سه شنبه ۶ آبان ۱۴۰۴ 2025-10-28
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

رییس جمهور آغاز رسمی مهاجرت از سیم مسی به فیبر نوری را تأیید کرد | حرکت هدفمند بانک سینا در چارچوب مدل بازاریابی جدید بانک | نام‌گذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، مایه مباهات و افتخار برای پرستاران است | حکمرانی داده پیش‌نیاز تحقق هوشمندسازی در نظام بانکی است | سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد |

کد خبر: 88359
تاریخ انتشار: 6 اسفند 1403 - ۲۳:۱۳

رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول

همراه اول در سی‌امین سال فعالیتش، دوشنبه شب (6 اسفند 1403) در مراسمی ویژه از برند جدید خود رونمایی کرد.

فرهنگ اقتصاد _ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیرگذاران و اصحاب رسانه، از برند جدید خود رونمایی کرد.

 

«همراه اول» با گذر از سی سال فعالیت مستمر و ماه ها برنامه ریزی و بررسی های دقیق، این تغییر راهبردی را به‌عنوان نمادی از تحول استراتژیک خود در راستای همسویی با چشم انداز آینده و پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مشتریان و ذینفعان به اجرا درآورده است.

 

جهانی متصل‌تر، ارتباطاتی بی‌مرز

در دنیای پیچیده امروز، انسان ها همواره در جست و جوی راه هایی نوین برای برقراری ارتباطی عمیق تر، تجربه ای گسترده تر و مفهومی فراتر از زندگی روزمره هستند. این نیاز، اشتیاقی را برای حضور در جهانی یکپارچه و پویا ایجاد می کند؛ جهانی که دیگر مرزهای مکان و زمان نمی تواند آن را محدود کند.

 

در میان تمامی فناوری ها، ارتباطات نقشی محوری دارد؛ پلی که انسان ها را به هم نزدیکتر کرده، بستر تبادل ایده ها را فراهم می سازد و دریچه ای به دنیایی گشوده است که در آن، همه چیز و همه کس به هم متصل هستند.

 

تحولی در برند، تعهدی به آینده

همراه اول، با تکیه بر سابقه ای درخشان در صنعت ارتباطات و الهام از نیازهای متنوع جامعه، گام در مسیری تازه نهاده است. جوهره این تحول، «قدرت بخشی به دنیای فراگیر برای ارتباطاتی بی حد و مرز» است.

 

باوری که فناوری را نه صرفا به عنوان ابزاری برای ارتباط، بلکه بستری برای ساختن جهانی یکپارچه و متصل می داند؛ جهانی که در آن، همگان در تجربه ای مشترک سهیم هستند.

‌

هویت بصری جدید؛ بازتابی از یک رویکرد نوین

هویت بصری جدید همراه اول در عین مدرن بودن جسورانه نیز هست و بازتابی از یک تحول بنیادین است. رنگ ها و نشان تجاری تازه، پیام آور جهانی فراگیر و پویا هستند؛ دنیایی که ارتباطات مدرن، انسجام و همگرایی را در آن معنا می بخشد.

 

شعار «هیچکس تنها نیست» به دلیل قدرت مفهومی و تأثیرگذاری عمیق آن در جامعه، حفظ شد و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند باقی ماند که نشان دهنده تعهد همراه اول به ایجاد ارتباطی معنادار و فراگیر است.

 

در اصلاحات کلی برند اپراتور اول تلفن همراه کشور، مرز دنیای آفلاین و آنلاین به طور کامل از بین رفته است. همراه اول با انجام اصلاحات اساسی، وارد دنیای Immersive (فراگیر) شده است. این اصطلاح که در زبان فارسی به «فراگیری» ترجمه می شود، بیانگر رویکردی نوین در ارائه خدمات و تجربه های کاربری است که در آن، فناوری به عنوان بستری برای ایجاد جهانی یکپارچه و متصل عمل می کند.

 

در طراحی لوگوی جدید نیز، المان هایی با قابلیت تشخیص بالا گنجانده شده است. این طراحی به گونه‌ای است که مردم با دیدن این لوگو، همراه اول را به خاطر می آورند. این المان ها حس ورود به یک دروازه جدید رو به آینده را در مخاطبان ایجاد می کند و نشان دهنده تحول و پیشرفت برند است.

 

در ادامه هویت بصری جدید همراه اول به سمت تک رنگ شدن حرکت کرده است. رنگ به کار رفته در این هویت جدید، از طبیعت و دنیای مجازی الهام گرفته اند. رنگ آبی که از آسمان الهام گرفته شده، حس احاطه شدن و اعتماد را القا می کند.

 

نگارش فارسی لوگو نیز دستخوش تغییراتی شده است. در لوگوی جدید، عناصر انگلیسی و فارسی در کنار هم قرار گرفته اند و هماهنگی کامل بین آنها برقرار شده است. فونت استفاده شده در لوگو، به صورت اختصاصی برای همراه اول طراحی شده و نشان دهنده هویت منحصر به فرد و پیشرو این برند است.

 

بازسازی برند همراه اول فراتر از تغییرات ظاهری، نمادی از تعهد این اپراتور به ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته و پایدار، نوآوری های دیجیتال و بهبود تجربه کاربری است. این تغییر، بازتابی از تحولات عمیق در ماهیت کسب و کار، مأموریت و ارزش های شرکت بوده و در راستای تقویت جایگاه برند در بازار ارتباطات، تأکید بر نوآوری، کیفیت و مسوولیت پذیری اجتماعی انجام شده است.

 

حرکتی جامع در راستای تحول

نمادهای جدید هویت بصری این برند با محوریت اعتماد، پویایی، نوآوری و تعهد به پیشرفت در عرصه فناوری خلق شده اند؛ علاوه بر این، رویکرد جدید همراه اول در حوزه ارتباطات مبتنی بر شفافیت، تعامل مؤثر و پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ذینفعان است.

 

رونمایی از هویت بصری جدید، آغاز فصلی نو در تاریخ همراه اول است. این اپراتور مفتخر است که این تحول را با مشترکان، شرکای تجاری و جامعه به اشتراک بگذارد و اطمینان دارد که این تغییر، گامی بلند به سوی آینده ای روشن تر و موفق تر برای تمامی ذینفعان  خواهد بود.

برچسب ها: شرکت ارتباطات سیار ایران, شرکت همراه اول

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/88359

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • شعبه دیجیتال بانک ملت رونمایی شد/ بهره گیری عملیاتی از هوش مصنوعی در حوزه بانکداری
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه ششم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روز پنجشنبه سیزدهم شهریورماه
  • لیست شعب کشیک بانک سپه در روزهای ۳۰ مردادماه و یکم شهریورماه
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملت در روز شنبه اول شهریورماه
  • فهرست شعب کشیک بانک رفاه کارگران در روز پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ماه اعلام شد
  • اعلام اسامی شعب کشیک بانک ملی در روز شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۴
  • ثبت سرعت ۲.۹ گیگا‌بیتی ۵G همراه اول در بیرجند
  • نصب پمپ‌های ۱۴۲ تُنی در قلب پتروشیمی کرمانشاه
  • پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت هفتم مهرماه؛ روز آتش نشانی و ایمنی
  • درخشش فرزندان کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در المپیاد ورزشی هلدینگ خلیج فارس
  • افتخارآفرینی پتروشیمی بوعلی سینا در مسابقات تنیس روی میز هلدینگ خلیج فارس
  • پرداخت سود سهامداران حقیقی فاقد کد سجام پتروشیمی پارس از ۸ مهرماه
  • تقویت بانک مسکن لازمه تحقق اهداف نهضت ملی مسکن است
آخرین اخبار
  • حرکت هدفمند بانک سینا در چارچوب مدل بازاریابی جدید بانک
  • نام‌گذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار، مایه مباهات و افتخار برای پرستاران است
  • حکمرانی داده پیش‌نیاز تحقق هوشمندسازی در نظام بانکی است
  • سامانه بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد
  • طرح تسهیلاتی “جهش مهر سلامت” بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد
  • بانک تجارت و صندوق کارآفرینی امید از “امیدنو” رونمایی کردند
  • بانک کشاورزی پیشگام تأمین امنیت غذایی و توسعه صادرات محصولات کشاورزی است
  • پتروشیمی نوری پیشرو در شفافیت مالی و عمل به تعهدات ارزی
  • مدیریت هوشمند و تاب‌آوری پتروشیمی ایلام در روزهای سخت
  • پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار
  • آغاز کمپین «به شکوه پاسارگاد» با محوریت اعتماد، اصالت و افتخار ملی
  • تقدیر از کادر درمان پتروشیمی کارون به مناسبت روز پرستار
  • رشد چشمگیر ۲۱ درصدی ارزش ضمانتنامه‌های صادره بانک مسکن در نیمه اول ۱۴۰۴
  • روند رو به رشد صدور ضمانت‌نامه و گشایش اعتبارات اسنادی در مدیریت بوشهر /جذب بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال ضمانتنامه در ۶ ماه ابتدای سال
  • تاکید بر نقش بانک شهر در اجرای پروژه های مشهد

منهای اقتصاد
  • پیوند هوشمند ارتباطات و انرژی برای تحول دیجیتال
  • رییس جمهور آغاز رسمی مهاجرت از سیم مسی به فیبر نوری را تأیید کرد
  • نخستین کنفرانس ملی مخابرات؛ آغاز فصل تازه‌ای از وفاق و تحول در زیست‌بوم ارتباطات کشور
  • نمایش توان فین‌تک و خدمات نسل نو همراه اول در رویداد تراکنش ایران
  • تدابیر ویژه ارتباطی در ورزشگاه پارس شیراز برای مسابقه فجر سپاسی و استقلال
  • جهش یک‌و‌نیم درصدی سهم اقتصاد دیجیتال کشور
  • گام بلند مخابرات ایران برای هم‌افزایی فعالان ارتباطات کشور است

فیلم
    گزارش تصویری فرآیند ارزیابی یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی و اخذ تندیس بلورین توسط شرکت پتروشیمی اروند 1403
    رویکرد جدید وزارت ارتباطات به نقش آفرینی پست بانک در حمایت از اقتصاد دیجیتال در دولت وفاق ملی + ویدئو
    فرهنگ اقتصاد _ سیدستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: پست بانک ما باید در اختیار اقتصاد دانش بنیان،…
    بانک سینا با مشارکت بازیگران اکوسیستم در مسیر بانکداری هوشمند
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط‌ عمومی بانک سینا، علی ابدالی در حاشیه نمایشگاه تراکنش دهم گفت: بانک سینا نیز مانند سایر بانک‌ها با استفاده از قابلیت‌های شرکت‌های…
    ارسال ۷ برج فرآیندی از اراک به گچساران تا اوایل بهمن
    فرهنگ اقتصاد _ خسروی معاون پروژه‌های نفت و گاز آذرآب می‌گوید: این کارخانه شرایط مناسبی برای انجام طرح‌های بخش انرژی دارد و آغاز ساخت ۷۵ تجهیز اصلی پتروشیمی گچساران…
    فروش موفق ۱۰ هزار میلیارد ریال اوراق آپادانا خلیج‌فارس برای تأمین مالی تکمیل این پروژه مهم
    قدردانی بانک پارسیان از بانوان سپرده‌گذار با جوایز ارزشمند
    فرهنگ اقتصاد _ بانک پارسیان به‌پاس قدردانی از همراهی بانوان پرمهر سرزمینمان، طرح تشویقی ویژه‌ای را در غالب دو پویش با مخاطب قرار دادن بانوان دارای سپرده‌های مختلف،…
    مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اروند تیرماه ۱۴۰۴


عکس
    گزارش تصویری غرس نهال در مجتمع پتروشیمی شازند
    آغاز روند ممیزی در پتروشیمی پارس/جلسه افتتاحیه برگزار شد+تصاویر
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس؛ تیم ممیزی شرکت پالایش و ارزیابی انطباق ایران از امروز ارزیابی از واحدهای مختلف شرکت را آغاز کردند که…
    بازدید مدیرعامل پتروشیمی پارس از پتروشیمی دماوند
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    از بازدید رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و اعضای هیات‌رئیسه مجلس تا حضور گسترده رسانه‌ها در غرفه بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران
    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسین حسین‌زاده رئیس…

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب