جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴ 2025-12-05
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول | تصادف وحشتناک خانواده سقاب اصفهانی و انتظار تحول در حمل و نقل ریلی | گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان/ بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های خدماتی حوزه ساختمان | نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن | درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی |

کد خبر: 6173
تاریخ انتشار: 11 آبان 1399 - ۱۴:۲۰

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد:

دریافت کارمزد تسهیلگر ارائه خدمات گسترده بانکی

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: طی دو یا سه ماه گذشته و به منظور برطرف کردن برخی نواقص احتمالی، این سامانه به‌طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود اما طی روز جاری این سامانه به‌طور رسمی افتتاح شد.

لوگو بانک ملی

به گزارش فرهنگ اقتصاد- محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه واحدهای این بانک با بیان این که خوشبختانه تلاش های نظام بانکی برای تعدیل نرخ کارمزد خدمات به ثمر نشست و بانک مرکزی کارمزدهای جدید را ابلاغ کرد؛ افزود: از این پس باید کارمزدهای جدید به صورت سیستمی در خدمات اعمال گردد تا بخشی از هزینه های طبیعی خدمات جبران شود.

او ادامه داد: هر خدمتی در هر بنگاه اقتصادی با دریافت هزینه ارائه می شود و خدمات بانکی نیز از این رویه مستثنا نیست؛ بنابراین واحدها باید تا حد امکان و با استفاده از همه ظرفیت ها، این موضوع را برای مشتریان خود تبیین کنند.

وی همچنین با اشاره به عملکرد موفق واحدهای این بانک در شش ماهه اول سال گذشته، خاطرنشان کرد: بسیاری از اهداف مشخص شده برای واحدها محقق شده و البته بخشی از اهداف نیز در حال تحقق است و امیدواریم تا پایان سال برنامه های استراتژیک بانک به صورت کامل عملیاتی شده و به نتیجه برسد.

مدیرعامل بانک ملی ایران خدمت رسانی به مشتریان را وظیفه ذاتی بانک دانست و افزود: تسهیل خدمات بانکی با دریافت کارمزد در کنار ارائه خدمات جدید و مفید از جمله صدور کارت هدیه، صدور کارت اعتباری و … نه تنها مورد قبول مشتریان است، بلکه نیازهای بانک در حوزه تامین منابع را نیز به خوبی محقق خواهد کرد.

حسین زاده در ادامه به لزوم استفاده از ابزارهای نوین در اختیار بانک برای جذب مشتریان اشاره کرد و گفت: برند بانک ملی ایران به اندازه کافی قدرت جذب مخاطب را دارد و در کنار آن ابزارهای بانکداری الکترونیک مانند سامانه های بام، بله، خودگران و نشان بانک نیز این روند را تقویت می کند.

وی همچنین با تقدیر از کارکنان بانک که همه تلاش خود را برای ارتقای این نهاد ارزشمند صرف می کنند؛ گفت: بانک در حد توان خود و امکانات موجود تلاش می کند زحمات کارکنان جبران شود؛ تا بخشی از مشکلات معیشتی همکاران (باتوجه به شرایط اقتصادی کشور) برطرف شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران از خدمات بیمارستان بانک در دوره شیوع کرونا نیز تقدیر کرد و از واحدها خواست حداکثر تلاش خود را برای سوق دادن مشتریان به سمت استفاده از خدمات غیرحضوری و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به کار بندند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با تاکید بر لزوم متناسب سازی سپرده گیری و تسهیلات دهی واحدها گفت: ترکیب سپرده ها در واحدهای بانک نیز باید متعادل شود؛ به طوری که هزینه ای به واحد تحمیل نکند.

ناصر شاهباز همچنین لزوم رعایت دستورالعمل های ابلاغی هیات مدیره به واحدها را یادآور شد و افزود: جذب سپرده های ارزان قیمت از جمله سپرده های جاری و کوتاه مدت در کنار افزایش درآمدهای کارمزدی با ارائه خدماتی مانند صدور کارت هدیه همواره باید در اولویت باشد.

دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز توجه بیش از پیش به وصول مطالبات معوق و تعیین تکیلف وثایق در اختیار واحدها را یادآور شد و گفت: وصول منابع ارزشمند بانک که در اختیار دیگران است می تواند دارایی های قابل توجهی را ایجاد کند تا از آنها برای افزایش قدرت تسهیلات دهی استفاده شود.

کاووس ایرج پور لزوم استفاده از ابزار تهاتر با بدهکاران را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هنگام پرداخت تسهیلات باید ارزیابی دقیق وثایق را مدنظر داشت و آن را متناسب با مشتری در نظر گرفت.

عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر این که تجهیز منابع بانک باید جدی گرفته شود؛ گفت: افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و نیز برآورده کردن نیازهای بانک بدون تجهیز کافی منابع ممکن نیست.

سید فرید موسوی همچنین حمایت از تولید داخل در قالب تزریق منابع به بنگاه های اقتصادی موجود را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اولویت نخست ما پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای فعال و نیمه فعال است و طرح های ایجادی در اولویت بعدی قرار دارند.

عباس شفیعی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز در این جلسه تلاش همه جانبه کارکنان برای افزایش سوددهی بانک را خواستار شد و گفت: دو شاخص قیمت تمام شده پول و نرخ موثر تسهیلات در بانک روند خوبی را طی می کند و امیدواریم همین روند درباره سایر شاخص های مهم نیز محقق شود.

وی اظهار کرد: سودآوری نقش مهمی در ادامه فعالیت بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی دارد و اکنون با ابلاغ نرخ های جدید کارمزد خدمات بانکی این روند نیز سرعت خواهد گرفت.

عضو دیگر هیات مدیره بانک ملی ایران هم با بیان این که باید در جلب رضایت کارکنان و مشتریان به طور همزمان تلاش شود، گفت: نیروی انسانی راضی می تواند مشتریان را راضی نگه دارد.

علی موسوی زاده با تقدیر از خدمات کارکنان به مشتریان، افزود: بانک همه توان خود را برای جلب رضایت کارکنان به کار می گیرد و امیدواریم این روند به بهبود هر چه بیشتر عملکرد کارکنان نیز بیانجامد.

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به افزایش و اعمال کارمزدهای جدید خدمات بانکداری از ابتدای ماه آینده، گفت: به این منظور سیستم های بانک به روزرسانی می شود تا کارمزدها به صورت خودکار از مشتریان دریافت شود.

وی با تاکید بر این که خدمات تعریف شده در ابزارهای نوین بانک ملی ایران امکان ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری را بیش از پیش توسعه می دهد؛ افزود: همه این خدمات مبتنی بر کارمزد است و از این رو امکان بسیار خوبی برای افزایش درآمدهای بانک فراهم شده است.

در ادامه این نشست، جمعی از روسای ادارات امور شعب، روسای شعب مستقل، روسای حوزه ها و روسای ادارت کل گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند.

 

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

برچسب ها: بانک ملی ایران, بانکداری الکترونیک, تسهیلات, سید فرید موسوی, عباس شفیعی, کاووس ایرج پور, محمدرضا حسین زاده, مدیرعامل بانک ملی ایران, مسعود خاتونی, ناصر شاهباز

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/6173

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • اسامی برندگان چهل و پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک مسکن اعلام شد/ لیست اسامی برندگان در سایت بانک مسکن
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، پانزدهم آبان‌ماه
  • اعلام فهرست شعب کشیک بانک سپه در استان‌ها / پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه
  • شعب کشیک بانک تجارت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ آذر ماه در خدمت مشتریان خواهند بود
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار‌شنبه ۴ و ۵ آذر ماه اعلام شد
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • ورود قدرتمند پردیس به سال مالی جدید؛ عملکرد درخشان در تولید، فروش و صادرات
  • شعبه زنجان بانک توسعه صادرات ایران، بانک برتر استان شد
  • تامین مالی ۱۸۴ همتی بانک مسکن در طرح نهضت ملی/ پرداخت بیش از ۱۳۸ همت تسهیلات
  • انتشار مجموعه انیمیشن «سواد مالی با ریتون» توسط بانک پاسارگاد
  • باشگاه دانش آموزی بانکیدو بانک ایران زمین، بیست هزار نفری شد
  • بازگشایی موزه بانک سپه از شنبه ۱۷ آبان ماه
آخرین اخبار
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • تصادف وحشتناک خانواده سقاب اصفهانی و انتظار تحول در حمل و نقل ریلی
  • اجرای پروژه PHSER در پتروشیمی الماس ماهشهر برای اولین بار در کشور به‌عنوان الگویی بین‌المللی
  • نشست تحقیق و توسعه هلدینگ پارسیان در پردیس؛ بررسی ارتقای کارگروه به مرکز تخصصی R&D
  • پتروشیمی بندر امام پیشگام جمع‌آوری گازهای مشعل و کاهش ناترازی گاز کشور است
  • ۳ اقدام کلیدی مجلس دوازدهم برای حمایت از صنعت پتروشیمی
  • گسترش تعاملات با فعالان حوزه اقتصادی در زنجان/ بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های خدماتی حوزه ساختمان
  • نیمی از تسهیلات ساخت کشور در قبضه بانک مسکن
  • درخشش بانک صادرات ایران با ۴ طلا و ۲ نقره در نوزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شبکه بانکی
  • پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز بیمه
  • بانک دی، چگونه زودتر از پیش‌بینی‌ها به نقطه تحول رسید؟
  • آغاز مرحله جدید ارتقای بهره‌وری با گفت‌وگوی مستقیم با همکاران / گامی نو در ارتقای خدمات مالی و ارتباطات سازمانی
  • خانواده شهدا ستون‌های عزت و معنویت این کشورند
  • بروزرسانی زیرساخت‌ها و ارتقاء سامانه‌های بانک تجارت در بامداد جمعه ۱۴ آذر
  • محصولات اعتباری بانک تجارت در خدمت صنایع مولد استان خوزستان

منهای اقتصاد
  • افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات و خدمات هوشمند مرکز تحقیق و نوآوری همراه اول
  • درزگیر درب و پنجره و پرده مناسب منجر به کاهش ۵۰درصدی هدر رفت گرماو سرما و کاهش ورود صدا به خانه می شود
  • ثبت رکورد بالاتر از ۴ گیگابیت بر ثانیه روی شبکه ۵G همراه اول
  • خودروهای سواری کمتر از ۲۰ درصد مقصر آلودگی هوا؛ نیروگاه ها و ناوگان دیزلی عامل اصلی
  • برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ICT با مشارکت همراه اول
  • ناصر مسعودی خواننده‌ پیشکسوت موسیقی گیلان درگذشت
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت

فیلم
    قدردانی معاون حقوقی رییس‌جمهور از نقش بی‌بدیل هلدینگ خلیج فارس در صادرات غیر نفتی و توسعه همه جانبه کشور
    جابجایی موفقیت‌آمیز مخزن ۸.۵ تنی در پتروشیمی اروند؛ گامی بلند در ارتقای صنعت پتروشیمی
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، عملیات حساس و پیچیده جابجایی یک مخزن ۸.۵ تنی با حجم ۲۵ مترمکعب در واحد EdC شرکت…
    از حضور پتروشیمی کارون با سه محصول پرکاربرد در صنایع دارویی و بهداشتی در بزرگترین رویداد داروسازی ایران تا استقبال فعالان بازار سرمایه از عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند
    سه اتفاق خوب در هلدینگ خلیج فارس به روایت نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس
    فرهنگ اقتصاد _  حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت،‌ گاز و پتروشیمی از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس…
    نگاهی به روز شلوغ خلیج فارس در روز چهارم ایران اکسپو ۲۰۲۵/ تقدیر سخنگوی قوه قضاییه و معاون رئیس‌جمهور از نقش هلدینگ خلیج‌فارس در صادرات کشور
     
    یک سَرو همیشه استوار؛ پیمان خانواده «سرو» با یاد ۴۷ فرشته پرکشیده





    فرهنگ اقتصاد _ برخی زخم‌ها چنان عمیق بر حافظه یک ملت حک می‌شوند که غبار زمان هرگز قادر به زدودنشان نیست. روزهایی که در آن، معصومیت، قربانی خشونت…
    کسب رتبه دوم فروش پتروشیمی بندرامام در بازار بورس کالا و انرژی بین شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس
    فرهنگ اقتصاد _ در هفت ماهه نخست امسال، پتروشیمی بندرامام با ثبت فروش بیش از ۲ میلیون و ۸۰ هزار تن، رشد چشمگیر ۳۴ درصدی نسبت…


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب