جمعه ۲۱ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-12
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

تحقق ۹۵درصدی سهمیه تسهیلات ازدواج تا پایان آبان‌ماه۱۴۰۴ | بانوان توانمند بانک مسکن مسیر رشد حرفه‌ای را با اطمینان طی می‌کنند | انضباط مالی و مدیریت نقدینگی رهیافت بانک صادرات ایران در دوره تحول | پیام مدیرعامل بانک دی در ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن | تجلیل اعضای هیأت مدیره بانک دی از دو مادر شهید |

کد خبر: 6173
تاریخ انتشار: 11 آبان 1399 - ۱۴:۲۰

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد:

دریافت کارمزد تسهیلگر ارائه خدمات گسترده بانکی

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: طی دو یا سه ماه گذشته و به منظور برطرف کردن برخی نواقص احتمالی، این سامانه به‌طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود اما طی روز جاری این سامانه به‌طور رسمی افتتاح شد.

لوگو بانک ملی

به گزارش فرهنگ اقتصاد- محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه واحدهای این بانک با بیان این که خوشبختانه تلاش های نظام بانکی برای تعدیل نرخ کارمزد خدمات به ثمر نشست و بانک مرکزی کارمزدهای جدید را ابلاغ کرد؛ افزود: از این پس باید کارمزدهای جدید به صورت سیستمی در خدمات اعمال گردد تا بخشی از هزینه های طبیعی خدمات جبران شود.

او ادامه داد: هر خدمتی در هر بنگاه اقتصادی با دریافت هزینه ارائه می شود و خدمات بانکی نیز از این رویه مستثنا نیست؛ بنابراین واحدها باید تا حد امکان و با استفاده از همه ظرفیت ها، این موضوع را برای مشتریان خود تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به عملکرد موفق واحدهای این بانک در شش ماهه اول سال گذشته، خاطرنشان کرد: بسیاری از اهداف مشخص شده برای واحدها محقق شده و البته بخشی از اهداف نیز در حال تحقق است و امیدواریم تا پایان سال برنامه های استراتژیک بانک به صورت کامل عملیاتی شده و به نتیجه برسد.

مدیرعامل بانک ملی ایران خدمت رسانی به مشتریان را وظیفه ذاتی بانک دانست و افزود: تسهیل خدمات بانکی با دریافت کارمزد در کنار ارائه خدمات جدید و مفید از جمله صدور کارت هدیه، صدور کارت اعتباری و … نه تنها مورد قبول مشتریان است، بلکه نیازهای بانک در حوزه تامین منابع را نیز به خوبی محقق خواهد کرد.

حسین زاده در ادامه به لزوم استفاده از ابزارهای نوین در اختیار بانک برای جذب مشتریان اشاره کرد و گفت: برند بانک ملی ایران به اندازه کافی قدرت جذب مخاطب را دارد و در کنار آن ابزارهای بانکداری الکترونیک مانند سامانه های بام، بله، خودگران و نشان بانک نیز این روند را تقویت می کند.

وی همچنین با تقدیر از کارکنان بانک که همه تلاش خود را برای ارتقای این نهاد ارزشمند صرف می کنند؛ گفت: بانک در حد توان خود و امکانات موجود تلاش می کند زحمات کارکنان جبران شود؛ تا بخشی از مشکلات معیشتی همکاران (باتوجه به شرایط اقتصادی کشور) برطرف شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران از خدمات بیمارستان بانک در دوره شیوع کرونا نیز تقدیر کرد و از واحدها خواست حداکثر تلاش خود را برای سوق دادن مشتریان به سمت استفاده از خدمات غیرحضوری و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به کار بندند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر لزوم متناسب سازی سپرده گیری و تسهیلات دهی واحدها گفت: ترکیب سپرده ها در واحدهای بانک نیز باید متعادل شود؛ به طوری که هزینه ای به واحد تحمیل نکند.

ناصر شاهباز همچنین لزوم رعایت دستورالعمل های ابلاغی هیات مدیره به واحدها را یادآور شد و افزود: جذب سپرده های ارزان قیمت از جمله سپرده های جاری و کوتاه مدت در کنار افزایش درآمدهای کارمزدی با ارائه خدماتی مانند صدور کارت هدیه همواره باید در اولویت باشد.

دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز توجه بیش از پیش به وصول مطالبات معوق و تعیین تکیلف وثایق در اختیار واحدها را یادآور شد و گفت: وصول منابع ارزشمند بانک که در اختیار دیگران است می تواند دارایی های قابل توجهی را ایجاد کند تا از آنها برای افزایش قدرت تسهیلات دهی استفاده شود.

کاووس ایرج پور لزوم استفاده از ابزار تهاتر با بدهکاران را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هنگام پرداخت تسهیلات باید ارزیابی دقیق وثایق را مدنظر داشت و آن را متناسب با مشتری در نظر گرفت.

عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر این که تجهیز منابع بانک باید جدی گرفته شود؛ گفت: افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و نیز برآورده کردن نیازهای بانک بدون تجهیز کافی منابع ممکن نیست.

سید فرید موسوی همچنین حمایت از تولید داخل در قالب تزریق منابع به بنگاه های اقتصادی موجود را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اولویت نخست ما پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای فعال و نیمه فعال است و طرح های ایجادی در اولویت بعدی قرار دارند.

عباس شفیعی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز در این جلسه تلاش همه جانبه کارکنان برای افزایش سوددهی بانک را خواستار شد و گفت: دو شاخص قیمت تمام شده پول و نرخ موثر تسهیلات در بانک روند خوبی را طی می کند و امیدواریم همین روند درباره سایر شاخص های مهم نیز محقق شود.

وی اظهار کرد: سودآوری نقش مهمی در ادامه فعالیت بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی دارد و اکنون با ابلاغ نرخ های جدید کارمزد خدمات بانکی این روند نیز سرعت خواهد گرفت.

عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران هم با بیان این که باید در جلب رضایت کارکنان و مشتریان به طور همزمان تلاش شود، گفت: نیروی انسانی راضی می تواند مشتریان را راضی نگه دارد.

علی موسوی زاده با تقدیر از خدمات کارکنان به مشتریان، افزود: بانک همه توان خود را برای جلب رضایت کارکنان به کار می گیرد و امیدواریم این روند به بهبود هر چه بیشتر عملکرد کارکنان نیز بیانجامد.

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به افزایش و اعمال کارمزدهای جدید خدمات بانکداری از ابتدای ماه آینده، گفت: به این منظور سیستم های بانک به روزرسانی می شود تا کارمزدها به صورت خودکار از مشتریان دریافت شود.

وی با تاکید بر این که خدمات تعریف شده در ابزارهای نوین بانک ملی ایران امکان ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری را بیش از پیش توسعه می دهد؛ افزود: همه این خدمات مبتنی بر کارمزد است و از این رو امکان بسیار خوبی برای افزایش درآمدهای بانک فراهم شده است.

در ادامه این نشست، جمعی از روسای ادارات امور شعب، روسای شعب مستقل، روسای حوزه ها و روسای ادارت کل گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

برچسب ها: بانک ملی ایران, بانکداری الکترونیک, تسهیلات, سید فرید موسوی, عباس شفیعی, کاووس ایرج پور, محمدرضا حسین زاده, مدیرعامل بانک ملی ایران, مسعود خاتونی, ناصر شاهباز

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/6173

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • لزوم «زمامداری هوشمند رسانه‌ای» در بازار سرمایه در عصردیجیتال
  • حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال؛ چالش‌های محتوا، اعتبار و بازاریابی
  • اسامی شعب فعال بانک مسکن در روز سه شنبه چهارم آذرماه اعلام شد
  • تجلیل از محیط‌بانان استان بوشهر با حمایت پتروشیمی پردیس؛ پاسداشت پاسداران سبز طبیعت
  • دومین دوره اهدا خون سال ۱۴۰۴ کارکنان آریاساسول برگزار شد
  • محور توسعه بانک ایران زمین، مشتری مداری و تقویت سرمایه انسانی است
  • فروش فوق‌العاده خودروی مزدا EZ6 با حساب وکالتی بانک تجارت
آخرین اخبار
  • پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن
  • ‎پتروشیمی جم در رویداد پتروفن ۱۴۰۴ نشان برنز نوآوری را دریافت کرد
  • کرامت زن در نگاه سازمانی ما اصل است
  • تحقق ۹۵درصدی سهمیه تسهیلات ازدواج تا پایان آبان‌ماه۱۴۰۴
  • بانوان توانمند بانک مسکن مسیر رشد حرفه‌ای را با اطمینان طی می‌کنند
  • انضباط مالی و مدیریت نقدینگی رهیافت بانک صادرات ایران در دوره تحول
  • پیام مدیرعامل بانک دی در ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن
  • تجلیل اعضای هیأت مدیره بانک دی از دو مادر شهید
  • دیدار صمیمی مدیرعامل بانک دی با اعضای تیم فوتسال بانک
  • ترسیم مسیر تحول و ضرورت نقش آفرینی همه همکاران در دور جدید حیات موسسه
  • گامی جدید در تقویت ارتباطات داخلی و ارتقای بهره‌وری موسسه اعتباری ملل
  • گزارش مثبت بانک رفاه کارگران از نیمه نخست سال جاری
  • دیجیتالی شدن کامل ارزیابی خسارت در بخش درمان و خودرو گام مهم بیمه دی در مسیر خدمت به مردم
  • پیشرفت بانک کشاورزی با حضور پررنگ بانوان تسهیل می‌شود
  • پتروشیمی بوعلی سینا برگزیده جایزه نوآوری در توسعه کسب‌وکار پتروفن ۱۴۰۴ شد

منهای اقتصاد
  • برگزاری سمینار هوش مصنوعی در حوزه‌های تخصصی رادیولوژی با مشارکت همراه اول
  • معرفی بسته‌های ویژه همراه اول برای روز مادر
  • همراه اول برترین روابط عمومی در «ارتباطات رسانه‌ای» و «کاربرد هوش مصنوعی»
  • گاز ساختمان های تحت مدیریت دولت قطع شود/ کارکنان با لباس زمستانه در محل کار حاضر شوند/ با پرده مناسب، عایق درب و پنجره ها به آسانی می توان از هدر رفت گرمای خانه و محل کار جلوگیری کرد
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • درزگیر درب و پنجره و پرده مناسب منجر به کاهش ۵۰درصدی هدر رفت گرماو سرما و کاهش ورود صدا به خانه می شود
  • ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه ۵G همراه اول

فیلم
    کسب جایزه ویژه صادرات نانو ۱۴۰۴ در شاخص ارزش صادرات توسط شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو
    فرهنگ اقتصاد _ در مراسم «جایزه ویژه صادرات نانو ۱۴۰۴» که روز دوشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۴ با حضور جمعی از مدیران ارشد حوزه فناوری کشور…
    برگزاری اردوی جهادی و ارائه خدمات رایگان پزشکی ویژه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بندر امام خمینی(ره) توسط پتروشیمی اروند
    فرهنگ اقتصاد _این برنامه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت پتروشیمی اروند و با…
    روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است…
    نگاهی به بازدید رئیس جمهور از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیست و نهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی
    مانور عملیات آب رسانی به ماشین های آتش نشانی در زمان قطع منابع آب از شرکت تامین کننده تیرماه ۱۴۰۴
    دکتر بهزادی: توسعه زنجیره پایین‌دستی کلید موفقیت صنعت پتروشیمی است / تجلیل از دکتر کریمی به پاس ارتقای سطح مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، دکتر بهزادی مشاور…
    پیام تسلیت شریعتمداری در پی حادثه تلخ بندرعباس تا افزایش تولید و فروش بوعلی در نخستین ماه سال


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب