سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۴ 2025-07-01
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

امکان صدور کارت هدیه مجازی در سامانه‌های اینترنت‌بانک و همراه بانک سینا فراهم شد | پیام تسلیت دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سوگ آفتاب | حضور مدیرعامل و کارکنان موسسه اعتباری ملل در مراسم تشییع شهدای اقتدار ملی | افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی | پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان |

کد خبر: 63821
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1402 - ۱۷:۳۸

در دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌ عمومی مناطق مطرح شد:

افزایش توجه روابط‌ عمومی بانک سینا به بازاریابی محتوایی و ارتباطات بازاریابی

دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا برگزار شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، این نشست با محوریت موضوعات مرتبط با طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با تمرکز بر افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ها و انجام اقدامات بر مبنای نظام بازاریابی به صورت کارگاهی برگزار شده است.
در آئین افتتاحیه دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق این بانک، امیرلعلی، مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بانک سینا با اشاره به ارتباط نزدیک و مؤثر روابط‌عمومی با حوزه بازاریابی، گفت: امروزه حوزه کاری روابط‌عمومی توأم با تغییرات در دنیای تکنولوژی و فناوری‌های روز، دستخوش تغییرات شگرفی شده است و دیگر روابط‌عمومی سنتی به شکل رایج پاسخگوی نیازهای سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها نیست.
وی تصریح کرد: فعالیت و عملکرد روابط‌عمومی و بازاریابی کاملاً به هم مربوط و وابسته است و این دو حوزه جداناپذیر و مکمل یکدیگر هستند.
وی، هدف اصلی از برگزاری این هم‌اندیشی را بررسی اقدامات امور روابط‌عمومی و مشتریان در پیشبرد بهینه طرح راهبردی کسب‌وکار بانک در سال نخست اجرای این طرح و تبیین اهداف مورد انتظار از عملکرد سال آینده این حوزه توصیف کرد.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، با تشریح استراتژی‌های بانک در زمینه فروش محصولات در سال آینده، خاطر نشان ساخت: بر اساس سیاست‌های تحولی بانک سینا، روابط‌عمومی به عنوان محور ارائه خدمات و محصولات در فضای دیجیتال، عمل خواهد کرد و درک صحیح از این موضوع، زمینه‌ساز حصول موفقیت برای برنامه‌های پیش روی بانک خواهد بود.
لعلی با تأکید بر ضرورت مجهزشدن افراد شاغل در بخش روابط‌عمومی‌ و مشتریان به دانش روز نظام بانکی، یادآور شد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید از دانش قابل قبول در حوزه بانکداری برخوردار باشند و علاوه بر آن اشرف کافی بر حوزه‌های تخصصی روابط‌عمومی داشته باشند تا از این طریق ضمن اشراف به موضوعات و جریان‌های مختلف کاری، تسلط لازم بر انعکاس مطالب به مخاطبان درون و برون‌سازمانی را داشته باشند.
مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا، ایجاد واحد دیجیتال‌مارکتینگ در روابط‌عمومی این بانک را نتیجه تغییر رویکرد روابط‌عمومی دانست و اظهار داشت: شکل ارتباطات امروز نیاز به تغییر دارد و تمرکز بر ارتباطات بازاریابی، بازاریابی محتوایی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در صدر برنامه‌های روابط‌عمومی بانک سینا قرار گرفته است.
وی راه‌اندازی سامانه باشگاه مشتریان، سامانه طبقه‌بندی مشتریان و نگهداشت مشتریان الکترونیک و در کنار آن تقویت مرکز تماس بانک سینا را از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده بانک سینا در حوزه ارتباط با مشتریان در یک سال گذشته برشمرد.
وی، ظرفیت بخش‌های مختلف این هم‌اندیشی به ویژه کارگاه‌های پیش‌بینی شده را مثبت و اثرگذار دانست و بر استفاده حداکثری از مطالب کاربردی این دوره، تأکید کرد.
گفتنی است دومین هم‌اندیشی سراسری رؤسای دوایر روابط‌عمومی مناطق بانک سینا با حضور کارکنان ادارات روابط‌عمومی و مدیریت برند، امور مشتریان«CRM» و رؤسای دوایر مناطق بانک از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز جاری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازاریابی، عکاسی، خبرنویسی، تبلیغات و… در مجتمع آموزشی‌رفاهی این بانک در شهر تهران در حال برگزاری است.

برچسب ها: بانک سینا

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/63821

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • حسن مونسان به عنوان عضو هیات عامل بانک اقتصادنوین منصوب شد
  • اقتصاد ایران در اختیار رفقا و قوم و خویش مسئولان است/ کسانی که ارز را بالا بردند، اجازه کاهش آن را نمی‌دهند
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • یک روز از زندگی عابد سلامه موشکافی یک تراژدی در بیت المقدس
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • طی مراسمی با حضور مدیران عامل پیشین بانک سینا چهلمین سالگرد تاسیس این بانک گرامی داشته شد
  • تجهیزات فرآیند خشک‌سازی کلر در پتروشیمی اروند بومی‌سازی شد
  • خانواده خستگی ناپذیر مارون
  • دیدار مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و وزیر آموزش و پرورش
  • افتخارآفرینی در عرصه ملی با حضور نماینده‌ای از پتروشیمی جم
  • سلطه بی‌چون‌وچرای شطرنج‌بازان پتروشیمی جم در رقابت‌های منطقه‌ای شرکت‌های پتروشیمی
آخرین اخبار
  • سرپرست امور بازرسی و پاسخگوئی به شکایات شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد
  • قیمت پایه محصولات پتروشیمی مشابه هفته گذشته
  • همگرایی و تعامل عامل پایداری تولید در صنعت پتروشیمی
  • تولید گرید استراتژیک ۷۰۰۰F
  • امکان صدور کارت هدیه مجازی در سامانه‌های اینترنت‌بانک و همراه بانک سینا فراهم شد
  • عملکرد مالی سال ۱۴۰۳ شرکت پتروشیمی پارس
  • سیدرضا قاسمی شهری در پیامی فرارسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در پی درگذشت منوچهر قندیل
  • پیام امین امرائی مدیرعامل پتروشیمی مارون به ملت ایران و کارکنان زحمتکش صنعت پتروشیمی کشور
  • همبستگی بی بدیل مردم بزرگترین دستاورد جنگ تحمیلی ۱۲ روزه بود
  • قدردان جهاد سازمانی در میدان جنگ اقتصادی و دفاع ملی هستیم
  • پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت پیروزی بزرگ ملت ایران
  • پیام تسلیت دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سوگ آفتاب
  • حضور مدیرعامل و کارکنان موسسه اعتباری ملل در مراسم تشییع شهدای اقتدار ملی
  • معاونین جدید هلدینگ نفت و گاز پارسیان منصوب شدند

منهای اقتصاد
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان
  • حمله مجدد رژیم صهیونیستی به اطراف تبریز
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
  • سودآوری مستمر و رهبری بازار ادامه دارد
  • رونمایی از «سایرابات»؛ چت‌بات هوشمند بانک تجارت با همکاری همراه اول

فیلم
    از نزدیک بودن زمان عرضه اولیه پتروشیمی اروند تا رشد درآمد پتروشیمی پارس
    مدیران باید صدای کارکنان، کارگران و متخصصان را بشنوند تا گره از کارها باز شود
    فرهنگ اقتصاد _ مدیر عامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه هر مدیرعاملی باید به نقشی که شرکت تحت…
    روز جهانی کار و کارگر در پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است…
    اهدای تندیس مجمع جهانی دیپلماسی برند به پتروشیمی مارون/ ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ در دومین مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، رییس کمیسیون برند،…
    ویدئو کلیپ از روز اول حضور پتروشیمی مارون در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
    امضای تفاهم‌نامه پتروشیمی شهید تندگویان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حضور رئیس‌جمهور
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌المللی پتروشیمی شهید تندگویان همزمان با سفر دکتر مسعود پزشکیان به استان خوزستان…
    گزارش تصویری از زحمات همکاران در زمان تعویض مبدل 13005 واحد EDC/VCM


عکس
    برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت پتروشیمی پارس
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم امام جماعت اعزامی در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72تن از یاران…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    بازدید دکتر خلیلی‌نیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند از غرفه پتروشیمی تبریز
    استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند
    فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح…
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب