یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴ 2025-10-19
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

حمایت از خانوارها و رونق کسب‌وکارهای کوچک؛ طرح «اعتبار ملی» بانک ملی ایران با افزایش سقف تسهیلات به ۷۰۰ میلیون تومان | برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند | بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در بخش نمایشگاهی مسابقات ملی مهارت | همراهی بانک مسکن با پویش «بساز مدرسه» / بانک مسکن باز هم مدرسه می‌سازد | مدیرعامل بانک پاسارگاد عنوان ملی «فرد اثرگذار در تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران» را دریافت کرد |

کد خبر: 83816
تاریخ انتشار: 19 دی 1403 - ۱۷:۲۸

برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیاده‌سازی شد

در مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان برگزار شد، برای اولین بار از برند بوک هلدینگ رونمایی شد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین هلدینگ‌های کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا می‌کند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند به‌روزرسانی برخی مولفه‌های کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بین‌المللی بیش از پیش تقویت می‌نماید.

در این راستا به‌روزرسانی برخی شاخص‌ها و ری‌برندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرم‌های اصلی، لوگوی شرکت بهینه‌سازی شود.

در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخص‌های اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویت‌بخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعه‌ها، تلاش گردیده انسجام و یکپارچه‌سازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجموعه‌های هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.

روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوه‌های بصری و مولفه‌های ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمت‌های استاندارد در خصوص لوگو لحاظ شده است.

برچسب ها: گروه گسترش نفت و گاز پارسیان

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/83816

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • طرح «پزشک‌یار» بانک دی، تسهیلات بدون سقف ویژۀ فعالان حوزه سلامت و پزشکی
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • پیام تسلیت به مناسب شهدای خدمت در پالایشگاه آبادان
  • پرداخت ۳۱ هزار میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان
  • گامی مؤثر در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان با محوریت پتروشیمی نوری
  • حرکت بندرامام به‌سوی پتروشیمی سبز با تدوین نخستین سند جامع ESG / گامی دیگر برای تحقق بندرامام نوین
  • عضو کمیسیون امنیت ملی: با تقویت بانک کشاورزی، ظرفیت های پنهان بخش کشاورزی شکوفا می شود
  • محسن سیفی: استراتژی ۱۴۰۴، حفظ و ارتقای جایگاه بانک صادرات ایران در نظام بانکی است
  • فصل جدید همکاری بانک تجارت با پتروپالایش کنگان کلید خورد
آخرین اخبار
  • حمایت از خانوارها و رونق کسب‌وکارهای کوچک؛ طرح «اعتبار ملی» بانک ملی ایران با افزایش سقف تسهیلات به ۷۰۰ میلیون تومان
  • برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند
  • بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در بخش نمایشگاهی مسابقات ملی مهارت
  • گام بلند بیدبلند خلیج‌فارس در استقرار نظام مدیریت نوآوری بین المللی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور
  • هم‌افزایی فجر و مارون برای تأمین پایدار یوتیلیتی و توسعه
  • همراهی بانک مسکن با پویش «بساز مدرسه» / بانک مسکن باز هم مدرسه می‌سازد
  • مدیرعامل بانک پاسارگاد عنوان ملی «فرد اثرگذار در تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران» را دریافت کرد
  • لزوم ثبت اطلاعات هویتی اتباع خارجی در سامانه فیدا
  • تفاهم‌نامه همکاری بانک ملی ایران و ماهان برای توسعه ناوگان هوایی کشور / نجارزاده: بانک ملی ایران خود را متعهد به پشتیبانی از بخش‌های زیربنایی می‌داند
  • اعلام قطعی موقت سرویس شتاب بانک توسعه تعاون
  • بانک توسعه صادرات ایران در مسیر تسهیل تأمین مالی صادرکنندگان
  • ۱۵طرح بزرگ صنعتی و معدنی تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می رسد
  • بانک مسکن با ترویج سنت قرض‌الحسنه در مسیر اقتصاد سالم گام بر می‌دارد
  • طرح «پویش» بانک مسکن تا پایان آبان‌ماه تمدید شد/ فرصتی مناسب برای بازپرداخت اقساط
  • سرمایه گذاری‌های هوشمندانه بیمه پاسارگاد در حوزه ساختمان

منهای اقتصاد
  • حرکت اول، برگزیده جایزه ملی تأمین مالی فناوری و نوآوری ایران
  • غافل‌گیری ساکنان اکباتان با تصمیم مدیریت شهری
  • ناصر تقوایی درگذشت؛ آرامش بدون حضور دیگران!
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول در بزرگترین رویداد فناوری جهان
  • محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
  • تحول بزرگ در زیرساخت شبکه ثابت کشور با سرمایه‌گذاری چندمیلیارد دلاری
  • حضور همراه اول با سبدی از سرویس‌های هوشمند در جیتکس ۲۰۲۵

فیلم
    صنعت بیمه به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان است + فیلم
    فرهنگ اقتصاد _ علی جباری در گفتگویی گفت: دغدغه رضایتمندی برای شرکت های بیمه ای یک دغدغه الزامی بوده و به عبارت بهتر امروزه صنعت بیمه نیاز به جلب رضایت مردم دارد که…
    مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی (فیلم)
    مهمانان ویژه غرفه هلدینگ خلیج فارس در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵
    فرهنگ اقتصاد _ در سومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، علاوه بر هیات‌های خارجی، علی آقامحمدی رئیس کار گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، ابوالفضل…
    نقش پتروشیمی ها در تثبیت بازار و ارزآوری
    پرچم متبرک آستان قدس رضوی در شرکت پتروشیمی پارس
    گام بلند پتروشیمی اروند برای بومی سازی لایسنس زنجیره PVC با همت واحد پژوهش ‌و فناوری
    قدم به قدم تا اتمام عملیات تعویض خط ۲۵۰۰ آب دریای آریا ساسول در ناحیه آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، سید علی هادوی ادامه داد: تا این لحظه عملیات…


عکس
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب