوردهای بانک دی نشان‌دهنده بازگشت قدرتمند این بانک به مدار تحول است
  • پیشتازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تأمین مالی خرد کشور
  • پیام مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت هجدهمین سالروز تأسیس بانک
  • پیشنهاد افزایش حمل و نقل عمومی با خودروهای اینترنتی
  • همکاری چشمگیر شرکت مس با دانشگاه ها نمونه از تعامل صنعت و دانشگاه است
  • مدرسه شهدای بانک رفاه کارگران به بهره‌برداری رسید
  • بر مدار تلاش | روایت یک روز کاری در پردیس
  • شرکت ملی مس در استفاده از نوآوری پیشران است

منهای اقتصاد
  • گفت ‌وگوی اختصاصی «فرهنگ اقتصاد» با استاد منوچهر سهیلی شمیرانی؛ (پاسدار اصالت موسیقی ایرانی):”هنر را معشوق بدانید، نه منبع معاش”
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول
  • معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
  • گاز ساختمان های تحت مدیریت دولت قطع شود/ کارکنان با لباس زمستانه در محل کار حاضر شوند/ با پرده مناسب، عایق درب و پنجره ها به آسانی می توان از هدر رفت گرمای خانه و محل کار جلوگیری کرد
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • درزگیر درب و پنجره و پرده مناسب منجر به کاهش ۵۰درصدی هدر رفت گرماو سرما و کاهش ورود صدا به خانه می شود

فیلم
    مراسم استقبال از زائران بیت الله الحرام با حضور مسئولان و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند


     
    پتروشیمی بوعلی سینا قهرمان مسابقات دارت شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس شد
    فرهنگ اقتصاد _ تیم دارت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در رقابت‌های بین‌شرکتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با عملکردی درخشان و هماهنگ، موفق شد عنوان قهرمانی…
    گزارش تصویری حضور شرکت پتروشیمی اروند در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، شهریور ۱۴۰۴
    جابجایی موفقیت‌آمیز مخزن ۸.۵ تنی در پتروشیمی اروند؛ گامی بلند در ارتقای صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، عملیات حساس و پیچیده جابجایی یک مخزن ۸.۵ تنی با حجم ۲۵ مترمکعب در واحد EdC شرکت…
    تپش زندگی در قلب «سرو»؛ روایت خانواده سرو از اهدای زندگی
    فرهنگ اقتصاد _ در دنیای پرشتاب امروز، جایی که مسئولیت‌های فردی و سازمانی گاه ما را از توجه به نیازهای عمیق‌تر انسانی بازمی‌دارد، لحظاتی هستند که همچون چراغی پرنور،…
    گزارش تصویری بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت ، معدن ، تجارت
    گزارشی از تقدیر محمد شریعتمداری از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت مبین انرژی خلیج فارس


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب