چهارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۴ 2025-11-26
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

گام‌های جدی برای آینده روشن موسسه اعتباری ملل | برگزاری همایش بازآموزی گزینشگران بانک مسکن/ تقدیر از عملکرد بانک مسکن در بخش گزینش | امکان ثبت نام در دو طرح فروش خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک ملت | ضرورت تلاش برای تقویت سهم بازاری بانک سینا با استفاده از مدل‌های نوین بازاریابی | با اتکا به معنویت نماز و روحیه جهادی بسیج، برای تقویت امنیت غذایی کشور تلاش کنیم |

کد خبر: 7661
تاریخ انتشار: 3 دی 1399 - ۲۲:۰۸

برای چندمین سال متوالی

تندیس طلایی رضایت مندی مشتریان سال ۹۹ هم به بیمه ایران رسید

تندیس طلایی ‏دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد.

به گزارش فرهنگ اقتصاد-در آیینی که به همین مناسبت درساختمان مرکزی بیمه ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور آقایان ‏دکتر رضایی مدیرعامل، مبرقعی عضو هیات مدیره، معاونین مدیرعامل و تنی چند از مدیران ‏بیمه ایران برپا شد، تندیس طلایی همایش سراسری رضایت مندی مشتریان ‏به مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.‏

مدیرعامل بیمه ایران هنگام دریافت جایزه تندیس طلایی رضایتمندی مشتریان، در سخنانی ضمن تقدیر ‏و تشکر از زحمات تمامی کارکنان شرکت و شبکه فروش در سراسر کشور به پاس تلاش های درخور تحسین ایشان، ‏این جایزه را به آنان اهدا کرد و گفت: لازم است در فضای کسب و کار به صورت علمی فعالیت و در جهت خلق ارزش و نیازسنجی ‏مشتریان تلاش کرد؛  همان طوری که در بیمه ایران این اعتقاد وجود دارد که مشتریان چگونه فکر ‏می کنند و چگونه بیمه نامه خریداری می نمایند.

دکتر رضایی با تاکید بر اینکه بیمه ایران برند شناخته شده ای است که توانسته سطح بسیار بالایی از مشتریان ‏وفادار را داشته باشد، افزود: ما به برند بیمه ایران ‏افتخار می کنیم.

وی افزود: علاوه بر شاخص های مورد ارزیابی که باعث ‏دریافت تندیس طلایی در بخش رضایت مندی مشتریان شده است، بحث سرعت عمل و اصلاح ‏فرایندها، هم در بخش صدور و هم در بخش خسارت، از اقدامات مهمی است که در جهت جلب ‏رضایت مشتریان بهبودهای لازم در آنها انجام پذیرفته است.

مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار داشت: اعتقاد داریم ‏وفق نیازهای مشتریان، خدمات را به ایشان ارائه دهیم و از آنجایی که در زمینه اقدامات ملی، بیمه ‏ایران همواره در صنعت بیمه، رتبه اول را دارد، در نوآوری و خلق محصول جدید و ارائه به ‏مشتریان نیز بسیار تلاش می کند. ‏

در این مراسم، آقای مبرقعی عضو هیات مدیره نیز در سخنانی با تاکید بر این که ‏بیمه ایران مقتدرترین شرکت در صنعت بیمه و تعیین کننده نقش مهمی در فضای اقتصادی ‏کشور است، گفت: بیمه ایران همواره شرایط لازم دیگری از جمله رضایت مندی مشتریان و برند شرکت، را درکنار وظایف و اقدامات ‏بیمه‌گری، مد نظر قرار داده است.

وی افزود: درکنار برخورداری از شاخص‌های مناسب برای ‏جلب رضایت مشتری باید برای حفظ این موقعیت و حتی فراتر رفتن از این شاخص ها، اقدامات ‏عملیاتی بیشتری انجام پذیرد.‏

در این مراسم، خانم زهره مدیرکل بازاریابی بیمه ایران نیز گفت: همایش رضایت مندی ‏مشتریان در سال ۹۹ با بررسی ۴۶ شاخص عمومی و ۱۷ شاخص اختصاصی برگزار شد و ‏بیمه ایران به صورت هدفمند و با قرار گرفتن در معرض این ارزیابی خود را مورد سنجش قرار داد که ‏خوشبختانه با همت و تلاش مدیران ارشد و کلیه کارکنان شرکت در سراسر کشور با داشتن ‏استانداردهای لازم موفق به کسب تندیس طلایی شد. ‏

آقای ترکمان مدیرعامل شرکت پیشگامان گفتگو که برگزاری همایش ‏سراسری رضایت مندی مشتریان را به عهده داشتند در سخنانی اعلام کرد: همایش رضایت ‏مندی مشتریان در سال ۹۹ با بررسی شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام شده، برگزار شد و ‏بیمه ایران در بین ۹۴ سازمانی که در این همایش شرکت کرده بودند، نشان داد که این سازمان ‏در سطح بسیار بالایی از رضایت مندی مشتریان قرار دارد.

منبع: روابط عمومی بیمه ایران

برچسب ها: بیمه ایران, پروتکل, تندیس طلایی, ساختمان مرکزی, مدیر عامل

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/7661

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • اعلام شعب کشیک بانک ملت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ آذرماه ۱۴۰۴
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۶ شهریور ماه اعلام شد
  • نحوه فعالیت شعبه‌های بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۰۶‌شهریورماه۱۴۰۴
  • بانک دی، قدردان فرشتگان سپیدپوش در کنار قهرمانان ایثار
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت
  • آیا سرپرست جدید پتروشیمی کرمانشاه حتی یک روز سابقه فعالیت اجرایی در پتروشیمی دارد؟
  • گسترش همکاری‌های معدنی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک ایران با چین
  • افزایش ظرفیت تولید و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در صنعت مس ایران
  • پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت روز پرستار
  • پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل
آخرین اخبار
  • آغاز همکاری راهبردی میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی بوشهر
  • محور نشست مشترک پتروشیمی‌های کارون، اروند و هلدینگ خلیج‌فارس
  • گام بلند پتروشیمی زاگرس و مبین انرژی خلیج فارس به سوی آینده انرژی پایدار
  • گام‌های جدی برای آینده روشن موسسه اعتباری ملل
  • برگزاری همایش بازآموزی گزینشگران بانک مسکن/ تقدیر از عملکرد بانک مسکن در بخش گزینش
  • امکان ثبت نام در دو طرح فروش خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک ملت
  • ضرورت تلاش برای تقویت سهم بازاری بانک سینا با استفاده از مدل‌های نوین بازاریابی
  • با اتکا به معنویت نماز و روحیه جهادی بسیج، برای تقویت امنیت غذایی کشور تلاش کنیم
  • ثبت نام آزمون استخدامی بانک کشاورزی آغاز شد
  • احتمال بروز اختلال در خدمات بانکداری الکترونیک بانک دی در روز جمعه ۷ آذر
  • دومین ماه پاییز ۱۴۰۴ و افزایش تولید و فروش آریا
  • تأکید بانک توسعه صادرات ایران بر حمایت هدفمند از زنجیره تولید و صادرات
  • ضرورت ارتقای مهارت‌های مدیریتی روسای شعب با برگزاری دوره‌های آموزشی
  • دیدار مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت پتروشیمی اروند با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر به مناسبت هفته بسیج
  • با حضور ممیزان مستقل؛ استمرار انطباق سیستم مدیریت امنیت اطلاعات آریاساسول تأیید شد

منهای اقتصاد
  • هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران درگذشت
  • سرویس شارژ همراهی؛ دو برابر اعتبار برای مشترکان اعتباری همراه اول
  • بازگشت شماره‌های خاص همراه اول با عرضه «سری به‌یادماندنی»
  • “حکمرانی رسانه‌ای در عصر دیجیتال”
  • روایت تازه‌ای از تجربه دیجیتالی مشترکان همراه اول
  • در دیدار مهندس جعفرپور با فرماندار شهر تهران برهم‌افزایی نهادها برای اجرای پروژه ملی فیبر نوری تأکید شد
  • رونمایی از «شارژ حامی» در نمایشگاه کیش اینوکس

فیلم
    راز افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده توجه به نیروی انسانی است
    فرهنگ اقتصاد _ آموزش، تامین امنیت روانی، بهداشت کار و استقرار نظام دستمزد عادلانه نیازهای اصلی در مواجهه با نیروی انسانی است.

    افزایش تولید و ایجاد ارزش…
    پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت فرا رسیدن سال نو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ متن پیام بدین شرح است:

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    همکاران گرامی، سهامداران محترم، مشتریان عزیز و خانواده‌های معزز…
    حرکت هدفمند بانک ملی ایران در مسیر تعامل با فین‌تک‌ها و لندتک‌ها
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نشست با استقبال گسترده مدیران، اساتید، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان حوزه بانکداری، بازار سرمایه…
    بانک سینا با مشارکت بازیگران اکوسیستم در مسیر بانکداری هوشمند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در حاشیه نمایشگاه تراکنش دهم گفت: بانک سینا نیز مانند سایر بانک‌ها با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های…
    هلدینگ خلیج‌فارس، آماده تدوین نقشه راه همکاری‌های ایران و ازبکستان در زمینه پتروشیمی است
    فرهنگ اقتصاد _در دیدار مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با معاون وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان بر توسعه روابط ۲…
    اینجا غرفه هلدینگ خلیج‌فارس در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی /  از حضور دکتر پزشکیان تا میزبانی از مسئولان و فعالان صنعت پتروشیمی در روز نخست نمایشگاه
    جهش در تولید و درآمد ۱۰ ماهه بوعلی/ موفقیت‌های پیاپی پتروشیمی بوعلی سینا
    فرهنگ اقتصاد _ بر پایه گزارش منتشر شده در کدال، در دیماه سال جاری، حجم تولید پتروشیمی بوعلی سینا با ۱۳ درصد افزایش نسبت به ماه قبل، به ۱۸۵,۴۸۹ تن…


عکس
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب